"Amikor apám vette az ITR-t ott állt a szalonban mellette egy ATR. Szíve szerint azt választotta volna, csak a képlet:
1 ATR = 1,5 ITR
Mármint árban :(("
Azért így sem járt rosszul (lassan), a múlt hétvégén is büszkén feszített az ITR-ben. :)
Akkor nem marad más, alapítunk egy "szakosztályt". Van olyan srác, aki nem kevés jó gépet vezetett, ennek köszönhetően, az elmúlt években :)))
Sajnos, ez még nem én voltam :((
De leszek :)))
Azért nincs több ATR, mert min. 10-et be kell hoznia az Importőrnek... de nincs annyira igény. Csak néha-néha kellene valakinek 1-1 darab. Így pedig nem éri meg az exportőrnek, hogy a többi évekig ott álljon eladatlanul !!!
tudomásom szerint németországban az ADAC meg mittom én még milyen szervezet, belekötött a hátsó futóműbe, hogy ott valami nem stabil és veszélyes meg fasztuggya mit mondtak még...
az eredmény hogy a német lerakat nem hoz be ATR-eket:(((
sokan gyanítják, hogy a bmw és a többi "Nobelkarosse" gyártó egyszerűen félt (joggal:) az ATR tudásától és valahogy sikerült elintézniük.
mert ugye az volt mindegyiknek az első dolga hogy vett egy-két ATR-t hogy megnézzék mit tud a gép.
ha megfigyeled, egyetlen magyar újság árlistáján sem szerepel már jó ideje az ATR, és még a Honda szalonok listáján sem láttam.
az a gond hogy nem nagyon tudok utána járni a dolognak:(
állítólag svácjból és portugáliából simán lehet behozni, mert ott árulják, de hát mire behozol egy ATR-t addigra már itthon vehetnél egy Legend-et is...
érdekes volt számomra az is hogy ennyire "olcsó" volt amikor árulták, de az árpolitikáról nem tudok semmit sem. a HH az angol központhoz tartozik, ott más politikával dolgoznak mint az német központban.
Mit tiltottak be?? Csak nem az ATR-t??
Kedvencem, sajnos eddig én is "csak" ültem benne. Teljesen igaz, amit írtál. Egész 1szerűen elcsodálkozol benne. Hoppá! Igen vannak gyorsabb, erősebb autók, de az az autó nekem (is) valahogy az álom.
Amikor apám vette az ITR-t ott állt a szalonban mellette egy ATR. Szíve szerint azt választotta volna, csak a képlet:
1 ATR = 1,5 ITR
Mármint árban :((
kimennék vele a hungaroring-re egy két körre...
touringcar style rulez:)
tuti hogy utána mind a 4 tárcsát le kéne borítani egy-egy vödör vízzel:)))
kár hogy a németek betiltották...
bár most nemtom hogy áll a dolog ez ügyben.
na megyek haza.
bye
nagy álomgép nekem egy ATR......
beleülsz és nem tudod eldönteni hogy mi a jobb.
az végtelenül finom de egyben agresszív kevláros belső, vagy a légpárnás kihúzható combtámaszos recaro-k, vagy a műszerfal és a váltó amit magad előtt látsz, vagy a fordulatszámmérő...
az egyetlen honda amiben csak ülhettem és nem vezethettem:(((
vannak erősebb meg gyorsabb gépek, de egyszerűen ott áll ez a gyöngyszem, párját ritkítja, érzed hogy ez teljesen más mint a többi.
sajnos kötve hiszem, hogy lesz az autószalonon egy ATR...
azért írtam bele a seat-ot, mert a britek is beleírták.
ismerve a vw konszern magasan eltúlzot árait ezt rakták ide. pedig a leon cupra r kellene ide, de azt nem merték, túl nehéz túl drága és túl lassú:)))
ugye gond van a focus-szal, hogy a hajtási befolyások nagyon nagyok már a 220 lovas rs-nél is, nem tudták mi legyen vele.
ezért gondolták, hogy belerakják a 4WD-ot, csak éppen teljesen elszálltak az árral:( szóval most kihagyják és csak fronthajtásos lesz az RS. de a gond az hogy emiatt megint csúsznak a piacra dobással, míg a CTR már elég neves, ráadásul az angolok szerint még így is drágább lesz a Focus RS, ami nem tesz neki jót, főleg hogy olyan gépek is akadnak mint az Ibiza Cupra R, ammi tulajdonképpen egy bargain... igaz hogy nem ellenfél, sem a CTR-nek, sem a Focus RS-nek, csak hát mégis az ára:(((
nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz az RS-sel, tulajdonképpen az egyetlen alsó közepes autó lesz a CTR mellett amire azt lehet mondani hogy igen ez sport autó:)))
Mi az, hogy minden relativ? Nem csak magahoz kepest er el sikereket a Civic, hanem a kategoriajaban, sot az osszeladasokban.
Friss...
"Civic, which was all-new at the start of the 2001 model year, is the perennial small car sales leader. The Civic tops the segment for both the model and calendar years and is the fourth best-selling car overall. The Civic's August sales total of 36,533 was the best month in the car's 28-year history."
Az Integras cikkek igen erdekesek. Nem akarok kotekedni, de egy olyan ujsag iteleteben bizzak, ami azt irja, hogy az Integra olyan a Hondanak, mint itt az Astra...Ez rohejes...
Amugy en is be tudok linkelni olyan Integras-s scannelt cikkeket, ahol Mustangot, Imprezat gyilkol le az osszehasonlitasban az ITR. De megsem teszem.:-))Lusta vagyok.
hát ja, mostanában a honda miatt többet kell hogy dohányozzak a kelleténél....
mentségemre legyen mondva a csajok miatt még soha nem gyújtottam rá:))) remélem ez így is marad;)
a honda soha nem fog olyan tömegméreteket ölteni mint a ford.
szeresncsére...
a honda egy nagy, technika felvásárló, image romboló mammut konszernektől független, a világ egyik legjobb autó és motor és motorkerékpár gyártója.
és ez így van jól.
ebbe már csak nem tudsz belekötni...