esemény: novemberben a parkoló autónk bal első ajtajába beleszállt egy jóember, aki nem adta meg a jobbkéz szabályt -> bal első ajtó, küszöb, A-oszlop, sárvédő cserés lett. Most jött vissza az autó a karosszériástól. (igen, ennyi időbe telt a procedúra, mert 30 napja volt a rendőröknek a határozatra, vétkes fél biztosítója szórakozott, így karácsony előtt tudtam csak elvitetni a karosszériáshoz, akkor meg már senki nem dolgozott)
Kérdés:
a klíma körüli gomboknak kell világítani sötétben, vagy nincs háttérvilágításuk? (ne nézzetek hülyének, de a feleségem használta az autót, én csak karban tartottam....csak fura volt, hogy sötétben semmit nem láttam a gombokból)
Probléma:
Bal első ajtó cserés volt, bontott ajtóra. Az elektromos ablakok furán működnek. Bal első most nem automata. Illetve lefele az, de a gombot bármely irányba húzva-nyomva szinte mindig lefelé megy. Akkor is próbál, amikor már lent van. Aztán egyszer csak hajlandó szót fogadni és a gomb húzására nem automatikusan, de hajlandó felhúzni az ablakot. De az esetek 90%-ban ha le, ha fel nyomom a gombot lehúzza az ablakot.
A bal hátsó ablakot le tudom húzni, fel nem. Ellenben a bal hátsó ajtó ablakemelő gombjával hibátlanul megy.
Mi a búbánat lehet ez? Kábel elkötés? Netán kábel korbács rossz? Kiszedve a bal első ajtóból az ablakemelő+tükörállító konzolt az első aljztaba egy 6 eres, a hátsóba 3 eres csatlakozók mennek.
Esetleg valaki tudna mutatni egy kapcsolási rajzot? Hol keressem a hibát?
Sziasztok, az alany egy 2002 év végi 307sw 1.6 16v. Menet közben 2-3 másodpercig megszűnik az elektronika,mutatók keresnek, teljes sötétség. Aztán mintha mi sem történt,minden visszatér,mondjuk van amikor az üzemanyag mutató lent marad,de a következő leállás után az is visszatér. Generátor,feszszabályzó jó,hibakódot nem ír.
Mi lehet még? Vezetékek rendben. Köszönöm a segítséget.
Van egy PUG307 1.416 V 2004-es autóm, 2007óta használom komolyabb probléma nélkül. Egy féléve elkezdett hidegen rángatni, lefulladni (előtte volt szelepfedél tömítés és vezérlés csere). A probléma megtalálása érdekében cseréltek már elég sok mindent (lambdaszonda, gyűjtótrafó, gyertyák,motorhőfok jeladó,stb...) A hiba okát nem találja a szerelőm. Nincs valami ötletetek? Valakinek nem volt esetleg hasonló? Előre is Köszi Viktor
A kis O gyűrű kopott el? Vagy körülötte a lerakódások? Egyszer már volt hogy takarították kb 2éve, de akkor tünetek nem voltak, csak hibakód. Még sajnos nem volt lehetőségem megnézni, de azt már eszre vettem ha nem nyomok 50-60 %nal nagyobb gázt akkor nincs baja :) remélem lesz par fok meleg es meg tudom nézni.
Nem tudom mit akartál ezzel mondani pontosan. De amikor nekem a cicus erőtlen volt. A turbó cső volt alul kirepedve és a legtomegmero adott rossz értéket. Volt olyan, hogy utóbbi időben már le is fullad gázadasra.
Üzemi hőfok rendben? Bizti? Kapcsoló müany.dobozban a relék és bizti? Ez a gép jobb oldalán elől a lökös mögött a hűtő jobb oldalán van. Van aki leveszi a lököst én fölülről közelítem...
Mint pl.a nyomásérzékelő szenzoré. Ha összeomlik a CR magasnyomású rendszerben a nyomás, hibás érték miatt a közös csőben,akkor pl kamion előzéskor mi is van ha szemből közelednek és a cicust még vagy ketten követik? Hát senkinek nem kívánom...már bocsánat.
Ez igaz, de ritkán előfordul olyan hibája a gyertyának, hogy nem a hegye, hanem a töve izzik. Ez esetben az ellenállásérték megvan, azonban mégsem működik a gyertya rendesen. Ez csak kiszerelve látható. Mondjuk egy HDi motornál nem annyira számít az izzítás, -10 fokban is beindul izzítás nélkül, csak többet kell "tekerni", de egy előkamrás motornál egy ilyen izzítógyertya már probléma.
Izzító gyertya ohmosan biztosan kimerheto mint egy fűtőszál. Akár egymáshoz képest is. Ha mind egyforma kb. Akkor nem valószínű hogy hibás. Ha eltérés van akkor lehet gondolkodni melyik a jó érték.
