A következő lenne a problèmám.2004 BMW e46 318i a jármű. A gond az hogy az autó nem indul. Kiderült hogy a üzemanyagpumpa nem kapja meg a 12voltot. Biztosítèk/Relèt ellenőriztük a motortèrbe ès a kesztyűtartóban is mind relèt ès biztosítèkot. Arra lettünk figyelmesek,hogy a kesztyűtartó felől a relèk nem kattannak,ahogy fent említettem az összes relè ès biztosítèk jó.Szerintetek mi lehet a problèma?
Ezen a hibajelenségen agyalok már egy ideje, és azt hiszem, megfejtettem, illetve többen is mondták, hogy a hiba okozója: A kínai, hulladék LED belső világítás!
Kb 3 éve vásároltam kínai ledelekt beltér világításnak, és rá 1-2 hónapra rá már hibásan működtek, elkezdtek vibrálni! Hát ez cseszte el az autó egész elektromos berendezését!
Nekem egy BMW szaki mondta, hogy csak a gyári BMW olajleválasztó a jó, az fog rendesen működni.
Én tavaly vettem gyárit, a múlt héten szereltem be, az összes csövet cseréltem a fals levegő miatt.
Már csak az EGR-t kell kiiktatnom :D
De ha már itt vagyok, feltennék 2 kérdést:
1.
Egy elég érdekes problémával kapcsolatban írok.
Az utóbbi 1-2 évben nem nagyon volt időm foglalkozni a kocsimmal(E46, 2001/5), jóformán még használni se nagyon használtam. Körülbelül 1,5 éve kezdődtek az elektromos problémák, sorra hibásodott meg minden. Kezdődött a központi zárral: Nem nyitotta-zárta a kulcs az ajtókat, egyik napról a másikra(kulcs tanítást legalább 100x próbáltam), Utána ezt követte a tolatóradar hiba: Hátramenetbe kapcsolva, semmi pittyegés/sípolás, ami jelezné, hogy műküdik-e, vagy sem. Meg sem pisszen. Majd utána a duda hibásodott meg: Tök kussban van! Ezt követte a távolsági fényszóró visszajelző kék lámpa: Még teljesen sötétben is alig lehet látni, hogy kéken világít! A rádió is meghibásodott: Mikor leállítottam a motort és levettem a gyújtást, akkor is ment a rádió. Ezt kicseréltem egy ugyanilyen gyári CD-s re, idáig működik. Lámpa állító motor is legtöbbször nem működik. Belső, középkonzoli záró gomb se mindig működik. Legutoljára az ablakomosó folyadék motorjára figyeltem fel, hogy nem működik!
Rohadtul idegesítő ez a rengeteg elektromos hiba, szerintetek mi lehet a gond? A biztosíték táblán szereplő biztosítékokat átnéztem, de még vannak biztosítékok valahol a kocsiba, úgy tudom... Tudtok ezzel kapcsolatban is segíteni hol találom a többit?
Illetve, egy 2001/5-ös E46 320i magyar nyelvű biztosíték kiosztásnak is örülnék, mert nem találom a sajátot.
Köszi az ötleteket
szerk.: Utánanéztem, hogy milyen GM5 modul kell a kocsimhoz... Lehet csak ezt kellene cserélni és megszűnne a hiba?
2.
Vásároltam az autómhoz(E46, mint fent is írtam :) ) gyári xenon lámpatestet, szeretném beépíteni. Azt már feladtam, hogy a műszakira úgy készítem fel az autót hogy be van szerelve mindennel együtt, inkább majd műszaki után beszerelem :D Úgy tudom, hogy lámpamosó is kell hozzá, illetve egy lengőkarra felszerelt valami bizb*sz is kell, amivel automatikusan fogja állítani a világítást. Illetve egy világításkapcsoló modul is kell hozzá. Ezeket ha minden igaz be tudom hozzá szerezni. Az lenne a kérdésem, hogy kell-e még hozzá valami más, pl vezetékek pluszba a bekötéshez, illetve be kell-e íratni a forgalmiba. Ja, és hogy a rendőr kis tudja szúrni, hogy utólagosan beépített a xenon? Természetesen a lámpa fölé a gyári matrica is megvan, illetve a lámpamosós bajuszléc
Sziasztok! E46 320d 136 le-höz milyen kartergázszűrőt érdemes vásárolni? Csak a gyári ajánlott vagy van olyan utángyártott szűrő ami bevált már valakinek? Köszönöm!
