Keresés

Részletes keresés

XCVDFT Creative Commons License 1,5 órája 0 0 13592

Rasszista!

Előzmény: Traubi (13569)
ultra fast response time Creative Commons License 5 órája 0 1 13591

Elég régóta ott van a trasz, eredetielg a Rózsavölgyön ment volna át, de a helyi lakosság érdekérvényesítő ereje magas. Ekkor merült fel az alagutas verzió, amivel lehűtötték anno a kedélyeket. Megvalósulási esélye alacsony a bekerülési költség okán, az alternatív nyomvonal a vasút mellett halad ezért Kelenvölgyön át. Az itteni lakosság érdekérvényesítő ereje kisebb vagy amikor bekerült a nyomvonal, akkor magasról tettek a helyiek felemelni a kis feneküket és felszólalni ellene.

 

A hatályos Budapest Főváros TSZT 2. mell. Közlekedési infrastruktúra szelvény szerint I. rendű tervezett főút nyomvonala, de felőlem okoskodhatsz tovább. A felszíni átvezetés műszaki részletiről javaslom településtervező és közlekedésmérnök felkeresését. Mivel a magasabbszintű terv tartalmazza, így valószínűleg a KÉSZ is kiszabályozza, de ezt majd megnézed magad, ha érdekel.

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13588)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.11.19 -1 0 13590

jav 2x1 sáv sincs

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13589)


Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.11.19 -1 0 13589

Mármint a Kővirág sor az 2x2 két sáv sincs, vagy házakat bontanak, vagy síneket. De a trend nem az, hogy kertvárosokon húznak keresztül autópályákat ...

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13588)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.11.19 -1 0 13588

A vasúti nyomvonalra rajzolt piros vonal az nem autóút, hanem vasútvonal. Honnan veszed, hogy a Kővirág soron át lehet vezetni az Egér út forgalmát az elképzelt Savoya hídra? Arra egy alagutat vizionáltak, szaggatott vonal. 

Előzmény: ultra fast response time (13581)
OMGod Creative Commons License 2020.11.19 -1 0 13586
Előzmény: ultra fast response time (13585)
ultra fast response time Creative Commons License 2020.11.19 -1 1 13585

Te még azt sem ismered, hogy Egérút. Különben nem azzal jönnél, hogy Egér út. :D

Előzmény: OMGod (13584)
OMGod Creative Commons License 2020.11.19 -1 0 13584

Szerintem aki nem tudja, hogy a Rákóczi-híd felé az Egér út vezet, az az Egér utat se ismeri.

Manapság az emberek 90+%-a használ gps-t a mobiltelefonján.  Vagy ha nem real-time, akkor otthon megnézi offline.

Előzmény: ultra fast response time (13582)
ultra fast response time Creative Commons License 2020.11.19 0 1 13583

Az átalakítás nem történhet egyszerre, olyan módon, mint pl. a körúton vagy a rakparton most történt. 

Továbbá felül kell vizsgálni az elavult, 2010-es évek eleji fővárosi közlekedési koncepciót, mert azóta történt nagyobb szerkezeti külső változás, amivel az még számolt.

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13580)
ultra fast response time Creative Commons License 2020.11.19 0 1 13582

Az M1 + M7 + régi Balatoni út + 1-es út sok sávja egyetlen tölcsérként vezet fel a Böskére. Kezdje el bátran számolgatni, hogy hány sávnyi gyorsan érkező forgalmat kell elvigyen már a BAH előtt egy lassú sávra szűkülő tölcsércső, akarom mondani, felüljáró sáv. ... 

 

A helyzetet rontja, hogy az Egérút kitáblázása: tragikus. Semmitmondó. Többen panaszkodtak már, hogy a budapesti rokon, ismerős, üzletfél mondta neki, hogy hajtson ki az Egérútra, úgy gyorsabb lesz. És ő kereste, de sehol se látta. Mert ilyen nincs kitáblázva. Hanem Gazdagrét meg Rákóczi-híd. Óóóó. Ja, jön a versenyző, nézi, ahh, én nem oda megy, nekem Egérút kell  - és hopp, már az Osztyapenkónál találja magát, s vége.

