Igen, csak jo lenne uj. Peldaul also motortakarot lattam mar utangyartottat 9ezer forintert, de ilyet csak gyariba talaltam 30ezer korul. Vegulis az is jo lesz, mert a lenyeg hogy a gumi resz a szelvedo aljan mar nem az igazi, ket helyen el is van pattanva a muanyag es igy eleg rossz helyre csorog be a viz 😞 mondjuk kopp-kopp januar ota nem volt beazva semmim. (Hala Jena atalakitasanak ☺) De most a hangsuly a vezerlesen es kuplugon van, csak ha valaki osszefutna olcso forrassal akkor erdekes lehetne.
Ha arra gondoltok ami a szélvédő tövében van kívülről, akkor annak LEVEGŐ BEMENTI SZELLŐZTETŐRÁCS a hivatalos neve, újonnan márkaszervizben 30.108 Ft. Bontottal nem biztos, hogy érdemes próbálkozni. Nekem levették a riasztószereléskor, és nem igazán sikerült ugyanolyan paszentosan visszatenni, pedig sérülés nincs rajta.
Illetve még egy kérdés. Szélvédő alatti műanyag el van pattanva szeretném cserélni hogy hívják és hol kapok ilyet,meg szeretnék motorvédő műanyagot venni csavarokkal,és csomagtartó kárpitot,sajnos kifolyt a hipó.Válaszokat köszönöm.
Sziasztok.Tudnátok abban segíteni milyen olaj kell az 2004 Peugeot 307 sw 1.6 Hdi 110L ha jól tudom nem Fapos,autóba most vettem és szeretném lecserélni az olajat.Választ köszönöm
Kötelességem megjegyezni (mint mindig ilyenkor :D ), hogy 1.4 8V autóm van, kerek egész 75 LE-vel.
Élek. A családom is. Évente legalább egyszer megjárom a Grossglockner Hochalpenstrassét (ki tudja meddig élünk, ez meg annyira közel van...) és felmegy(ünk) rá. Oké, ott mondjuk senki nem siet. Most asszony vezeti, 7,5-7,8 l/100 km. Nálam 1 literrel kevesebb. Szögegyszerű konstrukció.
Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni, kérem a többieket, ne bántsanak :)
A C3 a kenés biztonságát helyezi előtérbe a takarékossággal szemben (magasabb viszkozitás), minimális többletfogyasztást eredményezhet, de egyébként alkalmas! A B4 viszont nagy hiba volt eddig (a DPF miatt), hogy-hogy ilyen került bele eddig? :-O
"Az EDGE 0W-30 használatával a motor minden rejtett tartaléka kiaknázható. Az EDGE motorolajok az új TITANIUM FST™ segítségével minden eddiginél biztosabban képesek megakadályozni a kenőfilm leépülését és mérsékelni a súrlódást.MINŐSÍTÉSEK ÉS JÓVÁHAGYÁSOK
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
GM Dexos2
MB 229.31/ 229.51
Renault RN 0700/RN 0710
VW 502 00/505 00"
Mindenesetre azert remelem jo lesz ez a castrol cucc..
Mivel nyár jön, és zömmel pályázol (kevesebb üzemidő telik el hideg motorral), a hideg oldali viszkozitás kivételesen nem égető probléma, ha szükség úgy hozza, akár 10W is mehet bele, ha teljesíti a Peugeot által kívánt normát(!), ha nincs DPF, akkor hosszabb távon sem lesz baja tőle (ha eddig 5W40-et használtál, és ez a gyári, akkor valószínűleg nincs DPF-ed, és B4-es a norma). Télen, valamint gyakori városi használat során viszont érdemes lehet gondolkozni a 0W40-es típuson, tehát az sem baj, ha olyan kerül bele (figyelembe véve ismét, hogy a kívánt normát teljesítse). Mindkét típus szerepel a 2.0, DPF nélküli HDi-k étlapján, de természetesen elsősorban a gyári előírást érdemes tartani, és annál csak feljebb merészkedni minőségben, egy lépcsővel. A DPF-es motorok 5W30-as, C2-es normát használnak, azoknál a DPF miatt kényesebb a kérdés.
