Keresés

Részletes keresés

Pályaőr Creative Commons License 2019.09.06 0 0 2965

Nem tudom, mi is keressük. Mondom, itt rákérdezek, hátha valaki tudja, legalább azt, hogy került oda. Az a repülőgépszárny se rossz mellette.

 

Előzmény: division by zero (2964)
division by zero Creative Commons License 2019.09.05 0 0 2964

Ezek szerint nem csak kisföldalattit vettek? És vajon hova került, amikor kiszórták a külföldi cuccokat? (A 18-as FAV kocsi amerikába került.)

Előzmény: Pályaőr (2963)
Pályaőr Creative Commons License 2019.09.05 0 0 2963



Brno, közlekedési kiállítás, 1982... tud-e erről valaki valamit...?

alkotasu Creative Commons License 2019.08.04 -1 0 2962
paca664 Creative Commons License 2019.05.28 0 0 2961

Hííínnye! :)

Előzmény: zugkraft aargau (2960)
zugkraft aargau Creative Commons License 2019.05.26 0 3 2960

LMF

 

HBweb hu Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2959
2019. március 18-tól várhatóan egy hónapig ismét teljes vonali vágányzár lesz.
A pótlási rend teljes egészében megegyezik az őszivel.
király2644 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 2958

Elvben a tervek szerint a betétprogram kérés idejéből úgy lett lerakva a bejelentkező pont, hogy a fogasnak ne kelljen lassítani a se, ha sikeres a bejelentkezés....

Előzmény: division by zero (2957)
division by zero Creative Commons License 2019.02.21 0 0 2957

És mennyi ideig fogja feltartani a fogast? Mert Pesten úgy szoktak ezek a bejelentkezős lámpák működni, hogy legalább 1-2 percet vár a villamos, mire kegyeskednek neki szabadot adni...

Előzmény: király2644 (2956)
király2644 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 2956

Nem egészen, KRESZ is más.....

 

Ami kb hasonló az, hogy hasonlóan rövid ideig fogja csak feltartani a közutat (jó, azt meg hagyjuk, hogy azért újítsuk fel a fogast, hogy többen járjanak vele, és kisebb legyen az autóforgalom, de mindegy.....)

Előzmény: Peti817172M (2955)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.17 0 0 2955

Akkor gyakorlatilag ugyanaz, mintha fedezőjelzős lenne?

Előzmény: király2644 (2954)
király2644 Creative Commons License 2019.02.14 0 0 2954

bejelentkezős lesz, csak akkor fog a fogasnak szabadot adni, ha bejelentkezik...

Előzmény: Peti817172M (2953)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.13 0 0 2953

a Béla király út meg holdfényjelzős...

 

Az nagyon jó, mert 6-szor zár, mire jön egy villamos (8 percnél sűrűbb követés nem lehetséges ennyi kitérővel).

Előzmény: király2644 (2952)
király2644 Creative Commons License 2019.02.13 0 0 2952

Nem, a 3-ból kettő fedezőjelzős lesz, a Béla király út meg holdfényjelzős...

Előzmény: Peti817172M (2951)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.13 0 0 2951

Gondolom akkor minden átjárónál egységesen villamosos jelző lesz.

Előzmény: király2644 (2950)
király2644 Creative Commons License 2019.02.11 0 0 2950

A közúti fedezős megoldásnál tipikusan 10 másodperc körül (vagy alatta) van az előzárás - folyamatos sárga - utána jön a piros, lásd pl. Kossuth tér (ott sem villamosonként 40 sec az előzárás) vagy Dózsa tér környéke... fogason is így lesz...

Előzmény: Peti817172M (2948)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.09 0 0 2949

Csak összehasonlításként mondom, hogy a Balaton déli partján a felújított szakaszon v=100 mellett kevesebb mint egy percig van lezárva az átjáró.

Előzmény: Peti817172M (2948)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.09 0 0 2948

Az előzárási idő 30s körüli, mivel egyvágányos átjáróról van szó, tehát sokkal tovább nem lehet lezárva, mint a villamosos. A közút ürítési idejét a villamososnál is biztosítani kell, tehát annak is minimum 30s-sel előbb zárnia kell.

Előzmény: király2644 (2946)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.09 0 0 2947

A jármű ugyanolyan sebességgel közlekedik, tehát a villamosos fedezőjelzőnek is ugyanannyival előbb kell zárnia, hogy biztonságos legyen.

Előzmény: király2644 (2946)
király2644 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 2946

Tévedés, elég csak az előzárási időre gondolni.....

Előzmény: Peti817172M (2945)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.03 0 0 2945

A villamosos fedezőjelző is pont ugyanannyi ideig tartja fel a forgalmat, csak más színnel világít.

Előzmény: király2644 (2944)
király2644 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 2944

Fénysorompó sem lesz, ha nem csak sima villamosos fedezőjelző....A fénysorompó ellen az önkormányzat tiltakozott, mert sokig feltartja az autós forgalmat....

Előzmény: alkotasu (2942)
alkotasu Creative Commons License 2019.02.02 -1 1 2943

Ahhoz a hídfőt át kéne építeni. Nem lenne 2 fillér. Gondolom a legolcsóbb megszüntetni a hidat, mert:

  1. Nem kell fenntartani
  2. A fénysorompó a legolcsóbb megoldás
  3. Nem kell sokáig várni a fogasra, valamint nincs nagy sebesség.
Előzmény: névtelen (2941)
alkotasu Creative Commons License 2019.02.02 -1 1 2942

Azért elég sok. Most 3,1 m-es korlátozás van, a közúti űrszelvény pedig 4,5 m. Kb. 1,5 m emelés elég sok lenne. Azt nem tudom, hogy esetleg lehetne-e ügyeskedni másféle hídszerkezettel, pl. egy alsópályás rácsos tartóval, de félek, hogy ezt a költséget nem akarnák bevállalni, inkább fénysorompót tesznek. Persze a híd módosításával sem lehetne másfél métert nyerni.

Előzmény: mental asylum (2940)
névtelen Creative Commons License 2019.02.02 0 0 2941

...vagy mélyíteni az útátjárót?

Előzmény: mental asylum (2940)
mental asylum Creative Commons License 2019.02.02 0 0 2940

Lehet, hogy hülyeséget kérdek, nem értek az építészethez, de nem lehet megemelni a hidat?

Biztos, hogy nem méterek hiányoznak.

Előzmény: király2644 (2939)
király2644 Creative Commons License 2019.02.02 0 0 2939

Mert a tűzoltóautó nem fér el alatta....

Előzmény: Peti817172M (2938)
Peti817172M Creative Commons License 2019.02.01 0 0 2938

Miért akarják egyáltalán elbontani a különszintű kereszteződést? Az nem visszafejlődés?

Előzmény: paca664 (2937)
paca664 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 2937

A Béla Király úti tervezett átjáróról keresek nyilvános dokumentumokat, de eddig nem találtam. Másnak sikerült?

alkotasu Creative Commons License 2019.01.31 -1 1 2936

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!