Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Haszi_ Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81661

mert először tótum hapsit írt:D:D:D

Előzmény: Zolysys (81659)
naveed Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81660

Szóval, akkor az egyéb javítási ötleteim, amiket legutóbb sikerült nem menteni:

Jelenleg az oldal kódja a <head></head> részben így néz ki (más is van, de ez lényeges):

 

<title>Peugeot307 - Főoldal</title>

 

Ez egy nagyon nagy probléma a keresőoptimalizálás szempontjából. Ahhoz, hogy egy gugli keresésnél az oldalunk elől legyen, kellene módosítani ezen. Ezt javasolnám:

 

<meta name="google-site-verification" content="48fJS75gSOnwfvZOHAe5M1qHDlUrXJXRvBoxtnDjXpA" />

<title>Peugeot 307 Club Magyarország</title>

<meta name="keywords" content="peugeot, peugeot 307, peugeot 307 club, peugeot 307 klub, peugeot forum" />

<meta name="news_keywords" content="peugeot, peugeot 307, peugeot 307 club, peugeot 307 klub, peugeot forum " />

<meta name="description" content="Peugeot 307 Club hivatalos magyarországi honlapja, amelyen megismerheti a modell javításával kapcsolatos információkat és más érdekességet is olvashat a modellről." />

 

Jelenleg a gugli az alábbi helyezést adja az oldalnak az elöl látható kulcsszavakra keresve:

peugeot - A http://www.peugeot307club.hu weboldal a(z) "peugeot" szóra nem található az első 1000 weboldal közt.

peugeot 307 – A http://www.peugeot307club.hu weboldal a(z) "peugeot 307" szóra a találati listán a 160. pozícióban helyezkedik el.

peugeot 307 club – A http://www.peugeot307club.hu weboldal a(z) "peugeot 307 club" szóra a találati listán a 10. pozícióban helyezkedik el.

 

 

Fura módon a kód később tartalmazza ezeket:

 

<meta name="author" content="Balázs Róbert" />

<meta name="description" content="trükkök, tunning, peugeot, 307, Javítás, HDI, fórum, találkozók, segítség, club, fény, index.hu, támogatás, felmerülő, népítélet, helyreállítás, 307essel, fórumtalálkozót, kedvenc, közösség, családias, nemzetközi, Őrmi, palacsintakirályunk, csapatunkat," />

<meta name="subject" content="Peugeot 307" />

<meta name="classification" content="Peugeot" />

<meta name="keywords" content="trükkök, tunning, peugeot, 307, Javítás, HDI, fórum, találkozók, segítség, club, fény, index.hu, támogatás, felmerülő, népítélet, helyreállítás, 307essel, fórumtalálkozót, kedvenc, közösség, családias, nemzetközi, Őrmi, palacsintakirályunk, csapatunkat," />

<meta name="geography" content="Magyarország Vác" />

<meta name="language" content="Magyar" />

<meta name="copyright" content="MyCorp" />

<meta name="designer" content="Balázs Róbert" />

<meta name="publisher" content="Forumtagok" />

<meta name="city" content="Vác" />

<meta name="country" content="Magyar" />

 

Ezeket ki kellene gyomlálni:

<meta name="description" content="trükkök, tunning, peugeot, 307, Javítás, HDI, fórum, találkozók, segítség, club, fény, index.hu, támogatás, felmerülő, népítélet, helyreállítás, 307essel, fórumtalálkozót, kedvenc, közösség, családias, nemzetközi, Őrmi, palacsintakirályunk, csapatunkat," />

 túl hosszú és keresőszavakat tartalmaz, nem pedig valódi leírást.

 

<meta name="keywords" content="trükkök, tunning, peugeot, 307, Javítás, HDI, fórum, találkozók, segítség, club, fény, index.hu, támogatás, felmerülő, népítélet, helyreállítás, 307essel, fórumtalálkozót, kedvenc, közösség, családias, nemzetközi, Őrmi, palacsintakirályunk, csapatunkat," />

Túl sok keresőszó van benne és olyanok amik nem kapcsolódnak az oldalhoz igazából. A gugli emiatt még hátrébb fogja sorolni.

