Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Type-R Creative Commons License 2001.10.09 0 0 248
na a Civic 3D Kit Car már kint van.
kíváncsi vagyok mikor tákolnak össze egy WRC-t:)))
AstraF16v Creative Commons License 2001.10.09 0 0 247
@ManUU

Szevasz Ádi

"Amikor apám vette az ITR-t ott állt a szalonban mellette egy ATR. Szíve szerint azt választotta volna, csak a képlet:
1 ATR = 1,5 ITR
Mármint árban :(("

Azért így sem járt rosszul (lassan), a múlt hétvégén is büszkén feszített az ITR-ben. :)

Előzmény: ManUU (238)
ManUU Creative Commons License 2001.10.08 0 0 246
Akkor nem marad más, alapítunk egy "szakosztályt". Van olyan srác, aki nem kevés jó gépet vezetett, ennek köszönhetően, az elmúlt években :)))
Sajnos, ez még nem én voltam :((
De leszek :)))
Előzmény: zetecR (244)
Type-R Creative Commons License 2001.10.07 0 0 245
ez a HH egyre hihetetlenebb.
tiszta fidesz...
Előzmény: Koczeka (243)
zetecR Creative Commons License 2001.10.05 0 0 244
De én ezt komolyan mondom. Ez akkor is működik, ha csak magadnek kellene egy. Beszélj az ügyvédeddel/könyvelőddel!
Előzmény: Type-R (241)
Koczeka Creative Commons License 2001.10.05 0 0 243
Azért nincs több ATR, mert min. 10-et be kell hoznia az Importőrnek... de nincs annyira igény. Csak néha-néha kellene valakinek 1-1 darab. Így pedig nem éri meg az exportőrnek, hogy a többi évekig ott álljon eladatlanul !!!
vinettu Creative Commons License 2001.10.05 0 0 242
Az ITR-t én is ismerem. Interaktív Térképszerkesztő Rendszer:)
Type-R Creative Commons License 2001.10.05 0 0 241
de baromi érdekes ugyanis van ATR versenysorozat a németeknél...
akkor láttam mikor a Motorvision-ban benutatták a CTR-t
Előzmény: zetecR (240)
zetecR Creative Commons License 2001.10.05 0 0 240
Kell rá alapítani egy versenyklubbot és sok okosságot lehet akkor művelni...
Előzmény: Type-R (239)
Type-R Creative Commons License 2001.10.05 0 0 239
tudomásom szerint németországban az ADAC meg mittom én még milyen szervezet, belekötött a hátsó futóműbe, hogy ott valami nem stabil és veszélyes meg fasztuggya mit mondtak még...
az eredmény hogy a német lerakat nem hoz be ATR-eket:(((
sokan gyanítják, hogy a bmw és a többi "Nobelkarosse" gyártó egyszerűen félt (joggal:) az ATR tudásától és valahogy sikerült elintézniük.
mert ugye az volt mindegyiknek az első dolga hogy vett egy-két ATR-t hogy megnézzék mit tud a gép.
ha megfigyeled, egyetlen magyar újság árlistáján sem szerepel már jó ideje az ATR, és még a Honda szalonok listáján sem láttam.
az a gond hogy nem nagyon tudok utána járni a dolognak:(

állítólag svácjból és portugáliából simán lehet behozni, mert ott árulják, de hát mire behozol egy ATR-t addigra már itthon vehetnél egy Legend-et is...

érdekes volt számomra az is hogy ennyire "olcsó" volt amikor árulták, de az árpolitikáról nem tudok semmit sem. a HH az angol központhoz tartozik, ott más politikával dolgoznak mint az német központban.

