Sziasztok, van egy Peugeot 307 Break, 1,4-es motor, 75 le, 2002.11-havi típusú autóm.
Ki akartuk próbálni a hűtőventilátort, hogy működik e. Hőgömbáról levettük a csatit és adtunk neki 12 v-ot. Azóta ez a hibaüzenet jelenik meg (engine coolant temp too high). Hőfokjelző kiakadva, ventilátor forog.Kicseréltem a hőgombát de nem történt változás.Mi lehet a baj?
Ha három hengerezik akkor van hozzá hibakód is, hogy melyik henger nem működik (P0201-P0204). Ebből kiindulva lehet injektor vagy pl. trafó. Ha összecseréled egy másik injektorral, és a hiba megy az injektorral együtt akkor az a baja. Ha nem, akkor lehet trafó, vagy bármi olyan mechanikai probléma ami miatt nem gyújt be az a henger.
Magát az autó által kiírt antipollution faultot sok minden okozhatja (ha három hengerrel megy az autó, az biztos az egyik ok), melyből elég sok minden nincs érezhető hatással az autó működésére, azokat megtalálni trükkösebb.
Tudna valaki egy cikkszámot dobni az SW csomagtartóján rendszámtábla felett lévő fogantyúra? Az egyik oldalon a rendszámvilágításnál berepedt. Ott szoktam emelni, hogy kíméljem az elektromos zárat. Na ez a rész repedt el kissé, élt 13 évet. Mivel még nyitogatom kell egy darabig, bekészülné egy cserére. A rendszám világítást nem rég cseréltem, beázott már. Gondolom, a zárhoz sem kell nyúlni, vagy esetleg egybe van építve? Kösz előre is a választ!
Ha jól látom az elzáró fojtószelep vákumos vezérlője. Tömítést kell cserélni a fojtószelepháznál és jó lesz. Ott ugye töltőnyomás is szökik, ezért érdemes megcsinálni.
Nem müködik a bal hátsó helyzetjelzöm.Az égöcsere nem használt.Elkezdtem keresgélni a bajt,mialatt a próbalámpával sikerült az indexet is rövidre zárni.Már az sincs.
A kezelési könyvben nem találok biztositékokat sem a helyzetjelzöhöz,sem az indexhez.
Van egy nagynyomású üzemanyagpumpa, egy elosztócső, nagynyomású porlasztók és az ezeket kiszolgáló bonyolult elektronika a szenzoraival és szelepeivel.
A közös nyomócső nyomása könnyen változtatható. A nagynyomású pumpa közel állandó nyomást biztosít, a common rail szabályzószelepe segítségével a motorvezérlési elektronika a bent uralkodó nyomást kb. 10 és 100% között tudja változtatni.
Na most ezt a szelepet nem tudod csak úgy tesztelni,hogy csak leveszed és adsz neki feszkót,meg elveszed tőle. Lehet már kopott a tüske. Diagot javasolnék élő adatokat a nagynyomású körről és ott kiderül ,hogy a common rail szabályzószelep hogyan dolgozik.
Szombaton sikerült kiszedni és megtakarítani, mentem is próbakört, jól kikormoltam szegényt, és nem jött elő a hiba, egész hétvégén jó volt, erre ma hazaérek és leállításnál fogad a hiba :S Körbenéztem hétvégén, nekem nincs kábel az önindító és a blokk között, még kábelvezetőben sem. Az önindító előtt van egy kábelkorbács vezető műanyag csatorna, abban futnak a kábelek, de ezt nem bontottam ki hogy a kábel jó e. Gondolom ez a szelep feszültségre nyit, vagy feszültségre zár, mikor le akarom állítani a motort. Namost szerintetek lehet e ezt külön tesztelni valahogy hogy most csak kicsit jó, vagy mivan, vagy vegyek egy újat aztán vagy jó lesz vagy nem? Vagy próbáljak e valakitől kérni egyet tesztre? Ha lehúzom róla a csatlakozót, akkor le kéne hogy álljon a kocsi, vagy akkor nem tudom leállítani?
