Nem kötexem, de:), kopogásos égésnél első lépésben a dugó pusztul el, olyan lesz, mintha megharapdálák volna a szélét meg a tetejét. Szerintem egy jóízű kopogás után nincs annyi ideje hátra a motornak, hogy a főtengely károsodjon.
9000????? A skodáról beszélünk? :)
És azt mi mutatta?
Én a Sciroccomnak nyomtam már (na nem direkt) olyan gázt, hogy majdnem _ÜRES TANKOT_ mutatott! :))
A kompresszióviszony inkább a kopogásos égés elkerülésére kisebb.
Dugók hűtése: a feltöltés miatt nagyobb lesz az eff. középnyomás a hengerben, ami a hőmérséklet növekedését vonja maga után (sok egyéb pozitívum mellet:)). Ezt kompenzálandó alulról motorolajat porlasztanak a dugókra, így nem melegszenek annyira. Amúgy a 16V-kben is van már ilyen (többek közt ezért is lehet 7200-ig pörgetni).
Matricaügyben köszi, eső után köpönyeg (azért nem lett olyan rossz, és még más is tanulhat belőle).
>Ki tud valami (esetleg legális) módot, ahogy kideríthető 1 bizonyos autótípusról ;-) hogy mennyi van belőle az országban? Ha több az adat az nem baj persze...
Hát kell egy rendőr ismerős, lehetőleg valami központ helyen (ez amúgy sem árt:)), szerintem számítógépből secperc alatt kideríti (össze vannak kapcsolva országosan, asszem).
>a G60-nak más az üzemanyagellátó rendszere picit...
Egészen pontosan teljesen más:)) K-jetronic helyett Digijet, és az _csak_ a G60-as mocihoz van. Azért gondolom a motorban is vannak különbségek, kompresszióviszony, külön dugattyúhűtés, miegymás.
A G-töltő ötletességéhez nem fér 2ség, de tudtommal igen szervízigényes, és nem két fillér felújítani. Ha ezzel ellentétes anyagod van, akkor kérlek scanneld be, tedd fel stb. :))
Az a jó a vw-féle G-töltőben hogy valami félelmetesen ötletes megoldás és viszonylag könnyű javítani. Ha valakinek kell róla anyag bescannelem ami otthon van.
Nem gond az 1.8-as mocit 'gétölteni' ha találsz egyet bontóban :o)))))
>egy kis üvegmosós löttytől nedvesen hagyni, hogy lehessen igazgatni.
Csak annyit javitanek rajta, hogy a lotty inkabb egy viragpermetezobol froccsentett par csepp_mosogatoszerrel_megbolonditott viz legyen.
Az csuszik, ezert lehet meg igazgatni...
A matrica alol a vizet pl. egy telefonkartya segitsegevel lehet kikergetni...
A video NAGYON JÓ lett! Az eddigi legjobb. Normális a kameramozgás, sok esemény rajta van (kis híjján Ádám produkciója is). Vannak rajta gyorsulási részletek is (pl. amikor otthagytunk egy fehér, kampós végű 16v-t, hehe)
Gratula!
Igen, Roland autója talált új gazdát (nem a szépségverseny-nyertes! ;-) )
A matricában *pici* pöttyök sajnos maradnak, hiszen mi a ragasztós oldalt nézzük. De célszerű ragasztés előtt *alaposan* lemosni a felületet, sőt, egy kis üvegmosós löttytől nedvesen hagyni, hogy lehessen igazgatni. Egyenességet nem nagy ügy elérni: kívülről kell az ablakra jelölő ragasztócsíkokat rakni, én a fűtőszálhoz tettem két szixalag darabot, melyet előzőleg egyforma szélesre vágtam, aztán ehhez tettel a szöveg alját.
A video érdekelne, főleg ha a pálya vége felé is készült valami.
A próbakört nem felejtem ám el!
Más. Ma (a lakók nagy örömére:) megcsináltam a kipuffomat. Ráfért...
Macsek!
Felraktam a matrincát, azért +szenvedtem vele, hogy viszonylag 1enes legyen. Apró kis buborékok neked is vannak alatta, vagy én szúrtam el valamit?
Klublogót kellene készíteni. A nyertes pályamű beküldője két éves klubtagságot és egy, az általa tervezett logóval díszített bögrét nyer.
A pályamű legyen magától értetődő, hogy idegen nyelvű környezetben is azonosítható legyen.
A logó ne legyen lopott, lehetőleg részben sem.
Vektoros formátumban kérjük, hogy a nagyítás ne okozzon minőségromlást. (későbbi felhasználási tervek: kulcstaró, bögre, matrica, oklevél, zászló, stb.)
TAcitUS: a gyorsulásra én is kíváncsi lennék, pláne hogy annyira tetszett ez az autó az előző őrzőjének...
Ki tud valami (esetleg legális) módot, ahogy kideríthető 1 bizonyos autótípusról ;-) hogy mennyi van belőle az országban? Ha több az adat az nem baj persze...
Scirocco: sajnos nalam sincsenek gyorsulasrol
kepek, max video.
azt viszont tudok adni.
Ja es meg logok neked egy valodi gyorsulassal
az uj verdaval :)
szia kzg
> venni egyenlőre nem tervezek, maximum kipróbálni megnézni.
az enyém nem is eladó :-)
csak felajánlottam, hogy beleülhetsz (ha jó kedvemben kérsz rá)
Valaki azt mondta, a Kálmánt nem ismerjük ;-)
Én erről nem nyilatkozom
Helló Patye, Macsek.
Köszi , venni egyenlőre nem tervezek, maximum kipróbálni megnézni.
Azt hallottam , elég bivaly gépeket lehet összehozni egy ilyenből.Már csak ezért is.
Múlt héten dolgozott egy sciroccos srác a házunkban egy fürdőszoba épitésen.
Nem közületek való? :-)))
Üdv
KZG
QuadCam: szép autó az Alfa 33, nincs mit szégyellni rajta ;-)
Viszont akkor tényleg kb 1 kategória a két kocsi, mert az enyém csuma gyári, 129LE, 168Nm, fogalmam sincs mennyi a gyorsulása meg a vége. Én eddig kétszer mentem vele (óra szerint) 220-szal
Eccer beleülnék, ha szabad...
A boxernek állítólag jó a nyomatéka. Van valahol nyomaték & teljesítménygörbe? (URL)
Szóval gyorsulás: oké :-)
De ha jól értettem scirocco fedőnevű kollega is harcra kész ;-)