Keresés

Részletes keresés

Island- Fighter Creative Commons License 2020.01.23 0 0 38

Vannak még Buell kedvelök a fórumon ?Vagy kihaltak mint a mamutok.

BMW_ Z3_E36/7 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 37

Eladó a www.buell.hu domain!

__BB__ Creative Commons License 2006.12.03 0 0 36

nem értek hozzá de nekem akkor voltak ilyen hibáim (japán gépen) amikor az akusaru nem volt elég feszes ill zárlatos, rossz gyertyapipa. az utóbbi viszont igazából csak hűvösebb, nedvesebb időben jött elő

Előzmény: fixyfixy (32)
__BB__ Creative Commons License 2006.12.03 0 0 35

helló,

csak most találtam ide de engem is érdekelnének a további tapasztalatok is.

mondtak már valamit a szervízben a leállásra ? a tiéd gondolom az első sorozatból való, kivácsi lennék hogy másokkal is előfordult azóta ue (ha egyáltalán adtak el 2-nél többet itthon) mondjuk az első évados indok nem lehet mert a blokk más modellekben is van bár más térképpel.

Előzmény: fixyfixy (34)
fixyfixy Creative Commons License 2006.11.08 0 0 34

M.charlie:  a 30 rugó csak maga a kötelező szerviz (10e anyag+20e munkadíj!!!) a garis hibák(már amit megtalálnak) azért egy kanyit sem adok...  egyébként a szervízesekel jól ki lehet jönni. Egyikük sincs elszállva.(nem úgy ,mint máshol)

 

1-2 évesen szerintem azok adják el akik "parádés motornak" vették - 20 km a kútig majd 35 km az étteremig, 30 km haza, ja és mindenhol kb 1,5óra ön magunk és motorunk méltatása...:)

 

A buellel az ilyen út csak szenvedés. ...és akkor most álljon itt egy nagy "DE" ...DE a szerpentinen, és esetleg kisebb ringeken, bazi nagy túrákon  kárpótól elményileg bőven.

 

 

Előzmény: M.charlie (33)
M.charlie Creative Commons License 2006.11.05 0 0 33

Akkor ez egy kalap szar!!!

Én most akarom vagy akartam?? TDM 900amat Buellre cserélni.

Hát most igen elgondolkodom a dolgon :(

Lájtingon agyaltam vagy agyalok.

Egy kérdés: Miért csengetsz 30rúgókat a garis hibáért????

Egy költői kérdés: Miért adnak el 1-2 éves korukban buelleket pár ezer kilométerrel??

Lehet nem hozza a várt élményt??

Üdv:Charlie

Előzmény: fixyfixy (32)
fixyfixy Creative Commons License 2006.11.05 0 0 32
Kedves James Bond és Barisax! (itt még én is kedves vagyok:)

 

Itt és most betűbe öntöm ez évi motoros szezonom (15ekm) tapasztalatait. Már többször megfordult a fejemben, hogy le kellene írnom, (mert az ember nem minden évben bújik össze egy közel 4 millás vassal.) hogy milyen is volt szőkesége fiatal még érintetlen korában. De mindezidáig nem tettem, mert a lőtéri sánta ebet sem érdekelte, hogy a románc elején még csábosan kacsintó, mosolygó lódarázs, hogy változott 1 raklap fossá.  Lehet, hogy ez egy kicsit tulzás de ha feltételezzük, hogy egy új motornak az a legfőbb erénye, hogy megbízható, akkor nehogymá’ ő monnya meg hún ke megányi…  Mivel Titeket érdekel, hát tessék…

 

...teljesség és pontosság igénye nélkül egy tartós teszt(szerű iromány)

 

2005.12 hó: ’kéne valami új motor mert az  YZF1000R rövidesen nyugdíjba megy (egyébként még mindig megvan)

 

2006.01 hó: …nehogymá láncos legyen… na meg bírja magyar mogyorós csokit= minimum14cm rugó út… …na meg ha nyitva van az állatkert, azé lehessen vele kmmm szóval: bazdszájbáskodni… minimum:17/180/100/100 *** …ja és még olcsó is legyen(én hüjjje)…

 

2006.02 hó: mikor a jegesmedvék már nem szivatóval indultak eljött a próba út ideje(Uly)

 

2006.03: motorkiállítás, csábító ajánlatok, tárgyalás hegyek, Ulysses leverte a Bmw-t és a Yamahát (a  HD vevő orientáltsága és szolgátat készsége hibátlan!!! )

 

2006.03.29 hó: Erős fájdalom(financiális), émelyítő érzés(hogy lépjek le a melóból) és végül pénteken MEGJÖTT a sárga(Barricade orange). Pontosan, ahogyan ígérték.

