Keresés

Részletes keresés

umnyo Creative Commons License 2024.11.14 0 1 55888
ebiker Creative Commons License 2024.11.03 0 0 55887

A hátsó kerék sebesség jeladó mágnes kábele Y elgazású, azt kell bekötni a világításhoz. Utána a kijelző menüből kapcsolható. Nagyon jó a rendszer.

Előzmény: Mimájszelf (55886)
Mimájszelf Creative Commons License 2024.11.03 0 0 55886

Sziasztok!

Segítsetek, hogy és hova kell bekötni a Tongsheng TSDZ2 lámpavezérlő kábelt?
Egyáltalán érdemes-e a világítást erről működtetni? ... Mert felhívták a figyelmem, hogy 6V és max. 3W-al lehet terhelni.
Más ötlet a világításra? Jöhet :) ... köszi


Malaguszti Creative Commons License 2024.10.31 0 0 55885

Az ampermérő nem véd meg ha valami miatt túláram van, erre jó az izzó,
Szerintem kevés lesz 3,6Volt táp a halloknak.

Előzmény: padisah (55884)
padisah Creative Commons License 2024.10.31 0 0 55884

sorba van kötve a táp felől egy analóg ampermérő

nem néztem most hogy mit mutat, de szerintem kb semmit, nem forog a kerék, és áramfelvétel sincs

 

az hogy 3.8V megy a hall-ra hibát jelent?

 

Előzmény: Malaguszti (55882)
Malaguszti Creative Commons License 2024.10.31 0 0 55883

Az izzót, persze a beállítások után vedd ki.

Előzmény: Malaguszti (55882)
Malaguszti Creative Commons License 2024.10.31 0 1 55882

 Valószínű az a vezérlő is rossz,

Én első lépésként amikor új vezérlót helyeztem üzembe, azzal kezdtem, hogy kerestem egy 24Volt 50Watt reflektor izzót "busz égő" . De jó lehet 12Voltos is sorbakötve a tompitott+refi csatlakozóját. Ezt sorbakötöttem a vezérlő végfok tápjával, ezen keresztül kapja
az akkufeszt. Ha minden jó, akkor ki lehet venni az áramkorlát izzót.


 Ezután lehet próbálgatni a fázissorrendet, van egy olyan kombináció, amikor minden jónak tűnik, de bazi nagy áramot vesz fel ez látszik a reflektor izzón nagyon világit kis gáznál is felemelt keréknél is.
 Már több mint 10éve, hogy így beszereltem a 84Voltos vezérlőt, szépen működik 110Voltal , most is.

Előzmény: padisah (55881)
padisah Creative Commons License 2024.10.30 0 0 55881

elkezdtem a másik (régebbi) vezérlőhöz a hall szenzor vezetékeket, meg a power szálakat is kombinálni

itt az első, hogy nekem az lett volna logikus, hogy elég kéne legyen csak a hall szenzor vezetékeket kombinálni, de úgy emlékszek, hogy ezt egy 6 oszlopos táblázatban kell csinálni, és minden kombináció játszik

 

mindenesetre, most az történik, hogy a kerék a legtöbb kombinációval meg sem moccan, ha mégis, akkor is csak egészen kicsit

a vezérlőből nem 5V megy a Hall tápjára hanem csak 3.8V, a vezérlőbe kb 52V megy be

 

amikor ezt legutóbb csináltam, akkor a motor kb minden kombinációban mozgott, és rángatózott, vagy forgott is, de darabosan, most kb semmi

kézzel forgatva, darabosan fékeződött (vezérlő áram alatt, egyébként simán jár)

 

én most azt gondolom hogy ez a vezérlő is kuka

minden kombináción nem mentem végig szisztematikusan

 

meg lehet ezt állapítani valamilyen egyszerű módon?

Előzmény: padisah (55875)
Mary bx Creative Commons License 2024.10.18 0 0 55880

Vagy nézd meg 55844-es h.sz. videóját.

