Mikor direkt teszteltem, volt hogy 5x nem is kattant, arra gondolok, mivel osztott a behúzó tekercs, egyik testet kap, a másik a forgórészen keresztül kap testet, gondolom ha úgy áll meg hogy a szénkefe nem érintkezik, be sem húz.... a test vagy + kontakt is felmerült bennem, de az sem tud ennyiféle hibát adni...
Remélem nem tévedek, dehát 380 000 km van az önindítóban, motorban, abból én mentem 260e.-ret
Hali! Nekünk legutóbb az egyik 2.0 RHS SW -nél a gyújtáskapcsoló volt a hibás. Nem indított.A kulcsos rész maradt csak az elektromos betétet cseréltük. Csatiknál széthúztuk,Bálint Attila (Fb) küldött másikat.
Elvileg lehetne más hiba is, nem csak önindító, de ha az autó mozgatása után indít, akkor az az esélyes. (esetleg még a behúzó szálra direkt áramot adva lehetne tesztelni, nagy körültekintéssel!)
Az indítómotornál az a 3 fogszámon belüli mozgás nem szokott probléma lenni, de esetleg az alvázszám alapján ki lehetne nézni az indító gyári számát és úgy megnézni miket dob fel rá a keresés.
Megkínoztam volt hogy kattant de nem tekert, volt hogy bicentett de tekert, de többségében leginkább tekert. A még világító lámpák a műszerfalon nem halványultak el, azt hiszem akku jó.
Valószinű önindító lesz, de nem tudom a fogak számát 10, 11, 12 ???? vagy az mindegy?
Önindító egyre gyakrabban nem indít. A kijelzőn a lámpák elalszanak (nem mind) rádió újraindul, kattanást a motortérből nem hallok, nem teker az önindító, elsődlegesen hol kezdjem?
Utóbb 4-5 ször nem tekert, megmozdítottam sebességben, indított.... lehet önindító szénkefe? vagy?
Köszi a választ. Remélhetőleg tényleg csak ennyi lesz. Úgy emlékszem nekünk nagyon hasonló az autónk, csak a tied már a "krómozott" hűtőrácsos.
Igazából a felesleges próbálkozásokat szeretném megúszni. Azt hiszem kb 20000.- körült volt annó a jeladó, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy csak egyszer kelljen menni emiatt a hiba miatt szerelőhöz.
Nekem volt vagy másfél éve, télen. A hibakódot nem tudom, de valóban azt a jeladót kellett kicserélni. Azóta nem jött elő. Ugyanezek a hibák voltak, illetve csak egyszer jött elő. Leállt a motor egy kereszteződésben és meg sem nyekkent. A kereszteződés előtt rántott egyet, mint ha egy pillanatra kihagyott volna minden. A kereszteződésig csak gurultam, tehát a kuplungot benyomtam. Stop tábla volt, megálltam és akkor fulladt le. Kitoltam onnan, már segítséget akartam kérni, amikor vagy 10 perc múlva mégis beindult. Több esélyt nem hagytam a cserbenhagyásra, másnap mentem is vele szerelőhöz. Most kerestem a számlát de nem találom. Bár ha már cserélték Neked, akkor tudod az árat nagyjából. Gyógyulást:)
Van nekem egy 2006-os, 2.0 HDi, 16 szelepes (RHR) autóm.
Mostanában azt csinálja, hogy néha megtorpan egy pillnatra vagy akár le is áll. Leállás után egyből nem tudom újraindítani, de ha kiveszem a kulcsot, akkor sikerül.
Mobilos diagnosztikával a P0337 (állandó) és P1351 (függőben lévő) hibákat írja.
Volt pár éve hasonló jelenség, akkor kapott egy új főtengely jeladót. Lehet megint az romlott el? Esetleg ezek a hibakódok csak következmények?
