Persze bent is hallani lehet. Alátét van nálam is megoldásként, még a gyári, de szokott néha zörögni. Nem is tudtam, hogy lehet kapni gyárit, akkor majd ezt is cserélem.
Most épp mással küzdök: jobbra húz új gumi felrakás után a kormány, és egyelőre nincs megoldás. Értékek jók, gumit átcseréltük, minden egyben van, mégis húz. Előtte ilyen baj nem volt, toronycsapágy új. Sajna Pesten a villamos sín mellé kirakott gömbök közül néhányat a jobb első kerékkel megszámoltam, ami azt a gumimat hazavágta (oldalt szálszakadás), ezért kellett vennem 2 újat. (Bravuris 3 már nem volt:(( ) Felrakás után meg jobbra húzás, előtte nem, még a bakkanó után sem. Most Jena javaslatára megyek másik futóműveshez, hát ha az más berendezéssel többet lát.
Nem úgy gondoltam! :((( Visszaolvasva rosszul is lejöhet, valóban. Senki zsebében nem akarok turkálni, és nem szeretnék senkit megbántani. Én voltam kissé meggondolatlan azzal a pár sorral, elnézést kérek!
Azt viszont úgy gondolom, hogy ha valaki vesz autót, és valami hiba merül fel olyan területen, amit csak úgy lehet elsősorban kiszűrni, ha telenyomja a tankot, akkor ezzel kellene kezdeni és nem pár ezresért tankolgatni. Anno a Verhovinámban én is így tankolgattam - akkor még 20 forint volt egy tank benzin, és volt, hogy esténként a kutak csövéből (már ahol nem volt lezárva a gém és a kutas nem öntötte a sajátjába) csurrant pár deci. De autónál ez most már nem így működik. Ahhoz, hogy pontos fogyasztási értéket kapjon valaki, vagy bajt szűrjön ki, mondjuk a visszajelző óránál, nem árt tele tankolni, és utána kérdezni. Csak ezt rövidebben írtam le.
Ha a kocsi vásárlás után egy darabig gond van a teletankolással, megértem azt is, sajnos ez ilyen világ, van ilyenebb is. Ismétlem: nem állt szándékomban a tulajt megbántani, sorry:(((
Víz hőfok szenzor tönkre mehetett a 2004-es 1.6Hdi-mben, vízhőmérséklet mutató jobbra kiakadt, motor fordulatszáma max. 2000-ig megy.
Termosztát házon egy zöld csatit széthúzva a mutató csak a motor indítása után 15-20 mp után akad ki, de így legalább motor fordulatszáma, ereje már rendben van, csak a hűtőventi zúg ezerrel (leállítás után is percekig).
A hozzáértőktől kérdezném, hogy ilyenkor mit lehet/kell cserélni?
Egész termosztát házat, szenzort, esetleg szenzorokat?
Sziasztok!Első szériás 307 cc utas oldali ajtó nem nyílik kívülről központi zár nyitás után, csak belülről, de ha belülről megnyitom utána nyílik kintről is még be nem zárom megint központi zárral, automatikusan nekem nem zár be bizonyos sebesség felett, szerintem az ki van kapcsolva benne, egyébként kilincset megfogva meghúzza rendesen az ablakot csak nem akar nyílni, mi lehet a gond?
Lehet a hővédő lemez lesz a ludas. Bemásztam alá és bár a csavarok jól tartják, mert jópár éve kaptak nagyobb alátétet, de a hátsó részén van egy hosszanti repedés, az rezonálhat. Kicsit elhajtottam, de tesztelni most nem volt erőm.
Te cserélted a hővédőt? Gyárit vettél? Mi vált be?
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Hátha valaki találkozott a problémával.
Nem túl hangos rezgő, vibráló hangot hallok hátulról, de csak 2000 rpm-es fordulatnál, szűk tartományban (+-100 rpm). Sebességfokozattól független, és gurulva kinyomott kuplungnál is csak a 2000-es tartományban hallom. Álló helyzetben még nem próbltam pörgetni, de majd azt is megnézem.
Az autó egy 2006-os SW, 2.0 HDi (RHR) motorral.
A csomagtérajtóm már vasig lebontottam, de ott nem láttam semmi elszabadult dolgot, ami a vibráló hnagot okozhatná. A rendszámtábla keretet is kicseréltem, és puha felületre helyeztem.
Nem tudom belőni hang forrását, lehet máshonnan jön, csak a kasztni átviszi a rezgést és ezért hallom hátulról, de számomra nagyon zavaró ez a fajta zaj.
Hátha valaki járt már ugyanebben a cipőben és tudja a megoldást.
Az üzemanyagpumpa ráadott gyújtásnál is megy. Ha sipolás leáll fél perc után, járó motornál, akkor a szekunder levegő szivattyú hangja. Ha nem hagyja abba akkor valamelyik csapágy a vezérlésben vagy a hosszbordás szíjnál ( segédszíj).
Sziasztok!2004 1.6 benzin 307 cc beindítás után magashangú búgás hallatszik, üzemanyagpumpára tippelnék, esetleg más szokott lenni?Illetve cdt nem adja ki a rádió, arra valami tipp?
Természetesen nem lehetetlen az sem, de alapvetően ezek úgy működnek, hogy néha ránéz a szintre, és utána a befecskendezésből számolja a fogyást. Emiatt ha párezrekért tankolsz bele, azt ő nem veszi tankolásnak. Nekem van olyan h teletank után is 1-2. indításkor állítja csak utána a mutatót.
@morcibacsi! Nem lehetséges hogy az úszoval van a probléma vagy neked volt már ilyesfajta hibád? Biztos, hogy helyre áll ha tele tankolni? Vagy ez csak elméleti feltevés ?
Igen, köszi! :) Ott is próbálkoztam. Végül meg is lett, hogy hol folyik el. A légszűrőház kidörzsölte az alatta futó vízcsövet sajnos. A képen pirossal jelölve:
@morcibácsi! 1 hete vettem az autót és úgy hogy feküdt a mutató akkor helyben 5000 raktam bél anyagot és szépen fel is ment a mutató azután volt hogy csak 2000 forintért raktam bele meg 1500 forintért és ugyanúgy jelezte a mutató a mai nap pedig 4500 Ft-ért raktam bele és ugyan úgy áll a mutató mint tankolás előtt sőt mentem vele kb 40 km-ért és a mutató a csökkenést jelzi de azt nem hogy több mint 10 liter anyagot vettem bele elég kiámbránditó hogy nem tudom hányadán állok üzemanyagolag