A következőket pedig szintén a head-be kellene tenni, de így:

 

<meta name="author" content="Balázs Róbert" />

<meta name="language" content="Magyar" />

 

 

Ezeket pedig végleg törölném, mert ezek nem ajánlott meta tagok és némelyik itt hibás tartalommal is szerepel:

 

<meta name="subject" content="Peugeot 307" />

<meta name="classification" content="Peugeot" />

<meta name="geography" content="Magyarország Vác" />

<meta name="copyright" content="MyCorp" />

<meta name="designer" content="Balázs Róbert" />

<meta name="publisher" content="Forumtagok" />

<meta name="city" content="Vác" />

<meta name="country" content="Magyar" />

Zolysys Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81659

Robi!

Bal alsó sarokban a fórum tali el van írva :)

Fótum tali ra :)

naveed Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81658

Van még, az előbb írtam meg, jó hosszú volt, megnyomtam az elküldöm gombot és eltűnt az egész. Természetesen nem mentettem...

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (81657)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81657

1. Szöveg módosításra került

2. Számláló 5 napja kint van bal oldalon

3. Hírek menü létezik, csak eddig senki nem használta. Bejelentkezés után a bal felső menbüben a "hozzáadás" menüben a "a honlap híreit" kell választani. Ha van valakinek ötlete, szívesen beírom.

 

Egyébb ötletek: :DDDD

Előzmény: naveed (81651)
gépi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81656

Pakson lakom.

Amúgy át lett nézve nagyjából, sérülést keresve, de az ABS meg a szervő a két ellentétes oldalon van, és mindkettőhöz a kerékjáraton keresztül lehet huzzáférni. Ez valószínűleg a hétvége műsora lesz.

Előzmény: vecserom (81653)
naveed Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81654

Azért a testelés dolgot nem zárnám ki. Hátha valahol bibi van? Lehet nagyszerviz után valamit rosszul raktak vissza, megsérült egy kábel, a gyújtósoron repedés van.... ilyesmit is meg lehetne nézni szerintem.

Előzmény: gépi (81649)
vecserom Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81653

Merre felé laksz? Hátha van valaki a fórumon, akinek van PPS diagja és tud segíteni.

Előzmény: gépi (81648)
ádibébi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81652

Naveed, nekem tetszik!! :) Őrmi? :)

Előzmény: naveed (81651)
naveed Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81651

A honlappal kapcsolatban lehet nekem is javaslatom?

A logoból én kivenném a nonprofit-ot. Felesleges oda.

A köszöntőt pedig az alábbi szövegre módosítanám:

 

Köszöntünk a Peugeot 307 Club oldalán!

 

A honlap és a club célja a Peugeot 307 tulajdonosok összefogása, műszaki és egyéb információk cseréje és egy egymást segítő baráti társaság kialakítása. Összejöveteleink, közös programjaink szándéka ismeretszerzés, véleménycsere, de leginkább a baráti kapcsolatok kialakítása. A klubtagság ingyenes, semmilyen anyagi kötelezettséggel nem jár, nincs belépési díj vagy tagdíj.

 

Ha szeretnél tagja lenni a klubnak, csak annyit kell tenned, hogy valós adataidat megadva kitöltöd a jelentkezési lapot. A klub és a weboldal működtetését, a szervezési feladatok ellátását a tagok végezik társadalmi munkában. A honlap-fejlesztéssel kapcsolatban bárki ötletekkel állhat elő.

 

A club hivatalos fóruma jelenleg az index.hu Peugeot 307 topicján üzemel.

 

 

Sokkal egyszerűbb, nem kell túlfigurázni azt ami oda van írva. Ezen kívül a főoldalra max még annyit tennék ki, hogy a hírek menüpontban a clubbal kapcsolatos friss információk olvashatók.

A találkozóknak szintén létrehoznék egy külön menüt. Ez alatt ott lennének a korábbi találkozókon készített képek és a következő találkozó időpontja. A főoldalra egy visszaszámlálót tennék ki:

VI. Nemzetközi Peugeot 307 Találkozó

Gyula

2012. július 20-21.

Még ennyi időt kell várni rá: vissza-számláló)

 

és egy infót, hogy további részletek a találkozók menüpont alatt találhatók.

 

 

_Haszi_ Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81650

Ok, kösz.

Má mindegy, meg van rendelve, vagy jó lesz vagy nem.

,de lehet elgurulnék feléd vmikor, majd meglátom...

Előzmény: betg (81643)
gépi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81649

Szia!

 

Próbáltam rájönni, hogy mi válthatja ki a hibát, de gyakorlatilag mindegy hogy milyen idő van, naponta előjön a hiba, esetleg többször is.

Előzmény: naveed (81647)
gépi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81648

Szia!

 

Gyakorlatilag két különböző szerelő próbálta kiolvasni a hibát, mindkettőnél mezei laptopon futott a szoftver.