 

Mivel itt vége a télnek átváltok „hó”-ról „km”-re…. Úúúúú

 

~260 km  olaj csepp a kipufogó felett…KPaa

SZ: az új motoroknál… a légszűrőből folyhat a konzerváló… mert a tengerei szállításnál… Én: Aha

~290 km tankolás, bemutatás haveroknak…

 „D” haver mondja: Te ennek inkontinenciája van kb fél litert maga alá engedett a 300 forintosból…KPaa …

 „S” haver mondja: A facsavar a hátsó gumiban széria?....  KPaa

Tanulság: kevesebbet tankolni, facsavarokat nem összeszedni…

~500 km  …olaj már nem csak a kipufogó felett, alatt is…

Én: na ezek a Jenkik jól le konzerválták…

~880 km…Visegrád szerpentin, lefelé menet: motor MEGÁLL  meg az eszem is…KPaa

SZ: …új motor, biztos meleg, meghogy bejáratós, a computer blokkolja…

Én: Aha. És az olaj?

SZ: majd megnézzük szervizen…

~1200 km  10-es út kb 90-100nál motor leáll

 Én: még jóhogy figyel a kompjuter

~1400 km olaj a lengővillán hátsó felnin, kipufogón… KPaa

 Én: f@szom Jenkik meg akartok nyuvasztani…  (sterilizálás)

~1600 km végre szerviz:

  olajfolyás= bordás kerék mögötti szimering csere… tehát ezen motorok 50%-a szimeringes merthogy ez volt a második a szervizben

Komputer beállítás

Cuzammen: 30.000.- Ft

 

~3200-8000km :kb 15x állt le menet közben!!!  Mindig menet közben kiszámíthatatlan időközönként, időjárás független, általában 60 felett. Gyanús motor zörejek. Plexi gumibak törés.

 

Legextrémebb: 2 km-en belül 4szer!!!

 

Legszopatósabb : Ósztria 56-os út  eső, 19h.30m, még 300km haza. Motor leáll, köszörülés, elindul 1 henger, dadog megáll, köpködés, anyázás, várakozás, köszörülés 1,5 henger… má lesz valami… leáll, várakozás, 2 henger elindul, finoman haza.

 

Legkellemetlenebb: Euro-ring nyiltnap  meg a leállás. Jó ez a Buell! Majd ha hülye leszek veszek én is. – mondta a Bmw-s

 

Legdurvább: Szlovén alpok 130 körül, koptaton fordulós balos közben kivigyorodott a komputer lámpa és leállt a motor. Én: …a kurva annyát a kumputernek….

 

SZ: sajnos nagyon tele vagyunk munkával, majd 8 ezres szervizen megnézzük. Ja és itt kellene hagyni pár napra…

 

 

8000-es szerviz: olaj csere, komputer állítgatás mind ez  30 ezerért.

~8500 km előzés közben hűen önmagához ismét behányt!!! A szóhasználat durvulása tükrözi a cérnám fogyását…

Én: …telefon, szerviz, kicsit alapjárat felett, panaszom előadása… itt már gyanakodtam valami szervi baja lehet…kollégám szerint meg drágábbat kellet volna venni mert ez  ennyi pénzért kutyagumi…

~8881 km  szerviz … dejó ismét itt  KPaa   Garanciában: egységcsere komputer állítgatás  és ígéret: most már jó

 

~10500 km: M3 autópálya nedves aszfalt, 23ó30p legsötétebb részen(miért is civilizált környezetben) egyszercsak, hogyhogy nem előjött a beszédhibája és azt dadogta nékem: minek durrogtatok itt két 600-as köcsögöt mikor úgyis csak 90-nel megy a gazdám. Elég neki egy is. …és így vált  egy hengeres fos pun’pává kedvenc motorom

 

~12000 jobbra indexnél nem mindig akar visszajelezni, kb 1 liter motor olaj hiánya lett 3800 km alatt, motor tovább zörög

 

~12500 ismét rendkívüli szerviz!!! De FASZA!!!  Én: Miért eszi az olajat? Miért nem megy az index visszzajelző? Mi zörög a motorban? Lehet rá sport kipufogót tenni?

