Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

e30nick Creative Commons License 2019.03.20 0 0 1993

Ebben ellent kell mondjak neked! Nekem az E30-ban van a hatso hidban, a hatso lengokarokban es az elso stabpalca osszekotoben piros "utcai" strongflex szilent. Azert raktam bele, mert ezeket 1-2 evente cserelhettem a pesti utakon. Nagyon jol bevaltak, nem erezni a kulombseget egy uj gumiszilenthez kepest. Nem raknam viszont olyan helyre, ahol a gumi is jol teljesit, vagy konnyu cserelni, mert megiscsak 4x anyiba kerul. Az E46-ban most csereltem a hatso toronyszilenteket, annak meg a PU-s megoldasa egyszeruen nem tetszik: mashogy van a gatlohoz rogzitve, mint a gyari.

Előzmény: nemenyigy (1990)
318ci Creative Commons License 2019.03.18 0 0 1992

Sziasztok,

 

van egy 318ci-m (N42B20A) es a par hete elvegzett vezerles szett/hardy tarcsa csere ota uzemmeleg allapotban, leginkabb menet kozben durvan rezonal valami a muszerfal alatt 2500-3000 fordulatszam kozott. Feltoltottem egy videot youtube-ra rola. Tapasztalt mar valaki hasonlot, esetleg tudjatok mi lehet ez es hogyan lehet megszuntetni?

Azota csereltettem motortarto bakokat, kozepso kipufogo dobot, ezekre gyanakodtam de ugyanugy rezonal vmi.

Motor muanyag burkolatokat, pollenszurot/hazat is leszedtem de nem azok okozzak...

Van valakinek otlete?

https://www.youtube.com/watch?v=J8vzmB7FKYE&feature=youtu.be

 

nemenyigy Creative Commons License 2019.03.18 0 0 1991

Az egyébként is kényes és drága futómű alkatrészek az x-hez még drágábbak, egy csomó plusz súly és döglött a kormány. Jó téli gumi kell, ha hegyen laksz akkor meg inkabb egy Quattro. Szerviz: ha megvetted, es kell lengőkar, fék, olaj, szurok, kartergaz szelep, csak anyag kb 150.000

Előzmény: gergelynagy90 (1989)
nemenyigy Creative Commons License 2019.03.18 0 0 1990

Versenypályan biztosan nagyon jo, de közúti használatra csak a komfortot rontja. A rosszabb utak pedig a kasztnit gömbfejeket es a kormányművet jobban igénybe veszik. 

Előzmény: Csabi0926 (1988)
gergelynagy90 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 1989

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek! Tervezzünk venni 2001-2004-es 330i vagy 330xi-t. Milyen hibákra kell-e esteleg számítani illetve mennyibe kerül kb egy nagyszervíz?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1988

Köszi az infokat!

 

Kicsit visszatérve a szilentekre: Mik a tapasztalatok a powerflex, illetve a strongflex poliuretán szilentekkel kapcsolatban? Tényleg olyan jók, mint amilyennek a leírásukban feltüntetik őket?

Előzmény: Padre540 (1987)
Padre540 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 1987

A difibe kell 1,2l.,a manuál váltóba 1l.

Az automatába ha nincs levéve a váltó és nincs kiürítve a wandler,akkor abba kell 4l.

Előzmény: Csabi0926 (1986)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 1986

Manual

Padre540 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 1985

Automata vagy manuál?

Előzmény: Csabi0926 (1984)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 1984

És hány litert kell bele tölteni? Van, aki azt mondja, hogy 1-1,2 litert, némelyik oldalon meg 4 litert írnak. Meg olyat is hallottam, hogy 4 literből csak 1 litert lehet leengedni, és ezt lehet csak cserélni. Mi az igaz? Mennyit lehet leengídni, és mennyivel kell feltölteni?

 

Előzmény: Padre540 (1983)
Padre540 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 1983

Szia!

 

A Meyle HD amit kinéztél,jelenleg a legjobb a piacon,E46-hoz,tartósság szempontjából.Persze csak a gyári után.

A Lemförder is szóba jöhet,ha nem Made in Turkey,hanem Germany.

Váltóolajból gyárit vennék.

