Keresés

Részletes keresés

konix5 Creative Commons License 2021.01.20 0 0 16

Üdv! Ez nem lesz könnyű, de hátha segít: a motoros börzéken, legalábbis a Bp.-in szokott egy árus japán tankokat árulni! Tavasszal láttam ott Eli tankot, de nem néztem komolyabban meg. Neked 400-as van? Mi a helyzet a régi tankkal? 

Előzmény: indiantruck (15)
indiantruck Creative Commons License 2020.02.14 0 0 15

Sziasztok széles utat mindenkinek Kawasaki ZL 400 SE üzemanyagtankot keresek vagy  ha a 600-as jó rá az is érdekel

TDMTIBI Creative Commons License 2001.08.29 0 0 14
Ez tényleg érdekes. Hogy mennyiért adtam el, az igazából már nem lényeges, mert egy éve volt. Most 620-ért árulják. Onnan ismered meg, hogy az ülésén hátul két GoldWing antenna meredezik.
Kiváncsi vagyok a próba eredményére.
Előzmény: Socrates (13)
Socrates Creative Commons License 2001.08.28 0 0 13
Megnézem, elmegyek a Baronba, ez érdekes. Abban egyetértek, hogy nem száguldásra való a szerkezet, de jó kipróbálni. Azért fura, hogy az én 250-esem ment 160-at, a 400-as pedig 170-et is megy önerejéből. Viszont fogyaszt vagy 8-at... :-)) Azzal még lehet kezdenem kell valamit, mert nem valami gazdaságos... Ha meglesz még és kipróbáltam, beszámolok! Mennyiért ment el, ha nem titok?

Socrates

Előzmény: TDMTIBI (12)
TDMTIBI Creative Commons License 2001.08.28 0 0 12
Socrates, én ugyan már egy éve eladtam az Eliminatoromat, de még ma is vérzik a szívem, ha meglátok egyet az utcán. Nekem nagyon bejött. Először egy 250-es Elit hajtottam, azután vettem egy ZL400LX-et. Nem voltam vele megelégedve, mert nem akart többet menni 140-nél, pedig a 250-es is ment 150-et. Azt mondták, hogy ez ilyen. Nem törődtem bele, átalakíttattam. Átrakattam rá egy GPZ600R-nek a hengersorát. Simán át lehetett rakni, mert a blokk azonos. Mivel a lökethossz nem változott 513 köbcentis lett a gép. És így már egész más volt. Olyan nyomatéka volt, hogy már 20-nál berakhattam 6.-ba. A végét nem nagyon néztem, de 160-at simán ment. A fogyasztása nem változott, városban szolíd használatnál 5-5,5 litert kért. Mivel én nagyon vigyáztam rá, nem tudom mit csinált volna ha nyelezem. De ez a gép egyébként sem a száguldásra való. Egyébként ha érdekel a motor, akkor menj el a Baronba, aki megvette tőlem ott árulja. Ha kell róla infó, akkor küldj egy emilt. airmaxcargo@matavnet.hu
Előzmény: Socrates (11)
Socrates Creative Commons License 2001.08.27 0 0 11
Az enyém is SE, úgy tűnik ugyanolyanon ülsz, mint én... Vízpumpán kívűl mit tapasztaltál még? Hova viszed szervízbe, ha viszed? Milyen olajat használsz? Mi a tapasztalatod kuplung nélküli váltás ügyében? Terhelhetőség? Sebesség? Fogyasztás? Hogyan vezeted, sportosan vagy nyugalmasan? Mennyit mentél vele legtöbbet egyhuzamban?

Köszi!

Előzmény: BarCohba (10)
BarCohba Creative Commons License 2001.08.21 0 0 10
Hali!

Csatlakozom az előttem szólókhoz.
Thermosztátot, vízpumpát mindenképp meg kell nézni. Az enyémnek is problémája volt a vízpumpával. De csak ennyi volt a gondja. Javítás után problémamentesen üzemel 1 éve.
A Kawák közt szerintem az Eliminator motorja van az egyik legjobban eltalálva. Én még nem hallottam köztük olyat, amelyiknek szar lett volna a hangaja. Az enyém egy 400-as Sport Edition, de a kevés köbcenti ellenére nagyon jó kis friss motorja van. Szerintem az Eliminatorokban az a legjobb, hogy dögös csopperes külsőben, egy kurva jó korszerű blokk van, nem pedig egy lusta V kettes!
Kár hogy már nem gyártják 500-as felett.
A YAHOO-n is vannak Eliminator klubok, nézzétek meg.

Előzmény: akashi (8)
Socrates Creative Commons License 2001.07.05 0 0 9
Hali!

