Sziasztok!Segítséget szeretnék kerni.Peugeot 307 2001 év 1.6 autómon eddig gyújtáson ki gyulladt az olajnyomas visszajelző, de 2 napja mar egyáltalán nem.Vettem ma új érzékelőt (olajgombat) de a vezeték lehúzásakor a muanyag burkolat le törött. Be csavartam az uj értékelőt es csupaszon rá toltam a vezeték csúszó érintkezőjét de ez utan sem vilagitott gyujtason visszajelző sőt akkor sem ha nem dugom rá a csatlakozót!!! Mi lehet a baj??? Vezetéken nem látok sérülést es elvileg a muszerfal visszajelző sem eghet ki mivel ledes. Segitsetek hol lehet a probléma. Köszi
Nem erre a pesti komára írták valahol, hogy kerülni kell, mert elég sarlatán a témában? A hirdetés szövege alapján ugrott be. Jena azt hiszem, már bőven bizonyított...
Tel:06 30 821 3274 Budapest XVI kerület ,,,, 2.0dhi, 1.6hdi nyűgjeinek feltárása, FAP rendszerek gyógyítása, Citroen c5 javítás,C6, 607 peu Peu 307 , 407,,C8, 807 ,Phedra,javitás, diagnosztika, alkatrészek karosszéria motor váltó turbó stb stb. Tisztelt ügyfeleim! Telefonon reggel 9htól -- 20h-ig tudtok elérni .Előfordulhat hogy elsőre nem veszem fel a telefont . Hétvégén nem létezek. Köszi megértéseteket.
Vagy keresd: Jena 307. Sok HDi-t életre keltett. Van mikor a fenti szervízben van
Elég gyanús, hogy ez XSara Picasso-ból van. Nem hinném, hogy lehetne oda utólag csatot rakni, ahol nincs :( Legalábbis úgy, hogy elég masszív legyen elég nehézkes, ha nincs meg a helye.
Na tök jó, csak a kérdésre nem válaszoltam... szóval a 3. sor ülésein is mindkét oldalt kellene lennie csatnak. Úgy rémlik, mintha valamelyik Citroennek hasonló ülései lennének, lehet, hogy abból van. Esetleg, ha töltenél fel róluk képet, könnyebb lenne kitalálni, hogy mid van.
Az eredeti 6-7. ülés nem teljesen olyan, mint a 2. sor ülései, kicsit rövidebb az ülőke, és kevésbé vastag. Viszont a 2. sor szélső ülései is jók a 3. sorba. Illetve jó a 2. sor középső ülése is, de az csak az egyik oldalra.
Bár van külön SW topic is, de itt nagyobb a mozgolódás: 7 személynél a hátsó 2 ülés ugyanolyan mint 2.sorban lévők?
Amit kaptam hozzá hátra üléseket azok bár bepattannak a helyükre, de egyfelől máshogy néznek ki az első rögzítési pontok, másfelől nincs rajtuk 2 övcsat, csak 1.
Milyen ülések lehetnek ezek, látott már ilyet valaki?
Ez így van, nekem 7000 km valós megtett után újra szervízt >írt, na nem estem neki mert tudtam pár hónapja cseréltem, de sok indítás kevés km és így az ecu kalkulált.
Más: kattog a jobb első ajtó határolója. Más kocsinál már csináltam ilyen, kb tudom mire számítsak. A kárpit lebontásával kapcsolatban megnéztem egy videót: ajtó elején van 2 csavar, ablak emelőnél 1, le kell pattintani a tükörnél a műanyagot, utána már csak a patentok fogják. Magyaráztak valamit, csak húzni kell v. emelni is valahogy?
Érdekes ezt nem tudtam. Nekem azért nem tűnt fel, mert most pl. 1200 km-rel kevesebbet mutat a szervíz számláló és tényleg annyit mentem az olajcsere óta.
"Házilag" nem tudsz az előre beállított szerviz intervallumon csökkenteni.
Ugyanakkor a hátralévő kilométerek száma a terheléstől, a kocsi használati körülményeitől (pl. indításonként megtett kilométerek száma, üzemmeleg hőmérséklet alatt megtett kilométerek száma stb. - ezt mind mérni tudja a komputer) függően fogy, tehát nem lineárisan.
Ebből következik, hogy amikor 30 ezerről 20 ezerre lecsökkent a kijelzett szám, akkor biztos lehetsz abban, hogy a számítógép úgy kalkulált, hogy kb. 10 kilométernyi normál körülmények között megtett útnak felel meg a te kocsid addigi használata. És még az is megeshet, hogy a valóságban ennél jóval kevesebbet mentél - szigorúan csak 1-2 kilométeres távok esetén lehet, hogy még 5 ezret sem tettél meg.