remélem, ebben a topicban nem lesz off: Az Emberibb Parkolásért Mozgalom (bejegyzett civil szervezet) március hóban aláírásgyűjtést kezdeményez a fizető parkolás kiterjesztése, és az anomáliái ellen, budapesti helyi ügydöntő népszavazás kiírására. Mivel közel 150.000 aláírást kell összegyűjtenünk, a dolog csakis akkor sikerülhet, ha ti is segítetek! Kérjük, kísérjétek figyelemmel honlapunkat: www.empamo.tag.hu és vegyétek fel velünk a kapcsolatot! Mondjátok el barátaitoknak, ismerőseiteknek is, hogy lesz egy ilyen akció! Küldjük el végre melegebb éghajlatra az autósokat és önkormányzatokat fosztogató parkolási hiénákat!
Télleg nincs, bár egyikbe szerelt a srác LPGt (ami aránylag elég jó hatásfokkal eltér az RPGtől, mert azt az óberkodó Detek hagerőszabályozására szokták használni :)))) )...
A 900 az nagyoüberfasza, aztán jön a 9-5, aztán a 99, aztán a 9000, aztán az összes többi SAAB, aztán meg az olcsó kínai hamisítványok :)) (Alfától Zagatóig :))) )
Ez marhaság. Mindenki vonzódik valamelyik szériához az adott típusból. ;) Bevallhatod férfiasan, hogy melyik a szíved csücske! Nincs abban semmi gáz. :)))
Tomygreg!
Vettem a lapot. Látom lenyugodtál kicsit. A dolgok nem mindig fehérek és feketék! Mindig oda kell figyelni az árnyalatokra, mert azokban is rengetek igazság rejlik. ;)
Ja a Kama3 vs Saab (ha választhatok 95-öset). Mivel vagyok annyira bevállalós, hogy ki is állok ellened, Asziszem nem értettél meg... :)
(és figyelembe vesszük hogy a frontál teszteket 63km/h-val végzik, mi csak 30al menjünk ugye a sebességek összeadódnak (60) igy majdnem ott vagyunk), Tényleg nem értettél meg... :)) Ezek a képen ötvennel mentek. Vagy ajánlom még az általam belinkelt képeket a Balesetek... topik eleje táján.
csak a saab fordulékonyabb és az átlag ember ismervén a fizika törvéyneit (én) megpróbálnám a helyzetet úgy elkerülni, Úgy vélem elég jól látszott, hogy nem az elkerüléstől szólt ez a dolog...
:))
Az én kis "józan paraszti" ;) Józan? A viszkik nagy mészárosának józan? :))))
agyammal úgy gondoltam, hogy a Liaz az ütközés után néz ki így. Mivel nem olvastam a kommentárt, azért kb. jól saccoltam a sebességet nemde? ;) Áht üsse kő... Azért ne menj biztosítába kárfelvevőnek :))
Hali!
Nem riasztatok el, sőt!
Ami az életkoromat illeti 21. A váratlan helyzetekre, pedig 2szer voltam a Hungaroringen A G.B. vezetéstechnikai centriumban 2 egész napon át. Volt 3 évig rallyautó a közelemeben (a tesómé)
meg a mai napig van pár barátom akinek sokadik épített kocsija van. Ja a Kama3 vs Saab (ha választhatok 95-öset). Mivel vagyok annyira bevállalós, hogy ki is állok ellened, (és figyelembe vesszük hogy a frontál teszteket 63km/h-val végzik, mi csak 30al menjünk ugye a sebességek összeadódnak (60) igy majdnem ott vagyunk),csak a saab fordulékonyabb és az átlag ember ismervén a fizika törvéyneit (én) megpróbálnám a helyzetet úgy elkerülni, hogy a kocsi nem hirtelen lassul le, hanem forgómozgásba viszi át az ütközéskor keletkező energiát. Én a jobb elejét esetleg a bal farát teném a Kama3 orra alá.... igy teis örülsz mert megvan a PUKKK!
