Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

horvathpeti751 Creative Commons License 2024.03.02 0 0 2730

Sziasztok, 

 

 

Szeretnék ajánlani nektek egy jó kis webáruházat.

 

Mielőtt rendelnétek kiegészítőket ,nézzetek szét náluk is.

 

https://www.carpartstuning.hu/

Ghoost73 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 2729

Megoldodott. 

Kapott hozza. 

Előzmény: Ghoost73 (2728)
Ghoost73 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 2728

Szia! 

Csak ha nem adnak a szurohoz! 

Mert a kepen es a leitasba se szerepel hogy

Szett lenne ☹️

 

Nem, nem en rendelem / rendeltem.

S egy huszforintos alkayreszert ne alljon a project 😁

Előzmény: balabmw (2727)
balabmw Creative Commons License 2024.01.23 0 0 2727

Az új olajszűrővel együtt adják. Szerintem így a legegyszerűbb.

Vagy miért kérdés?

Előzmény: Ghoost73 (2726)
Ghoost73 Creative Commons License 2024.01.22 0 0 2726

Sziasztok! 

 

Egy olyan segitseget szeretnek kerni es kapni, hogy.... 

Adott egy E46 kupe m43b16 motorral. 

A kerdesem az lenne, hogy az olajszurohaz kupakjan levo O gyuruk mekkorak? 

Van egy magan a kupakon egy nagymeretu, 

S van 2db kusebb a csocsonkon. 

Koszonpm ha megirja nekem itt. 

 

Szep delutant. 

bennybenny5478 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 2725

szia esetleg meg oldódott a problema? ugyan ezzel küzdök.... 

Előzmény: Trd Thomas (2631)
bennybenny5478 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 2724

szia ugyan ez a problema ...  esetleg meg oldódott? 

e30nick Creative Commons License 2023.08.28 0 0 2723

sokminden :)

- amikor raadod a gyujtast hallani, hogy morog a pumpa par masodpercig?

- gyujtaskapcsolo? minden e46-ban elromlik elobb-utobb es valtozatos modon tud nem indulas problemat okozni.

Előzmény: Peterbenz (2722)
Peterbenz Creative Commons License 2023.08.25 0 0 2722

Sziasztok!

A következő lenne a problèmám.2004 BMW e46 318i a jármű. A gond az hogy az autó nem indul. Kiderült hogy a üzemanyagpumpa nem kapja meg a 12voltot. Biztosítèk/Relèt ellenőriztük a motortèrbe ès a kesztyűtartóban is mind relèt ès biztosítèkot. Arra lettünk figyelmesek,hogy a kesztyűtartó felől a relèk nem kattannak,ahogy fent említettem az összes relè ès biztosítèk jó.Szerintetek mi lehet a problèma?

Csabi8426 Creative Commons License 2023.06.30 0 0 2721

Sziaszok

 

Ezen a hibajelenségen agyalok már egy ideje, és azt hiszem, megfejtettem, illetve többen is mondták, hogy a hiba okozója: A kínai, hulladék LED belső világítás!

 

Kb 3 éve vásároltam kínai ledelekt beltér világításnak, és rá 1-2 hónapra rá már hibásan működtek, elkezdtek vibrálni! Hát ez cseszte el az autó egész elektromos berendezését!

 

 

K****g kínaiak! :@

Előzmény: Csabi8426 (2720)
Csabi8426 Creative Commons License 2023.06.18 0 0 2720

 

 

Majd el felejtettem: A tempomat sem működik...

Előzmény: Csabi8426 (2719)
Csabi8426 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 2719

Nekem egy BMW szaki mondta, hogy csak a gyári BMW olajleválasztó a jó, az fog rendesen működni. 

 

Én tavaly vettem gyárit, a múlt héten szereltem be, az összes csövet cseréltem a fals levegő miatt.

Már csak az EGR-t kell kiiktatnom :D

 

 

De ha már itt vagyok, feltennék 2 kérdést:

 

1.

Egy elég érdekes problémával kapcsolatban írok.

