Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CSEBZON 250 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 125880

Sziasztok ! 

Úgy néz ki hogy a porlasztó csúcsokat javítani kell ,tudtok aki a Delphi porlasztót felújít ?

Az autó : Peugeot 307 SW 2.0 hdi 136 LE 

Papalac Creative Commons License 2020.02.17 0 0 125879

A csatlakozóra adtatok 12V-ot? Ideje motorvezérlőt cserélni.

Előzmény: ecco667 (125876)
Dizzyws Creative Commons License 2020.02.16 0 0 125878

Sziasztok.

Peugeot 307 (2002, HDI 2.0 RHS) autónak így néz ki motorvédő burkolata?

 

Bodacsek Creative Commons License 2020.02.16 0 0 125877

Köszönöm! Szomorú. 

Előzmény: Smíró (125875)
ecco667 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 125876

Sziasztok, van egy Peugeot 307 Break, 1,4-es motor, 75 le, 2002.11-havi típusú autóm.

Ki akartuk próbálni a hűtőventilátort, hogy működik e. Hőgömbáról levettük a csatit és adtunk neki 12 v-ot. Azóta ez a hibaüzenet jelenik meg (engine coolant temp too high). Hőfokjelző kiakadva, ventilátor forog.Kicseréltem a hőgombát de nem történt változás.Mi lehet a baj?

 

Smíró Creative Commons License 2020.02.16 0 0 125875

Még amikor először jött be a "felvarrott", sokunkat érdekelt. Akkor tárgyaltuk is (2015-16) és határozott nem volt a megoldás.

Előzmény: Bodacsek (125873)
Smíró Creative Commons License 2020.02.16 0 0 125874

Köszi!

Előzmény: Papalac (125871)
Bodacsek Creative Commons License 2020.02.15 0 0 125873

Sziasztok!

 

Van egy 2003-as 307 break 2.0hdi 90l típusú autóm. Ki lehete cserélni a gyári 5-ös váltót 6 gangosra? Ha igen melyikre és mi kell még hozzá?

meromokus Creative Commons License 2020.02.13 0 0 125872

Szia!

 

Ha három hengerezik akkor van hozzá hibakód is, hogy melyik henger nem működik (P0201-P0204). Ebből kiindulva lehet injektor vagy pl. trafó. Ha összecseréled egy másik injektorral, és a hiba megy az injektorral együtt akkor az a baja. Ha nem, akkor lehet trafó, vagy bármi olyan mechanikai probléma ami miatt nem gyújt be az a henger.

Magát az autó által kiírt antipollution faultot sok minden okozhatja (ha három hengerrel megy az autó, az biztos az egyik ok), melyből elég sok minden nincs érezhető hatással az autó működésére, azokat megtalálni trükkösebb.

Előzmény: gy_sanyi (125854)
Papalac Creative Commons License 2020.02.13 0 1 125871

Előzmény: Smíró (125870)
Smíró Creative Commons License 2020.02.12 0 0 125870

Tudna valaki egy cikkszámot dobni az SW csomagtartóján rendszámtábla felett lévő fogantyúra? Az egyik oldalon a rendszámvilágításnál berepedt. Ott szoktam emelni, hogy kíméljem az elektromos zárat. Na ez a rész repedt el kissé, élt  13 évet. Mivel még nyitogatom kell egy darabig, bekészülné egy cserére. A rendszám világítást nem rég cseréltem, beázott már. Gondolom, a zárhoz sem kell nyúlni, vagy esetleg egybe van építve? Kösz előre is a választ!

-760 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 125869

Sziasztok.

Egy kis segítséget kérnék.

A régi rádió csatlakozóit hogy a frászba tudom kihúzni a helyükről?

francecoupe Creative Commons License 2020.02.06 0 0 125868

Ha jól látom az elzáró fojtószelep vákumos vezérlője. Tömítést kell cserélni a fojtószelepháznál és jó lesz. Ott ugye töltőnyomás is szökik, ezért érdemes megcsinálni.

