Hát amennyiért megveszik! :) Na de komolyan! Sokat veszít az értékéből ha a tankba meg a karbiba bele van dögölve a benzin. Aztán hibába van benne kevés kilóméter a szimeringeket valószinüleg cserélni kell, mert lehet, hogy megvannak öregedve. Meg azon is múlik melyik országrészben hírdeted. Szoktam nézegetni az eladó balettékat. Amit mondjuk az alföldön árulnak 20-30 000 Ft ért az a nyugatdunántúlon dupla áron. Viszont ha esztétikailag is meg müszakilag is kifogástalan állapotban van szerintem kérhetsz akár 80-100 000 Ft ot. Persze nem biztos, hogy megveszik! :)
Attól függött hogy mennyi villamos cumót aggattak fel a gyárban. 35 wattosra nem emlékszem, de volt a 20 wattos, a 30 wattos (3 tekrercs sorban) meg a 32 wattos (2+1 tekercs)
Babetta 210-es töltőtekercs ellenállását megmértem, viszont változóak az értékek. Egyik mérésnél 188-190 Ohm, másik mérésnél pedig 210-215 Ohm. Ez utalhat hibás töltőtekercsre? A többi mért ellenállás érték jó, trafó és tirisztor, csatlakozások rendben, több gyújtógyertyával is próbáltam, gyújtókábel, gyertyapipa jó. A probléma a motorral az, hogy általában melegen megáll, elmegy a szikra.
Sziasztok! A képen látható mindkettő tekercs mezei 210 ből lett kivéve. Aztán még is különbözőek. A kisebbik 20 Wattos a saját táblája szerint a nagyobb 35 Wattos. Vajon mi okból raktak bele különböző teljesítményű világítás tekercseket?
Szia, nekem van egy jól bevált Babettás boltom a szlovák szomszédainknál, Párkányban. Ott van egy csöpp üzlet, de ha bemész, eltátod a szád, mi minden alkatrész van ezekhez a motorokhoz!
Még vasárnap kellett beavatkoznom a karbantartást nélkülöző Dűnejárón:
Nem forgott a pedál a tengelyén. Lekapva a porvédőt kiderült, hogy egy golyszi elvándorolt, és beékelődött a kónusz és a csapágycsésze közé. Csináltam képet, de a céges laptop letiltja a telefonos adatátvitelt. Ha hazaérek, majd felrakom csak érdekesség végett.
vésővel kellett visszaütnöm a kónusz mögé a golyót, úgy beékelődött, hogy semerre nem mozdult.