Keresés

Részletes keresés

fancsi motor Creative Commons License 2011.07.11 0 0 12

Sziasztok

Kínai motorok tuningolását vállalom: Polimobil: Rally, Diablo, D-Jay, Biotian, Power , Spy, Revenger, Nomad , Landrasse, HG 50, Taurus, Longija , Kimco, Keway stb 
2 TT-re és 4TT-re 70 -es hengerszett. 4 ütemüre : 70-es henger, dugó, csapszeg, gy
űrűk zéger hengerfej, tömítésszett munkadíjjal 48. 000 ft . További tuning lehetőségek : áttétel , kuplung , gyujtás , (CDI), 2TT- nél még karburátor, rezodob , szívómembrán stb. 
Fáncsi Motor: 1039 Bp. Család u. 32. 
TEL: 30/9720-320

 

Előzmény: SPL (-)
Ádikaa Creative Commons License 2010.10.29 0 0 11

Hello!

Mivel tervezed a rezonátort? Megadnád a méreteit? Kiváncsi vagyok rá h. milyen

Előzmény: SkodaRapid120 (10)
SkodaRapid120 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 10
Sziasztok!
Van egy 125-ös cagivám és azt szeretném kicsit teljesítménybe feljebb húzni. Tervezett rezonátor már félig kész. Mit tudnék még piszkálgatni rajta? Várom a hozzászólásokat. Előre is köszi
SPL Creative Commons License 2001.05.12 0 0 9
HI!

Köszi az infókat! Ha valakinek van leírása, azt örömmel venném, ha mailen küldene nekem is!

Előre is köszi: SPL

tcaoe Creative Commons License 2001.05.07 0 0 8
Igen, a negy felomlosok mar tudtak a normal negyedikkel 12000-et forogni. Az meg mar 120 folott van. Ezek sem birtak valami sokat egyebkent.
Előzmény: Magnat (7)
Magnat Creative Commons License 2001.05.07 0 0 7
Biztosan van hasonló, mert annak idején valami leírásban az állt, hogy a Simsonból ki lehet hozni 150-160 km/h végsebet, de akkor egy versenyes lesz a moci!
Előzmény: tcaoe (6)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.07 0 0 6
Mondjuk a trabi fuvoka az ide mar tulzas.:)) de a 7 felomlohoz, meg a nitohoz mar nem:)))(bar ilyet meg simsonon nem lattam, de miert is ne?:)
Előzmény: Magnat (5)
Magnat Creative Commons License 2001.05.07 0 0 5
De azért képzelheted, hogy egy Trabi fúvóka mennyi anyagot adott! De biztos úgy van, elvégre Te vagy a káoszmérnök! :-))
Előzmény: tcaoe (4)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.07 0 0 4
Hat, ha hozza igazitjak a motort, nem csak a karbit rakjak fel, elegge jo tud az lenni.:))
Előzmény: Magnat (3)
Magnat Creative Commons License 2001.05.07 0 0 3
Ja, a nagy karbi is király tud lenni! Haverom Szimijén volt valami ilyesni, Trabi fúvókával. A 125-ös ETZ-vel vetekedett gyorsulásban, viszont iszonyatosan zabált, alapjáratot nem lehetett csinálni rajta! :-)
Előzmény: tcaoe (2)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.07 0 0 2
Hat, mennyire durvat akarsz, es mennyire hasznalhatot? Sokfele leiras letezik, a regi Auto-motorokban lehet otletektol a komplett meretezesig sokmindent talalni. Ha egyszerubbet akar, akkor szelestsd ki a kipuffogo ablakot(ez csak a nem automataknal ilyen egyszeru, de simsonnal jo) Noveld meg a szivocsatornat, polirozz ki mindent szepen. Megprobalom digitalizalni a regebbi leirasaimat, mivel ezt jobb ugy csinalni, hogy az ember a vezerlesre is figyel, azaz a szemre esz nelkul modszer nem biztos, hogy a vart eredmenyt hozza. A simsonon sokat esgit egy jol meretezett rezonator(a boltban keszen kaphato az nem olyan), es egy nagyobb karburator. At lehet alakitani 4 felomlosre is, bar az kezdesnek nem ajanlott.
Előzmény: SPL (-)
Magnat Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1
Hali!

Én csak sufni szinten tudok infot, bár volt nekem is Simsonom, de csak módjával piszkáltam. Szóval, ha fojtva van a gép, akkor a karburátorban van egy kis műanyag, ami nem engedi, hogy a tűt teljesen fel tudd húzni gázadásnál, azt ki kell venni! Aztán ha nagyon pici a lyuk a kipufogón (a régi N-eseket így is fojtották), akkor 16-os fúróval adj nek! Ezen kívül létezik több fajta első meg hátsó lánckerék, ezekkel a gyorsulás-végsebesség arányt lehet változtatni. (pl a robogóé 3 foggal kisebb hátul, akkor így nagyobb végsebed lesz) Ja, és a hengeren szintén fojtott gépeknél a kipufogónál lévő kiömlő kireszelése, valamint az átömlőket is lehet nagyítani, ha sütőben felmelegíted a hengert és a hüvelyt kiütöd! Hasonlóm a hatása, ha a dugattyó kipu felöli részén a szoknyát asszem fél centivel visszavágod, mert alapban még a holtponton is fedi valamennyire a kiömlőt! És létezik még olyan, hogy esztergáltatsz még egy gyűrűt a dugóra - illetve csak a helyét, a gyűrűt már neked kell belerakni :-) - az eredmény brutális kompresszió és melegedés, ez utóbbit nyáron ildomos egy a hengerfejre szerelt spec terelőlemezzel csökkenteni!

Elsőre több nem jut eszembe.

Előzmény: SPL (-)
GanXstaZolee Creative Commons License 2001.05.05 0 0 0
0 öttletem van a témával kapcsolatban :)) de remélem nem 0 számú ember fog ideírni :)
SPL Creative Commons License 2001.05.04 0 0 topiknyitó
HI!
Itt szeretném, ha mindenki megosztaná tuningolásait kétütemű mocikhoz. Elsősorban pl Simson és hasonló kis ccm-es gépek tuningjai érdekelnének, de minden jöhet. Elsősorban otthoni barkácsolásra gondolok!

Üdv és köszönet!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!