Sziasztok. P0608 Vezérlőegység VSS kimenet 'A' Hibakód található a kocsimban Peugeot 307 1.4 2003as 8szelep 74ló. . Érdeklődnék tudja e valaki mit jelent hogy orvosolhato? Pár napja úgy jártam hogy inditottam a kocsim elindult de le is állt ha nyomtam gázt ment a motor de rázott és traktor hangja volt szoval haza lehetettt vele menni de alapjárat nem volt. és brutál 20-30l fogyasztást irt a pillanatnyi fogyasztásmérő. hazaértem vele leállitottam kb 2ora mulva inditottam és semmi baja. és azóta sincs semmi baj vele.
Szia, sziasztok,kérdés, probléma a következő:peugeot 307,1.6 benzin 2002 évjárat, indexelélkor gyorsan indexel, vészvillogva rendesen ütemben villog de ha jobb, balra indexelek gyorsan indexel, égőket kicseréltem, a sárvédőben is de hiába, mi lehet a baj? köszi előre is a segítséget
A leírásban már más a teljesítmény, automatáról szó nincs, ez egy manuális busz.
Nem meggyőző az az öreg szimplaszelep kétliter motor, de alig van megfújva, valami "komoly" ~20le-vel több, mint a szívó változat...viszont a turbó egy csomó plusz lom, olajcső, levegőcső, stb, hibalehetőség.
406ban szerették ezt a blokkot, de ott az másról szól..
Igaz, egy akkora doboznak minden nm-re szüksége van, de volt ennél jobb, újabb (mondjuk a 2.2 duplaszelep) benzines blokk is ezekben.
Az lehet viszont, hogy az nem 800e ft hanem másfélszer több, abból meg azért "kijön" egy-két javítás. Maga ez a blokk egy őssárkány, ennek vannak előnyei, vannak hátrányai is, ha hétvégére családinak, esetleg másodiknak kell, akkor alapos megnézéssel végül is ok, ha szállítani, buszozni, dolgozni szeretnél vele, akkor semmiképp.
Különben nem tűnik úgy (így képről) hogy rossz állapotban lenne ez a busz, de egy elég puruttya kavicsos-konténeres nepper árulja, és mintha újra is lenne festve(vagy csak rálakkozva?), az a két fekete kupak a ködlámpába is teljesen disszonánsnak tűnik, NAGYON meg kellene ezt nézni, mi a tényleges gépészeti-kaszni állapot és vélhető futásteljesítmény.
Sajnos nem találtam a megfelelő topikot,ezért itt kérdezném meg.
Peugeot 2,0 turbós (179LE) motorja mennyire megbízható?2003-as vagy ebben a szériában gyártott típusok.Illetve a hozzá társított autómata váltó?Ez pontosan egy 806-os peugeotba van szerelve.
Direkt kerülöm a dízeleket,de nem tudom,h egy benzin motornál a turbó tud e felesleges fejfájást csinálni.
Szerintem nincs rajta ilyen lehetőség,vagy ha van nem tudom hol......Egyik napról a másikra ment el, ez 1999 évjárat,lámpa magasság állítás van ,de más nincs.....köszi a választ mert a 206 oldalon le sem sza...tak
Hogy ezt hogyan akarja kompresszió méréssel(?) kideríteni, azt inkább ne feszegessük...
Nyilván mikor odavan a HF tömítés, akkor összeborul minden mindennel, víz az olajba, olajos a víz, ömlik a gőz a kipufogóból, buborékol a kiegyenlítő, de a kartergázból lecsapódott víz és olajpára miatt egy kis trutyi a kartergázcsőben, az a legtöbb motornál simán normális.
Még amelyik buborékol, és belefúj a vízbe, ott sem mérhető ki a kompresszió vesztés, mert az nem a pár pár bar sűrítési végnyomáson, hanem a többszáz bar égési végnyomáson fújja át a tömítést. Amelyik motor (fej vagy tömítés) annyira odavan, hogy már kompresszió is alig van egy hengerben, ott számos komoly tünet van, pl három hengerezés, ömlő minden mindenhova, +egyebek.
Max annyi értelme van ennek a "mérésnek" a gyertyákat kiszedve néha tippelhető, ha kicsit fejes már a motor, a gyertyán rajta maradnak a nyomai, ha egyébként jó állapotú, csak eszi a vizet egy kicsit valamelyik henger.