Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Herr X Creative Commons License 2020.01.23 0 0 125838

Srácok, segítségre lenne szükségem.

 

Röviden az előzmény:

 

autó: 2003-as 1.6 16v benzines Premium felszereltség

esemény: novemberben a parkoló autónk bal első ajtajába beleszállt egy jóember, aki nem adta meg a jobbkéz szabályt -> bal első ajtó, küszöb, A-oszlop, sárvédő cserés lett. Most jött vissza az autó a karosszériástól. (igen, ennyi időbe telt a procedúra, mert 30 napja volt a rendőröknek a határozatra, vétkes fél biztosítója szórakozott, így karácsony előtt tudtam csak elvitetni a karosszériáshoz, akkor meg már senki nem dolgozott)

 

 

Kérdés:

a klíma körüli gomboknak kell világítani sötétben, vagy nincs háttérvilágításuk? (ne nézzetek hülyének, de a feleségem használta az autót, én csak karban tartottam....csak fura volt, hogy sötétben semmit nem láttam a gombokból)

 

 

Probléma:

Bal első ajtó cserés volt, bontott ajtóra. Az elektromos ablakok furán működnek. Bal első most nem automata. Illetve lefele az, de a gombot bármely irányba húzva-nyomva szinte mindig lefelé megy. Akkor is próbál, amikor már lent van. Aztán egyszer csak hajlandó szót fogadni és a gomb húzására nem automatikusan, de hajlandó felhúzni az ablakot. De az esetek 90%-ban ha le, ha fel nyomom a gombot lehúzza az ablakot.

A bal hátsó ablakot le tudom húzni, fel nem. Ellenben a bal hátsó ajtó ablakemelő gombjával hibátlanul megy.

Mi a búbánat lehet ez? Kábel elkötés? Netán kábel korbács rossz? Kiszedve a bal első ajtóból az ablakemelő+tükörállító konzolt az első aljztaba egy 6 eres, a hátsóba 3 eres csatlakozók mennek.

 

Esetleg valaki tudna mutatni egy kapcsolási rajzot? Hol keressem a hibát?

francecoupe Creative Commons License 2020.01.22 0 0 125837

Akku?

Előzmény: András Bandi (125836)
András Bandi Creative Commons License 2020.01.20 0 0 125836

Sziasztok, az alany egy 2002 év végi 307sw 1.6 16v. Menet közben 2-3 másodpercig megszűnik az elektronika,mutatók keresnek, teljes sötétség. Aztán mintha mi sem történt,minden visszatér,mondjuk van amikor az üzemanyag mutató lent marad,de a következő leállás után az is visszatér. Generátor,feszszabályzó jó,hibakódot nem ír.

Mi lehet még? Vezetékek rendben. Köszönöm a segítséget.

Papalac Creative Commons License 2020.01.16 0 0 125835

Érdemes végignézni, hogy nem szakadt-e valamelyik vezeték a vezérlés cserénél, vagy minden cső és csatlakoző rendesen a helyére került.

Előzmény: viko_79 (125833)
Papalac Creative Commons License 2020.01.16 0 0 125834

Ha bowdenes a gázpedál, akkor fojtószelep és alapjárati motor takarítás.

Ha elektromos, akkor fojtószelep takarítás, kartergázcső ellenőrzés, de lehet, hogy valamelyik injektor eldugult.

Előzmény: viko_79 (125833)
viko_79 Creative Commons License 2020.01.16 0 0 125833

Sziasztok,

 

Van egy PUG307 1.416 V 2004-es autóm, 2007óta használom komolyabb probléma nélkül. Egy féléve elkezdett hidegen rángatni, lefulladni (előtte volt szelepfedél tömítés és vezérlés csere). A probléma megtalálása érdekében cseréltek már elég sok mindent (lambdaszonda, gyűjtótrafó, gyertyák,motorhőfok jeladó,stb...) A hiba okát nem találja a szerelőm. Nincs valami ötletetek? Valakinek nem volt esetleg hasonló? Előre is Köszi Viktor

Zolysys Creative Commons License 2020.01.16 0 0 125832

csaka tömítés kuka

 

Előzmény: Puding86 (125831)
Puding86 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 125831

A kis O gyűrű kopott el? Vagy körülötte a lerakódások? Egyszer már volt hogy takarították kb 2éve, de akkor tünetek nem voltak, csak hibakód. Még sajnos nem volt lehetőségem megnézni, de azt már eszre vettem ha nem nyomok 50-60 %nal nagyobb gázt akkor nincs baja :) remélem lesz par fok meleg es meg tudom nézni.

Előzmény: hegizoli 307 SW (125829)
Krila00 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 125830

Nem tudom mit akartál ezzel mondani pontosan. De amikor nekem a cicus erőtlen volt. A turbó cső volt alul kirepedve és a legtomegmero adott rossz értéket. Volt olyan, hogy utóbbi időben már le is fullad gázadasra. 

