Sziasztok! Költözés miatt elajándékoznám megmaradt alkatrészeimet. Elvinni nem akarom csak nyűg a nyakamon. /volvo v40 1998-as évjárat, 1734 ccm, 115Le-benzines.
Van egy csomó megmaradt alkatrészem egy 1998-as v40, 1734ccm, benzines 115Le, autóhoz. Eladóak olcsón, nem bontós áron, illetve cserélhetők volvo 440,vagy
Sziasztok, ha a sebességmutató néha megbolondul és ugrál föl-le, illetve az üzemanyagszint mutató hasonlóan viselkedik, mire kell gyanakodni?- illetve milyen megoldást javasoltok?
Sziasztok! Valaki segítene nekem abban, h a Volvo V40-esben láncos vagy szíjas moci van? Kinéztem egy 2014-es V40-est amiben állítólag 110 E km van.. Mondjuk, h elhiszem, szervizkönyve van. A vezérlés csere miatt kérdezem, mert ha láncos és tényleg annyi a km benne, akkor ugye a cserét kihagynám. Ha szíjas, akkor muszáj megcsináltatnom. A másik kérdésem, h vki megadná, h erre a típusra milyen felni való (ET szám, osztókör, szélesség, stb)? Bocsi a tájékozatlanságom miatt, még nem volt Volvo a családban, most tanulgatom a dolgot. Nagyon szépen köszönöm a segítséget! :)
Van egy kis gondom Volvo S40 1.8 122 le 2001 -es évjáratú autóm van nem rég eldurrant a víz csövem így hengerfejes lett meg lett csinálva köszörülés szelepfészek javítás meg minden a szerelő össze rakta beindul de csak 2 henger megy . Van kompresszió, üzemanyag-levegőkeverékkel , szikra , de csak két henger megy a 3. és a 4. ahol a trafók vannak "mondom mindegyiknél van szikra " de akkor is csak 2 henger megy Valaki tudna ötletet adni mi lehet a gond . Beindul az autó
Elkezdtem, de leakadtam a facebookos kérdéseknél. Nem vagyok beregelve, és nincs 3. lehetőség ezeknél a kérdéseknél, az igen-nem válaszok pedig csak elferdítik az adatokat mivel nem valós válaszok.
Tehát elvileg hiába is szereznék be ilyen kapcsolót nem tudnám bekötni. A feltöltött képemet nézegetve vettem észre a rádió az enyémben 1 "soros" alatta még 1 kis rekesz van, de ez a lényegen nem változtat.
Nemrég vettem 1.6-os 2000-es kiadású benzines v40-est. A kérdésem a kijelző a kinti hőmérsékletet mutatja hol tudom átkapcsolni fogyasztásra? Már minden gombot végignyomtam (variációkkal nem próbálkoztam), vagy csak a műszerkiszerelése után lehet ezt megtenni? Ha igen akkor hogyan? Ez a fajta műszerfal van beépítve. Előre is köszi a választ.
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy b416s2es motorkódú motorhoz van-e valakinek eladó alkatrésze? Nekem fűzött blokkra lenne szükségem! Ha valakinek van vagy esetleg tud eladót akkor az jelezze! Köszönöm szépen!
Segítségeteket kérném. Van egy Volvo S40 1.9 TD (F8Q) Renault motoros. Úgy jártam hogy haladás közben egyszer csak leállt az autó még egyszer újra tudtam indítani és utána megint leállt. Azóta nem indul olyan mintha valami letiltaná hogy induljon még az önindító sem hajtat semmi, és a műszerfalon nem jelez se az izzítás sem az immobiliser sem. Kérdésem Mi lehet a hiba a szerelőm hol keresse a hibát mert egyenlőre ő is tanácstalan ezzel kapcsolatban.