Ezúton is szeretném megköszönni a szombati, gyors és pontos munkàdat, valamint a kimerítö tàjékoztatàst a Pug- ot érintő kérdéseimre. Egy igazàn profi szerelőt ismerhettem meg benned, és jó ,hogy vannak még ilyen szakemberek a mai vilàg nagyszàjú és öndicsérő kóklerei között. Minden flottul és aszerint ment ahogy megígérted. Köszi, köszi, köszi !!!
azt hiszem én a Break-et néztem :) jelenleg két fős családnak kell, 1-2 éven belül hátra gyerekülés.
A fő szempont, hogy ne kelljen állandóan szerelőhöz mennem. Jelenleg Kia Picanto Lx coolom van 2005 ös 170.000 km-el. Ha csak annyit kell a leendő új autómon javítani mint ebben a picantoban és azt megszorzom kettővel, még akkor is jól járok.
Pözsóhoz az 1,4-es benzinmotor kicsi lesz, az 1,6 megbízhatóbb is ráadásul. Ha dízelt akarsz, ott szintén az 1,6-ok játszanak leginkább (esetleg a 2 literesek, 3 féle változatban), és le fog esni az állad (amúgy konkrétan tényleg mindenkié, aki benzines után beül egy HDi-be... :))
Peuból van 2 féle kasztni - SW-Break egyforma méretét számolva. Motorból liter alapján 2x3.
Szóval a konkrét elképzelés lényeges lenne...
1.4 benzines Fordot vezettem néhányszor, alul van motorizálva szerintem. Szerintem.
Egyszerre kb. 500 km-ket vezettem, ültem már kényelmetlenebb autóban is. Pug kényelmesebb. Jobban vezethetőbb, de ez az érzés a nagyobb HDI kb 60 LE és kb. 240 Nm különbségéből is adódhat.
Akkor lehet párhuzamot vonni, ha hasonló motort akarsz összehasonlítani és hasonló felépítményt.
Ford Focus 1,4. 2002-2003-ben gondolkozom vagy szintén ilyen évjáratú Peugeot 307-ben.
Amit eddig olvasgattam és utána jártam, hogy a ford kicsit megbízhatóbb de a Peugeot szebb és élvezetesebb vezetési élményt nyújt. A Focus ahogyan írtad, sok helyen céges autónak használnak ami alapján igencsak teszik bele a km-t. A 307-es egyértelműen szebb. És azt is látom, hogy ugyanannyi pénzért fiatalabb Peugeotot adnak, kevesebb km-ért.
SZia! Mikori a Focus? Nálunk van 2-es 3-as focus is, nekem 307 van, de még a 3-as focus sem tudja megközelíteni a pug kényelmét, és vezetési élményét, viszont a fordok felszereltsége magasabb, mondjuk a felszereltség ugye csak a rendelésen múlott. Ami nekem a focusba nagyon nem tetszik, az az, hogy álló helyzetből induláskor amikor csúsztatod a kuplungot, megemeli a fordulatot olyan 1100ig, ha pedig kicsit rajtahagyod a kuplungon a lábod(benyomott kuplungot érzékel) araszolás közben, vad rángatózásba kezd. A kettes focus ami a cégnél van, full felszereltségű, viszont már 3x volt összegyűrve, mint a papírszalvéta... beázik, ahol olaj van benne, mindenütt folyik, ezzel szemben van egy 504ezer kilóméteres partnerünk is, ami a mai napig porszáraz motorterű, és mindene flottul működik. Nemtudom segítettem-e, remélem igen. Ha van még kérdésed kérdezz nyugodtan, ezeket mind én szervizelem amit felsoroltam, amit tudok segítek. (mindegy mit választassz, csak a peugeot legyen az :D )
Egy kis segítségre információra lenne szükségem. Egy olyan problémám van hogy balra kanyarodásnál általában nyikorgó hang hallatszik a kerék felől. Nem éles vékony hang, hanem ilyen mélyebb hangos hosszú nyikorgás. Zavaró hogy a fél város hallja mikor kanyarodok az autóval, vagy körforgalomban haladok. MI csinálhatja ezt? Fék? vagy mi lehet a probléma? Tudtok nekem valamit tanácsolni? előre is köszönöm a választ. Üdv Jani
leendő Peugeot 307 -es tulajdonosként jöttem a fórumra. Az autó amelyben gondolkozom, 2003-as évjáratú.
Dilemmában vagyok, ugyanis a vetélytársa a Ford Focus . Gondoltam esetleg hátha van valakinek tapasztalata mindkét autóval kapcsolatban, azt megkérdezném . Köszi :)