Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú 1.1 sportingom.
Elkezdett először csöpögni az autóból valahol alulról a hűtővíz, majd gyakorlatilag folyni kezdett rendesen nagy mennyiségben. Amit lehet átnéztem és nem találom a hiba forrását. Szóval nem a hűtő, nem csövek, nem termosztát és nem a vezérlés oldaláról folyik. Legalábbis amennyire rátudtam látni a lehetőségekre. A víz folyás pontos helye: alul a motor közepénél a lendkerék mellett jön a víz. Hiába szedtem le a lendkereket védő fémburkolatot, nem látni honnan folyik oda a víz, csak megjeleni az öntvény alsó-belső oldalán. Végig tapogattam mindent amit lehet kívülről, nem lett nedves a kezem. Nem látszik folyás sehonnan! Mintha belülröl folyna...
-Megjegyzés: Termosztát, vezérlés nemrég lett cserélve.
-És még valami, egy ideje hengerfej gyanús az autó. Lehet ilyen mennyiségű vízömlés hengerfej problémából vagy lehet, hogy elrepedt a hengerfej és ott valahol belülről csorog le a víz?
-Mit és meddig bontsak meg, hogy közelebb kerüljek a megoldáshoz?
Sziasztok, Tudnátok segíteni abban,hogy egy 2001-es 900 cm3 Fiat Seicentóba (Motorkód 1170A10 stb) honnan lehetne 8 db hidrotőkét rendelni,ami jó is ?
Szétszedtük tegnap,megnéztük lefotóztuk milyen kell bele,és összeraktuk a kocsit utána,mert napi használatban van az autó.A nagy autóalkatrész kereskedőknél teljesen mást találtunk :( Köszönöm :)
Szia Levente ! Szerintem nincs összefüggés csak az idő . Test hibát gondolok az aksi és a kasztni között , de nem közvetlen , tehát nem a motorra menő vezeték csatlakozója , mert az működik. Motorról a karosszériára vagy a kasztiról a lámpákra menő szál. Sok sikert !
Szép jó napot kívánok mindenkinek,adott egy 1.1es sporting,müszerfal szilikonozás után eltünt minden a müszerfalról,se index,se fék lámpa,se világittás,se tolató lámpa,az autó beindul, minden rendben van,csak ezek az elektromos dolgok eltüntek,biztositékok jók,aksi sarut le vettem,vissza tettem de a jelenség még mindig semmi, ebben kérek segitséget,mi lehet a bajság,elöre is köszönöm szépen a segítséget
Éppen tőlük kértem segítséget,hogy a náluk kapható kormánymű jó -e a szervósba a válasz az volt,hogy ez nem jó a szervós seibe.Az ár különbséget úgy értettem hogy 25-30 ezer vagy 100 ezer.(amit a szervóshoz ír pl: szakál metál). Köszönöm a segítségedet.Akkor megy bele ez a fajta.
A dolog nem ilyen egyszerű. A felfogatási pontok, az axiális csukló végén a menet stb, valósínűleg ugyanazok mint ahogy jó eséllyel a kormánytengely ricnije is. A szervo nélkülinél esetleg többet vagy kevesebbet kell fordítani ugyanahhoz a kanyarodáshoz, talán kicsit nehezebb vagy könnyebb tekerni a kormányt. Tehát elméletileg működhet. De pl. én 25 ezer forintért vettem a szervóshoz valót (link lejjebb) nem gondolom hogy ettől jelentősen olcsóbb lenne a másik - érdemes ezer-kétezer forintért rizikózni?
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne a szervós kormánymű különbözik valamiben a nem szervóstól? Cserélni kellene a kormányművet és az árán kívül nem látok más különbséget. Köszönöm a segítséget előre is.
Sziasztok! Ugyan nem sportimgom van hanem Hobby-m de azt vettem eszre hogy kicsit magas az alapjárati fordulatszám üzem elég motornál is, valamint üzemmelegen gondol egyet alapjáraton és valami eszeveszettul leesik a fordulatszám és elkezd a ventilator úgy menni mint meg soha
Piros befecskendező lámpa folyamatosan világít a műszerfalon. Egyébként az autó terhelésen jól megy, húz, erő van benne, kompresszió jó, viszont múltkor amikor meghajtottam kicsit akkor kinyomta a vizet, a lent leírt problémák már ez előtt is fennàlltak.
Sziasztok! Fiat cinquecento 0.9 I e. s 1998.02 havi a következő problémám van vele, reggel indul pöccre gáz nélkül, de ha nem pumpalom a gázpedált amikor beindult akkor egyből leall, olyan mintha nem menne minden henger. Kicsit melegedik akkor lassan helyre áll, de alapjáraton időközönként elkezd dadogni a motor, ha például vmi fogyasztót rákapcsolok egyből jelentkezik a probléma. Gyujtotrafok, gyertyák,kábelek, vizhofok jeladó cserélve! Légyszi és segítsetek ha tudtok, mi lehet a gond!? Koszonom
Köszi a segítséget!Az Ikarus hang kerékcsapágy lesz, elvittem szerelőhöz, elhiszem neki.🙂
A motorfék akkor hangos.Igazából erre lettem volna kíváncsi mik az alap zörejek, hangok, hallottam, h nem egy halk autó azért nem akarok szerelőhöz rohangálni minden neszre, a többit meg majd megszokom 😀