Háááááát, tulképp mindenre, ami tapasztalat vele kapcsolatban. Annyi változás van, hogy lecseréltem szegénykét, így most EL 250 SE helyett ZL 400 lett, de pontosan ugyanúgy néz ki, fekete is, Eliminator is, az idom is ugyanolyan, szóval csak a motor nőtt... Azért különbség, na. Ráadásul ez már kardános.

Mi az API, SG és SJ? :-) Nem vagyok nagyon amatőr, de ez még nem jött szembe... A tanácsokat köszönöm, az ilyenekre voltam kiváncsi, jöhet még ami eszedbe jut! És ha van tipped, honnan juthatnék valamiféle gyári leíráshoz, az is érdekelne.

Köszet!

Előzmény: akashi (8)
akashi Creative Commons License 2001.07.02 0 0 8
Szia Socrates.

Mire vagy pontosan kiváncsi?
Ird meg és válaszolok. Egyébként jó motort vettél. Elnyűhetetlen a gép, viszont amira oda kell figyelni az a jó minőségü olaj amit nem árt 6000 kilométerenként cserélni. 10W-40-es 4T olaj kell a gépnek, ha kicsit zörgős akkor elbirja a 20w-50 et is (főleg nyáron)én a Valvoline-t ajánlom, az bevált és nem is drága. API: SG vagy SJ minőségüt. 12 ezrenként feltétlenül szelepeket kell állitani rajta, cserélni az olajszürőt. Szerintem nézesd meg a vezérmüláncot. Nem túl drága (kb 10), de nagy baj elejét veheted a cserével. Használt motoron mindenképp meg kell még nézni a termosztátot és a hütősapkát is. Ezeket eléggé gyakran hanyagolják, és túlmelegedést okozhat a rossz alkatrész.

Akashi

Socrates Creative Commons License 2001.07.01 0 0 7
Köszi, ezt megpróbálom!
Előzmény: Alejandro DeSilva (6)
Alejandro DeSilva Creative Commons License 2001.06.18 0 0 6
ismerosom is csak az eliminator.org-ot javasolta, ennel tobbet sajnos nem tudok segiteni. Szerviz tapasztalatokrol - talan erdemes megnezni a Korrekt kft-nel szervizkonyvet, ha nincs, akkor valoszinuleg behozzak kulfoldrol, egy-masfel honap alatt. Neten gondolom a copyright miatt nem talalhato meg...
Előzmény: Kinshassa (4)
Kinshassa Creative Commons License 2001.06.05 0 0 5
Bocsi, kolleganőm van bejelentkezve, szóval az előző levelet Socrates szignálta... :-)
Előzmény: Kinshassa (4)
Kinshassa Creative Commons License 2001.06.05 0 0 4
Húúúúúúú, sok mindenre. Mindenekelőtt valami irodalmat keresek róla, meg szervíz tapasztalatokat, mit hol érdemes, ilyesmit. Ha rá tudnál kérdezni, hálás volnék... Köszi! Keresni mindenfele kerestem, de - lehet, hogy béna vagyok - nem találtam semmit...

a Kawasaki homepage semmi infot nem tud rola, a www.eliminator.org csak kepeket hoz meg alapadatokat. Megneztem a googlet is, semmi... arlistak es hirdetesek...

Köszi!

t.

Előzmény: Alejandro DeSilva (3)
Alejandro DeSilva Creative Commons License 2001.05.27 0 0 3
Mire vagy kivancsi?
Kollegamnak ilyen van, meg tudom kerdezni a tapasztalatairol.
Ha a Google-n rakeresel, meg biztos talalsz egy csomo muszaki leirast, turaelmenyeket, meg szerelesi tapasztalatokat.
tux Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2
Szia Socrates!

Barátomnak van, nemtem vele és nagyon állat! :)

Előzmény: Socrates (1)
Socrates Creative Commons License 2001.03.28 0 0 1
Ezexerint senkinek sincs ilyesmi motorról infója? Kár........ No, csüsz! :-)
bonnano Creative Commons License 2001.03.18 0 0 0
én j0bban szeretem az aut0´kat
Előzmény: Socrates (-)
Socrates Creative Commons License 2001.03.18 0 0 topiknyitó
Kedves hozzáértők! Nincs véééééééletlenül V.A.Lucky-nek valami írott anyaga a fent nevezett motorról? Lehet elektronikus is, meg jöhetnek tapasztalatok, akinek van esetleg... Nekem sajnos 0 információm van róla, leszámítva a kommersz infókat. De azért kellemes darab így is, hogy nem tudok róla mindent! :-)

Köszi!

Socrates

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!