fék az van.10 db tárcsa+intarder+bubu. csak ez a 85km/h lenne több amit hihetetlen,de önként csinálok(fogyi miatt) és mégis 446-ért tankolok a tatai Shellen:(
Ja érdekesség miatt:Szf.vár Shell 436 és Szexárd Shell ua nap 421 ft/l
Hallod akkor neked legalább van féked haver mesélte hogy 6évig úgy jártak hogy csak elöl volt fék a premiumon, vagy ha volt hátul akkor bekapott, így állandóan a kéziféken volt a kéz, Bazijoe tudna mesélni biztos.
Ahogy tegnap mondtam kb. 99% hogy a bsi-nél lesz a hiba, mert ha ott megszakad a kapcsolat a bsi és ecu között, leáll.
Vegyétek már ki a BSI-t és nézzétek meg beázott e, kb fél óra vagy annyi sem megnézni. Utána lehet tovább menni ha nem ott van a gond. Meg nézni kellene hogy CAN hibát mindég vissza teszi e vagy csak akkor ha egyszer leállt már. Este vártam még hogy visszahívsz mit mond a mókus.
A tobbiknek írom hogy a KAV-5XX rendszámú volt autómról van szó, visszatért a fórumra a kicsike, hogy szerettem...
Szünidő???? Az mi? Állandó kísérőm a félelem,itt németbe.Attól félek nehogy összetörje valaki magát és ezért hosszú STAU legyen.:D De jöhetsz velem ha unatkozol,itt van rendes ágy,nem mint a sátorba :DDD!
Más:
délelött beköszönt ide egy Live Security Platinum! Kilőtte a vírusírtómat és mindent blokkolt.
törőlni nem enged semmit,se visszaállítani. szerinte 38 trójaim van,de szerintem ezt ő csinálta.
Sziasztok!Van egy Peugeot 307 2.0Hdi 110Le 2004es gyártáaú autóm. Körülbelül 3 hónapja olyat csinált,hogy "ABS/ESP NOT FUNKCION" és ezzel egy idejűleg "OIL PERSSURE INSUFFICIENT" hiba üzenetet küld majd leállítja a motort és csak a "STOP" lámpa világít majd a következő leálláskor az "ESP" lámpa is ég. Van hogy azonnal betudom indítani utána a motort viszont esetenként akár több óráig is eltart mire betudom indítani. Akkor kicseréltek nekem egy mágnes szelepet a szívó oldalnál, utána még vagy két alakalommal elő jött ez a gond majd elfelejtette. Most 2hete ismét elő jött, napi szinten csinálja nem tudok vele nyugodtan elinduli 15km-nél hosszabb távra mert megáll.Voltam már szak szervízbe vele itthon is és külföldön is, több villamossági szerelő is láttam már de nem tudtak orvosságot a hibára :(. Valaki tudna segíteni nekem ezzel kapcsolatban? Találkozott már valaki ilyennel? Vajon mi okozhatja ezt az autónál? Aki segítene annak hálás lennék, előre is köszönöm.
Én még annyit hozzátennék, hogy a klímahűtő tisztítása is célszerű, mert rontja a hatásfokot, ha a lamellák nem átjárhatók. A gáz nem tud lehűlni benne. Emiatt melegíti a vízhűtőt és nő a gáz nyomása is a rendszerben. Az elhanyagolt klímahűtőben megnőhet a nyomás annyira, hogy a klíma biztonsági szelepe elszáll és akkor a gáz is száll vele. Így már költségesebb a javítás is.
(A klímás oktatott ki a múltkor, nekem 3 barral volt nagyobb a nyomás a rendszerben, mint kellene.) A hűtőtakarítás megoldott minden porblémát és azóta majd megfagyok a kocsiban. :)
Szia! Tegnap hívott Csaba, mondta hogy szóltál neki (köszönöm) és hogy a mai nap folyamán megnézni a hengerfejet, hogy tuti jó-e a szekérhez, remélem az!
a baj az volt hogy a win8 egy web-es üzenetküldőjével akartam emailozni és valahogyan bekerült a fórumba is! sajnos törölni nem tudtam :( de elment az emyil az illetékesnek is! bocsánat ha zavar valakit ez az üzenet!