Előzmény: Csabi0926 (1982)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 1982

Sziasztok

 

Első lengőkar szilenteket szeretnék cserélni, fl előtti modellről van szó. Milyen márkában érdemes gondolkozni? Kb 20.000-ret szánnék a két lengőkar vég szilentre. De ha gagyi a 20.000-res, akkor a 30-as is szóba jöhet, fő szempont a tartósság. Én pl kinéztem egy Meyle márkájú,ezzel a cikkszámmal: 300 311 2604/HD MEY/ND. Mi a véleményetek erről?

 

Vagy ezeken kívül kell még valami másik szilentet is cserélni az első lengőkarnál?

 

Más téma: A váltóolaj csere is tervbe van. Olvastam utána, de megoszlottak a vélemények a csereolajat illetően. Az lenne a kérdésem, hogy kinek milyen márkájú MTF LT olaj vált be? Pontos típust, vagy linket ha kérhetnék róla. Motorkód ha kell: M54B22, 320i, manuál váltóval

 

 

Steppán Balázs Creative Commons License 2019.03.06 0 0 1981

Sziasztok

 

Eladó 17col...Style 44...Garnitúra..saját kocsiról.... 50.000 Ft..."Nem postázom"

 

Visszakerült Nyárra a gyári 16.-os Alufelni, Új gumikkal...így  feleslegessé vált.

Nyári Gumikkal 225/45 R17 5-6mm profil mélységgel. 2014.-es Dot.
Centírozva ..Gumik 3 db azonos sajna defekt miatt 1db más fajta...De semmi esetre  sem befolyásolja a Fix árat !

 

Tel: 0670-708-4761

 

 

Padre540 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 1980

Megmondom őszintén,még nem láttam ilyet,nekem régebbi verzió van,mást látok,vagy rossz helyen keresem. :)

Előzmény: Csabi0926 (1979)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 1979

Későn olvastam a 1977-es hsz-ed. :)

 

Ha az összes adaptációt törlöm azok közül amiket belinkeltem, nem lesz belőle baj?

Előzmény: Csabi0926 (1978)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 1978

Igen, ezt a menüpontot megtaláltam, de itt melyiket kell törölni? Gondolom nem mindet.

 

?

Padre540 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 1977

Nem tudok róla hogy a légtömegmérőnek lenne külön törlése,a vezérlő komplett adaptációját kellene törölni.

Előzmény: Csabi0926 (1975)
Padre540 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 1976

Előzmény: Csabi0926 (1975)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 1975

 

 

 - elvileg nem szív falsot sehol, de ha jobb idő lesz, megnézem majd ezeket, amiket írtál.

 

Megvettem a légtömeg mérőt, és elvileg nem kell felprogramozni, csak az adaptációt kell törölni. Viszont az adaptáció törlésnél mindent találtam, pl vanos, injektor, lambdát, de a MAF sensort pont nem találtam ott, pedig a DCAN kábelnek a 7-8 lába is össze van forrasztva.

 

Van esetleg ötleted, hogy és hol tudnám törölni a MAF szenzor adaptációját? az INPAban? Elvileg csak azt kell végrehajtani a cserénél, és újratanulja a működését, nem kell felprogramozni.

 

Előzmény: Padre540 (1974)
Padre540 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1974

Szia!

 

Élő adatnál elvárt és valós légtömeg mit mutat?Beszívott levegő hőmérséklet mennyi?

CCV rendszer volt cserélve mostanában?

Nem szív falsot sehol?

Előzmény: Csabi0926 (1973)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 1973

Sziasztok

 

Nem tudom, írtam-e már ide ezzel kapcsolatban,de most sürgősen szükségem lenne a segítségetekre.


Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítás - alapjárat katasztrófa!Olyannyira, hogy mostmár első két indításnál pár másodperc után leáll a kocsi! Szóval kb 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szóval már egy ideje ezt produkálja az autó. Múlthét vasárnap pedig gondoltam egyet, és elkezdtem babrálni a kocsit, nem hagyott nyugodni a dolog. Gyertyákat, trafókat néztem, cserélgettem, majd a légtömegmérőről lehúztam a csatit. Természetesen sárga check engine jel virított, hétfőn reggel így indultam melóba, majd dél után indultam hazafelé, még világított a sárga lámpa. Másnap reggel szintén ugyanez volt a helyzet. De mikor jöttem haza kedden dél után melóból, eltűnt a sárga check engine lámpa hozzáteszem úgy, hogy a légtömegmérőről le volt húzva a csati, hétfő reggel óta! ??? Mi a jó büdös franc vaaan??? Szerintem jogosan teszem fel a kérdést! Hogy tűnhet el a motor lámpa, ha a légtömegmérőről még véletlenül sem hall a rendszer? :D Az eszem megáll :D

 

Szóval a kérdésem az lenne, hogy mekkora az esély arra, hogy a légtömegmérővel lesz gond? Illetve mennyire károsíthatja a motort a lehúzott légtömegmérővel való kocsikázás?

Hozzáteszem nem lett tökéletes az alapjárat, de legalább nem kell mindig 4x újra indítani a kocsit, hogy beinduljon mind a hat henger! Légtömegmérő nélkül egy indításból közel jó az alapjárat, ami pár perc után szépen kisimul. Erő is mintha kicsivel több lenne benne, de nem mertem odanyomni neki a gázt, nehogy elcsesszek a motorral, vagy valamivel.

 

Szóval azért kellene gyors válasz, mert akkor holnap vennék is egy légtömegmérőt, ugyanis a kocsi kelleni fog a hétvégén, és szeretném végre érezni, hogy rendbe van a motorja!

 

Remélem tudtok segíteni :)

 

 

 

E36328iCoupe Creative Commons License 2019.02.25 0 0 1972

Nekem az egyik szára törött volt, vettem bontottat. Aztán eluntam a pucolgatást ás a bágyadt hugyozást, vettem gyárit. Az a legjobb, gond megoldva :)

A beállítás pedig:

Előzmény: Da.ni. (1970)
Alexb101 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 1971

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy E46 Navi fej egységet hogy tudom kipróbálni kocsi nélkül? Tud valaki bekötési rajzot vagy ilyesmi...

Da.ni. Creative Commons License 2019.02.22 0 0 1970

Kifúvattam a rendszert, de nem lett jobb. A szélvédő 1/3-ig nyomja folyadékot, és első hasznàlat után ugyanúgy kinyomja a szivattyút és elfolyik.

 

Akkor lehet új àllja a helyét.

Előzmény: E36328iCoupe (1969)
E36328iCoupe Creative Commons License 2019.02.19 0 0 1969

Én is tisztítgattam a fúvókákat (gitárhúr kiváló), aztán eluntam és vettem egy pár új fúvókát. 

Előzmény: Da.ni. (1957)
E36328iCoupe Creative Commons License 2019.02.19 0 0 1968

Nálunk a páromnál eltörött a zárban a legfelső gyűrű, hál' istennek úgy, hogy épp nyitó pozícióban volt. Így aztán minden távirányitós nyitásnál lement az összes ablak, várni kellett 1 percet kb., hogy fel lehessen húzni azokat.

 

Tehát neked sem távirányítóval nem nyit/zár sem kulccsal? Utóbbi esetben lehet hogy neked is az a gyűrű törött el (szokásos E46 kehe), tapolcai kulcsáruházból rendeltem javítókészletet és minden ok.

Távirányító esetén programoztad?

 

Előzmény: Rolllikk (1956)
Padre540 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 1967

Előzmény: Padre540 (1966)
Padre540 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 1966

Szia!

Oda nem kell se ragasztó,se paszta.Egy O gyűrű van ott,amit minden kihúzáskor cserélni kell.

Előzmény: Bmw Tomi (1955)
Csabi0926 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 1965

Sziasztok

 

FL előtti E46-ba az ülés mellett/alatti szenzort fel kell programozni beépítés után?

 

Tehát erről beszélek:

 

 

Ha nem, akkor csak beépítem és kész?

 

Másik kérdés: 1, vagy 2 db. van ebből az autóba?

Steven57 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 1964

Mindenképp a szűrőcserével kezdjed a javítást.  Évente illik cserélni, de a megtett km is számít. 100 nál cserélem, ki tudja mennyi szemét van az üzemanyagban.

 

Előzmény: elekpeti (1963)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!