SZ: …hát mert HD blokk van benne. Biztos kontaktos(nem az, mert megnéztem) Télen hozd be szétszedjük DE ha minden alkatrész határértéken belül van(márpedig ez igy szokott lenni) TE fizetsz azaz Én . Sportkipuff van rá 175 rókáért.

 

 

Négy kérdés, négy válasz. A motor meg olyan mint volt: 1 RAKLAP SZAR

 

Most ~15ekm van benne ha tudom elviszem szervizbe a télen és ott hagyom hátha tudnak csodát tenni vele. DE HA NEM akkor … akkkor… akor… sem tudok semmit se csinálni. Max verhetem a fejemet a falba, hogy a nagy és híres amerikai HD jól benyeletett. De ha van ötletetek, hogy mit lehet ilyen hibákkal (leállások) tenni akkor szívesen veszem. Persze garanciában kellene szerintem megcsinálniuk . A jogi utat egyenlőre ne firtassuk, arra megvan a külön aparátJ, na meg a szerviz lapokon is szerepel, hogy menetközben leáll….

 

Sajnos tele lett a tököm a sok szervizbe járással, nem így képzeltem…L

 

 

 

De most gyorsan nézzük az előnyeit…

 

James Bond blogján olvasható nyitott kérdésekre a válasz:

 

Terepviszonyok közt… homogén felületű murvában, kavicsban vagy homokban jó vele butulni. Jó kis kígyókat lehet vele rajzolni, még keresztbe is tud csúszni. Legjobb állva másodikban csóválni a seggét. Dönteni veszélyes nem is érezni mikor mit akar csinálni. A kis buckákat jól bírja, még nem aszfalt úton is képes az ormányát megemelni. Jó buli.

Nyomsávos kitaposott földúton vagy murvában halál. Sárban szintén. Egyébként ezek nem véletlen a 180 az száznyolcvan!

 

Átlagfogyasztás: Papíron 3,6 liter/100km  Nálam:4,6-5,4 közt 50-160 ig. Mikor Osztrákoknál beszívatott 4,2 vel jöttem haza. Max 110-et mentem. Tehát fogyasztásra nincs gond

 

Mennyire kényelmes…

Esztergom-Tur.Tepl.-Zakopane-Dobsina-BB-Esztergom karika 820+50 hazáig mindez reggel tíztől hajnal kettőig  semmi nyomot nem hagyott mozgás szerveimben. …még aznap vissza kívánkoztam a nyeregbe…

 

Euro-ring: 2,5óra alatt 150 km csak a pályán kb 30 fokban. Iszonyat érzés ahogy betapad, nem csapkod, nem tör ki, teszi a dolgát és morog a V2. (kivéve mikor leáll) Nincsenek alacsonyan a lábtartók, de nekem már mindkettő megnyalta az aszfaltot.

 

Hungaro-ring

A kanyarokban fülön lehet vele fordulni!!! Kiba jó!!! Egyenesben meg unalmas mert LASSÚ ÉS GYENGE!!! …Lehet, hogy nem kellet volna előtte 6 évet sportmotorral motorozni, akkor most én is el lennék dőlve , hogy húú ez a legerősebb amerikai motor(újságok szerint). Gyorsulása és robbanékonysága nem összehasonlítható egy japán sport motorral!!! DE a kényelme pótolja e hiányosságát.

 

Szélvédelem:

A gyári plexi annyit ér, mint döglött lónak a szappanos beöntés. Egy kicsit nagyobbal már kelleme 150-ig

 

 

Világítása

Gyári beállítást felülbírálva tökéletes, Bár szerpentinen nem lehet nappali tempót menni. De nekem még nem volt frankó éjjellátó motorom…  tehát ez is jó.

 

 

Váltó

Hja, bejáratósan bekékült a lábfejem(!), de immár 15e után határozott kattanós(nem kicsit, nagyon is), Amit a Motor revüben írnak róla szerintem fele sem igaz(Hágók királya teszt)

 

Hűtő ventilátor

Haverok előszeretettel kérdezik érkezés után: Porszívót nem kapcsolod le?

 

Kezelőszervek

Tényleg, puritánságuk ellenére jól funkcionálnak

 

 

A motor minden további eleme tökéletes! Kivéve ezt a szutyok HD blokkot(de lehet, hogy csak az enyém puliszkás(KK))

 

Futómű

Most fogom lecserélni életem ez idáig leggazdaságosabban elkoptatott hátsó gumiját. Nem a kukába, hanem a garázs falára megy.

