Keresés

Részletes keresés

Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.21 0 0 59744

1969-ben már csak 7 db MÁV 377, volt állományban, a fotón szereplő is. Meglehet, az utolsó években kapták meg ezt a pluszt a mozdonyok. A MÁV 377,493 viszi az "Ereszd el a szakállamat" című filmben a mérőkocsit: azt is fűthette és mindenhová (tengelynyomás/ívsugár) be tudott menni vele.

Előzmény: Törölt nick (59743)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.21 0 0 59743

Ez már egy erősen "tuningolt" változat, mert sokáig még légféktömlő sem volt rajtuk. Az "Ezüstkönyv"-ben kellene utánanézni, ha valakinek kéznél van.

Előzmény: Bárdos Imre (59740)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.21 0 0 59742

Elképzelhető a kályhafűtés, mert amerre a 377-es járt, a személykocsipark nem a legujabb gőzfűtéses kocsikból állt. Na meg a mozdony se a legnagyobb teljesítményűek közé tartozott, a gőz inkább a vontatási célra kellett.

 

Előzmény: Felek Ferenc (59741)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.21 0 1 59741

Én a kályhára is voksolnék.

 

1949.III.4.-én Vésztő-Kótpuszta között 8:40-kor a 8247 sz. vegyesvonatot továbbító MÁV 377,443 psz. gőzmozdony a 349/350 számú szelvényközben kisiklott.

1949.XI.8.-án Körösszakál állomáson a tűz ütött ki a 8222 sz. személyvonatba besorozott MÁV BCx 44 011 psz. személykocsiban. Az 5:26 órakor keletkezett tűzben 50 cm2 padló kiégett.

Előzmény: rezgaras (59739)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59740

Gyanítom gőzzel, mert ezen a képen pl. látni a fűtési csatlakozót.

 

 

 

Előzmény: rezgaras (59739)
rezgaras Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59739

Akkor a 377-esek által vontatott személyvonatokat hogyan fűtötték?

 

Előzmény: Törölt nick (59733)
M.machinátor Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59738

Szervusz.

 

Az előző topik társ megelőzött , nos akkor a fényképen bekarikáztam.

 

 

Előzmény: Felek Ferenc (59735)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59737

A csavarkapocs jobb oldalán, kicsit lejjebb van a gőzfűtési csatlásfej.

Előzmény: Felek Ferenc (59735)
zsiráftotya Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59736

A két tömlő a fék. A fűtési alapzaton nincs rajta a tömlő. (az a lefelé néző csatlakozó a csavarkapocs alatt jobbra látszik )

Előzmény: Felek Ferenc (59735)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59735

Akkor ezek szerint az egyik tömlő a fék légvezeték, a másik tömlő a gőzfűtés?

Tastam Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59734

 Bocsánat elütöttem. Igen, a 376-ra gondoltam.  Köszönöm a választ.

Előzmény: Törölt nick (59733)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59733

A 275-ös tudott fűteni. 276? 376-ra gondoltál? Az tudott. A 377 nem. 

Előzmény: Tastam (59730)
Tastam Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59732

 Egy visszaemlékezés szerint a 275-ös fűtött.

Előzmény: Felek Ferenc (59731)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59731

A 275,-ös úgy tudom, igen, ezért is lett néhányból guruló fűtőgép. 376,-os talán nem, 377,-es biztos nem.

Előzmény: Tastam (59730)
Tastam Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59730

 A 275, 276 és 377 sorozatú mozdonyok tudták fűteni a személykocsikat?

jampusz Creative Commons License 2015.06.19 0 0 59729

A VHS-eim közt találtam ezt a filmet.Talán ismeritek.

Jó szórakozást.

 

hegesztő89 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59728

Balatonfüzfő 375. Szerencsére mai napig őrzött területen, igaz szabad ég alatt. Tavaly tavasszal jártam ott.

Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59727

Én meg úgy szeretném már kézbe venni az 520,-as, vagy 411,-es, vagy 377,-es vagy egyébb könyvet! :-)

Előzmény: pg54 (59724)
alkotasu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59726

Akkor konditerembe kéne járnod, vagy sok spenótot kéne enned... :-)))

Előzmény: pg54 (59724)
manhattani Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59725

Még ragadt?

Előzmény: pg54 (59724)
pg54 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59724

Tegnap este alig bírtam letenni a 328-as könyvet...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sagia77 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 59723

Nem volt gond.

Előzmény: Madrone (59710)
Bbmot_634 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 59722

Pedig mennyivel jobb lenne dízelgép nélkül...
https://www.youtube.com/watch?v=X0M3h3X8SN0

Előzmény: V43-1379 (59721)
V43-1379 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 59721

Majd megszépül a 6-os Nohab, lesz mit mutogatni akkor.. nem hiába lesz az se az eddigi narancs helyett csíkosra fényezve .. :D a többi meg.. no comment.

Előzmény: zsiráftotya (59720)
zsiráftotya Creative Commons License 2015.06.14 0 0 59720

Valószínűleg nem akartak szégyenkezni a lyukak miatt

 

Előzmény: Tastam (59718)
lacosska Creative Commons License 2015.06.14 0 0 59719

Üdvözletem! 

Ha már 424-es tegnapi menetről 1 kép, Gödön száguld a különvonat: http://indafoto.hu/lacosska/image/22848337-c227b039/user

Tastam Creative Commons License 2015.06.13 0 0 59718

 Valószínűleg nem kell, mert nem is volt (mármint tűzoltóvonat). A Nohab a vonat végén volt, de - ahol én láttam - nem tolta a vonatot. Azt viszont nagyon sajnálatosnak tartom, bár nem e topik témája, hogy nem a vörös csillagos Nohab volt az.

Előzmény: _ANDRÁS_ (59717)
_ANDRÁS_ Creative Commons License 2015.06.13 0 1 59717

Ez valóban így van. De a szlovák előírások pontos ismerete nélkül kérdezem: a pakurás mozdony nem gyújtogat, nem szikrázik. Emögé is kellene? 

Egyébként meg ha valóban ilyen vonat fog menni a különmenet után, nem hinném, hogy az pont a mi NOHABunkkal menne, sokkal inkább valami helyi masinával.

Előzmény: Tastam (59716)
Tastam Creative Commons License 2015.06.12 0 0 59716

 Nem lehetséges, hogy a határtól külön menetben követi a gőzösvonatot? Szlovákiában a gőzmozdonnyal vontatott vonatok után tűzoltómenetnek kell közlekedni.

Előzmény: Madrone (59710)
zárfényexpressz Creative Commons License 2015.06.08 0 0 59715

Ha már ott lesz a vonaton, tuti nem csak dísznek.

Ezt vajon miért nem reklámozták előre, és most sem írják se a honlapon, se a vonatösszeállításon?

Előzmény: Madrone (59710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!