Tulajdonomban van egy Volvo V40-es 1.8-as B4184S2 motorkódú motorral szerelt 2000res évjáratú gépjármű. Motorhibásan vettem az autót motort kellett sajnos cserélnem. Vettem egy ugyan ilyen motorral szerelt külföldi papíros autót donornak. A donor autót kipróbáltuk meghallgattuk a motorját lábán hoztuk haza. Itthon kiépítettük belőle a motort lecseréltük a vezérlést és beleraktuk az enyémbe majd miután beindítottuk olajcsere meg szűrők. Amikor az autó eléri az üzemi hőfokot a motor tetején lévő mágnesszelep (vvt kereket szabályozza) elkezd zörögni amikor lehúzom a csatlakozóját akkor megszűnik a zaj. Próbáltam kicserélni mert a régi motorról ugye az megmaradt felépítettem azt azzal ugyan ez a szitu. Lehet hogy mind a kettő mágnesszelep rossz?? Most teljesen tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baja arra is gondoltam hogy a két motorvezérlő elektronikát felcserélni hátha az segítene vagy nem tudom, hogy vezérlés összerakásnál lehet-e ejteni valami hibát ami miatt ezt csinálhatja. Aki otthon van a témában az kérem írjon érdekelne pl az is, hogy a vezérműszíjat mennyire kell megveszíteni (mert most nekem feszes a szíj de a másik motoron ami kuka azon lazább valamivel)? Van megfogó szerszámom a vezérműtengelyekhez és ugye a vvt keréken lehet mozdítani anélkül hogy a vezérműtengely elfordulna és elmozdulna a jelről, de számít-e, hogy az összerakásnál a vvt kerék melyik pozíciójában rakom rá a szíjat?
Ha valakinek lenne építő jellegű hozzászólása azt előre is köszönöm!
Nem tudom van e köztetek olyan,aki hajlandó lenne egy Volvo V40 1.8 (benzines) 2001.04. Euro 3 Volvo motoros 248000 km-s autóért kiutazni Németországba esetleg.A Salzburgi határtól kb.30 km.
A múlt héten fájó szívvel ültem át egy másik autóba,mert itt kint levizsgáztatni, vezérlést cseréltetni,és az egyetlen hibáját a váltót megjavíttatni ( elfogyott az 5. sebesség) anyagilag nem éri meg.
2015 december elején lett új kuplung rakva bele,plusz motor és váltótartóbakok és az elkopott silentek.
Utána kezdte az 5. sebességet néha nehezebben venni,aztán pár hét után a szinkrongyűrűje megadta magát.Azóta az 5. helyén csak üresben fut.Volt pár csúnya vitám a szervizel,mert előtte szinte gondolatra vette a fokozatokat,de aztán annyiba maradt a dolog.Én 4 sebességgel használom azóta napi használatba,bár csak olyan öregurasan így. Itt kint nem javítanak váltót,hanem cserélik,és az sokba kerülne.Olyan 120km/h sebességgel szépen ellehet autózni vele akár Magyarországra is.
Az autónak ezen kívül nincs baja,egy karcolás van a bal hátsó ajtón,(egy motoros nem fért el). Sötét metálzöld,Klímás,fedélzeti kompjuteres,tempomatos,Cd-rádió,félbőrös ülések,elől elektromos ablakok,központizár,alufelni,és a szokásos kis apró Volvo finomságok.Az autón egyetlen pici rozsdafolt sincs,Az évek alatti normális használat jelei látszanak csak rajta. És plusz egy,bár az autó nem dohányos,én viszont igen. :) Igaz,külön hamutartót használtam,mert a beépített nekem nem esett kézre,és kicsi is.
Szóval ha valakit érdekel akkor 500 euro-ért odaadom.Nem tudom mennyi most a Ft/ euro árfolyam,de otthon egy váltójavítással együtt is szerintem megéri az árát.
Momentán ez az egyetlen képem róla,de ha valakit érdekel,akkor természetesen csinálok róla több képet.
az a baj ezekkel a peugeot - renault adagolókkal hogy a vákuumpumpa miatt ha felteszem, nem tudom lezárni a motorháztetőt mert annyira magasan van. én arra lennék kiváncsi hogy valaki csinált e már ilyet,és hogy konkrétan minek az adagolóját tette fel.
Bontókban keresgélj hasonló évjáratú 1996-1999 közötti turbós!! Peugeot-k vagy Renault-k között, de kelleni fognak a nyomó csövek is. Bosch Ve mechanikus adagoló kell szerezned a szíjtárcsával együtt. Beszerelés előtt cseréltess benne tömítés garnitúrát, és próbapadon állíttasd be. 200000 ft körüli összeg lesz.
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Nemrèg vettem egy v40 1.8 benzines 96 os èvjáratút. A problèma, hogy hátul nem világít a helyzet jelző. Cserèltem izzót, biztosítèkot, még világítás kapcsolót, de semmi. Előre is köszi a segítséget.