Na tök jó, csak a kérdésre nem válaszoltam... szóval a 3. sor ülésein is mindkét oldalt kellene lennie csatnak. Úgy rémlik, mintha valamelyik Citroennek hasonló ülései lennének, lehet, hogy abból van. Esetleg, ha töltenél fel róluk képet, könnyebb lenne kitalálni, hogy mid van.
Az eredeti 6-7. ülés nem teljesen olyan, mint a 2. sor ülései, kicsit rövidebb az ülőke, és kevésbé vastag. Viszont a 2. sor szélső ülései is jók a 3. sorba. Illetve jó a 2. sor középső ülése is, de az csak az egyik oldalra.
Bár van külön SW topic is, de itt nagyobb a mozgolódás: 7 személynél a hátsó 2 ülés ugyanolyan mint 2.sorban lévők?
Amit kaptam hozzá hátra üléseket azok bár bepattannak a helyükre, de egyfelől máshogy néznek ki az első rögzítési pontok, másfelől nincs rajtuk 2 övcsat, csak 1.
Milyen ülések lehetnek ezek, látott már ilyet valaki?
Ez így van, nekem 7000 km valós megtett után újra szervízt >írt, na nem estem neki mert tudtam pár hónapja cseréltem, de sok indítás kevés km és így az ecu kalkulált.
Más: kattog a jobb első ajtó határolója. Más kocsinál már csináltam ilyen, kb tudom mire számítsak. A kárpit lebontásával kapcsolatban megnéztem egy videót: ajtó elején van 2 csavar, ablak emelőnél 1, le kell pattintani a tükörnél a műanyagot, utána már csak a patentok fogják. Magyaráztak valamit, csak húzni kell v. emelni is valahogy?
Érdekes ezt nem tudtam. Nekem azért nem tűnt fel, mert most pl. 1200 km-rel kevesebbet mutat a szervíz számláló és tényleg annyit mentem az olajcsere óta.
"Házilag" nem tudsz az előre beállított szerviz intervallumon csökkenteni.
Ugyanakkor a hátralévő kilométerek száma a terheléstől, a kocsi használati körülményeitől (pl. indításonként megtett kilométerek száma, üzemmeleg hőmérséklet alatt megtett kilométerek száma stb. - ezt mind mérni tudja a komputer) függően fogy, tehát nem lineárisan.
Ebből következik, hogy amikor 30 ezerről 20 ezerre lecsökkent a kijelzett szám, akkor biztos lehetsz abban, hogy a számítógép úgy kalkulált, hogy kb. 10 kilométernyi normál körülmények között megtett útnak felel meg a te kocsid addigi használata. És még az is megeshet, hogy a valóságban ennél jóval kevesebbet mentél - szigorúan csak 1-2 kilométeres távok esetén lehet, hogy még 5 ezret sem tettél meg.
Nem lineárisan számol, hanem a használat függvényében a ténylegesen futott kilométerek többszörösét is számolhatja - ez azoknál jelentkezik, akik rövid utakra használják a kocsit. Nálam ez volt a jellemző, s duplán fogytak a szervizig hátralévő kilométerek.
Ellenben, amikor elmentem nyaralni egy-egy pár ezres útra, akkor volt, hogy csak 4-5 kilométerenként csökkent a szervizig hátralévő kilométerek száma eggyel.
A szervizszámláló nem lineárisan számol vissza amúgy, tehát a 30e (vagy bármennyi) nem ténylegesen lefutott 30e km-t jelent, hanem leginkább kevesebbet.
A 10e-t persze nem nehéz figyelni, az a legjobb megoldás mind a motornak, mind a felhasználónak. Szerintem. :-)
A BSI-ben elvileg átírható a számláló, de azért írtam, hogy elvileg, mert konkrét BSI-től is függ, volt amiben át lehetett írni és volt amiben meg nem. A 307-et nem tudom sajna, még nem néztem.
Szerintem diaggal át lehet írni, de majd a szakik megmondják. Nekem 1.6 HDi van abban 10e-ként cserélem. Szerintem Te se követsz el hibát a benzinesnél a 10e-es cserével és a motor meghálálja.
Tiszteletem, vettem egy 307 sw-t, volna egy kérdésem: azt megtaláltam, hogy lehet nullázni a szerviz intervallumot, de arra van-e mód, hogy módosítsam a gyakoriságot?
1.6b, a 30e-s intervallumot csökkenteném (mondjuk a felére).
"Csak" arrébb dobja a szíjat. Többen azt mondták, képtelenség az egy 6pk-s szíj! De!!!!! A szíj hosszában szétszakad, vagy teljesen. Volt hogy 1hét, volt hogy 1év után csinálta. Volt hogy ide oda dobálta. Valószínűleg a spanolód is szar lesz, azt is cseréld.
Ja és ha cseréled, jó meleg motornál vedd ki a fötengely csavart, és még melegen tedd is vissza. Én jártam úgy hogy vezérlés cserénél lehült a motor, alig birtam csövel visszahajtani a csavart, de vasárnap lévén kénytelen voltam, felmelegedett le is lazult, akkor tudtam nyomatékkal lehúzni, legközelebb új csavarral cseréltem vezérlést.....