 

Továbbá nemzetközi elveknek megfelelően ki kéne tenni egy Budapest-Dél (Budapest - Süd, Budapest - South) táblakombót az Egérút elé. Sematikus térkép sem ártana, hogy megértsék. 

 

Előzmény: bgly (13579)
ultra fast response time Creative Commons License 2020.11.19 0 1 13581

Albertfalvának a Savoya-híd lesz rosszabb, ami szerencsére csak később épül meg (ha valaha ...). Persze csak akkor, ha a levezető út B (alternatív) változata valósul meg (és nem az elsődleges Tétényi-fnnsík alatti alagutas verzió), bár elsődlegesen a B változat a kelenvölgyieket fogja érinteni, mivel a vasúti töltés ő oldalukán megy a nyomvonal, viszont a zaj- és légszennyezés attól még a nyugatias szelek miatt terjedni fog kelet felé, Albertfalvára is. 

 

 

 

Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.10.22 -1 0 13580

Szerintem a Kossuth Lajos problémáját egy módon lehet megoldani: forgalomcsökkentéssel. Azt az egészet át kell alakítani egy sávosra, és kész.

Előzmény: bgly (13579)
bgly Creative Commons License 2020.10.13 0 1 13579

Akkor a Kossuth L. - Rákóczi út problémáját  már a Lágymányosi hídnak meg kellett volna oldania.

No és hol fog elmenni a budai oldalon a Galvani hídról lejövő forgalom?

Az Egérút gyakorlatilag megtelt!

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13576)
Traubi Creative Commons License 2020.09.30 0 1 13578

Az már gyakorlatilag teleportálás lenne :)

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13577)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.09.30 0 0 13577

Illetve, Ferihegyre akár fél órával hamarabb is ki lehet érni! :-)

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13576)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.09.30 -1 0 13576

Hát, lehet, de valószínűleg egy híddal kifelé akarják tolni a forgalmat a belvárosból, és ha ennek következményeképpen mondjuk megszűnik a Rákócz/Kossuth autópálya, akkor összességében megérte. Persze, Albertfalvának picit rosszabb, összességében talán jobb.

Előzmény: Traubi (13575)
Traubi Creative Commons License 2020.09.29 0 0 13575

Nem az egyértelmű elkerülő forgalomra gondolok, hanem pl olyanokra, akik a Dunántúlról dél-Pestre mennének és az M0-n kerülve most lentről jönnek be a városban. Számukra ezzel Budaörs felül megnyílik egy folyosó a városon keresztül.

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (13574)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2020.09.28 -1 0 13574

Miért jönne be az M0-ról bárki idáig? Én inkább azt gondolom, hogy aki eddig a Rákóczi-hídon ment át dél/kelet-Pestre, most nem megy el addig. 

Előzmény: Traubi (13573)
Traubi Creative Commons License 2020.09.28 0 0 13573

Azt nem látom biztosítottnak, hogy belvárosi mentesítése helyett NE az M0 forgalmát tereljék be. Továbbá a rávezető forgalom miatt az Egérút- Andor utca mentesítése igencsak megoldatlan. Ez nagy-nagy probléma!

Előzmény: ...slr... (13570)
Bombyna Creative Commons License 2020.09.20 0 0 13572

Osszetojnak mindent és napokig ott tanyáznak egy autoban. Kijött a készenléti rendőrség de nem tudom mit csináltak végul velük.

Előzmény: Traubi (13569)
Traubi Creative Commons License 2020.09.15 0 0 13571

Kösz, ez jó tipp!