Előzmény: Mary bx (55879)
Mary bx Creative Commons License 2024.10.18 0 0 55879

A vezérlőelektronikából kijövő  vezetékkötegben ha találsz olyan csatit ami k.b. 5-10-cm és vissza megy azt húzd szét,1 szálas vezeték.Gyorsabb lesz de hamarabb merül az akkupakk.Ezt a konkrét kerékpárt nem ismerem,de a régi E-kerékpároknál működik.

Előzmény: jaszi1981 (55877)
jaszi1981 Creative Commons License 2024.10.18 0 0 55878

sziasztok a képen látható robogón a fojtás kikapcsolható?

jaszi1981 Creative Commons License 2024.10.18 0 0 55877

Sziasztok a képen látható robohón a fojtás kikapcsolható ?tudna valaki ebben segíteni?BM 10 48v 560

umnyo Creative Commons License 2024.10.16 0 0 55876

Ezer féle méretben és kivitelben kapható párszáz ft-ért.

 

 

Pl

https://www.aliexpress.com/item/1005007217724228.html

Előzmény: padisah (55875)
padisah Creative Commons License 2024.10.15 0 0 55875

elkezdtem helyrehozni az agymotort

a probléma, hogy az a kis nyák, amibe a hall szenzorok voltak beültetve, lényegében megsemmisült a sok ki/be forrasztástól

 

próbáltam próbapanelből másikat faragni, de ezt nem lehetett a hall szenzorokkal együtt a helyére tenni

most a következő próbálkozás az lesz, hogy a hall-okat szilikongumival már beragasztottam a helyükre, és ahogy időm engedi, a lábakra vezetékeket forrasztok, és ezt kötöm rá a táp + hall vezetékekre

 

a szigetelést szilikon csővel tervezem megoldani, és gyorskötözővel az egész le lesz kötve a motorra

van ebben a megoldásban gázos dolog, amire készülni kell?

 

csavarkötés nem jó - a rázkódástól kilazulnak a csavarok

olyan melegre nem számítok ebben a motorban hogy a forrasztás megolvadjon, pláne ezekkel az új rohs forraszanyagokkal, ami alig akar a pákától is olvadni, kb csak ott olvad, ahol gyanta is van még

 

merevedik és el fog törni?

hall csere macerás lesz, de bevállalom

 

kicseréltem a gyári kábelkorbácsot is hosszabbra, barkácsboltos, de gumiszigetelésű 3 ér a fázisokon

XNC Creative Commons License 2024.09.30 0 0 55874
Riderman Creative Commons License 2024.09.30 0 0 55873

Szia Imre!

 

  "Ha hall jeladó ment volna tönkre attól még forognak a kerék nem csak zajosan?"

 

Ha csak 1 rossz, akkor foroghat, ha az összes, akkor nem.

 

  "kereket valahogy ki lehet tesztelni ha adok neki direkt àramot?"

 

Amire gondolsz, úgy nem.

 

  "olvastam ha a gàzkar +- uszt összezàrom teljes fordulaton forognia kéne a keréknek"

 

Nem, az úgy egy zárlat lenne. De ha a jel-vezetékkel kötöd össze, akkor sem, mert másképp működik.

 

  "Ha 48 voltos rendszerre ràdugom az én kisebb motoromat tesztelni kibírja ?"

 

Tesztnek jó, de csak terhelés nélkül próbáld. Ha üresen simán forog, akkor a motor jó.

 

Ha a vezérlőd rossz, akkor egy zárlat miatt a motor hallokra is juthatott akár túlfesz, ez vagy a fenti motor próbánál derül ki, vagy egy új vezérlővel.

A vezérlődet ne próbáld ki másik jó motorral addig, amíg nem biztos, hogy a hallokra nem jut-e 5V-nál nagyobb fesz. Ezt meg lehet mérni a mostani helyzetben is, ha van műszered, de valóban inkább szerelőre érdemes bízni, ő meg a fentieket mind megnézi majd.

Előzmény: Imree002 (55871)
oljeg12 Creative Commons License 2024.09.26 0 0 55872

Én nem próbálkoznák 36V-s rendszert 48V-al terhelni. Szerintem jobban jársz, ha elviszed egy szervízbe, hogy tegyék rendbe. Addig még a kisérletezgetéseiddel nem vágod haza az egész rendszert.