 

 

Utassal:

…a babás motorozás nem tartozott a kedvenceim közé, de ezzel a lóval még ez is kényelmes. Menyecskének van kétoldali majré vasa, háttámlája és még a biztonságérzetet növelő hátsó doboz is van a motoron. + két oldalsó. Agyig lehet tölteni őket. Stabilok

Ilyenkor nem szabad elfelejteni a rugót bekeményíteni. De ha elfelejted az első kanyarban figyelmeztet, mert úgy leng a motor segge, mint bika töke boxer alsóban.

 

 

 

Hát ennyi… bár még tudnék mesélni a Buell Assistance kártyáról meg az orbitális pályára állt visszapillantóról, a kiöklendezett motorolajról, és a felverődőtt 30-as fúróról.

 

 

 

Röviden ennyi!

 

 

*** tudom, hogy a legjobb a 90/60/90, mielőtt még valaki megkérdezné: Mi aza a 17? …az a bimbó méretJ…tudod Jenőke… 17/180/100/100..nőnek erős, traktornak gyenge…(R/SZ/LE/Nm)

 

UI:

Barisax: cimbimnek Dl650-je van, cseréltünk... hát... szépen muzsikál a kicsike,  járása lágy, mint a Kiszel Tünde keble, óv a széltől, szépen kecsesen fordul... ....de az Ulysses azért ennél sokkal RIBANCOSABB:)

 

UUI

KPaa...ilyenkor bosszús vagyok! nem kicsit... Blues Company

Előzmény: James Bond (31)
James Bond Creative Commons License 2006.09.22 0 0 31
Sziasztok,

tegnap elmentem egy tesztre a Buell Ulysses-el. Kíváncsi vagyok mások véleményére is, az enyémet itt olvashatjátok: teszt
Barisax Creative Commons License 2006.05.26 0 0 30

Ez a motor nagyon tuti és bejön, tegnap láttam meg először, jó lenne róla egy tartóstesztet olvasni, vagy méginkább csinálni:-)

A hűséges, minden szempontból megfelelő feleség (DL 650) mellé jól jönne egy ilyen szerető :-)))

 

Már csak a lottóötös nyertesét kell elkapni:-))

Előzmény: fixyfixy (29)
fixyfixy Creative Commons License 2006.03.11 0 0 29

a Buell topik újra élesztése....   BUELL ULYSSES XB12X  tulajok gyülekezőhelye...

 

 

Ide mindenki aki birtokolja ezt a típust...   ...mert állítólag nagyon sokan vagyunk:)...

 

 

 

...ha leszünk 5-en elárulom a topik miértjét...  addig csak lesek, mint Lenke néni a romlott parizerre...

 

Jöhetnek az okosságog és a fikázások is! csak valahogy jelöljétek, hogy tulajok vagytok!!!

 

 

 