Azzal a hiba jelenséggel találkoztam hogy a bc menüben az átlag fogyasztásom egyik napról a másikra leesett 0,6l-re, esetleg valaki találkozott már hasonlóval és mi volt a megoldás?
Mondjuk ezt pont próbáltam, amikor mozdult, mindig szépen, csendben, gyorsan ment.
Előző tulajnál valaki berakott egy világítós M-es váltógombot, amihez az áramot, a jobb oldali kapcsolóról szedte le, ez csak egyszerű, lemezes szorítóval volt összerakva, 1-2 hónapja megcsináltam zsugorcső, forrasztás, de nem az volt, mint most a napokban kiderült.
Jobb első ablakemelőm megadta magát, utóbbi időben még hol ment, hol nem. Most viszont stabilan nem mozdul. A gombnyomásra a kattanás hallatszik az ajtóból azt hiszem, de nem mozdul. Ötlet?
Nyomorgattam kicsit az ajtó átvezető kábelt, de semmi.
Pár éve félreemelt egyik kis műanyag, ahol a bowden fogja törött volt, mondjuk 1-2 évre rá a bal első is. Ezeket akkor megcsináltam, azóta rendben volt.
Ez valami kontakt hiba lesz, vajon a motorcsatlakozónál?
Nekem nem hozzávaló tanksapka volt amivel vettem az autót, kinyomta a tankajtót és néha nem zárt be. Ma kaptam egy gyári tanksapkát, probléma megoldva.
Az autóm tankajtója nyitva marad,mikor lezárom az autót,a kis pöcök valamiért nem megy a helyére,tudja valaki,hogy mi lehet a gond? Valamit cserélni kell?
Órában 159ezerrel vettem(most van benne 167), valóság 250-300e. 460-ért vettem kicsit folyt minden belőle, meg füstölt, 500km-en kellett bele 1 L olaj, gondoltam 2-300-ból annyira rendbe rakják hogy kibírjon fél évet és 5-10e km-t. Tanuló autónak vettem a lányomnak, ha nem töri össze majd kap másikat. Szóval az hogy a motort életképessé tegyék az 5-10e km megtételére, az került egyből 460-ba mint amennyi az autó volt. Utána még pár apróság még kb 2-300e ft-ot költöttem rá, hogy legyen klíma, meg pár futómű, fék alkatrész, gumik, stb. Innentől "aránylag" hibamentesen működik. 7e km után még nem kellett olajat rátölteni, ami egy ilyen öreg bmw-től egész jó. Egyszer csak néha nem indult, vettem új akkut, aztán pár hónap múlva megint, kiderült időnként nincs töltés és lemerült az új akku(volt hogy az út közepén). Töltés lámpa persze nem világított. Fesz. szabályzó csere 58ezer, lett töltés, de továbbra is leáll néha, menet közben, egy idő után mikor már rendesen bemelegedett. Persze nem mindig. Szerelők azt mondták majd akkor vigyem ha teljesen megáll, vagy meg tudom mutatni hogy megáll. Ilyenkor pillanatra kihagy a motor és kigyullad a töltés lámpa, pár másodpercre, de van hogy leáll akár 70-80-nál is menet közben, ritkán csinálta eleinte, de egyre sűrűbben mostanság. Végre megjelent a főtengely érzékelő hiba is, remélem emiatt van, olvastam több helyen, hogy kb ezek a tünetek mert elfárad a szenzor idővel. Holnap csere, majd meglátjuk, itthon még a veztengely jeladót is kicserélem mert azt is írja hibának.