Előzmény: Dizzyws (125859)
Zolysys Creative Commons License 2020.02.05 0 0 125867

aksit vedd le 5 percre

Előzmény: gyuri 8 (125864)
Papalac Creative Commons License 2020.02.04 0 0 125866
Előzmény: Papalac (125865)
Papalac Creative Commons License 2020.02.04 0 0 125865

A helyzetjelző oldalanként van biztosítva az utastéri bizti táblán. Bal oldal a 22-es biztosíték, 10A.

Ha elöl megy, akkor nem bizi hiba. A lámpacsatlakozó szokott elromlani, rosszul érintkezik.

Előzmény: gyuri 8 (125864)
gyuri 8 Creative Commons License 2020.02.04 0 0 125864

Sziasztok!

Segitséget kérek.

Peugeot 307 1,6HDI 2007-es BREAK 90 LE

Nem müködik a bal hátsó helyzetjelzöm.Az égöcsere nem használt.Elkezdtem  keresgélni a bajt,mialatt a próbalámpával sikerült az indexet is rövidre zárni.Már az sincs.

A kezelési könyvben nem találok biztositékokat sem a helyzetjelzöhöz,sem az indexhez.

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.02.03 0 0 125863

Van  egy nagynyomású üzemanyagpumpa, egy elosztócső, nagynyomású porlasztók és az ezeket kiszolgáló bonyolult elektronika a szenzoraival és szelepeivel.

A közös nyomócső nyomása könnyen változtatható. A nagynyomású pumpa közel állandó nyomást biztosít, a common rail szabályzószelepe segítségével a motorvezérlési elektronika a bent uralkodó nyomást kb. 10 és 100% között tudja változtatni.

Na most ezt a szelepet nem tudod csak úgy tesztelni,hogy csak leveszed és adsz neki feszkót,meg elveszed tőle. Lehet már kopott a tüske. Diagot javasolnék élő adatokat a nagynyomású körről és ott kiderül ,hogy a common rail szabályzószelep hogyan dolgozik.

 

 

 

Előzmény: Puding86 (125862)
Puding86 Creative Commons License 2020.02.03 0 0 125862

Szombaton sikerült kiszedni és megtakarítani, mentem is próbakört, jól kikormoltam szegényt, és nem jött elő a hiba, egész hétvégén jó volt, erre ma hazaérek és leállításnál fogad a hiba :S Körbenéztem hétvégén, nekem nincs kábel az önindító és a blokk között, még kábelvezetőben sem. Az önindító előtt van egy kábelkorbács vezető műanyag csatorna, abban futnak a kábelek, de ezt nem bontottam ki hogy a kábel jó e. Gondolom ez a szelep feszültségre nyit, vagy feszültségre zár, mikor le akarom állítani a motort. Namost szerintetek lehet e ezt külön tesztelni valahogy hogy most csak kicsit jó, vagy mivan, vagy vegyek egy újat aztán vagy jó lesz vagy nem? Vagy próbáljak e valakitől kérni egyet tesztre? Ha lehúzom róla a csatlakozót, akkor le kéne hogy álljon a kocsi, vagy akkor nem tudom leállítani?

Valakinek ötlet? 

Előzmény: hegizoli 307 SW (125829)
micro521 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 125861

Köszi. Nyitásmközbeni rángatásra kinyílt. Rossza valami a zárszerkezetben belül. Valószínűleg kilazult valami, mert fejjel lefele stabilan működik, de a beszerelési állapotban üreset húz minda külső és belső kar is.

 

Keresek majd cseredarabot. 

Előzmény: szervezkedő (125860)
szervezkedő Creative Commons License 2020.02.02 0 0 125860

... esetleg egy próba: távirányítóval zárd be az autot.Állj ott az ajtónál. Nyisd ki a távval, másik kézzel amint kattant a központi zár, nyisd az ajtót. Nekem ezt csinálta most egy ideig. Tegnap a napsütésben már nyílt normálisan.

Előzmény: micro521 (125857)
Dizzyws Creative Commons License 2020.02.02 0 1 125859

Sziasztok!

Mi ez az alkatrész? Kissé ereszti az olajat, ez nagy gond?  2.0 RHS. 

micro521 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 125858

Kátpitot levettem, de a bowden és a kilincs oldali nyitás is jónak tűnik, a zár viszont nem old. Van ezeken vésznyitó?

