Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

d.jocov Creative Commons License 2020.05.26 0 0 126011

Mikor direkt teszteltem, volt hogy 5x nem is kattant, arra gondolok, mivel osztott a behúzó tekercs, egyik testet kap, a másik a forgórészen keresztül kap testet, gondolom ha úgy áll meg hogy a szénkefe nem érintkezik, be sem húz.... a test vagy + kontakt is felmerült bennem, de az sem tud ennyiféle hibát adni...

Remélem nem tévedek, dehát 380 000 km van az önindítóban, motorban, abból én mentem 260e.-ret

Előzmény: FeZ_ (126007)
d.jocov Creative Commons License 2020.05.26 0 0 126010

Köszi, remélem megoldja a csere...

 

Előzmény: FeZ_ (126007)
d.jocov Creative Commons License 2020.05.26 0 0 126009

Köszi az infót, megrendeltem az önindítót, mert a produkált hibák alapján az a bibis....

Aztán csere és meglátjuk....

Mert vagy teker vagy nem

vagy kattan vagy nem

néha ha teker biccen is (kihagy)

ezt mind nem tudja a gy.kapcsoló produkálni....

Előzmény: hegizoli 307 SW (126008)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.05.25 0 0 126008

Hali! Nekünk legutóbb az egyik 2.0 RHS  SW -nél a gyújtáskapcsoló volt a hibás. Nem indított.A kulcsos rész maradt csak az elektromos betétet cseréltük. Csatiknál széthúztuk,Bálint Attila (Fb) küldött másikat.

Előzmény: d.jocov (126006)
FeZ_ Creative Commons License 2020.05.25 0 0 126007

Elvileg lehetne más hiba is, nem csak önindító, de ha az autó mozgatása után indít, akkor az az esélyes. (esetleg még a behúzó szálra direkt áramot adva lehetne tesztelni, nagy körültekintéssel!)

Az indítómotornál az a 3 fogszámon belüli mozgás nem szokott probléma lenni, de esetleg az alvázszám alapján ki lehetne nézni az indító gyári számát és úgy megnézni miket dob fel rá a keresés.

 

Előzmény: d.jocov (126006)
d.jocov Creative Commons License 2020.05.23 0 0 126006

Megkínoztam volt hogy kattant de nem tekert, volt hogy bicentett de tekert, de többségében leginkább tekert. A még világító lámpák a műszerfalon nem halványultak el, azt hiszem akku jó.

Valószinű önindító lesz, de nem tudom a fogak számát 10, 11, 12  ???? vagy az mindegy?

Aki tud seegíteni megköszönöm.............

 

Előzmény: d.jocov (126004)
d.jocov Creative Commons License 2020.05.23 0 0 126005

A club oldal sem elérhető.....

 

Előzmény: d.jocov (126004)
d.jocov Creative Commons License 2020.05.23 0 0 126004

Fiúk!

307 RHR

Önindító egyre gyakrabban nem indít. A kijelzőn a lámpák elalszanak (nem mind) rádió újraindul, kattanást a motortérből nem hallok, nem teker az önindító, elsődlegesen hol kezdjem?

Utóbb 4-5 ször nem tekert, megmozdítottam sebességben, indított.... lehet önindító szénkefe? vagy?

köszönöm előre is a segítséget.

bodoze Creative Commons License 2020.05.18 0 0 126003

Sziasztok!

Tudna valaki infót nekem. Gyújtáskapcsolót szeretnék az autómhoz sw 2.0 hdi 16v RHR 2004 évj.

Hol keressek vagy esetleg vkinek elfekvőben.

Kösziii

micro521 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 126002

Szia!

 

Köszi a választ. Remélhetőleg tényleg csak ennyi lesz. Úgy emlékszem nekünk nagyon hasonló az autónk, csak a tied már a "krómozott" hűtőrácsos.

 

Igazából a felesleges próbálkozásokat szeretném megúszni. Azt hiszem kb 20000.- körült volt annó a jeladó, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy csak egyszer kelljen menni emiatt a hiba miatt szerelőhöz.

 

Előzmény: Smíró (126001)
Smíró Creative Commons License 2020.05.17 0 0 126001

Szeva!

