Na igen, erre próbálok rájönni hogy az a kb. 2-3 hét amit forgalomképes járműként töltött akkor, tartalmazott-e egy-két kanyart utasforgalomban is vagy sem. Már akkor is ellentmondó legendák keringtek, kb. azzal egy súlyúak mint hogy a Szávás kiadású 62-esre egyszer be lett osztva MUV M+M is...
Azt szeretném kérdezni, hogy még a multheten a VJSZ udvarán volt egy balesete zöld Tewe. Az most érkezett már hozzánk vagy még korábban? Esetleg a palyaszamat tudja valaki?
Üdv
Ha jól olvasom, nyolc szerelvény lett selejtezve, az utolsó négyes törés miatt. Arra esetleg nem gondoltak, hogy az első négyesből mégis csak felújítanák valamelyiket a törött kocsik pótlására? Vagy hosszútávon a TW-k ha már megérettek rá, inkább nem bajlódnak a felújításukkal?
Néhány nappal a baleset után szerintem nem kell ilyen kijelentéseket tenni. Fizikailag gyakorlatilag bármi javítható (lásd 1554, 4043), az viszont korántsem biztos, hogy a BKV is így dönt-e. Idővel biztos eldől a sorsuk, de az áprilisban szintén csúnyán összetört 1588 sincs eldöntve vagy a 1529 ami még a télen fogott egy kamiont a 28-ason, a 2017 őszén eseményezett 1574-esről nem is beszélve ami azóta is áll. És akkor azokról a kocsikról nem is beszélve amik mindenféle hibával állnak akár több mint egy éve is. Ezek után nem mondanék semmit se ekkora magabiztossággal. Főleg annak fényében, hogy a 1539-esen szabad szemmel is látható, hogy nem csak a fülke sérült és akkor kívülállóként nem is tudjuk, hogy milyen további sérülések vannak amiket, csak egy komolyabb vizsgálat után fedeznek fel és, hogy milyen irányba befolyásolják a kocsik további életútját.
Most az a fix, hogy egy darabig nem lesznek forgalomban, a többit majd az illetékesek eldöntik.