Ugyanebbe a problémába futottam bele tegnap. A pótkereket vettem ki mikor láttam/éreztem, hogy teljesen el van ázva a filc a pótkerék alatt.
Mint ahogy korábban írták, több oka lehet a beázásnak, de visszaolvasva többen is írták, hogy a szellőző felöl folyik be a víz. Nálam is ez volt a gond (képen kék nyíllal jelölve).
A csomagtartó hátfalán van 2db szellőző (képen pirossal jelölve). Ezek műanyag bepattintós elemek, a tömítésük idővel elöregszik és beengedi a vizet. Ahhoz hogy ki tudd szedni, le kell venned a hátsó lökhárítót.
Én kivettem mindkettőt, alaposan átmostam + a helyét is ahová visszakerül. Szilikont nyomtam a tömítésre körbe és így pattintottam vissza a helyükre. Remélhetőleg szigetelni fog.
A két szellőző elemben szintén van 1-1 filc darab, kapocs fogja őket, érdemes kivenni a mosás idejére, hogy ne szívja tele magát vízzel.
Adott egy 2004-es 1.6 benzin csapott hátú peugeot 307, sajnos a pótkerék tartó beázik érdeklödni szeretnék hogy van e erre esetleg valami megoldas,illetve hol induljak el a beázás keresésben.
Gondoltam hátha érdekel valakit egy igazi ritkaság...
Mostmár sajnos autó és hely híján eladóvá vált a képeken látható teljesen használatlan Peugeot 307 hátsó középső monitor szett kábeleivel valamint a szintén még használatlan dupla vezeték nélküli fejhalgató.
A monitor tartó oszlopa és az abban futó kábel sajnos hiányzik, pakolászás közben nyoma veszett, viszont nagyon egyszerűen fillérekből pótolható.
A hiánynak köszönhetően az ár nyomott.
Ha valakit érdekel, akkor írjon a tothgeza2017@gmail.com e-mail címre.
Nem rég vettem egy 2004-es évjáratú Peugeot 307-et ( 1.4 X-design), ami digit klímás. Nem igazán használtam, de most párszor bekapcsoltam és elkezd hideget fújni, de 2-3 perc után lekapcsol és semmit nem fúj ( leáll a ventilátor teljesen). Ilyenkor hiába kapcsolom ki a klímát vagy akarom változtatni a ventilátor fordulatát semmire nem reagál. Csak akkor indul újra a ventilátor, ha off gombbal kikapcsolom, majd bekapcsolom klíma nélkül. Találkoztatok már ilyen hibával, mi lehet a baja?
Szia. Érdekel, persze. A 4-ből kettő ami nem a legjobb, gondolom a tiédből is akad kettő ami jol működik. Írnál a kerteszt kukac vipmail pont hu-ra hogy mennyiert gondolod? Es tuti jo 9hz-hez? Koszi
Azért érdemes virtuális gépre telepíteni, mert mindenféle háttérben futó szutyokkal tele fogja szemetelni a windowsodat, és az aktiválással is zaklatni fog, virtuális gépen meg simán kikapcsolod a hálózatot. Persze ha másra nem használod a gépet, akkor ok. A másik, hogy a PP2000 nem fog futni win7 alatt. Ha neked csak a diagbox kell akkor ez sem gond. A scary-féle telepítőket sok helyről le lehet tölteni, ha más nincs, akkor keress rá, szerintem ugyanaz van neked is újratömörítve. Egyébként nem feltétlenül kell (érdemes) túl újra felupgradelni a Diagboxot, sőt, a régebbi autókon az új verzió olyan hibákat is fog találni, ami nincs is az autóban. Próbáld ki, hogy egyáltalán látja-e az autód VIN kódját, mert ha nem, akkor lehet, hogy kezdheted előröl!
Na szóval: WIN 7 direktbe, semmi virtuális gép. Most már tudomn, hogy több lépésben kell feltelepíteni, a régi verziót feltenni, és arra az upgrade-kat. Közben egy fájlt ki kell másolni és visszaírni, stb. Megkaptam közben a megflelő jelszavakat is. Csak éppen a dbv0702.iso fájlt nem tudom megnyitni, mert mindegyik virtuális meghajtó, amivel próbáltam (Daemon tools is) ismeretlen, érvénytelen formátumot ír. Olyan, mintha ez a fájl lenne hibás. Valaki el tudná küldeni nekem ezt a fájlt? dátuma: 2016.04.01 és 1152214 kB méretű az enyém. (Lehet, hogy hibás)
Nem akarom erőltetni a dolgot, de eladtam egy donor autót és megmaradt egy garnitúra befecskendező (is). Nem tudom milyen állapotú, az enyémhez nem jó, de kidobni nem akarom. Szóval valami jelképes összegért megválnék tőle, akár úgy is jó, (ha érdekel téged) hogy megnézeted, aztán ha használható, akkor megegyezünk.
Vicces, de már én érzem kellemetlenül magam. Nemrég keresett itt valaki CC-re ablaktörlő kart, írtam neki egyből, hogy nekem van, igaz nem CC, de szerintem jó hozzá, odaadom ingyen, erre csak tőszavakban írogat vissza... na mind1... lehet hogy én reagálom túl.
Szia! Tükörborítást vedd le, és ahol éred a hajtómű részénél fújd tele kenőolajjal. (Simán mehet bele amíg nem dől orrán-száján). Kb. egy évre megoldja a gondot.
Felújított befecskendezőkkel van valakinek tapasztalata? 1.6HDI 80kW 9HZ. Érdekelne, hogy bontott helyett érdemes-e ezt az utat választani, van-e tapasztalat valamelyik felújító céggel? Helyileg Bp környéke, ill attól nyugatra, de végülis szinte mindenhol működik a futárszolgálat, tehát majdnem mindegy.
Ez a része tiszta, van virtuális meghajtó a gépemen, azért nem is foglalkoztam a DT-al. Megfelelő jelszavam nincs, mert a jelszó file amit írtak mellé, értelmezhetetlen.