Az utóbbi 1-2 évben nem nagyon volt időm foglalkozni a kocsimmal(E46, 2001/5), jóformán még használni se nagyon használtam. Körülbelül 1,5 éve kezdődtek az elektromos problémák, sorra hibásodott meg minden. Kezdődött a központi zárral: Nem nyitotta-zárta a kulcs az ajtókat, egyik napról a másikra(kulcs tanítást legalább 100x próbáltam), Utána ezt követte a tolatóradar hiba: Hátramenetbe kapcsolva, semmi pittyegés/sípolás, ami jelezné, hogy műküdik-e, vagy sem. Meg sem pisszen. Majd utána a duda hibásodott meg: Tök kussban van! Ezt követte a távolsági fényszóró visszajelző kék lámpa: Még teljesen sötétben is alig lehet látni, hogy kéken világít! A rádió is meghibásodott: Mikor leállítottam a motort és levettem a gyújtást, akkor is ment a rádió. Ezt kicseréltem egy ugyanilyen gyári CD-s re, idáig működik. Lámpa állító motor is legtöbbször nem működik. Belső, középkonzoli záró gomb se mindig működik. Legutoljára az ablakomosó folyadék motorjára figyeltem fel, hogy nem működik!

Rohadtul idegesítő ez a rengeteg elektromos hiba, szerintetek mi lehet a gond? A biztosíték táblán szereplő biztosítékokat átnéztem, de még vannak biztosítékok valahol a kocsiba, úgy tudom... Tudtok ezzel kapcsolatban is segíteni hol találom a többit?

Illetve, egy 2001/5-ös E46 320i magyar nyelvű biztosíték kiosztásnak is örülnék, mert nem találom a sajátot.

Köszi az ötleteket

szerk.: Utánanéztem, hogy milyen GM5 modul kell a kocsimhoz... Lehet csak ezt kellene cserélni és megszűnne a hiba?

 

2.

Vásároltam az autómhoz(E46, mint fent is írtam :) ) gyári xenon lámpatestet, szeretném beépíteni. Azt már feladtam, hogy a műszakira úgy készítem fel az autót hogy be van szerelve mindennel együtt, inkább majd műszaki után beszerelem :D Úgy tudom, hogy lámpamosó is kell hozzá, illetve egy lengőkarra felszerelt valami bizb*sz is kell, amivel automatikusan fogja állítani a világítást. Illetve egy világításkapcsoló modul is kell hozzá. Ezeket ha minden igaz be tudom hozzá szerezni. Az lenne a kérdésem, hogy kell-e még hozzá valami más, pl vezetékek pluszba a bekötéshez, illetve be kell-e íratni a forgalmiba. Ja, és hogy a rendőr kis tudja szúrni, hogy utólagosan beépített a xenon? Természetesen a lámpa fölé a gyári matrica is megvan, illetve a lámpamosós bajuszléc

 

Köszönöm előre is a válaszokat

Előzmény: Gabee' (2718)
Gabee' Creative Commons License 2023.05.04 0 0 2718

Sziasztok!
E46 320d 136 le-höz milyen kartergázszűrőt érdemes vásárolni?
Csak a gyári ajánlott vagy van olyan utángyártott szűrő ami bevált már valakinek?
Köszönöm!

eloreforogahatsokerek Creative Commons License 2023.04.11 0 0 2717

Sziasztok!

 

Azzal a hiba jelenséggel találkoztam hogy a bc menüben az átlag fogyasztásom egyik napról a másikra leesett 0,6l-re, esetleg valaki találkozott már hasonlóval és mi volt a megoldás?

Az alany egy 150lovas 20d.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

 

Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2716

Akkor ugyanúgy gondoltuk.

A zsírspray rendes zsíros felületet képez? Nem folyik le, mintha olaj lenne?

Köszi.

Előzmény: balabmw (2715)
balabmw Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2715

Zsírpray-t szoktam vékonyan ráfújni általában az összes műanyag rögzítőre.

Könnyebben zár és később oldani is könnyebb.

Előzmény: Jacktwoo (2714)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2714

Ablakemelő csúszka cserekor, kb. 2 éve, nem csattintottam vissza az ablakemelő motor csatlakozóját... Bravo.

Rendben is van.

 

Más.

Csak én szoktam a patenteket enyhén megzsírozni, hogy könnyebben mozogjanak be és kifelé?

Előzmény: Jacktwoo (2713)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2713

Tudtam, hogy ez lesz... :)

 

Majd lekapom..

 

Köszi!!!

Előzmény: balabmw (2712)
balabmw Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2712

Le kell venni a kárpitot (kb. 5 perc) ,addig csak további foteltippek vannak.

Előzmény: Jacktwoo (2711)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2711

Mondjuk ezt pont próbáltam, amikor mozdult, mindig szépen, csendben, gyorsan ment.

 

Előző tulajnál valaki berakott egy világítós M-es váltógombot, amihez az áramot, a jobb oldali kapcsolóról szedte le, ez csak egyszerű, lemezes szorítóval volt összerakva, 1-2 hónapja megcsináltam zsugorcső, forrasztás, de nem az volt, mint most a napokban kiderült.