Köszi. Nyitásmközbeni rángatásra kinyílt. Rossza valami a zárszerkezetben belül. Valószínűleg kilazult valami, mert fejjel lefele stabilan működik, de a beszerelési állapotban üreset húz minda külső és belső kar is.
... esetleg egy próba: távirányítóval zárd be az autot.Állj ott az ajtónál. Nyisd ki a távval, másik kézzel amint kattant a központi zár, nyisd az ajtót. Nekem ezt csinálta most egy ideig. Tegnap a napsütésben már nyílt normálisan.
Nem nyílik a jobb hátsó ajtóm. Sem kívülről, sem belülről. A központi zár nyitásakor es zárásakor érezni, hogy valami kattan belül, tehát mintha a központ zár működne.
Ismert hiba ez? Hogyan lehetne kinyitni, hogy a kárpitot le tudjam venni?
Nemrég lettem tulajdonosa egy 2003-as, 1.6 16V benzines 307-nek. Az lenne a kérdésem, hogy a bal első ajtótömítés cseréjét, hol (szervíz vagy egyéni szakember) lenne érdemes intéznem? Segítségeteket előre is köszönöm.
Az APF környezetvédelmi hiba. A katalizátor utáni lambda szonda szokta jelezni, hogy elégetlen üzemanyag van a rendszerben. Vagy gyújtás hiba vagy rossz a keverékképzés. Lehet: gyertya, trafó, MAP szonda, hőgomba, befecskendező ... hiba. Legegyszerűbb gyári diaggal élőadatokát nézni. A kivett gyertyákon kellett volna látszani valaminek. Lehet akár hengerfejtömítés gond is. Hűtővíz, olaj rendben van?
Adott egy 2004-es 307cc 2.0 benzin 170LE, összesen 128.000 km van benne, eddig szinte hibátlan működéssel. Most viszont világít a kis sárga motorblokk ábra, valamint írja az ANTIPOLLUTION FAULT hibát. A jelenség pedig az, hogy ha áll 1-2 órát a jármű, akkor indítás után jönnek ezek a hibaüzenetek de semmi tünet, megy mint az állat. Ha megyünk vele 20-30 percet és bemelegszik és leállítom és újraindítom, akkor olyan mintha nem menne egy henger, ráz, alig lehet vele elindulni, hiányzik belőle az erő, meg még üresben sem lehet 3500 fölé pörgetni mert mint ami ledadog olyan, persze amíg felpörög addig akkor is teljesen egyenetlenül jár a motor, kb. mint mikor nem megy egy henger mondjuk. A szerelő kicserélte a gyertyákat de az nem segített, aztán most megy a találgatás, csak ahogy olvastam itt sokan voltak már akik kicserélgettek egy csomó alkatrészt és mégsem lett vége az ehhez hasonló hibának. Szóval az lenne a legfőbb kérdésem, hogy tudnátok-e Debrecen környékén ajánlani egy autószerelőt aki ért ehhez a típushoz és az ilyen jellegű hiba elhárításához, mert bár bízok az autószerelőmben de úgy látom nem nagyon vágja most, hogy mi lehet a gond és nem szeretnék feleslegesen alkatrészeket cserélni az autón.
Szia, én is szenvedtem ugyanezzel a problémával, és én a megtakarítás után pluszban még bekentem vezető festékkel is a gumitappancsokat. Sok régi távirányítónál ajánlott ez a taktika, mert idővel az a kis bigyó úgyis eltorzítja az ellenállást. Műszerész boltokban lehet kapni olyan festéket ami vezető réteget képez száradás után. Azt hiszem nekem ez lesz a 3. éve hogy gond nélkül működik már az ablakemelő és a rádió vezérlő is úgyanígy :)
Barátomnak keresek Peugeot 508-s facelift-es 2016. évi kocsihoz komplett első lökhárítót /szenzoros, ablakmosós/ díszráccsal együtt, valamint kormánylégzsákot és övfeszítőt.
Válasz Gyuláról: Szia! AutoDual (Békéscsaba) és ott keresd Eke Zoli szerelőt. PUG 307-en nőtt fel, nekem 2004 óta szereli a pözsóimat általában több, mint kevesebb sikerrel. Ajánlanám Jenát, de ha nem indul, ez van a legközelebb hozzád.