"Kedves F! Mibe is került a mák? Mibe került a toy-toy wc-k? Mibe került a korona-usztatás? Mibe kerültek a hamburger reklámok?"
4.5 mrd Ft volt a 4 eves orszagimazs kiadas.. Most mennyi??? Tudja.e valaki?? Pl a FT 80?? 31?? Indedx 20 GyF kiadasa veletlenul derult ki.. ? ilyen van meg??
— Vajon mennyire viszi előre az ország gazdasági fellendítését? — A bérek és jövedelmek európai szintű elérését, a reálbérek növekedését? — Az ország nemzetközi megitélését a pénzmosási, korrupciós ügyek tekintetében? — Kiknek szólnak ezek a szlógenek? — Hamis illuziókeltést, vagy reális valóságot tükröznek ezek a frázisos szövegek?
330 millió forintért repül a honvédelmi tárca vezérkara 2004. május 11. 16:42
MNO A Honvédelmi Minisztérium vezetése 330 millió forintért rendelt repülőjegyet két magyarországi utazási irodától – adta hírül a HavariaPress.
A győztes irodák közbeszerzési eljárás keretében szerezték meg a nem mindennapi megrendelést. Az úti célok között olyan közkedvelt üdülőparadicsomok is találhatók, mint például Brazília és Egyiptom, amelyek köztudottan nem NATO-tagállamok. A két győztes, svájci illetve magyar tulajdonú utazási iroda olyan nagy nevű vállalkozásokat utasított maga mögé, mint a Malév Rt., vagy az OTP Travel Kft.
Úgy tudni, a Malév - mivel az utak nagy részét saját gépeivel teljesítette volna - jelentős engedményt adott, ám a tárca ennek ellenére mégsem velük kötött szerződést. A kereskedelmi kapcsolatok fejlesztéséért felelős szaktárca, a GKM a honvédelmi tárcához képest mindössze negyedakkora összegért, 90 millió forintért rendelt repülőjegyeket erre az évre, hivatalos utazásaira. A hírügynökség szerette volna megkérdezni az ügy kapcsán a Honvédelmi Minisztérium sajtóosztályát is, ám ott csak a hét második felére ígértek választ.összesítés...
közpénzből.. ez is.. már GYISM sincs..amihez Gyurcsányi hozzáér..
Mesterházy Attila átadta a minisztérium új honlapját forrás: http://www.gyism.hu/index.php?id=89&backPID=89&tt_news=448
A Gyermek-, Ifjúsági és Sportminisztérium új honlapja 2003. július 23-án 12.00 óra óta elérhető az érdeklődők számára. Az új honlapot Mesterházy Attila politikai államtitkár mutatta be egy sajtótájékoztató keretében.
[...]
A honlap fejlesztésének okai:
* A honlapokat az online világban 2-4 évente lecserélik (már csak az arculatváltások miatt is). * Az előző honlap megvalósítása óta nagy technológiai fejlődés ment végbe, ráadásul a felhasználók tudása fejlődött, ezért szükséges a folyamatos, a mindenkori tudásszinthez igazított szerkesztés, megjelenítés és szolgáltatás-rendszer. * Az új szolgáltatások megvalósításához új terep kellett. Például az eddigi honlapon csak körülményesen lehetett képet megjeleníteni és csak szűk mozgástér volt biztosítva a képek elhelyezésére. összesítés...
"Párhuzamos testület olthatja ki a Fidesz taktikai lépését Egyelőre nincs nyoma a Financial Times melléklete és az abban megjelent kormányzati hirdetés miatt felállítandó vizsgálóbizottságnak, legalábbis a testületet szorgalmazó Fidesz még nem nyújtotta be ezzel kapcsolatos beadványát. Holott korábban azt ígérték: még a héten elkészítik a vonatkozó iratot.
Egyelőre még nem juttatták el az Országgyűléshez az úgynevezett Times-bizottság felállításáról szóló beadványt a Fidesz politikusai, habár Deutsch Tamás korábban azt a tájékoztatást adta: még a héten, azaz várhatóan az ünnepek előtt elkészítik az iratot. A Fidesz leginkább azért támadta a kormányt, mert szerintük a Financial Times című brit lap Magyarország-mellékletében hamis és valótlan adatok szerepeltek, ráadásul úgy vélik: a kormányzat adófizetők pénzét költötte "öntömjénező propagandára". Deutsch Tamás fideszes képviselő egy vizsgálóbizottság létrehozását javasolta, amellyel kapcsolatban a szocialisták jelezték: megszavazzák a létrehozását. A Fidesz szóvivője, Révész Máriusz pénteken lapunk megkeresésére nem tudta megmondani, hogy pontosan mikor fogják benyújtani az erre vonatkozó beadványt. Nem tartja valószínűnek, hogy valóban születik majd beadvány egy ilyen bizottság érdekében - mondta Kiszelly Zoltán politológus, aki szerint ha a Fidesz bizottságot állít, akkor az MSZP is kezdeményezni fog egyet az Orbán-kormány idején feladott hirdetések kapcsán. Ezek könnyen kioltják egymást, mint az Orbán-, Gyurcsány-bizottságok. Mint írtuk, az Orbán-kormány idején is jelentős összegért adtak fel hirdetéseket külföldi lapokban, illetve támogattak abban megjelenő mellékleteket. Míg a Fidesz leggyakrabban PR-cikkeket jelentetett meg, vagyis még az írások tartalmáért is közpénzt adott ki, addig a jelenlegi kormányzat - a Financial Times esetében - csak hirdetésekért fizetett."