Előzmény: balabmw (2710)
balabmw Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2710

"Ez valami kontakt hiba lesz, vajon a motorcsatlakozónál? " 

Nem sok esélyét látom.

 

Segíts rá kézzel az üvegre,szerintem mechanikus hiba lesz ez.

Előzmény: Jacktwoo (2709)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.23 0 0 2709

Jobb első ablakemelőm megadta magát, utóbbi időben még hol ment, hol nem. Most viszont stabilan nem mozdul. A gombnyomásra a kattanás hallatszik az ajtóból azt hiszem, de nem mozdul. Ötlet?

Nyomorgattam kicsit az ajtó átvezető kábelt, de semmi.

 Pár éve félreemelt egyik kis műanyag, ahol a bowden fogja törött volt, mondjuk 1-2 évre rá a bal első is. Ezeket akkor megcsináltam, azóta rendben volt.

 

Ez valami kontakt hiba lesz, vajon a motorcsatlakozónál? 

a8lang Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2708

Ma nem volt vele gond, szépen ment. Azért holnap kicserélem a vez teng szenzort is ha már megvettem.

Előzmény: Jacktwoo (2707)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2707

M50 E36-ban, anno szét tudtam fúrni a feszszabályzó szegecseit, cseréltem szénkeféket, összeraktam csavarokkal, ugyanúgy ment tovább.

 

Előzmény: a8lang (2702)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2706

194ezer környékén járok. Valós. Szerencsére a legnagyobb problémám most csak az, hogy néha nem működik a jobbos ablakemelő.

Kopp-kopp.

Az autó működése stabil.

 

Majd írd be, megoldódott-e a probléma.

Előzmény: a8lang (2702)
Mr.Classic Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2705

Az enyémen gyári,de a kis pöcök valamiért nem moccan,ami a tankajtóba megy bele!

Előzmény: a8lang (2704)
a8lang Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2704

Nekem nem hozzávaló tanksapka volt amivel vettem az autót, kinyomta a tankajtót és néha nem zárt be. Ma kaptam egy gyári tanksapkát, probléma megoldva.

Előzmény: Mr.Classic (2703)
Mr.Classic Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2703

Üdv mindenkinek!

 

  Lenne egy kis problémám!

 

 Az autóm tankajtója nyitva marad,mikor lezárom az autót,a kis pöcök valamiért nem megy a helyére,tudja valaki,hogy mi lehet a gond?  Valamit cserélni kell?

 

 

 

  

a8lang Creative Commons License 2023.03.20 0 0 2702

Órában 159ezerrel vettem(most van benne 167), valóság 250-300e. 460-ért vettem kicsit folyt minden belőle, meg füstölt, 500km-en kellett bele 1 L olaj, gondoltam 2-300-ból annyira rendbe rakják hogy kibírjon fél évet és 5-10e km-t. Tanuló autónak vettem a lányomnak, ha nem töri össze majd kap másikat. Szóval az hogy a motort életképessé tegyék az 5-10e km megtételére, az került egyből 460-ba mint amennyi az autó volt. Utána még pár apróság még kb 2-300e ft-ot költöttem rá, hogy legyen klíma, meg pár futómű, fék alkatrész, gumik, stb.  Innentől "aránylag" hibamentesen működik. 7e km után még nem kellett olajat rátölteni, ami egy ilyen öreg bmw-től egész jó. Egyszer csak néha nem indult, vettem új akkut, aztán pár hónap múlva megint, kiderült időnként nincs töltés és lemerült az új akku(volt hogy az út közepén). Töltés lámpa persze nem világított. Fesz. szabályzó csere 58ezer, lett töltés, de továbbra is leáll néha, menet közben, egy idő után mikor már rendesen bemelegedett. Persze nem mindig. Szerelők azt mondták majd akkor vigyem ha teljesen megáll, vagy meg tudom mutatni hogy megáll. Ilyenkor pillanatra kihagy a motor és kigyullad a töltés lámpa, pár másodpercre, de van hogy leáll akár 70-80-nál is menet közben, ritkán csinálta eleinte, de egyre sűrűbben mostanság. Végre megjelent a főtengely érzékelő hiba is, remélem emiatt van, olvastam több helyen, hogy kb ezek a tünetek mert elfárad a szenzor idővel. Holnap csere, majd meglátjuk, itthon még a veztengely jeladót is kicserélem mert azt is írja hibának. 

Előzmény: Jacktwoo (2701)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.20 0 0 2701

Csak kíváncsiság, km. mennyi benne?

Mire készüljek az N46-al.

Előzmény: a8lang (2700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!