Én is leadtam az ADSL 3G-et, és átnyergeltem a DIGI LAN-ra. Tavaly, míg építgették ki a 3G-t, előfizettem az XL-es csomagra, ami elvileg 12 MBit. Sok volt a meló nem foglalkoztam vele, de zavart, hogy csak 6,5 MBittel megy. Most, amikor a kábellopások voltak, amint megindult, lemértem, hogy mennyi, és még mindig 6,5 volt. Felhívtam a supportot, és aszonták, hogy ja tényleg, 8-ra kötötték be, mert már 10-en szakad. Mondtam magamban egy-két ízesebb szépirodalmi kifejezést, és írtam az ugyfelszolgnak, hogy akkor tegyük már kisebb csomagra, ha ennyire nem megy. Másnap válaszoltak, hogy hogyne, természetesen.
Ez volt március elején, erre megkapom az áprilisi számlát, még mindig XL-re. Felhívom a számlareklamációt, és már kezdte volna mondani a pasas, hogy a garantált, de durván közbevágtam, és megmagyaráztam, hogy engem nem érdekel a jogi duma, tudom, hogy a seggük védve vagyon, hanem miért vállalják, amit eleve nem bírnak. És, hogy hol a csomagmódosításom. Azt nem látja. Nagyon dühös voltam, és csak annyit kérdeztem, hogy mikor jár le a hűségszerződés, mondták március végén, én meg köszönöm, visszhall. Gondolom, sejthette, hogy ez mit jelent. :)))
Az ügyfélszolgálaton nagyon kedvesek voltak, és végül megegyeztünk egy 8 MBit-es utolsó hónapban, le is vonták a lopás miatti kiesést. Ott is akarták mondani, hogy garantált sávszélesség, de meg mondtam kereken, hogy engem rohadtul nem érdekelnek a dolog jogi vonzatai, mert akkor eleve ügyvéddel jöttem volna, hanem itt a hozzáállásról van szó. Nem kell madárnak nézni az ügyfelet, akkor tovább maradnak. Ez volt az ingyen tanács, amit kaptak tőlem.
nekem is már csak volt 3G-s..lan van már, mert gyorsabb,olcsóbb nincs hűség.
alapjában semmi bajom nem volt velük kivéve az idei sávszél emelésnél amikor kb. 1 hónapig igen csak gyakoriak voltak a szakadások, ingadozások miegymás de aztán belőtték és stabilan ment.
Csáó! Sry hogy itt írok, de nem tudok itt új topicot létrehozni. Tud vki vmit az Ice DSL szolgáltatóról? Az ajánlatuk elég kedvezményes, de még sosem hallottam róluk. Egyáltalán általában meg lehet bízni az ilyen kis, ismeretlen cégekben?
Nekem is volt TVnet ADSL-em vagy kb 1,5 évig,de hálistennek lepattantam tőlük és a helyi kábelszolgáltatóval szerződtem utánna,akikkel nagyon megvagyok elégedve.A TVnet folyamatosan szakadt az utóbbi hónapokban mikor ott voltam még nálluk,s folyamatosan engem néztek hülyének mikor jeleztem.
A "ping" innen jön. A tengeralattjárókon használt akusztikus echolokátor technikából. Amit egyébként a tengelarattjárók elpusztítására specializálódott rombolókon is alkalmaztak.
Macska-egér játékról szólt a történet II. világháborús változata.
A filmben van egy zseniális jelenet: Nazi Deutschland elkötelezett és naív újságírója egy romboló támadása közben 300 méter mélységbe merült U-Boot fedélzetén durranó eresztékek és szanaszét repülő csavarok valamint a réseken betörő víz hatására azt kérdezi a fedélzeti mérnöktől, vajon nagy-e a baj, ha 300 méterre kell a tengeralattjárónak süllyednie?
Mérnök válasza: A gyári garancia 90 méteres merülési mélység.
Werkgarantie liegt bei 90 meter. Szikár definíció, ugye?
Vérfagyasztó jelenet volt, pusztán műszaki értelemben.
Nekem valami iszonyú ótvar az elérésem külföldi oldalak felé. Pl. anandtech.com, egyik kedvenc IT oldalam abszolút be sem töltődik (kb. másfél éve van meg, időnként megpróbálkozom vele csakúgy mint más favorit lapokkal). Soha nem is töltődött be TVNET-en keresztül. Amíg T-Online elérésem volt, mindíg pikk-pakkra működött, illetve a cégnél, ahol T-Online van most is szépen megy. Ti mit tapasztaltatok külföldi oldalak töltésével kapcsolatosan?
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2007. június 13-án reggel 5 és 6 óra között karbantartási munkálatok miatt a magyarországi internet-szolgáltatásban leállás várható.
A leállás előreláthatólag 2 x 15 percet vesz igénybe. A karbantartást az ISZT végzi,és a teljes BIX-et érinti.
Amennyiben bármilyen további kérdése lenne, kérjük, hívja a 1258-as ügyfélszolgálati telefonszámunkat, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére.
Az esetleges kellemetlenségekért elnézését kérjük!
Nekem is tvnetem van,júliusba kötöttem szerződést adsl3gre amit csak novemberben kötöttek be addig simaadsl volt,az 1 évet onnan számítják amikortól az adsl3gt beköötötték,holott szerződésmódosítást nem kaptam és a szerződésben csak a júliusi dátum van.Normális így.Nekem is szakad 5percenként mint állat,néha hetekig jó.
Nektek a TVNET oldalan a sebességmérés az a sávszélességeteknek megfelelő adatot hoz ki? Mert nekem a felét mondja. Ami reális is, mert 0,5 Mb-el toltok le általában, csak az a baj, hogy elvileg 1 Mb-es a szolgaltatast kapok. Az ADSL tesztszerveruk meg sztem össze-vissza mér.
Tvnetes ADSL3g-m van, XL csomag, szerződés kötéskor 3,5MB volt, növelés után 03.01.-től 12MB. Ehhez képest nálam 2-3 hónapja 2-2,2MB, amit a Tvnetnél szabályoztak le IPTV létesítéskor. Igen ám, de az IPTV sose működött(ezalatt azt értem, h kb 1 hónapig néha ment rajta vmi, de egy filmet sose lehetett végignézni, mert kifagyott, 1 hónapja pedig SEMMI se megy rajta). Ez ügyben írtam a szamlazas@tvnet.hu címre 2(!!!) emailt, mivel állításuk szerint az első nem érkezett meg(visszaigazolást ellenben megkaptam). A második levél már landolt náluk, 04.04.-én. Válasz ezidáig nem jött. ÁSZF-ben max 30 napot írnak a kivizsgálásra, ha ezt túllépik, nem szüneteltethetik a szolgáltatást díjtartozás miatt, amig nem válaszolnak. Ma kaptam egy sms-t, h ha 05.04.-ig nem rendezem a havi számlám, korlátozzák a szolgáltatást. Ma felhívtam a callcentert, ahol megigérték, h kivizsgálják az ügyet. 04.05.-én a szemüfszolgon írásban is panaszt tettem, amire az üfszolg-os szerint 8 napon belül kéne a Tvnetnek írásban válaszolnia. Ez majd 1 hónapja volt, válasz=0! Azt hiszem a következő levelem már az NHH-hoz megy, cc Tvnet. Mellé 3 hete 30-60percenként bont az ADSL-em. Hibabejelentés megtörtént szombat este(lassan 4 napja). Válasz ez ügyben sem jött, pedig 72 óra után ÁSZF szerint kötbért köteles fizetni a szolgáltató.
Nagyjából ennyi, várom a hozzászólásokat, észrevételeket :)