Előzmény: hegizoli 307 SW (125826)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.14 0 0 125829

A tovább motor működés a kulcs elfordítása után (1-2 fordulat) tipikus jele amiről írtam.Majd nagyítsd fel a képet és nézd meg a szűrőcskét :)

Előzmény: Puding86 (125804)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.14 0 0 125828

Üzemi hőfok rendben? Bizti? Kapcsoló müany.dobozban a relék és bizti? Ez a gép jobb oldalán elől a lökös mögött a hűtő jobb oldalán van. Van aki leveszi a lököst én fölülről közelítem...

Kép:

Előzmény: Norbi Veres (125827)
Norbi Veres Creative Commons License 2020.01.14 0 0 125827

Sziasztok. Adódott egy olyan probláma hogy nem működik a ventilator a kocsiban.

Hiába kapcsolom be a klímát vagy a fűtést meg se moccan a venti eggyik indításról a másikra elment.

Ezzel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni.

307 2.0 HDI 90LE 2002-es

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.14 0 0 125826

Mint pl.a nyomásérzékelő szenzoré. Ha összeomlik a CR magasnyomású rendszerben a nyomás, hibás érték miatt a közös csőben,akkor pl kamion előzéskor mi is van ha szemből közelednek és a cicust még vagy ketten követik? Hát senkinek nem kívánom...már bocsánat.

Előzmény: Krila00 (125824)
FeZ_ Creative Commons License 2020.01.13 0 0 125825

Ez igaz, de ritkán előfordul olyan hibája a gyertyának, hogy nem a hegye, hanem a töve izzik. Ez esetben az ellenállásérték megvan, azonban mégsem működik a gyertya rendesen. Ez csak kiszerelve látható. Mondjuk egy HDi motornál nem annyira számít az izzítás, -10 fokban is beindul izzítás nélkül, csak többet kell "tekerni", de egy előkamrás motornál egy ilyen izzítógyertya már probléma.

 

Előzmény: Krila00 (125823)
Krila00 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 125824

 ha erre gondolsz. Ez nagyon más hibát okoz. Az enyémet megoldotta. Szenzorok tapellatasara panaszkodik olyankor. 

Előzmény: hegizoli 307 SW (125811)
Krila00 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 125823

Izzító gyertya ohmosan biztosan kimerheto mint egy fűtőszál. Akár egymáshoz képest is. Ha mind egyforma kb. Akkor nem valószínű hogy hibás. Ha eltérés van akkor lehet gondolkodni melyik a jó érték.

Előzmény: Puding86 (125810)
tisvol Creative Commons License 2020.01.11 0 0 125822

Sziasztok!

Első fényszórókat cseréltem....volna. Persze sikerült pont olyat vennem ami nem stimmel. Kétféle van, amelyikben a fényszóróházon belül van a magasságállító, hozzáférhetetlen helyen, illetve amelyiknek ott van a kupak alatt, hozzáférhető helyen. Nekem ez első kellett volna. Most van egy motor nélküli fényszóróm. Ha veszek hozzá egy állítómotort, amit a képen látni, akkor működni fog? A lámpában megvan a csatlakozója is. BSI tudja majd kezelni?

 

 allito

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.11 0 0 125821

XP virtuális

Előzmény: LUCzI FERencz (125820)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2020.01.09 0 0 125820

Sziasztok!

 

Peugeot Planet nem telepíthető Win7 32 bitesre? Azt írja, mikor virtuális CD-ről elindítom a telepítőt, hogy nem megfelelő windows verzió. A Diagbox felment és működik.

 

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.08 0 0 125819

Szeva! Nekem sem volt még automatice nullázás a napi km számlálón.

Próbálj ide belépni ,hozzák a válaszokat :)))

https://www.facebook.com/groups/pug307hu/

Előzmény: sajola (125817)
d.jocov Creative Commons License 2020.01.07 0 0 125818

Reggel azért vált A/C re, mert 5 fok külömbségnél ac re  vált, mindegy hogy fel vagy le változik a hőfok.

A nullázás biztos hiba, nekem soha nem nullázott még le, de hogy mi okozza azt nem tudom, majd a szakik megmondják.

Előzmény: sajola (125817)
sajola Creative Commons License 2020.01.07 0 0 125817

Sziasztok,

Peugeot 307 1.6B 2003 évjáratú autónk van.

Több kérdésem is van ezzel kapcsolatban:

1. A napi km számláló időnként nullázza magát, akár menet közben is. Ez másnál is előfordult már vagy esetleg valamilyen hibát vetít előre?

2. Fűtés-hűtés beállított hőfokot tartja, ilyenkor télen ECO módban használom, napközben akár 8 órát is állhat az autó, ECO módban marad. Reggelre viszont mindig A/C üzemmódban indul. Ez hiba?