Előzmény: Imree002 (55871)
Imree002 Creative Commons License 2024.09.26 0 0 55871

Le lett véve a gyújtàs és azóta nem megy.Elnézést a rossz megfogalmazàsért.Ha 48 voltos rendszerre ràdugom az én kisebb motoromat tesztelni kibírja ?

 

oljeg12 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 55870

Gyújtáson mit kell, vagy mit lehet állítani? Gyújtás vagy van, vagy nincs. Azon nincs mit állítani. Nincs olyan, hogy egy kicsit állítok rajta, hogy erősebb legyen a gyújtás.

Előzmény: Imree002 (55868)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.25 -3 0 55869

Értem. 

Akkor ez elromlott, így sosem lesz jó.

 

Ki is ikszellek.

Előzmény: Imree002 (55868)
Imree002 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 55868

Gyújtàs 

Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 55867

egyszer lett àllitva

 

De micsoda?

Előzmény: Imree002 (55865)
Imree002 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 55866

Akku 36 voltos 40 boltot mértem rajta az szerintem jó

Imree002 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 55865

Műszerfal mutat làmpa is van de a kerék mégse moccan egyszer lett àllitva azóta nem megy .Gàzkart kicseréltem újra akkor sem megy kimértem a gàzkar vezetékeit a vezérlőig ott nincs szakadàs a kereket meg elég gàz szétszedni.Ha hall jeladó ment volna tönkre attól még forognak a kerék nem csak zajosan?vezérlőt kéne valahogy kimérni meg a hall jeladókat gondolom .kereket valahogy ki lehet tesztelni ha adok neki direkt àramot?olvastam ha a gàzkar +- uszt összezàrom teljes fordulaton forognia kéne a keréknek de semmi meg se moccan 

Mary bx Creative Commons License 2024.09.25 0 0 55864

A kulcsot elfordítva nincs a műszerfalon semmi visszajelzés p.l. akkutöltötség mutató akkor biztosítékot nézd meg.Lehet még gázkar,vagy motor hall ic,vagy vezérlő.Az akkupakra is rámérhetsz.

Előzmény: Imree002 (55863)
Imree002 Creative Commons License 2024.09.24 0 0 55863

Sziasztok van egy elektromos biciglim ami megàllt!Kérdés az lenne hogy milyen vezérlővel próbàlkozzak?

Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.03 0 1 55862

250W-al mire is számítottál egy ekkora dromedárnál?

Előzmény: oljeg12 (55861)
oljeg12 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 55861

Ki próbáltam azt a módszert amit korábban írta egyik sórumtárs. És még videó link is lett felrakva. Behúztam a féket és ráhúztam a gázt. Majd rákapcsoltam a gyújtást és vártam 15 másodpercig. Elengedtem és levettem a gyújtást, majd vissza a gyújtást és próba kör. Az eredmény az lett, hogy 25 km/h helyett 16 km/h lett. Megcsináltam még egyszer a módosító műveletet és vissza állt a 25 km/h. Ez a 2 hete vásárolt 3 kerekű Lofty bicaj.

umnyo Creative Commons License 2024.09.01 0 0 55860

Nem is azt írtam, hogy ez a megoldás.....

 

Csak egy kis info volt a vezérlővel kapcsolatban.

Előzmény: Capt.IQ229 (55859)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.09.01 0 1 55859

Logikus problémamegoldási ötlet.

De.:

250W alapból harmatos.

És írta a következőket is: Amikor először jelentkezett a hiba, ~2000 méter emelkedő után jött ki, most már  ~1000 méter után. 

Én ezt nem ALAP problémának érzem, hanem időszerű ROMLÁSNAK. 

És hát az a cella ami már látható romlást mutat, az "percek alatt" fog tovább/véglegesen elromlani.

 

8,25A-es Samsung cellából faragott akkum 6 év 6600km és némi csónakmotorozgatás után "0" gyengélkedést mutat. Valahol 5000 környékén tesztelgettem egy komolyabbat cellánként, de felesleges volt. Most majd 10000 körül majd újra.....

Előzmény: umnyo (55857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!