Előzmény: micro521 (125857)
micro521 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 125857

Sziasztok!

 

Nem nyílik a jobb hátsó ajtóm. Sem kívülről, sem belülről. A központi zár nyitásakor es zárásakor érezni, hogy valami kattan belül, tehát mintha a központ zár működne. 

Ismert hiba ez? Hogyan lehetne kinyitni, hogy a kárpitot le tudjam venni?

307 SW, faceliftes.

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.01 0 0 125856

Sziasztok!

 

Nemrég lettem tulajdonosa egy 2003-as, 1.6 16V benzines 307-nek. Az lenne a kérdésem, hogy a bal első ajtótömítés cseréjét, hol (szervíz vagy egyéni szakember) lenne érdemes intéznem? Segítségeteket előre is köszönöm.

Papalac Creative Commons License 2020.01.31 0 0 125855

Az APF környezetvédelmi hiba. A katalizátor utáni lambda szonda szokta jelezni, hogy elégetlen üzemanyag van a rendszerben. Vagy gyújtás hiba vagy rossz a keverékképzés. Lehet: gyertya, trafó, MAP szonda, hőgomba, befecskendező ... hiba. Legegyszerűbb gyári diaggal élőadatokát nézni. A kivett gyertyákon kellett volna látszani valaminek. Lehet akár hengerfejtömítés gond is. Hűtővíz, olaj rendben van?

 

Előzmény: gy_sanyi (125854)
gy_sanyi Creative Commons License 2020.01.31 0 0 125854

Sziasztok!

 

Adott egy 2004-es 307cc 2.0 benzin 170LE, összesen 128.000 km van benne, eddig szinte hibátlan működéssel. Most viszont világít a kis sárga motorblokk ábra, valamint írja az ANTIPOLLUTION FAULT hibát. A jelenség pedig az, hogy ha áll 1-2 órát a jármű, akkor indítás után jönnek ezek a hibaüzenetek de semmi tünet, megy mint az állat. Ha megyünk vele 20-30 percet és bemelegszik és leállítom és újraindítom, akkor olyan mintha nem menne egy henger, ráz, alig lehet vele elindulni, hiányzik belőle az erő, meg még üresben sem lehet 3500 fölé pörgetni mert mint ami ledadog olyan, persze amíg felpörög addig akkor is teljesen egyenetlenül jár a motor, kb. mint mikor nem megy egy henger mondjuk. A szerelő kicserélte a gyertyákat de az nem segített, aztán most megy a találgatás, csak ahogy olvastam itt sokan voltak már akik kicserélgettek egy csomó alkatrészt és mégsem lett vége az ehhez hasonló hibának. Szóval az lenne a legfőbb kérdésem, hogy tudnátok-e Debrecen környékén ajánlani egy autószerelőt aki ért ehhez a típushoz és az ilyen jellegű hiba elhárításához, mert bár bízok az autószerelőmben de úgy látom nem nagyon vágja most, hogy mi lehet a gond és nem szeretnék feleslegesen alkatrészeket cserélni az autón.

 

Előre is köszi,

 

Üdv.:

GyS

Puding86 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 125853

Szia, én is szenvedtem ugyanezzel a problémával, és én a megtakarítás után pluszban még bekentem vezető festékkel is a gumitappancsokat. Sok régi távirányítónál ajánlott ez a taktika, mert idővel az a kis bigyó úgyis eltorzítja az ellenállást. Műszerész boltokban lehet kapni olyan festéket ami vezető réteget képez száradás után. Azt hiszem nekem ez lesz a 3. éve hogy gond nélkül működik már az ablakemelő és a rádió vezérlő is úgyanígy :)

Előzmény: Herr X (125848)
Smíró Creative Commons License 2020.01.26 0 0 125852

+36húsz209593hat

Előzmény: kalaieva (125851)
kalaieva Creative Commons License 2020.01.26 0 0 125851

Köszönöm szépen Smíró. Esetleg telefonos elérhetőséget tudnál adni? 

Előzmény: Smíró (125849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!