Kedves F! Mibe is került a mák? Mibe került a toy-toy wc-k? Mibe került a korona-usztatás? Mibe kerültek a hamburger reklámok?
És úgy általában mibe is kerültek a dakota off-shore cégek?
— Hamis illuziókeltést, vagy reális valóságot tükröznek ezek a frázisos szövegek? Tgyta.. 2001ben :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
2005-12-16 09:24 "A magyarok ma jobban élnek, mint valaha"
Folytatja a sikeres magyarország kampányát a gazdasági miniszter. A 48 millió forintba kerülő sorozat részeként ma Magyarország: sikerre ítélve címmel jelentetett meg több napilapban is teljes oldalas politikai hirdetést Kóka János.
A tárcavezető az ország vonzóképességének bizonyítékának tartja, hogy a délkoreai gumigyár Magyarország mellett döntött. Azt pedig csodaként értékeli, hogy Ferihegyen angol befektetők landoltak 464 milliárd forinttal. Kóka János szerint a magyar gazdaság dolgai olyan jól mennek, mintha sikerre lenne ítélve. Megismétli: a cégeknek nő a vagyona, és a nyeresége, nőnek a reálbérek, az infláció pedig a 0 százalékhoz közelít. A gazdasági miniszter a Financial Times hétfői cikkéből is idéz, mely szerint: a magyarok ma jobban élnek, mint valaha 2005.12.17 15:33:13
Összesen 26 millió forintot költött a "Magyarország: kirobbanó siker" címmel indított kampányára a Miniszterelnöki Hivatal. Célja a magyar gazdaság valóságos helyzetének ismertetése volt.
Egy hete szerdán "Magyarország: kirobbanó siker" címmel indított marketingkampányt a Miniszterelnöki Hivatal. Az e hét hétfőn záruló hirdetési kampány először a Népszabadságban, péntektől pedig a többi országos napilapban és a Blikkben, egy egész oldalas hirdetésben jelent meg a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium aláírásával.
A hirdetési akcióval kapcsolatban László Boglár kormányszóvivő a FigyelőNet kérdésére elmondta, hogy a kampányt a MeH közbeszerzési eljáráson szerződött partnere, a Media Edge kommunikációs cég bonyolította le, és 26 millió forintba került.
A kormányszóvivő elmondta, hogy az egész kampány apropóját az ellenzék által a közelmúltban megjelentetett, a valóságnak nem megfelelő gazdasági elemzései adták. László Boglár szerint a hirdetési akció célja az volt, hogy tisztább rálátást biztosítsanak Magyarország versenyképességére és az ország gazdasági megítélésére vonatkozó tényekre.
A parlamenti, valamint a parlamenten kívüli pártok hogyan tudnak eredményesen versenyezni a 2002-es választásokra, a Fidesz által diktált diktatorikus hatalommal szemben, mert ezt a kampányolást nem a Fidesz részére – a költségvetésben – biztosított pártpénzből finanszírozza.
A Fidesz agitprop osztálya az Országimázs központ amely a Happy End és Ezüsthajó Kft-vel működik. — Vajon mennyire viszi előre az ország gazdasági fellendítését? — A bérek és jövedelmek európai szintű elérését, a reálbérek növekedését? — Az ország nemzetközi megitélését a pénzmosási, korrupciós ügyek tekintetében? — Kiknek szólnak ezek a szlógenek? — Hamis illuziókeltést, vagy reális valóságot tükröznek ezek a frázisos szövegek?
2005 december
wizes 2005.12.24 14:06:04 (342) Ez a kúrmány van hatalmon, naná ezek reklámozzák magukat!
forrás 20 millióért fényez a Financial Times 20 millió forintot fizetett a Gazdasági Minisztérium a Financial Timesnak azokért a hirdetésekért, amelyek a brit gazdasági napilap Magyarországról szóló mellékletében jelentek meg. Erre az összeállításra hivatkozott Gyurcsány Ferenc hétfőn a parlamentben a magyar gazdaság eredményeinek védelmében. A miniszterelnök akkor kikérte magának a feltételezést, hogy a kormány fizetett volna a mellékletért. közpénzek..
20 millióért fényez a Financial Times Hozzáadás a Kedvencekhez | Topikleírás Új hozzászólás Nyitotta: Turulmadár, 2005.12.16 19:36
20 millió forintot fizetett a Gazdasági Minisztérium a Financial Timesnak azokért a hirdetésekért, amelyek a brit gazdasági napilap Magyarországról szóló mellékletében jelentek meg. Erre az összeállításra hivatkozott Gyurcsány Ferenc hétfőn a parlamentben a magyar gazdaság eredményeinek védelmében. A miniszterelnök akkor kikérte magának a feltételezést, hogy a kormány fizetett volna a mellékletért.
