Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

buksi 2.0 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102085

igen, ez igaz.
a pecóban is kicseréltem a kritikus izzókat ledesre, ezer forintok látszanak a villanyszámlán, mert ugye nem mind1, hogy 5x60W vagy 5x5-7W...  de az olcsó izzók szart se érnek. ami meg tényleg kivált egy 40-60W-os izzót az 6-8ezernél kezdődik... :)

ez a kis szaros w5w is 3000 2db. :)

azért jutott eszembe, hogy ez nem melegszik, de ha nem világítja be amit kell  akkor pacipikula.

 

Előzmény: morcibacsi (102082)
Akiboooy Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102084

Hali

 

jössz 7 végén? :)

Előzmény: Biluxzsolt (102083)
Biluxzsolt Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102083

Biztos hogy ez kell oda? Tuti? ;)

Előzmény: morcibacsi (102079)
morcibacsi Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102082

Azzal az a baj, hogy nincs akkora szórt fénye, és a végeredmény az lesz, hogy a kijelzőn lesz három világos pont, a többi része meg sötét marad. Persze ha talál valami fasza ledet, akár jó is lehet...

Előzmény: buksi 2.0 (102081)
buksi 2.0 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102081

akko'má' miért nem LED? :) mondjuk drágább...

Előzmény: morcibacsi (102079)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102080

Tied kész van már, élvezed, hogy hideg van a kocsiban?

Előzmény: Zolysys (102077)
morcibacsi Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102079

W5W

 

http://catalog.gelighting.com/lamp/automotive/indicator-lamp/w5w-lamps/f=w5w-basic

 

 

 

 

@Zolysys: küldtem mailt a héten, megkaptad, vagy ismét rendetlenkedik a spam-szűrő?

Előzmény: szasz87 (102078)
szasz87 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102078

Sziasztok,

 

tudtok, pontos infót mondani, hogy milyen típusú rízsizzó kell az óra kijelzőjéhez? Mert erős fényben, kb olvashatatlan a kijelző.

 

Köszi

Zolysys Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102077

még... :D:D:D:D:D

Előzmény: buksi 2.0 (102076)
buksi 2.0 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102076

de van :)

Előzmény: Zolysys (102074)
buksi 2.0 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102075

azt meg tudom erősíteni, hogy minden márkának vannak betegségei.
céges flottánkban 47 autó van, többségében skoda oktávia, de van audi, ford, renault is.
az új autóknak több a gondjuk, mint egy 6-8 éves autónak. az újaknál megvan a tervezett amortizáció, míg a régiekben azért benne van az anyag.

én pl 17 évig jártam egy audi 80 2.8 V6-al. 4 évesen vettem. pici túlzással mondhatom, hogy 240ezer km alatt szinte soha nem volt vele semmi gond.

amivel eddigi pályafutásom alatt ráfizettem az az olasz autók... :) persze lehet, hogy kifogtam...

szóval most nagyon kíváncsi vagyok erre a francia gyerekre :)

Zolysys Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102074

de lezárja de attól megsülsz nyaron ha nincs klímád

Előzmény: buksi 2.0 (102072)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102073

Köszönjük, hogy megosztottad tapasztalataidat.

A linket bemásoltam a club oldalára is.

Előzmény: ivimano (102068)
buksi 2.0 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102072

lehet hülyeséget mondok, de van egy olyan beállítás, hogy belső keringetés.
ez nem zárja le a kinti levegőt? így nem jön be se hideg, se meleg.

nálam ha Off-on van a cucc, akkor nem jön be semmi a szellőzőkön. 80-al mentem és egy papír zsebkendőt se mozdított meg...

Smíró Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102071

A hűtés-fűtésnél nekem is hiányzik egy olyan opció, ami a régi, 1986-os gyártású 626-os autómban volt. Ott 3 állása van a szellőzőnyílásnak: teljesen nyitott, amikor a kinti levegő vágott mellbe. A középső volt a zárt, míg az a következő a fűtésrendszeren keresztül. Akkor nem élesben kaptad a kinti levegőt, így nem is volt annyira hűvös. Itt is elférne egy szabad levegőáramlás, de a mai kocsikban nem igen gyártanak már ilyet.

Előzmény: buksi 2.0 (102069)
Smíró Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102070

Kicsit kiegészíteném, vagy inkább pontosítanám, bár írtad, hogy a hibák NÁLAD:

 

Elektromos hibákhoz: Sem az előző, sem a mostani kocsimon - amit 7 éve használok - olyan elektromos hibák, mint neked, nem jöttek elő. Sajnos 1-2 hátsó izzó elég gyakran kiég, de ezen kívül semmi. Az is igaz, hogy nem napi rendszerességgel használom a kocsit, de több, mint 10 év 307 használat után ha ez általános, fel kellett volna tűnnie. Mindkét kocsi prémium felszereltségű (volt).