Előzmény: ...slr... (13570)
...slr... Creative Commons License 2020.09.15 0 0 13570

A lakosságnak két hetet adtak a Galvani híd építéséhez kapcsolódó beruházások véleményezésére. Itt a lehetőség, Albertfalva és Kelenföld jövője két héten belül eldől: https://www.kozossegitervezes.hu/dialogs/ujdunahid/questionnaire/answers/new

 

Albertfalvai gyerek voltam, szeretném, ha a településrész (ami megmaradt belőle) megmaradna, karaktere lenne, és élhető városrész lenne.

 

Az anyag napi 37000 járművel számol, ami a belváros tehermentesítésével erre az új útvonalra terelődik. Többek között azt a kérdést is felteszik, szeretnénk-e, ha az újonnan megjelenő csatorna a teherforgalomnak is lehetőséget adna. Nézzétek, töltsétek ki felelős polgár módjára.

Traubi Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 13569

Itt van az ősz, itt van újra a lomtalanítás és a kerületet ellepték a cigó hordák. Láthatóan sem az önkormányzat, sem a rendőrség nem óhajt tudomást venni erről.

Bombyna Creative Commons License 2020.06.22 0 0 13568

Úgy látom ezt már nem tudjuk meg...

Előzmény: Jozsó (13567)
Jozsó Creative Commons License 2020.06.17 0 0 13567

Hol volt ez? És mennyi volt a büntetési tétel?

Előzmény: kényszerkerékpáros (13566)
kényszerkerékpáros Creative Commons License 2020.06.17 0 0 13566

ügyeljetek mostantól jobban: parkolásnál parkoljatok szigorúan a menetiránynak megfelelően, mert elkezdték a kerületi feneketlen hordó feltöltését

Bombyna Creative Commons License 2020.06.04 0 0 13565

Szép

Előzmény: Jozsó (13564)
Jozsó Creative Commons License 2020.06.04 0 0 13564

A Fegyvernek u. 8 és 10-es ház között.

 

Utána láttam, hogy egy másik autó is kapott cetlit, mert a 8-as ház előtt két roki parkoló van, de csak az egyik van felfestve, a másikat csak onnan tudod, hogy a tábla alatt van egy kis "2x" felirat. Na, oda állt a szerencsétlen.

Bombyna Creative Commons License 2020.06.04 0 0 13563

Ez kb.melyik részén volt? Láttam mostanában sok helyen hasonlo büntetés dolgot jardan allas miatt.

Előzmény: Jozsó (13562)
Jozsó Creative Commons License 2020.05.23 -2 1 13562

Két éve írtam, hogy megbírságoltak, mert a két ház között két kerékkel a járdára parkoltam. Akkor megreklamáltuk, hogy rossz Kresz szabályra hivatkoztak, semmi nem jött azóta. Sem az, hogy ok, sem az, hogy nem, gondolom elévült, csak erről már nem akartak tájékoztatni.

 

(érdekességképpen, ha a járda mellé parkolna valaki, az szabályos lenne, csak elférni nem lehetne mellette, de az úgy biztos jó). Már akkor írtam, hogy érzem, hogy az X-en parkolásnak is meglesz egyszer a böjtje. Mivel a járvány miatt senki sem mozdult az autójával ezért az a néhány szerencsétlen (pl. mi) akik mégis jártak dolgozni délután három tájban már nem nagyon tudnak máshova parkolni. Szóval X-re álltam (nem a ház elé, hanem az egyik keveset használt feljáró elé). Most sikerült is kiérdemelnem érte a büntetést. 50 000 Ft. Próbáltam kigooglizni, hogy ez meg hogy lett ilyen sok. Kiderült, hogy a szabálysértési törvény néhány Kresz szabálynál konkrét összeget ír elő (pl. ha várakozni tilos táblánál várakozol az 10 000 Ft), de ahol nincs tételesen felsorolva, ott a közterület felügyelő saját hatáskörben dönthet 5 000-50 000 Ft között. Szuper.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!