A különbség csak annyi, hogy az egyiknél ha jól láttam akkor WÜRTH-ös szoftver futott, a másiknak elmondása szerint gyári Peugeot szoftvere van. Természetesen én is gyanúsnak találom, hogy nagyszerviz után csőstől jönnek elő a hibák, de vannak még véletlenek!?

Előzmény: vecserom (81646)
naveed Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81647

Szia!

 

"Rapszodikusan megjelenik először a Braking fault, majd az ABS fault hibaüzenet, STOP felirat, plusz a fék hibajelző lámpa világít, kilométeróra nem mutat, és visszavesz a motorteljesítményből. Gyújtás elvétel, majd visszaadás után a hiba megszűnik."

 

Nekem egyszer fordult elő ilyen. Gyújtás elvétel és visszaadás után antipollution fault hiba volt pár indításig, de az is megszűnt.

Én egyetlen dologra tudtam visszavezetni a dolgot. Akkoriban volt gyertyacse és a felső motorburkolat nem lett visszatéve és nagyon esős idő volt, így kaphatott valami nedvességet a gyújtósornál. Valószínű, hogy ott letestelhetett...

Előzmény: gépi (81645)
vecserom Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81646

Szia! Nekem is ugyanilyen évjáratú, motorú autóm van, de az antipollution fault hiba kivételével ilyen jellegű hibáim nem voltak (kopp, kopp, kopp), most van benne 160 ezer km.

Mivel a 120 ezres szervíz után kezdődtek a gondok, én a helyedben ott kezdenék kutakodni. Másik az, hogy univerzális vagy gyártóspecifikus (PPS) műszerrel történt a diagolás? Az univerzális nem mindig jó.

Aki a nagyszervízt csinálta, mennyire ért hozzá? Pld. az akkumlátorsaru levétele sem egyszerű, mert a gyújtás levétele után kb. 3-4 percet várni kell, amig a BSI teljesen le nem áll. Ha közben szűnik meg az áramellátás, sérülhet az érintett elektronika.

Előzmény: gépi (81645)
gépi Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81645

Sziasztok!

 

Előzetesen csak annyit hogy nem vagyok autószerelő, csak megpróbálok segíteni magamon.

Peugeot 307 1.4 16V 2004-es modellem van, újonnan vettem anno, most 120 ekm van benne. Túl vagyok már indexkapcsoló javításon, néhány antipollution fault hibaüzeneten stb…

A 120-as nagyszerviz után megbolondult az autó. Szétrohadt a kipufogóban a rezgéscsillapító tag, el kezdett folyni az olaj valahonnan a vízpumpa oldalán, hangos lett a szervokormány motorja (mint kiderült minimum alatt volt az olajszint), de a legnagyobb baj nem ez.

Rapszodikusan megjelenik először a Braking fault, majd az ABS fault hibaüzenet, STOP felirat, plusz a fék hibajelző lámpa világít, kilométeróra nem mutat, és visszavesz a motorteljesítményből. Gyújtás elvétel, majd visszaadás után a hiba megszűnik.

 Az ABS érzékelők meg lettek pucolva, de hiába. A motordiagnosztika nem tud hibakódot kiolvasni, mert az ABS modullal kommunikációs hibát ír. A diagnosztikai csatlakozót végigmérve a testek jók, a BSI szálon 0 V, az ABS szálon a mérés kezdetekor  ~6.3-6.5 V van, ami a mérés ideje alatt folyamatosan csökken. Levett akkusaru mellet a BSI szálon mért ellenállás 45kOhm, az ABS szálon ~50kOhm-ról indul és lassan nő.

Ezeket egy youtubos video alapján mértem meg, mert az egyik szerelő a kommunikációs hiba miatt végigtapogatta a diag. csatlakozót, és azt mondta, hogy jel van, egy másik a szerelő ez alapján azt mondta, előfordulhat, hogy testelési hiba van. Az icipici probléma az, hogy nem tudom, mik lennének a helyes értékek.

A következő lépés az ABS vezérlő, illetve esetleg a szervokormány motor vizsgálata lenne (diagnosztikai csatlakozó ugyanazon lábára van kötve, mint az ABS, esetleg a majdnem szárazon futásnak köze lehet az egészhez?), de hátha valkainek van esetleg tapasztalata a kérdésben.

zoller.csaba Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81644

Köszönöm a reakciót.

Üres tankkal álltam oda a kútra és teleraktam...

Aztán mentem vele kb. 40 km-et...

