Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 37
Nem kötexem, de:), kopogásos égésnél első lépésben a dugó pusztul el, olyan lesz, mintha megharapdálák volna a szélét meg a tetejét. Szerintem egy jóízű kopogás után nincs annyi ideje hátra a motornak, hogy a főtengely károsodjon.

9000????? A skodáról beszélünk? :)
És azt mi mutatta?
Én a Sciroccomnak nyomtam már (na nem direkt) olyan gázt, hogy majdnem _ÜRES TANKOT_ mutatott! :))

Előzmény: TCSA (35)
frescho Creative Commons License 2001.04.12 0 0 36
Igen, igen , igen erdekelne ez a G feltolto es minden anyag ami reaja vonatkozik. Koszi

Fresi

Előzmény: TCSA (28)
TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 35
Igen én is úgy gondoltam mert a kopogás végülis a főtengelyre hat vissza, értjük egymást...

Ádám régi kocsija 9000-ret pörgött üresben :o))))

scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 34
A kompresszióviszony inkább a kopogásos égés elkerülésére kisebb.

Dugók hűtése: a feltöltés miatt nagyobb lesz az eff. középnyomás a hengerben, ami a hőmérséklet növekedését vonja maga után (sok egyéb pozitívum mellet:)). Ezt kompenzálandó alulról motorolajat porlasztanak a dugókra, így nem melegszenek annyira. Amúgy a 16V-kben is van már ilyen (többek közt ezért is lehet 7200-ig pörgetni).

Előzmény: TCSA (31)
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 33
Helyesbítek, _ha meg akarnak találni_, akkor secperc alatt meg is találnak...
Előzmény: scirocco (32)
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 32
Matricaügyben köszi, eső után köpönyeg (azért nem lett olyan rossz, és még más is tanulhat belőle).

>Ki tud valami (esetleg legális) módot, ahogy kideríthető 1 bizonyos autótípusról ;-) hogy mennyi van belőle az országban? Ha több az adat az nem baj persze...

Hát kell egy rendőr ismerős, lehetőleg valami központ helyen (ez amúgy sem árt:)), szerintem számítógépből secperc alatt kideríti (össze vannak kapcsolva országosan, asszem).

TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 31
igen, a turbós kompresszióviszonya kisebb, hogy ne tehelje meg a főtengelyt...

de a dugattyúhűtésről még nem hallottam, ez mit takar?

scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 30
>a G60-nak más az üzemanyagellátó rendszere picit...

Egészen pontosan teljesen más:)) K-jetronic helyett Digijet, és az _csak_ a G60-as mocihoz van. Azért gondolom a motorban is vannak különbségek, kompresszióviszony, külön dugattyúhűtés, miegymás.
A G-töltő ötletességéhez nem fér 2ség, de tudtommal igen szervízigényes, és nem két fillér felújítani. Ha ezzel ellentétes anyagod van, akkor kérlek scanneld be, tedd fel stb. :))

Scirocco

Előzmény: TCSA (29)
TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 29
pillanat... a G60-nak más az üzemanyagellátó rendszere picit...
TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 28
Az a jó a vw-féle G-töltőben hogy valami félelmetesen ötletes megoldás és viszonylag könnyű javítani. Ha valakinek kell róla anyag bescannelem ami otthon van.
Nem gond az 1.8-as mocit 'gétölteni' ha találsz egyet bontóban :o)))))
gti8v Creative Commons License 2001.04.12 0 0 27
Sima 1.8 8V GTi motort at lehet alakitani G60-ra?

Vagy van valami extra a corrado motorban?

Előzmény: Koltai Péter (26)
Koltai Péter Creative Commons License 2001.04.12 0 0 26
Hi!

>egy kis üvegmosós löttytől nedvesen hagyni, hogy lehessen igazgatni.
Csak annyit javitanek rajta, hogy a lotty inkabb egy viragpermetezobol froccsentett par csepp_mosogatoszerrel_megbolonditott viz legyen.
Az csuszik, ezert lehet meg igazgatni...
A matrica alol a vizet pl. egy telefonkartya segitsegevel lehet kikergetni...

bye

Előzmény: macsek (25)
macsek Creative Commons License 2001.04.12 0 0 25
A video NAGYON JÓ lett! Az eddigi legjobb. Normális a kameramozgás, sok esemény rajta van (kis híjján Ádám produkciója is). Vannak rajta gyorsulási részletek is (pl. amikor otthagytunk egy fehér, kampós végű 16v-t, hehe)
Gratula!

Igen, Roland autója talált új gazdát (nem a szépségverseny-nyertes! ;-) )

A matricában *pici* pöttyök sajnos maradnak, hiszen mi a ragasztós oldalt nézzük. De célszerű ragasztés előtt *alaposan* lemosni a felületet, sőt, egy kis üvegmosós löttytől nedvesen hagyni, hogy lehessen igazgatni. Egyenességet nem nagy ügy elérni: kívülről kell az ablakra jelölő ragasztócsíkokat rakni, én a fűtőszálhoz tettem két szixalag darabot, melyet előzőleg egyforma szélesre vágtam, aztán ehhez tettel a szöveg alját.

A kipufogódra ráfért tényleg a halkítás :-)

Előzmény: scirocco (23)
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 24
>Üdvözlünk a sciroccosok táborában!
1.8 GTI, 83-as, fekete, járatós motorral

A Rolandét vette meg?

Előzmény: macsek (18)
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 23
A video érdekelne, főleg ha a pálya vége felé is készült valami.
A próbakört nem felejtem ám el!

Más. Ma (a lakók nagy örömére:) megcsináltam a kipuffomat. Ráfért...