 

Nekem volt vagy másfél éve, télen. A hibakódot nem tudom, de valóban azt a jeladót kellett kicserélni. Azóta nem jött elő. Ugyanezek a hibák voltak, illetve csak egyszer jött elő. Leállt a motor egy kereszteződésben és meg sem nyekkent. A kereszteződés előtt rántott egyet, mint ha egy pillanatra kihagyott volna minden. A kereszteződésig csak gurultam, tehát a kuplungot benyomtam. Stop tábla volt, megálltam és akkor fulladt le. Kitoltam onnan, már segítséget akartam kérni, amikor vagy 10 perc múlva mégis beindult. Több esélyt nem hagytam a cserbenhagyásra, másnap mentem is vele szerelőhöz. Most kerestem a  számlát de nem találom. Bár ha már cserélték Neked, akkor tudod az árat nagyjából. Gyógyulást:)

Előzmény: micro521 (126000)
micro521 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 126000

Sziasztok!

 

Van nekem egy 2006-os, 2.0 HDi, 16 szelepes (RHR) autóm.

 

Mostanában azt csinálja, hogy néha megtorpan egy pillnatra vagy akár le is áll. Leállás után egyből nem tudom újraindítani, de ha kiveszem a kulcsot, akkor sikerül.

 

Mobilos diagnosztikával a P0337 (állandó) és P1351 (függőben lévő) hibákat írja.

 

Volt pár éve hasonló jelenség, akkor kapott egy új főtengely jeladót. Lehet megint az romlott el? Esetleg ezek a hibakódok csak következmények?

Volt valakinek tapasztalata ilyen hibával?

 

Devil8888 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 125999

Sziasztok. P0608     Vezérlőegység VSS kimenet 'A'   Hibakód található a kocsimban Peugeot 307 1.4 2003as 8szelep 74ló. . Érdeklődnék tudja e valaki mit jelent hogy orvosolhato? Pár napja úgy jártam hogy inditottam a kocsim elindult de le is állt ha nyomtam gázt ment a motor de rázott és traktor hangja volt szoval haza lehetettt vele menni de alapjárat nem volt. és brutál 20-30l fogyasztást irt a pillanatnyi fogyasztásmérő. hazaértem vele leállitottam kb 2ora mulva inditottam és semmi baja. és azóta sincs semmi baj vele. 

hayabusa123 Creative Commons License 2020.05.10 0 0 125998

Meglett össze gabalyodott a kábel kivezetések a vonohorog konektorban, ujrakötöttem, jó lett. 

Előzmény: Zolysys (125997)
Zolysys Creative Commons License 2020.05.08 0 0 125997

LED ?

Előzmény: hayabusa123 (125995)
Dizzyws Creative Commons License 2020.05.08 0 0 125996

Hali! 

2.0 Hdi (RHS) váltóba jó a Mannol MTF-4 75w80 szintetikus váltóolaj? 

hayabusa123 Creative Commons License 2020.05.04 0 0 125995

Szia, sziasztok,kérdés, probléma a következő:peugeot 307,1.6 benzin 2002 évjárat, indexelélkor gyorsan indexel, vészvillogva rendesen ütemben villog de ha jobb, balra indexelek gyorsan indexel, égőket kicseréltem, a sárvédőben is de hiába, mi lehet a baj? köszi előre is a segítséget 

Előzmény: Zolysys (125976)
hatton Creative Commons License 2020.04.27 0 0 125994

köszi,megnézegetem őket!

Előzmény: Törölt nick (125993)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125993

Hosszú útra szerintem ne vegyél automatát. Nulla előny, plusz fogyasztás, plusz karbantartás, plusz hibalehetőségek.

 

Hogy hegynek fel full létszámmal+csomaggal megpakolva mire lesz elég ennyi ló, az megint más kérdés.

 

Én, ha van mozgástér, hagynám a 806-ot, most ránéztem, szánalom a hazai piac, főleg ha csak benzines jön szóba, úgy végképp katasztrófa.

 

Párszázzal többért jönnek a 807-ek is, más világ.

 

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/807/peugeot_807_2_2_supreme_7_fos_plusz_motoros_toloajto-15623537

 

 

Előzmény: hatton (125992)
hatton Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125992

köszönöm a részletes szakértést.

Akkor azt mondod alapból ez a blokk nem problémás annyira?

Nem mindennapi használatra kéne,telente használnám haverokkal sielni.

Autómatát azért kérdeztem,mert külföldi oldalakon árulnak automatákat is,és ezért lett volna kérdés.

Előzmény: Törölt nick (125991)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125991

A leírásban már más a teljesítmény, automatáról szó nincs, ez egy manuális busz.

 

Nem meggyőző az az öreg szimplaszelep kétliter motor, de alig van megfújva, valami "komoly" ~20le-vel több, mint a szívó változat...viszont a turbó egy csomó plusz lom, olajcső, levegőcső, stb, hibalehetőség.

406ban szerették ezt a blokkot, de ott az másról szól..