3. Esős időben hogyan szálltok ki az autóból, hogy ne legyen saras a küszöbtől a nadrág?

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.06 0 0 125816

Á nem olyan nagy műtét az.Fent a csatlakozó széthúzása,kicsit szívatós,ha van hosszú szárú sebész fogód az előny :))))

 

Előzmény: Puding86 (125813)
FeZ_ Creative Commons License 2020.01.06 0 0 125815

Egy diagnosztikai készülék tudna leginkább segíteni. Anélkül eléggé "vakrepülés" a dolog.

 

Előzmény: 110CDI (125814)
110CDI Creative Commons License 2020.01.06 0 0 125814

Hali

 

Tudnátok segíteni?

 

Peugeot 307 1.4 HDI 2002-es. első tulajos, imádjuk az autót 200.000km ELSŐ HIBA jelenség.

 

Hibajelenség: 1-es 2-es-ben gyorsításkor képes leállni, és a motorhibakód folyamatosan világít utána ha vissza indítom, és fent a következő hibaüzenet jön

 

ANTIPOLLUTION FAULT

 

megyek tovább bemelegedett az autó, nem áll le, és a hibajel is elmegy magától.

 

Köszi

Puding86 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 125813

Köszi, ezt is meg fogom nézni, de úgy érzem ez egy végbélen át végzendő szem műtét lesz :D

Előzmény: hegizoli 307 SW (125811)
EmilB Creative Commons License 2020.01.05 0 0 125812

Sziasztok!

 

Már rég jártam errefelé, de lenne egy elektromos kérdésem.

(Pug 307 2006, 1.6. hdi 110 no fap)

 

Adott a rendszerben egy C6678 gyári cikkszámú elektromos utastér fűtés. A kérdésem az, hogy ez mikor lép működésbe?

Csak automata klíma használata esetén? Vagy simán ha reggel elindulok, elkezd fűteni ez is?

 

Továbbá ha valaki tudna nekem mondni gyári mért ellenállás értékeket a kapcsok között, azt megköszönném. Ha jól sikerült azonosítanom, akkor a felső pont a test, és a többi hozzá képest egy ellenállás hálózat.

 

Egyszer már kellett cserélnem, mert szakadt volt, de most megint nem nagyon akar fűteni.

 

Előre is köszönöm!

E.

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.04 0 0 125811

Nem fog folyni a gázolaj :) De lehet másik probléma is CR körben.A közös magasnyomású csővön van a nyomás érzékelő. Ennek a kábele egy vékony gégecsőben van és az inditómotor és a mblokk között néha kidörzsölődik és ez baj mert vagy összezáródik vagy testre kerül.Ezt is nézd meg lécci.

 

Előzmény: Puding86 (125810)
Puding86 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 125810

Köszönöm a választ, egyelőre a kábeleket takaritottam át és tesztelem hogy előjön e hiba. A francia és a britt fórumon legtöbben egy kábelkorbács módositásra hivatkoznak, amit a gyártó adott ki, van egy toldás csatlakozóval amit ki kell iktatni, mert ott hajlamos elveszni a jel. Mindenképpen szeretném szemrevételezni a nyomásszabályzót is, egy kérdés ehhez, ha kiszedem fog ömleni a gázolaj szerte-széllyel, vagy ott nem kell ettől félni?

Ezen felül találtam egy Bosch ED15C2(ez van nekem is) doksit ahol részletesen levezetik a működést, és abban keresgéletem egy másik hibámhoz kapcsolódó dolgokat. Tünet: ha -3 és +3 fok között van a hőmérséklet, akkor dadog az autó ha csak egyszer ráadom a gyújtást és inditózok, ha 3-4szer adom rá a gyújtást és megvárom amig a relé kattanása hallatszik, akkor ugyanilyen kondiciók mellett is szép az alapjárat. Ezt irják a doksiban:

"The preheating and postheating times are determined by the ECU depending on the coolant temperature." - Kiváncsiságból megnéztem élő adattal a hideg inditást, vizhőfok -3 fok (doksi szerint 0.5s elő izzitás és 180s utó izzitás) gyújtást ráadva / preheating - inactive / -> inditózás / preheating - inactive/ -> dadogó motor alapjárat / postheating - inactive/.

Pár hete multiméterrel megnéztem az izzitó gyertyákat, mindegyiken 0.5 és 0.7 között volt az ellenállás (szerintem valamit elkefélhettem a mérésnél, föld a motorblokkon, jel a gyertya tetején). Nincs valami ötletetek hogy tudnám még pontosabban kiderteni hogy van e baja az izzitásnak relé vagy gyertya oldalon? Vagy segiteni hogy mi a megfelelő mérése az izzitó gyertyákank? Nem szivesen erőszakoltatnám meg a kis lukakat feleselgesen, még olyan érintetlenek :)

Köszi a válaszokat!

Előzmény: hegizoli 307 SW (125807)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.01.03 0 0 125809

Köszönöm szépen !

Előzmény: Öreg Halász-) (125808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!