"Az RTL Klub ma déli műsorában a következő szövegre kaptam fel a fejem:
"Jó utat kíván az Állami Autópálya Kezelő Rt."
Oops! :) Most aztán köll hirdetni a céget, nem ismeri még mindenki a nevüket... :) Vagy valami ennél sokkal nyomósabb érve van a cég vezetésének, hogy az ÁAK-t az RTL-n hirdessék? Netán némi számlára van szükdésüg, némi hirtelen kiadásra? A hirdetés meg, ugye, hogy ténylege mennyit is fezetnek érte, no az ugye akármennyi is lehet... Akár annyi is, amennyi a számlán szerepel, akár több is, akár kevesebb is... Avagy talán a derék tv-csatorna jóindulatát szeretnék megfizetni? Akárhogy is van, de az biztos, hogy a céggel kesztyűs kézzel bánik ez a tv-csatorna...
Ja, amúgy mire kívánja a a jó utat? Tán "a gép" felszállása előtt valami újabb pilótajátékhoz? :Đ "
2002 jún 2 MFB külső igazgatósági tag 1991-92-ben OKGT FB tag 1994 okt-1995 jún ÁV Rt. Igazgató tanács tag 1996 máj-1999 feb-ig MOL Rt. Igazgatósági tag 2002 feb 04 EUKK alelnök http://www.magyarorszag.hu/eu/kozalapitvany/kuratorium/eukk_palankai20030204.html
Felesége, Dr. Kratochwill Krisztina az Alkotmánybíróság főtanácsadója (a másik Kratochwill a Koping Datorgnál..)
EUKK Palánkai Tibor, a kuratórium elnöke, Somody Imre, a kuratórium elnökhelyettese, (lemondott) tagok: Ágh Attila Bojár Gábor, Chikán Attila, Gerő András, FB Csáki György, elnöke, Detrekői Ákos, Habsburg György
Szanyi korábbi vállalkozása, az Euro-Info-Service Kft.
A cégadatok szerint a vállalkozás fő tevékenysége korábban közétkeztetés volt, jelenleg pedig papíráru-kiskereskedelem. Madari Ákos, a cég egyik ügyvezetője ezzel szemben leszögezte: a kft. az EU hivatalos kiadványainak és adatbázisainak magyarországi forgalmazója. EUKK milliárdok
A tájékoztatás egyebek mellett a tavaly év elején megalakult Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUKK) feladata lett volna,
amely tavaly 500 millió, idén pedig 900 millió forintot kapott programjai végrehajtására.
A tervek szerint az alapítvány 2008-2009-ig működött volna, ám a Draskovics-csomag miatt május 1-jével megszűnik. Az alapítvány pazarló gazdálkodása miatt egyébként tavaly az Állami Számvevőszéktől komoly bírálatot kapott. Az EUKK megalakulása óta 2,4 milliárd forintot költött a különböző kommunikációs tevékenységekre, tavaly szeptembere óta csak információszolgáltató funkciót tölt be.
Mint ismert, az EUKK harmincmillió forintot költ honlapjának továbbfejlesztésére, Farkas György ügyvezető szerint a honlap nem szűnik meg májusban, azt viszont nem tudni, ki szerkeszti majd az oldalt. A közalapítvány korábban közbeszerzési pályázatot írt ki honlapjának továbbfejlesztésére, eszerint összesen bruttó 30 millió forintot költenének rá. Még az idén január 19-én győztest hirdettek a pályázaton, azelőtt, hogy kiderült volna: a kormány májusban megszünteti a közalapítványt. A szervezeten kívül egyébként a Külügyminisztérium és a kormányportál is működtet uniós információs oldalt.
sőt.. 1 év alatt annyit, amennyit a Fidesz összesen:((((
4 milliárd önreklámra – megfelezi a MeH és a tárcák 2005. december 23. 0:03
Magyar Nemzet - Czirják Imre Majdnem négymilliárd forintot költött az adófizetők pénzéből a kormány ebben az évben önreklámra. Az összegen közel fele-fele arányban osztozik a Miniszterelnöki Hivatal és a tárcák. A kormány valamivel többet, ötmilliárdot költött az idén a rászoruló gyerekek ingyenes étkeztetésére.
Félre/ a topiknyító most nem méltatlankodik??????????????????????????4 mrd Ft önreklámra
(1) több, mint 4 mrd Ft a választásokig (másfél év) a KKKnak.. (az Országimázs Kp 4 év alatt kapott ennyi pénzt!)
(2) A Népszabadság információi szerint az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUKK) (2003)az idei évre 550 milliót, (2003) (2004) a jövő évre pedig 1,3 milliárd forintot kér a kormánytól programjai végrehajtására. http://www.nepszabadsag.hu/Default.asp?DocCollID=127936&DocID=113594#113594
Az elképzelések szerintaz Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány2008–2009-ig, vagyis az euró bevezetéséig működne.
(3)) - EUs roadshow még ezen felül.. - Finantial Times hirdetés ezen felül..:((((