 

Nálam az izzókon kívül ami elektromos baj - bár szerintem ez inkább mechanikus hiba - az ülésfűtés. Az előző autót már így vettem, ebben meg behalt, pedig nem térdeltem bele. Sajnos egy ingyenes belső takarításos PUG akcióban a "szakember" igen, ez nyáron volt és előttem, szóltam is rá, hogy ezt nem kellene és pattanjon ki az ülésről, de én hülye nem ellenőriztem le az ülésfűtést és a hideg beálltával már nem is működött.

 

Amennyiben elektromos baj - vagy csak nálam egyedi -, hogy ha valamennyire le van húzva az ablakom, menet közben nem felfelé indul, ha fel akarom húzni, hanem lemegy koppig és utána fel. Semmiféle újratanítás eddig nem segített rajta, talán a topiktalin jön rá gyógyír, ha el nem felejtem szóba hozni.

 

A kuplungom sajna megcsúszott és a kevlározás is csak ideig-óráig volt jó, ez csere lesz előbbutóbb. (127.000 Km)

 

Klíma hisztit nem érzékeltem.

 

Nálam nappali fény be van kapcsolva, tehát indítás után lámpa automatikusan bekapcsol. Ilyenkor a fényérzékelő szenzor teljes világítást hagy a kijelzőkön, emiatt is használom ezt a módit, hogy nyárom napszemüvegben JÓL lássam a kijelzőt. Estére meg - amikor az automata egyébként is gyújtaná a lámpákat - leveszi a fényt. Tehát nappal látni lehet napszemüvegben, ha csak nem polár szemüvegben nézed. Mert akkor sajna nem. Kipróbáltam, és sajnos "működik".

 

Szerintem ha használtat vesz valaki, akkor vagy kifogja, hogy gondos volt a gazda, vagy leharcolt szart vesz, amire meg a gatyát költheti az ember. De ez minden mai kocsinál így van, csak ha valaki belenyúl a trágyába, akkor hajlamos a márkát fikázni. Én a kollégáim autóin látom, hogy mindegyikkel van valami baj és én vigyorgok rajtuk, mert a fos franciának semmi baja:)

 

Előzmény: ivimano (102068)
buksi 2.0 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102069

nálam ha off, akkor nem jön se hideg, se meleg. ha eco, akkor annyi jön, amilyen sebességen a venti, a/c meg ugye a légkondi.
na most ha eco-ban van, akkor meleget tudok csinálni, érezhetően változik a hőmérséklet az állításra.
hideget természetesen csak a/c-ban.

Előzmény: Árpi89 (102028)
ivimano Creative Commons License 2014.06.05 0 0 102068

Szia!

 

3 hónapja vettem a saját 307 sw-met. Amúgy is le akartam írni a tapasztalataimat, kérdésed pont kapóra jön:)

 

Előtte megane-om volt , először xsara vagy renault scenicben gondolkodtam, jópárat megnéztem de egyik rosszabb állapotú volt mint a másik.Aztán egy kereskedésben megláttam ezt a szépséget és megtetszett.Kipróbáltam, jó állapotúnak tűnt, igaz benzinest szerettem volna inkább ,de belevágtam, egyszer élünk:)

 

Tehát 2003-as 2.0 hdi premium xt felszereltségű 107 Le Fap-os gépezetről van szó.

240000km van benne. Ez nem kevés de én évi 7-8000km -nél nem megyek többet, így remélem bírni fogja egy jó darabig.Vásárlás után cseréltettem minden folyadékot, vezérlést, hosszbordás szíjat, feszítőt, ne kelljen később aggódni miatta.

Ami még problémás volt, a féktárcsa ill fékbetétet elöl hátul cserélnem kellett, elég gyenge volt a fék, most pöpec!A fórumon ajánlott brembo tárcsa- textar betét kombinációt vettem bele.

 

Előnyök:

Jól megy ,nem okoz gondot az előzés:) már 1800 körül leadja a max nyomatékot.

Futómű is kiváló , fekszi az utat rendesen.

Fogyasztásom klíma nélkül városon kívül(Kaposvár-Pécs) 5.2 volt, városban rövid utakon(1-2km) 8l.

Mindenféle elektromos extra- ESP, esőérzékelő, digi klíma, becsípődésgátlós elektromos ablak elöl-hátul stb.

Ez tényleg családbarát autó, a hátsó ülések dönthetőek,tologathatóak, mindenféle kihajtható asztalka , tárolórekesz, hatalmas csomagtér.7 üléses, bár a 6-7. ülés inkább csak gyerekeknek jó.