A sulim pediglen szakiskola, gyenge- és erősáramú vill.szernek tanulok végzősként. Nem néznek le a suliban az igaz, hogy lehet némi kisebbségi kompim. de az minimális (az eddigi dolgok csak hirtelen felindulásból elkövetett baromság). És még anniyt, hogy ez a harmadik telem kocsival! Az autóépitésról nem kell bemutatót tartani, de ha most lenne max 10milcsim akár az Eclips-et vagy a Suprát meg tudnám építeni, itthon Magyaroszágon is, mivel az összes Apexi, Koni, Nitrous Express vagy NOS, Magnaflow... cuccokat be tudom importáltatni amikből a legtöbb Halálos iram"-beli autó készült. Esetleg ami több lenne Nissan Skyline GTr3, azt Blitz-hez vinném ki!!! Emlékszel (Road 348km/h prijekt)?
HA kifelejtettem volna valamit....
Bocs de én csak hosszan tudok fírkálni.
Nálam ez a "tanár" itt belül van(újabb skizoid elem a kórtörténetemben). Úgy hívják, hogy igényesség, figyelem. Ennek ellenére is nagyon sokszor hibázom, írok el valamit. Van ez így, csak egy Ember vagyok.
Sajnos nem vagyok "dili doki", s nem is úgy néz ki, hogy egyhamar leszek. Mégegyszer két főiskolát egyszerre nem csinálok. Ha jól értelmezem szavaidat és átlagosnak tekintelek, akkor olyan 20 körül jáhatsz mostanság, igaz? S igen, szeretema pszihológiát, van egy-két ilyen témájú könyvem. Milyen paranoiával rendelkezel? Szerintem nézz magadba, hiszen Te is tudod. Kissebségi komplexusod van. Ezt szeretted volna hallani? Lenéznek a haveri körben? Be kell vágódni náluk? Nem keresnek, ha nincsen pénzed-benzined? Vigyázz, a barátokra. Nagyon sokan lemorzsolódnak, vagy inkább marad egy-kettő. S nagyon sokat tudnak ártani közvetve és közvetlenül is az ilyen "barátok". Sok dolog van, amit csak azért tesz m,eg az Ember, mert a barátai ezt csinálják, ezt várják el tőle. Mindenki ilyen. Én is ilyen voltam. Van akinek sok idő kell, hogy átlássa a helyzetet, van akinek kevesebb. S lenézel sokmindenkit ismeretlenül is, mert nem a közizlésnek, a környezeted köziizlésének megfelelően viselkedik, most éppen nem megfelelően választ autót magának.
Az autód. Jó érv, amit mondtál, de nem hinném, hogy Te magad ezt el is hiszed! Nézz csak itt körül! Mindenki piszkálgatja a saját autóját, legyen az Alfa, BMW, bármi. S nem kell hozzá sok pénz, ezt mindenki tudja. Amekkora változást elérsz egy Skodánál, ugyanabból a pénzből ugyanannyit elérnél más autónál is. Ha volt a közeledben rally autó, akkor ezt is tudnod kell. A viszonylag sok pénz amatőr szinten "csak" a versenyekre kell, hogy még ütősebb legyen az autó, kibírja a versenyt. De utcára kis pénzből is lehet nagyon jókat építeni otthon is.
Nem tudom, mennyi ez az 50000km három év alatt. Számszerűleg sok is lehetne az átlaghoz képest, de ha csak kellemes napfényes, lágy szellős nyári délutánokon jött össze, akkor ez nem olyan sok. Én most, hogy ritkábban járok autóval, hetente csak egyszer-kétszer, 30000-et teszek az egyikbe évente, a másikba 15-20000-et. S ezen kívül rendszeresen vezetek másoknak külföldön. Havonta egy hétvégét minimum. S szerintem ez nem sok. Én soha nem szégyelltem bevallani, hogy nekem egy év kell ahoz, hogy az autómat majdnem teljesen megismerjem. Hogy tudjam, mekkora mozdulatra, mennyit reagál. Éles helyzetben még nem kellett próbálnom, persze volt már egy-két húzósabb helyzet, de még soha nem történt velem semmi. Viszont parkoló autómat hármat is összetörtek már.
Azt hiszem, megint sok voltam, mint mindíg, úgyhogy vissza a palackba(nem értelmezhető kifejletlen skizofrénia jele)!