 

 

 

Igaz, egy akkora doboznak minden nm-re szüksége van, de volt ennél jobb, újabb (mondjuk a 2.2 duplaszelep) benzines blokk is ezekben.

 

 

Az lehet viszont, hogy az nem 800e ft hanem másfélszer több, abból meg azért "kijön" egy-két javítás. Maga ez a blokk egy őssárkány, ennek vannak előnyei, vannak hátrányai is, ha hétvégére családinak, esetleg másodiknak kell, akkor alapos megnézéssel végül is ok, ha szállítani, buszozni, dolgozni szeretnél vele, akkor semmiképp.

 

Különben nem tűnik úgy (így képről) hogy rossz állapotban lenne ez a busz, de egy elég puruttya kavicsos-konténeres nepper árulja, és mintha újra is lenne festve(vagy csak rálakkozva?), az a két fekete kupak a ködlámpába is teljesen disszonánsnak tűnik, NAGYON meg kellene ezt nézni, mi a tényleges gépészeti-kaszni állapot és vélhető futásteljesítmény.

 

 

Előzmény: hatton (125990)
hatton Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125990
Előzmény: Törölt nick (125989)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125989

2.0 8v TurboPetrol1,998 cc (1.998 L; 121.9 cu in)147 PS (108 kW; 145 hp) at 5300 rpm235 N⋅m (173 lb⋅ft) at 2500 rpmXU10 J2TE

 

Ez volt a turbós 2000-es blokk 806ban tudtommal utoljára. 

De sem a 2003-as évszám (kb. 2000ig szerelték) sem a teljesítmény (179?? vs. 145le) nem stimmel.

 

Előzmény: hatton (125988)
hatton Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125988

sziasztok!

 

Sajnos nem találtam a megfelelő topikot,ezért itt kérdezném meg.

Peugeot 2,0 turbós (179LE) motorja mennyire megbízható?2003-as vagy ebben a szériában gyártott típusok.Illetve a hozzá társított autómata váltó?Ez pontosan egy 806-os peugeotba van szerelve.

Direkt kerülöm a dízeleket,de nem tudom,h egy benzin motornál a turbó tud e felesleges fejfájást csinálni.

 

Köszönöm.

sunhozé Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125987

Szia? köszönöm a választ!

Igazad van elírtam, a hűtőrendszert nyomáspróbázták és nem kompressziómérés volt.

Pontosan ezt mondták, hogy ez normális, különösebb problémát nem találtak, de természetesen figyelni kell...

 

 

Előzmény: Törölt nick (125984)
blackbird72 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 125986

Szia!

 

Szerintem nincs  rajta ilyen lehetőség,vagy ha van nem tudom hol......Egyik napról a másikra ment el, ez 1999 évjárat,lámpa magasság állítás van ,de más nincs.....köszi a választ mert a 206 oldalon le sem sza...tak

Előzmény: hayabusa123 (125975)
d.jocov Creative Commons License 2020.04.20 0 0 125985

Kicsi hft hiba vizfogyinál a beteg henger gyertyája szép tiszta a többihez képest.....

 

Előzmény: Törölt nick (125984)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.19 0 0 125984

Sárga hab, --->víz az olajban.

 

Hogy ezt hogyan akarja kompresszió méréssel(?) kideríteni, azt inkább ne feszegessük...

 

Nyilván mikor odavan a HF tömítés, akkor összeborul minden mindennel, víz az olajba, olajos a víz, ömlik a gőz a kipufogóból, buborékol a  kiegyenlítő, de a kartergázból lecsapódott víz és olajpára miatt egy kis trutyi a kartergázcsőben, az a legtöbb motornál simán normális.

 

Még amelyik buborékol, és belefúj a vízbe, ott sem mérhető ki a kompresszió vesztés, mert az nem a pár pár bar sűrítési végnyomáson, hanem a többszáz  bar égési végnyomáson fújja át a tömítést. Amelyik motor (fej vagy tömítés) annyira odavan, hogy már kompresszió is alig van egy hengerben, ott számos komoly tünet van, pl három hengerezés, ömlő minden mindenhova, +egyebek.

 

Max annyi értelme van ennek a "mérésnek" a gyertyákat kiszedve néha tippelhető, ha kicsit fejes már a motor, a gyertyán rajta maradnak a nyomai, ha egyébként jó állapotú, csak eszi a vizet egy kicsit valamelyik henger. 

Előzmény: sunhozé (125981)
viko307 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 125983

Köszönöm

Előzmény: FeZ_ (125980)
sunhozé Creative Commons License 2020.04.16 0 0 125982

2004-es 1.4 benzin KFU motor ,150.000 Km...

Előzmény: sunhozé (125981)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!