Keresés

Részletes keresés

bpo255 Creative Commons License 2018.07.24 -1 0 2687

490,056-al most mi a helyzet fog majd járni ?

bpo255 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 2686

Köszönöm , a gyermekvasút honlapjàn meghirdetik előre mindig hogy mikor fog közlekedni az Mk45 2006?

Előzmény: emká48 (2685)
emká48 Creative Commons License 2018.07.24 0 4 2685

Mk45 2001 üzemképtelen, C jelű nagyjavításra vár

2002...2006 üzemképes

ABamot2 üzemképes

C50 motorjavítás, vízhűtő csere, hamarosan ismét üzemképes

Mk49 fődarabok összeszerelése várhatóan idén befejeződik, utána azonnal megkezdődik a mozdony összeszerelése.

Előzmény: bpo255 (2683)
emká48 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 2684

Használható, pár kisebb javítást, finomítást kellett rajta elvégezni.

Előzmény: bpo255 (2682)
bpo255 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 2683

Valaki tudna írni a vontató járművek jelenlegi helyzetéről , és megtudná írni az Mk49 2006 helyzetét is ?

Köszönöm

bpo255 Creative Commons License 2018.07.22 -1 0 2682

Hogy sikerült a 490,039 tesztje miután visszatért ?

emká48 Creative Commons License 2018.07.15 0 3 2681

Az üzemi és időjárási feltételek alapján a menetrend szerinti gőzös közelekedés szeptembertől várható hétvégéken.

Előzmény: emká48 (2672)
Pályaőr Creative Commons License 2018.07.12 -1 1 2680

Helyreigazítás: mégiscsak lehet. Ez a motorkocsi, homloklámpával, vörös csillaggal, és az úttörőjelvénnyel felülírt szárnyaskerékkel. De ez Camot 001-ből lett Bamot 802...?

Előzmény: Pályaőr (2679)
Pályaőr Creative Commons License 2018.07.12 -1 1 2679

       


Akkor viszont a dátum nem lehet 1961, nem véletlenül tippeltek a Fortepan megfejtő fórumosok is eleinte Dunaújvárosra.

 

A Fortepan-képen az eredetileg Cax 502 jelzést viselő pótkocsi látható, addigra már az 501-gyel együtt lent voltak az Oroszlány-Szépvízér kisvasúton, megtoldva a kecskeméti Ba 321-essel, ami némi barokkos formavilágot vitt a szerelvénybe. Amint látható, az ajtókat befelé nyílóvá alakították, és tettek be kályhát. Létesült továbbá a vonalon egy Előre nevű állomás.

Előzmény: JabyGabi (2678)
JabyGabi Creative Commons License 2018.07.11 0 0 2678

Szerintem is egyértelműen Jánoshegy.  😊

Előzmény: Pályaőr (2676)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.07.11 0 3 2677

Pályaőr Creative Commons License 2018.07.11 -1 1 2676

...amondó vagy...?

Előzmény: SÜNÖCSKe (2675)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2018.07.11 0 0 2675

Jánoshegy állomás lehet...

Előzmény: Pályaőr (2674)
Pályaőr Creative Commons License 2018.07.11 -1 1 2674



Fortepan 140130. Dátum: 1961.

emká48 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 2673

emká48 Creative Commons License 2018.06.26 0 9 2672

 

Ma régóta várt eseményre került sor: az eddig javítás alatt álló 490,039 pályaszámú gőzmozdony futópróbája zajlott Hűvösvölgy és Virágvölgy között. Az öt éves szünet után a sikeres futópróbát követően hamarosan ismét lehetővé válik, hogy gőzmozdony közlekedjen menetrend szerint a Gyermekvasúton. A mozdony szépen "vizsgázott", néhány kisebb javítást azonban még el kell végezni, de ez egy ilyen öreg járműnél elnézhető körülmény.
A kezdetben Erdélyben, majd a Dél-Alföldön, végü...l Szobon szolgáló mozdony 1942-ben készült a budapesti MÁVAG-gyárban, jelenleg a Közlekedési Múzeum tulajdona, az üzemeltetője a MÁV Zrt. E szerepben - vállalva a több, mint 10 Milliós javítási költséget - igyekszünk jó gazdája lenni és kicsik-nagyok örömére ismét közlekedtetni fogjuk.
Amint kiderül, mikortól, milyen menetrend szerint utazhatnak a Kedves Utasok a gőzös által vontatott vonattal, közzé tesszük az információkat.

Köszönjük a türelmet és köszönjük mindenkinek, aki kivette részét a Mozdony ismételt üzembe állításából!

emká48 Creative Commons License 2018.06.23 0 2 2671

Igen, a világ összes 242-ese át lett alakítva, ha arra gondolsz.

Előzmény: 430 322 (2670)
430 322 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 2670

Abból gondoltam, a MÁV Nosztalgia összes gőzmozdonya is át van már alakítva.

Előzmény: emká48 (2669)
emká48 Creative Commons License 2018.06.22 0 1 2669

Nem. Nem is értem, egyáltalán kinek és miért jutna ez eszébe???

Előzmény: 430 322 (2668)
430 322 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 2668

Ez a gép is át lett alakítva, hogy gázolajjal menjen?

Előzmény: emká48 (2666)
torokb2 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 2667

Köszi a képet :)

emká48 Creative Commons License 2018.06.21 0 4 2666

 Végre megérkezett!

emká48 Creative Commons License 2018.05.04 0 1 2665

Nagyjából igen, de pl. a villamos berendezések igen jelentősen átalakulnak, fejlődnek.

A másik, az még a jövő zenéje.

Előzmény: BahnScorper (2664)
BahnScorper Creative Commons License 2018.05.04 0 0 2664

Belül marad minden a régiben?

 

A testvérébe majd nem akartok valami pofásabb berendezést rakni az eddigi csőbútorokhoz képest?

Előzmény: emká48 (2663)
emká48 Creative Commons License 2018.04.16 0 4 2663

 Szalonkocsi, felújítás alatt.

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2018.03.27 0 1 2662

Nagyjából :)

 

Annak idején a '98-as kisvasúti napon is úgy nézett ki a dolog, hogy már előző nap délután elkezdték fölcibálni a motormellékeket a hegyre, majd a nagy napon a motor egyszerre leereszkedett mind az öttel. Na az mondjuk tényleg szép látvány volt, ahogy tekergett a vonalon :)

 

Széchenyi-hegyen mondjuk kellett egyet lökni rajta hátulról valamelyik mozdonnyal, hogy meginduljon az elegy...

Előzmény: BahnScorper (2661)
BahnScorper Creative Commons License 2018.03.27 0 0 2661

A hegyre meg bármennyit felvisznek a 45-ösök, mi?! :-)

Előzmény: SÜNÖCSKe (2660)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2018.03.27 -1 1 2660

Völgymenetben bármi elgurul, nem? :)

Előzmény: BahnScorper (2659)
BahnScorper Creative Commons License 2018.03.27 0 0 2659

És zárt kocsi is kerül majd melléjük ilyen megjelenési formában? Vagy az már sok lenne a 49-esnek? ;-)

Előzmény: emká48 (2658)
emká48 Creative Commons License 2018.03.26 0 2 2658

Jól okoskodsz. :)

Előzmény: BahnScorper (2657)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!