Cabrio320i Creative Commons License 2001.07.03 0 0 28
idegeskedni annyi, mint mások hülyeségével büntetni magunkat...
Előzmény: rakowszky (27)
rakowszky Creative Commons License 2001.07.03 0 0 27
Egyszerűen érthetetlen mit zagyvál össze!!! Mondd meg, MIT AKARSZ A BUELL TOPICBAN NEM BUELLRÔL BESZÉLNI???? A te kérdésedre ott van az a topic, egyszer már leírtam a címét, ne fárasszuk már egymást! Vagy azt gondolod, hogy a Buellrôl beszélgetôknek álatinagy felüdülést jelent ha végre 250 köbcentis banditokról és azok jelenlegi piaci árairól trafikálhatnak? És még te nem érted, hogy miért ragaszkodik itt mindenki a hülye Buellhez? Ez nem a te topikod!
Ismerde azt a viccet, hogy a fószer szembe megy az autópályán a forgalommal, be is mondja a rádió, hogy nagyon vigyázzanak, mert egy ôrült szembe megy a forgalommal. Mire az emberünk:
-EGY ôrült??? Jó vicc, mind szembe jön!!
Előzmény: Cabrio320i (26)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.07.03 0 0 26
Te most miről beszélsz??
Előzmény: Caitlin (25)
Caitlin Creative Commons License 2001.07.02 0 0 25
nem akartam senkit megbantani es szenvedelyenek targyat lealacsonyitani, csak csupan egy kerdes volt :)
szep dolog ragaszkodni vmihez ennyire, de kicsit egysikuva valik tole hosszabb tavon az elet.... :)
Előzmény: Cabrio320i (24)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.07.02 0 0 24
ne üldözd el az embereket :-))
Előzmény: rakowszky (23)
rakowszky Creative Commons License 2001.07.01 0 0 23
Esetleg próbálkozz meg a "Nagymotort kéne vennem..." topicban, ha nincs egyéb gondolatod a Buellről, akkor csá!
Előzmény: Caitlin (22)
Caitlin Creative Commons License 2001.06.29 0 0 22
ok :) de egy kicsit el tudtok szakadni a buelltol? :) szep, meg tetszik is, de kicsit draga. autoba mar van egy ritkasagom, motorba vmi olyat szeretnek ahol nem egy honap az alkatreszrendeles :))
Előzmény: rakowszky (21)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.29 0 0 21
Buellt
Előzmény: Caitlin (20)
Caitlin Creative Commons License 2001.06.28 0 0 20
bocs fiuk de kicsit off topic leszek, mert segitseg kellene: 250 kobcis kategoriaban utcai hasznalatra milyen motort ajanlanatok? koszi
rakowszky Creative Commons License 2001.06.28 0 0 19
Na, erről egyszerűen semmit nem tudok, úgyhogy nem bírok értelmesen írni. (erről se:)
Előzmény: Cabrio320i (18)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.06.28 0 0 18
de azért nem 40 pontal jobb mint a borsay...
Előzmény: rakowszky (17)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.28 0 0 17
Nem tudom, lehet, hogy bírják a fejit, mert mindig vigyorog, és látszik rajta az elvakult szeretete a dolognak.
Előzmény: Cabrio320i (16)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.06.28 0 0 16
az a fura, hogy a versenyen kicsit túlpontozzák...
Előzmény: rakowszky (15)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.27 0 0 15
Az nem volt semmi, nitrózni a szentendrein... De én bírom a palit, csak nehogy elveszítse a közvetlen stílusát, mert ahogy nézem nagyon bombázzák manapság klfle tv-k, megy produkálni magát, sponzorok, stb. Remélem nem száll a fejébe a nitrós gôz...
Előzmény: Cabrio320i (14)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.06.27 0 0 14
sosem volt normális.. a szentendrei útra meg kiment a nitrós gsxr-el anno maxxpoweres korában.. a két rendőrmotoros meg üldözés helyett megvárta a maxxpower elött :-)

Aztán a fókuszban meg kamuzott, hogy csak az erre megfelelő helyen produkálja magát (mikor a nicola forgatáson túlhúzta a cbr600-at keréken :-))

Előzmény: rakowszky (13)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.27 0 0 13
Ne is mondjátok! Eszelôs erdôs a multkor "akartok hallani motorhangot?" felkiáltással beindította a szervizben zárt térben, merthogy ô most töltést ellenôriz, csak éppen nem volt rajta a dob... Embertelen volt ráadásul még húzta is neki. Csöngött a fülünk utána pár percig és ezt eljátszotta háromszor!
Előzmény: Cabrio320i (12)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.06.27 0 0 12
Hallanád éjjelente amit én... :-))
Előzmény: Zool (11)
Zool Creative Commons License 2001.06.27 0 0 11
Múltkor az ablakom alatt állt meg egy ilyen versenyHD. Először nem tudtam, mi ez a világvége-zaj, aztán kinéztem az ablakon...kiderült, hogy csak egy Buell alapjáraton. Kár hogy hajnali 2 volt. Azért amikor elment, abba is beleremegtek a nyílászárók. Szerintem ez a csendháborítás egyik legszebb formája;)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.06.26 0 0 10
Nem, véletlenűl csináltam a lapot...
Előzmény: rakowszky (9)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.26 0 0 9
Hát a fílingen kívül nincs is más benne! Remeg mint álat, alulméretezett a szilentblokkja, egyszerű, bár inkább már kissé igénytelenek a kezelôszervei, a más vezérmű miatt mégjobban kerepel, mint a HD1200, csúnya és igénytelen pl a szíjvédôlemeze, egyszerűen ránézel, és látod, hogy ez bizony 25 centbôl jött ki. Ostoba és ócska az irányjelzô, hát ilyet mesél a Szôr Gabi: megy a motor felé hátulról, nem figyel, beleakad és letöri az indexet tövestôl. Full plastic, azonnal ripityáratörôs. Szóval a Buellt is szépen fel kell öltöztetni, és egyéni ízlés szerint kicsit átvariálni, mint a HD-kat. Erre szép példák a képek is a buell honlapon.
Előzmény: Cabrio320i (8)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!