Első fényszórókat cseréltem....volna. Persze sikerült pont olyat vennem ami nem stimmel. Kétféle van, amelyikben a fényszóróházon belül van a magasságállító, hozzáférhetetlen helyen, illetve amelyiknek ott van a kupak alatt, hozzáférhető helyen. Nekem ez első kellett volna. Most van egy motor nélküli fényszóróm. Ha veszek hozzá egy állítómotort, amit a képen látni, akkor működni fog? A lámpában megvan a csatlakozója is. BSI tudja majd kezelni?
Peugeot Planet nem telepíthető Win7 32 bitesre? Azt írja, mikor virtuális CD-ről elindítom a telepítőt, hogy nem megfelelő windows verzió. A Diagbox felment és működik.
1. A napi km számláló időnként nullázza magát, akár menet közben is. Ez másnál is előfordult már vagy esetleg valamilyen hibát vetít előre?
2. Fűtés-hűtés beállított hőfokot tartja, ilyenkor télen ECO módban használom, napközben akár 8 órát is állhat az autó, ECO módban marad. Reggelre viszont mindig A/C üzemmódban indul. Ez hiba?
3. Esős időben hogyan szálltok ki az autóból, hogy ne legyen saras a küszöbtől a nadrág?
Peugeot 307 1.4 HDI 2002-es. első tulajos, imádjuk az autót 200.000km ELSŐ HIBA jelenség.
Hibajelenség: 1-es 2-es-ben gyorsításkor képes leállni, és a motorhibakód folyamatosan világít utána ha vissza indítom, és fent a következő hibaüzenet jön
ANTIPOLLUTION FAULT
megyek tovább bemelegedett az autó, nem áll le, és a hibajel is elmegy magától.
Már rég jártam errefelé, de lenne egy elektromos kérdésem.
(Pug 307 2006, 1.6. hdi 110 no fap)
Adott a rendszerben egy C6678 gyári cikkszámú elektromos utastér fűtés. A kérdésem az, hogy ez mikor lép működésbe?
Csak automata klíma használata esetén? Vagy simán ha reggel elindulok, elkezd fűteni ez is?
Továbbá ha valaki tudna nekem mondni gyári mért ellenállás értékeket a kapcsok között, azt megköszönném. Ha jól sikerült azonosítanom, akkor a felső pont a test, és a többi hozzá képest egy ellenállás hálózat.
Egyszer már kellett cserélnem, mert szakadt volt, de most megint nem nagyon akar fűteni.
Nem fog folyni a gázolaj :) De lehet másik probléma is CR körben.A közös magasnyomású csővön van a nyomás érzékelő. Ennek a kábele egy vékony gégecsőben van és az inditómotor és a mblokk között néha kidörzsölődik és ez baj mert vagy összezáródik vagy testre kerül.Ezt is nézd meg lécci.
Köszönöm a választ, egyelőre a kábeleket takaritottam át és tesztelem hogy előjön e hiba. A francia és a britt fórumon legtöbben egy kábelkorbács módositásra hivatkoznak, amit a gyártó adott ki, van egy toldás csatlakozóval amit ki kell iktatni, mert ott hajlamos elveszni a jel. Mindenképpen szeretném szemrevételezni a nyomásszabályzót is, egy kérdés ehhez, ha kiszedem fog ömleni a gázolaj szerte-széllyel, vagy ott nem kell ettől félni?
Ezen felül találtam egy Bosch ED15C2(ez van nekem is) doksit ahol részletesen levezetik a működést, és abban keresgéletem egy másik hibámhoz kapcsolódó dolgokat. Tünet: ha -3 és +3 fok között van a hőmérséklet, akkor dadog az autó ha csak egyszer ráadom a gyújtást és inditózok, ha 3-4szer adom rá a gyújtást és megvárom amig a relé kattanása hallatszik, akkor ugyanilyen kondiciók mellett is szép az alapjárat. Ezt irják a doksiban:
"The preheating and postheating times are determined by the ECU depending on the coolant temperature." - Kiváncsiságból megnéztem élő adattal a hideg inditást, vizhőfok -3 fok (doksi szerint 0.5s elő izzitás és 180s utó izzitás) gyújtást ráadva / preheating - inactive / -> inditózás / preheating - inactive/ -> dadogó motor alapjárat / postheating - inactive/.
Pár hete multiméterrel megnéztem az izzitó gyertyákat, mindegyiken 0.5 és 0.7 között volt az ellenállás (szerintem valamit elkefélhettem a mérésnél, föld a motorblokkon, jel a gyertya tetején). Nincs valami ötletetek hogy tudnám még pontosabban kiderteni hogy van e baja az izzitásnak relé vagy gyertya oldalon? Vagy segiteni hogy mi a megfelelő mérése az izzitó gyertyákank? Nem szivesen erőszakoltatnám meg a kis lukakat feleselgesen, még olyan érintetlenek :)