Üdv.

Előzmény: Biluxzsolt (81640)
betg Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81643

A lap cserélhető egy műanyag keretben van ami be van pattintva egy másik keretbe , ez a ráragasztom megoldás olyan lada korszakra emlékeztet , gyári bontottat tennék bele , utángyártott szar

Előzmény: _Haszi_ (81642)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.11.29 0 0 81642

Helló betg, te találkoztál már tükörtöréssel, amit cseréltél, javítottál? Csak lapot, nem visszapillantót!

Most hallottam infot, hogy ne vandálkodjam le a régi, törött túkörlapot, mert elszarom vele a mozgatómotort, fűtést... igaz lehet ?

Az volt a javaslat, hogy ragasszam rá az újat a töröttre...

Tudsz esetleg javasolni valamit?

Előzmény: betg (81641)
betg Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81641

Szia 10-20% benzin nem probléma , de ha jól olvasom itt egy kicsit többről van szó , több ilyen próblémával találkoztam már ha nem nagyon járattad akkor nagy gond nincs le kell engedni a benyát szűrő csere , feltölteni gázolajjal aztán majd kiderül hogy lett e baja.

Vettem én már motorhibásnak vélt autó amiben benzin volt gázolaj helyett , és semmi baja nem lett .

Csináltam hdi amiben szintén benzin volt de azzal mentek , egy idő után porlasztók meghótak.

Előzmény: zoller.csaba (81636)
Biluxzsolt Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81640

Be ne indítsd megint még a teljes tank+szűrőház+csőhállózatból le nem engedted a benzint!! És reménykedjünk hogy nem lett semmi baja. Amúgy mennyi volt kb a tankba és mennyi benzint tankoltál?

Előzmény: zoller.csaba (81636)
zoller.csaba Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81639

Köszi.

Szép az oldal...

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (81638)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81638

Egy kis reklám:

lesd meg oldalunkat:

Ezzel a problémával még nem keresett meg senki minket, így az oldalunkon nincs infó róla, de azért érdemes átböngészni.

Előzmény: zoller.csaba (81636)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81637

ÜZA szürő ki és jöhet a cumi. Engedd le és hozott kannából töltsd fel. Majd vissza minden és járad egy kicsit.

Nekem benyásom van, így majd a HDI-sek is írnak valamit, főleg majd Jena a KIRÁLY

Előzmény: zoller.csaba (81636)
zoller.csaba Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81636

Jó estét Uraim!

1.6 Hdi 80kW-os SW-m van... Meg van egy ferdehátú sima bengás 1.6-om is...

Nagyon szeretem őket...

Azonban ma megtettem az egyik legszörnyűbbet, amit diesel kaphat...

Mellényúltam a kuton...

Teleraktam 98-assal...

Dieselt-benzinest együtt fenntartani... Ez (is) a veszélye...

Mindíg attól féltem, hogy benzint teszek majd egyszer véletlen a dieselembe...

Az autó üzemképes egyébként, csak nem egyenletes a járása és időnként csúnya szelephangokat ad...

Mi a legjobb amit tehetek...?

Muszály 'csúnyán' belenyúlni a rendszerbe, avagy csak leengedem a benzint majd megtankolom a helyes üzemanyaggal és kész...?

Köszönöm a segítséget.

Üdv.

Zoller Csaba

 

nika08 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81635

Én érdeklődök pü. ment

 

Előzmény: Zolysys (81617)
Levente1978 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81634
Biztossan futnak ott vezetekek. Azok melle szepen befuzod.
Előzmény: mezosig2 (81629)
Jena307 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81633

A +tápkábelt célszerűbb a anyós ülés felől bevezetni ha nem akarsz költséges BSI cserét, és ha rendesen akarod csinálni akkor a tápot viszed az egyik oldalt az rca-t a másik oldalt.

 

Ha még nincs meg a cucc, van egy eladó JBL 30as reflex ládám 15ezerért, makulátlan állapotú.

 

Előzmény: mezosig2 (81627)
drotos5 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81632

Oké.Köszönöm.Én arra is gondlotam hogy lehet hogy az olaj gomba rosszalkodik, az olaj pumpa az vagy szálit vagy nem,ha  csak el nem tömödik egy pillanatra.De lehet hogy rosszul gondolom.

Előzmény: R3kram (81614)
Biluxzsolt Creative Commons License 2012.11.28 0 0 81631

Besötétített hátsó ablakon,(legális)igen,jól mutat azon is!

Előzmény: Kobor Vandor (81626)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!