A nagy üvegtető szuper.Az autóból meglepően jól ki lehet látni.

 

Hátrányok:

Bár a 2.0 hdi blokk elég tartós a többi alkatrésszel lehetnek mélyen zsebbenyúlós problémák: kettőstömegű lendkerék , fap rendszer, a részecskeszűrő nem sokáig húzza városi használat mellett(ezt mondjuk ki lehet szedetni, akkor megszűnik a probléma. )

Sok bosszantó apróbb típushiba,ezek a benzinesnél is megvannak. Nálam:hátsó ablaktörlő motor, hátsó zár nyitásérzékelő, pótkerék leeresztő, ablakemelő kapcsolói, indexkar, behajthatós tükrök.

Hozzáteszem, a villamossági szerelők bénázása is nagy részben felelős a problémákért.Pl nem rakja vissza a szigetelést ezért beázik, telenyomja zsírral az érintkezőt, ezekkel az egyszeri problémából tartósat  csinál.

Ma vettem észre hogy a kürt nem megy.

 

Egy-két számomra bosszantó furcsaság:

Napszemüvegben a digitális kijelzőket egyáltalán nem látni.

A hátsó ajtók nyitásakor nem kapcsol be az ajtó fölötti lámpa, csak ha kézzel bekapcsolom és ráadom a gyújtást.Ha jól tudom a ráncfelvarrottnál már ezt javították.

Ha meleg van kint, az automata klíma néha magától bekapcsol- mesterséges intelligencia:)

Gyári hifi botrányosan szól.Menet közben csak a magassugárzót hallani.Mély mintha nem is lenne.

 

A klub honlapján sok szerelési leírás és egyéb okosság van, barkács beállítottságú emberek/ pl én:)

nagy hasznát vehetik.

Sajnos minden hibát megvételkor sem lehet előhozni,nyilván nem állok neki a kereskedőnél lecsörlőzni a pótkereket meg hasonlók.

Eddig csak francia autóim voltak, és erre is igaz: igényli a törődést, és leginkább barkács hajlamúaknak ajánlott.Viszont szerethető, kényelmes, szép.

 

Előzmény: banic01 (102054)
Sebi 307 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102067

Remélem, most nem fog kelleni cserélni. Megcsináltatom a bakokat. Ha azok után is csattogni fog. Akkor eladom az autót.

Előzmény: Zolysys (102065)
Sebi 307 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102066

Telón használom. De gépen is működik. De ez csak motordiagnosztika. Nem fogsz tudni mélyen "nézelődni az autódban". Nekem 2003-as van. Ha ezzel jó, akkor azzal még biztosabb, hogy jó lesz. Androidos Telefonon a Torque, számítógépen pedig a Scanmastert használom. 

Előzmény: Ferenc Szécsi (102063)
Zolysys Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102065

van egy komplett gyári garnitúrám ha valakinek kell :)

Előzmény: Sebi 307 (102058)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102064

Én segítséggel kintről rendeltem (fehér)

A nálad lévő progit nem tudnád átküldeni e-mail-ben? Ami nekem megvan az részben magyar.

Előzmény: Sebi 307 (102062)
Ferenc Szécsi Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102063

És működik rendesen? Telon vagy gépen használod? 2007es 307en menne?

Előzmény: Sebi 307 (102062)
Sebi 307 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102062
Előzmény: Ferenc Szécsi (102061)
Ferenc Szécsi Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102061

Nekem is ilyen OBDll adapter kéne és akkor laptoppal letudom kérni az auto adatait? Progit az adnak hozzá vagy honnan lehet szerezni?

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (102042)
Sebi 307 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102060

Nálam eleve érezni, hogy ha elengedem a gázt, és újra hozzáérek, akkor valami elég kellemeset lök.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (102057)
ivimano Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102059

Köszi, ha lesz időm leveszem ezt a drágalátos pótkereket, így már neki merek állni:)

 

Előzmény: Break 307 (101972)
Sebi 307 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102058

Akkor az nem olyan vészes. Az enyém az nagyon durva. :) Ma már direkt csattogtattam :D

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (102057)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102057

Nekem akkor nyikkan, ha elveszem a gázróla  lában. Hallani meg akkor hallom, ha függőleges fal mellett, lehúzott ablakkal megyek, vagy feleségem vezet én meg gengszter módra kihajolok a kocsiból a jobb első kerékhez.

Előzmény: Sebi 307 (102045)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 102056

azt sem tudom milyen hónap van nem hogy nap :DD

 

Előzmény: Zolysys (102051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!