Macsek!
Felraktam a matrincát, azért +szenvedtem vele, hogy viszonylag 1enes legyen. Apró kis buborékok neked is vannak alatta, vagy én szúrtam el valamit?

Scirocco

Előzmény: TAcitUS (19)
macsek Creative Commons License 2001.04.11 0 0 22
Emblémapályázat

Klublogót kellene készíteni. A nyertes pályamű beküldője két éves klubtagságot és egy, az általa tervezett logóval díszített bögrét nyer.

A pályamű legyen magától értetődő, hogy idegen nyelvű környezetben is azonosítható legyen.

A logó ne legyen lopott, lehetőleg részben sem.
Vektoros formátumban kérjük, hogy a nagyítás ne okozzon minőségromlást. (későbbi felhasználási tervek: kulcstaró, bögre, matrica, oklevél, zászló, stb.)

A pályamunkák beadási határideje 2001 június 1.

Előzmény: macsek (21)
macsek Creative Commons License 2001.04.11 0 0 21
TAcitUS: a gyorsulásra én is kíváncsi lennék, pláne hogy annyira tetszett ez az autó az előző őrzőjének...

Ki tud valami (esetleg legális) módot, ahogy kideríthető 1 bizonyos autótípusról ;-) hogy mennyi van belőle az országban? Ha több az adat az nem baj persze...

Előzmény: TAcitUS (19)
gti8v Creative Commons License 2001.04.11 0 0 20
Jok a kepek. :)

Kar,hogy nem sikerult sorozatkepet kesziteni a Skodarol.
De igy is jo

Előzmény: TAcitUS (19)
TAcitUS Creative Commons License 2001.04.11 0 0 19
Scirocco: sajnos nalam sincsenek gyorsulasrol
kepek, max video.
azt viszont tudok adni.
Ja es meg logok neked egy valodi gyorsulassal
az uj verdaval :)
Előzmény: scirocco (17)
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 18
>Kíváncsi vagyok, hogy a Skodás srác (Ádám?) mennyire/mikorra tudja összerakni az autót.

Úgy tűnik, nem fogja összerakni.
Üdvözlünk a sciroccosok táborában!
1.8 GTI, 83-as, fekete, járatós motorral.

[ ][ ]---\/---[ ][ ]
====\/\/====

Előzmény: macsek (6)
scirocco Creative Commons License 2001.04.10 0 0 17
Jók a képek! Kár, hogy a gyorsulásokról nincs semmi.:(

Meg arról, ahogy egy kék Sciroccos kolléga kiment szántani >:))

Előzmény: macsek (16)
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 16
kint vannak a 7végi (digit) képek, amiket Süni fotózott
Előzmény: gti8v (15)
gti8v Creative Commons License 2001.04.10 0 0 15
Örülök,hogy megszületett ez a Topic :)
Tényleg nagyon jó volt most hétvégén a találkozó.
Csákvár szívembe nőtte magát. :)

Előzmény: macsek (14)
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 14
szia kzg
> venni egyenlőre nem tervezek, maximum kipróbálni megnézni.
az enyém nem is eladó :-)
csak felajánlottam, hogy beleülhetsz (ha jó kedvemben kérsz rá)

Valaki azt mondta, a Kálmánt nem ismerjük ;-)
Én erről nem nyilatkozom

Előzmény: kzg (13)
kzg Creative Commons License 2001.04.10 0 0 13
Helló Patye, Macsek.
Köszi , venni egyenlőre nem tervezek, maximum kipróbálni megnézni.
Azt hallottam , elég bivaly gépeket lehet összehozni egy ilyenből.Már csak ezért is.
Múlt héten dolgozott egy sciroccos srác a házunkban egy fürdőszoba épitésen.
Nem közületek való? :-)))
Üdv
KZG
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 12
Horstein képek itt
Előzmény: macsek (11)
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 11
Scirocco cabrio (Horstein) tetőjavításra (csere) szorul.
Igényes megoldási javaslatot (ki csinálja meg, elérhetőség) keresek. előre is köszi

Célprémium: ha sikerül valami normális megoldást találni, az autó körbecsodálható lesz a nyári scirocco-találkozón! (remélhetőleg)

Előzmény: macsek (10)
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 10
>Minap láttam egy I-est, a hátuljára ilyen öntapadós fóliabetűkkel az volt kiírva, hogy SIROCCO....pfúj

Hááát, mi meg öntapadós fóliabetűkkel azt írtuk ki az autóinkra, hogy www.scirocco.hu
De erre még senki nem mondta, hogy ronda ;-)

Előzmény: QuadCam (7)
macsek Creative Commons License 2001.04.10 0 0 9
QuadCam: szép autó az Alfa 33, nincs mit szégyellni rajta ;-)

Viszont akkor tényleg kb 1 kategória a két kocsi, mert az enyém csuma gyári, 129LE, 168Nm, fogalmam sincs mennyi a gyorsulása meg a vége. Én eddig kétszer mentem vele (óra szerint) 220-szal


Eccer beleülnék, ha szabad...
A boxernek állítólag jó a nyomatéka. Van valahol nyomaték & teljesítménygörbe? (URL)

Szóval gyorsulás: oké :-)
De ha jól értettem scirocco fedőnevű kollega is harcra kész ;-)

Előzmény: QuadCam (7)
scirocco Creative Commons License 2001.04.10 0 0 8
Hát igen, ennek itt volt az ideje:)

Macsek
Látom, a vendéglátóipari 1ség dolgában egyetértünk...

Viszont a tali tényleg állat volt, bár hazafelé egy picit elmentünk országot látni (nem emlékeztem egy kereszteződésre:-))

Quad Cam!

0-100 8.0s (2x mértük)1.8 8V GTi

:))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!