Előzmény: ManUU (238)
ManUU Creative Commons License 2001.10.05 0 0 238
Mit tiltottak be?? Csak nem az ATR-t??
Kedvencem, sajnos eddig én is "csak" ültem benne. Teljesen igaz, amit írtál. Egész 1szerűen elcsodálkozol benne. Hoppá! Igen vannak gyorsabb, erősebb autók, de az az autó nekem (is) valahogy az álom.
Amikor apám vette az ITR-t ott állt a szalonban mellette egy ATR. Szíve szerint azt választotta volna, csak a képlet:
1 ATR = 1,5 ITR
Mármint árban :((
Előzmény: Type-R (237)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 237
kimennék vele a hungaroring-re egy két körre...
touringcar style rulez:)
tuti hogy utána mind a 4 tárcsát le kéne borítani egy-egy vödör vízzel:)))
kár hogy a németek betiltották...
bár most nemtom hogy áll a dolog ez ügyben.
na megyek haza.
bye
Előzmény: Törölt nick (236)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 235
nagy álomgép nekem egy ATR......
beleülsz és nem tudod eldönteni hogy mi a jobb.
az végtelenül finom de egyben agresszív kevláros belső, vagy a légpárnás kihúzható combtámaszos recaro-k, vagy a műszerfal és a váltó amit magad előtt látsz, vagy a fordulatszámmérő...
az egyetlen honda amiben csak ülhettem és nem vezethettem:(((
vannak erősebb meg gyorsabb gépek, de egyszerűen ott áll ez a gyöngyszem, párját ritkítja, érzed hogy ez teljesen más mint a többi.

sajnos kötve hiszem, hogy lesz az autószalonon egy ATR...

Előzmény: Törölt nick (233)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 232
persze hogy szebb lesz a focus belseje:)))
a vw LEGO-zik és itt megáll minden "tudása"...
Előzmény: Törölt nick (230)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 231
nem:)))

van a cordoba/ibiza cupra: 1.8T 156le
van a leon 1.8T/1.8T 4WD 180le
ibiza/cordoba cupra R: 1.8T 180le
leon cupra R: 2.8 V6 204le 4WD

szóval így néz ki a dolog:)
ez lesz akkor amikor a polcról rakják össze a roncsokat:)))

Előzmény: Törölt nick (230)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 229
azért írtam bele a seat-ot, mert a britek is beleírták.
ismerve a vw konszern magasan eltúlzot árait ezt rakták ide. pedig a leon cupra r kellene ide, de azt nem merték, túl nehéz túl drága és túl lassú:)))
Előzmény: Törölt nick (227)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 226
mit?
a hajtási befolyások, a magas ár és hogy nem lesz 4wd?
Előzmény: zetecR (225)
zetecR Creative Commons License 2001.10.04 0 0 225
Ezt Te honnan szedted?
Előzmény: Type-R (224)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 224
ugye gond van a focus-szal, hogy a hajtási befolyások nagyon nagyok már a 220 lovas rs-nél is, nem tudták mi legyen vele.
ezért gondolták, hogy belerakják a 4WD-ot, csak éppen teljesen elszálltak az árral:( szóval most kihagyják és csak fronthajtásos lesz az RS. de a gond az hogy emiatt megint csúsznak a piacra dobással, míg a CTR már elég neves, ráadásul az angolok szerint még így is drágább lesz a Focus RS, ami nem tesz neki jót, főleg hogy olyan gépek is akadnak mint az Ibiza Cupra R, ammi tulajdonképpen egy bargain... igaz hogy nem ellenfél, sem a CTR-nek, sem a Focus RS-nek, csak hát mégis az ára:(((
nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz az RS-sel, tulajdonképpen az egyetlen alsó közepes autó lesz a CTR mellett amire azt lehet mondani hogy igen ez sport autó:)))
Előzmény: Törölt nick (223)
Type-R Creative Commons License 2001.10.04 0 0 222
no olvasom megoldották a focus rs futóműproblémáját!
egyszerűen kihagyták a 4WD-ot:)))
Előzmény: vinettu (221)
vinettu Creative Commons License 2001.10.01 0 0 221
Na linkejjéé banyeg!:)))

Melyik újság írt ilyeneket?(Integra Astra)

Előzmény: Gabor Vagyok (220)
Gabor Vagyok Creative Commons License 2001.09.28 0 0 220
Mi az, hogy minden relativ? Nem csak magahoz kepest er el sikereket a Civic, hanem a kategoriajaban, sot az osszeladasokban.

