Sziasztok!Első szériás 307 cc utas oldali ajtó nem nyílik kívülről központi zár nyitás után, csak belülről, de ha belülről megnyitom utána nyílik kintről is még be nem zárom megint központi zárral, automatikusan nekem nem zár be bizonyos sebesség felett, szerintem az ki van kapcsolva benne, egyébként kilincset megfogva meghúzza rendesen az ablakot csak nem akar nyílni, mi lehet a gond?
Lehet a hővédő lemez lesz a ludas. Bemásztam alá és bár a csavarok jól tartják, mert jópár éve kaptak nagyobb alátétet, de a hátsó részén van egy hosszanti repedés, az rezonálhat. Kicsit elhajtottam, de tesztelni most nem volt erőm.
Te cserélted a hővédőt? Gyárit vettél? Mi vált be?
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Hátha valaki találkozott a problémával.
Nem túl hangos rezgő, vibráló hangot hallok hátulról, de csak 2000 rpm-es fordulatnál, szűk tartományban (+-100 rpm). Sebességfokozattól független, és gurulva kinyomott kuplungnál is csak a 2000-es tartományban hallom. Álló helyzetben még nem próbltam pörgetni, de majd azt is megnézem.
Az autó egy 2006-os SW, 2.0 HDi (RHR) motorral.
A csomagtérajtóm már vasig lebontottam, de ott nem láttam semmi elszabadult dolgot, ami a vibráló hnagot okozhatná. A rendszámtábla keretet is kicseréltem, és puha felületre helyeztem.
Nem tudom belőni hang forrását, lehet máshonnan jön, csak a kasztni átviszi a rezgést és ezért hallom hátulról, de számomra nagyon zavaró ez a fajta zaj.
Hátha valaki járt már ugyanebben a cipőben és tudja a megoldást.
Az üzemanyagpumpa ráadott gyújtásnál is megy. Ha sipolás leáll fél perc után, járó motornál, akkor a szekunder levegő szivattyú hangja. Ha nem hagyja abba akkor valamelyik csapágy a vezérlésben vagy a hosszbordás szíjnál ( segédszíj).
Sziasztok!2004 1.6 benzin 307 cc beindítás után magashangú búgás hallatszik, üzemanyagpumpára tippelnék, esetleg más szokott lenni?Illetve cdt nem adja ki a rádió, arra valami tipp?
Természetesen nem lehetetlen az sem, de alapvetően ezek úgy működnek, hogy néha ránéz a szintre, és utána a befecskendezésből számolja a fogyást. Emiatt ha párezrekért tankolsz bele, azt ő nem veszi tankolásnak. Nekem van olyan h teletank után is 1-2. indításkor állítja csak utána a mutatót.
@morcibacsi! Nem lehetséges hogy az úszoval van a probléma vagy neked volt már ilyesfajta hibád? Biztos, hogy helyre áll ha tele tankolni? Vagy ez csak elméleti feltevés ?
Igen, köszi! :) Ott is próbálkoztam. Végül meg is lett, hogy hol folyik el. A légszűrőház kidörzsölte az alatta futó vízcsövet sajnos. A képen pirossal jelölve:
@morcibácsi! 1 hete vettem az autót és úgy hogy feküdt a mutató akkor helyben 5000 raktam bél anyagot és szépen fel is ment a mutató azután volt hogy csak 2000 forintért raktam bele meg 1500 forintért és ugyanúgy jelezte a mutató a mai nap pedig 4500 Ft-ért raktam bele és ugyan úgy áll a mutató mint tankolás előtt sőt mentem vele kb 40 km-ért és a mutató a csökkenést jelzi de azt nem hogy több mint 10 liter anyagot vettem bele elég kiámbránditó hogy nem tudom hányadán állok üzemanyagolag
Üdv mindenkinek! Volna egy 2002-es 307 1.6 benzines autóm, és az volna vele a probléma ,hogyha az akksi sarut leveszem rolla és miután vissza teszem az autó nagyon nehezen indul be kb 10. Tekergetés után gondol egyet és elindul utána nincs ilyen hiba csak ha a újra elveszem a sarut! A sarut meg azért veszem le mert nem tudom mi történt a benzin mutatóval ha tankolok nem jelzi be nem megy feljebb a mutató de viszon az üzemanyag fogyása azt jelzi lassan fekszik már a mutató ez mitől lehet??
Peugeot 307, 2005. 11. havi 1.6 hdi (110le) autómból sajnos csepeg a hűtővíz. Aknára álltam és látszik, hogy a motor mögül folyik le a víz kb. a lendkeréknél, de sajna nem látom pontosan honnan. Fentről a levegőszűrőház takarja a kérdéses részt. Álló motornál (is) kb. másodpercenként egy csepp. Esetleg valami tipp?
Másik kérdésem, hogy vezérműszíj+vízpumpa 2010.10. hóban 70.000km-nél lett cserélve még az előző tulajdonosnál. Visszaolvasva láttam, hogy ennél a motornál 180.000 vagy 240.000km / 10év csereintervallum van megadva a vezérlésre. Jelenleg 195.000km van benne. Időszerű a csere vagy "ráér" 2020.10-ben (a 10 év leteltével) vagy 250.000km-nél a (180.000km futás után)? Bár akkor eleve miért cserélték 70ezernél...?
2004-es 1.6 Hdi erősebb gázadáskor az autó megtorpan, s rángat, mintha a motor leállna. Tavaly nyáron kezdte, majd a hiba megszűnt, viszont most újra előjött, az utóbbi héten háromszor tapasztaltam.
Ötletek, hogy merre induljunk neki a hiba keresésének?
Kezdem megszokni, az eladónak is volt egy jó sztorija arra, h miért jó az úgy, ahogy van :) Ezek mellett a legtöbb gondom eddig a szerelőkből adódott...
Adott egy 2001-es 307-nek a gyári rádiója, és egyrészt nagyon gyenge a rádióvétel, másrészt pedig bizonyos időközönként gyors egymásutánban 4-5 dobolás hallatszik. De nem mindig és nem ugyanannyira. Mi lehet a baja, van-e értelme javítani? Esetleg vkinek egy gyári rádió eladó?