Friss...
"Civic, which was all-new at the start of the 2001 model year, is the perennial small car sales leader. The Civic tops the segment for both the model and calendar years and is the fourth best-selling car overall. The Civic's August sales total of 36,533 was the best month in the car's 28-year history."

Az Integras cikkek igen erdekesek. Nem akarok kotekedni, de egy olyan ujsag iteleteben bizzak, ami azt irja, hogy az Integra olyan a Hondanak, mint itt az Astra...Ez rohejes...
Amugy en is be tudok linkelni olyan Integras-s scannelt cikkeket, ahol Mustangot, Imprezat gyilkol le az osszehasonlitasban az ITR. De megsem teszem.:-))Lusta vagyok.

Type-R Creative Commons License 2001.09.17 0 0 219
mondjuk ebben azért reméltem nem kételkedni:)
hogy is van? az én ellenségem a te ellenséged az én barátom...
:)))
Előzmény: vinettu (217)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.09.17 0 0 218
:o)

Ezzel már csak így vannak a dohányos Hondások. :o) (like me)

Előzmény: Type-R (216)
vinettu Creative Commons License 2001.09.16 0 0 217
Gabor vagyok

"vinettu, a hatodik gen. Civic eladasi statisztikaival semmi gond nem volt!!! Vittek azt, mint a cukrot."
Hát erre...:)

Type-R

Én? Belekötni? Dehogy akarok. Csak abba kötök bele ami sántít:)
Előbb vennék Hondát minthogy elbomoljon az agyam egy audifolkszeaskodában...pfujj...:)

Előzmény: Type-R (213)
Type-R Creative Commons License 2001.09.16 0 0 216
hát ja, mostanában a honda miatt többet kell hogy dohányozzak a kelleténél....
mentségemre legyen mondva a csajok miatt még soha nem gyújtottam rá:))) remélem ez így is marad;)
Előzmény: Crash Test Dummy (214)
zetecR Creative Commons License 2001.09.16 0 0 215
Na, ezt kapjátok ki:

Topgear 2000 April

Puma Racing vc Integra Type-R vs ClioSport172

Puma 1679ccm, 153Le, 91.1l/Le
TypeR 1797ccm, 187Le, 104.0l/Le
Clio 1998ccm, 172Le, 86.1l/Le

Árak:
Puma Ł22750
TypeR Ł20500
Clio Ł16000

Fékek:
Puma elöl 295mm, hátul 270mm; 157.8láb 70mph-ről
TypeR elöl 282mm, hátul 260mm; 149.9láb
Clio elöl 280mm, hátul 228mm; 163.1láb

a Prembrey-n mentek körbe-körbe, ahol Fiesta XR2i bajnoksáot rendeznek.
TypeR 1'15'48
Clio 1'15'40
Puma 1'13'75

A komplett cikk itt olvasható.

Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.09.16 0 0 214
SZvsztk!

Tök jó volt átolvasni a tpkot, azt hittem, más hangnemre számíthatok!
Azért is nem vágom rá, mint civic tulaj egyből, hogy civic!!! :o)

Teccik a tpk, de
Type-R! Kicsit sokat dohányzol, nem? (végre nem csak nekem mondják, én is mondhatom..:o)

CTD

Type-R Creative Commons License 2001.09.15 0 0 213
vinettu,

a honda soha nem fog olyan tömegméreteket ölteni mint a ford.
szeresncsére...
a honda egy nagy, technika felvásárló, image romboló mammut konszernektől független, a világ egyik legjobb autó és motor és motorkerékpár gyártója.
és ez így van jól.
ebbe már csak nem tudsz belekötni...

Előzmény: Gabor Vagyok (212)
Gabor Vagyok Creative Commons License 2001.09.15 0 0 212
vinettu!

Igazabol nem tudom mire reagaltal, egy szoval sem mondtam, hogy TOP3-ban lesz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!