Nagyon humoros ez az összesen 27milliós bűntetés. A MBH egy hétig blokkolta az átutalásokat, fizetéseket, stb. Milyen kárpótlást kap az az egyetemi hallgató, akinek ezekben a napokban kellett a tandíjának az első részét befizetni, hogy ne vágják ki? A bank nem tájékoztatott időben, így aki 3-5 körül szerette volna befizetni, nem működtek, személyesen sem lehett a bankban az egyetem számlájára befizetni.
Aggódj inkább emiatt. A terv, a térképekkel már megvan (november 5-16), de nem biztos, hogy a FKF-nek lesz erre működő autója.
Nem kioktatás, hanem csak apró tanács, hogy mielőtt a Magyar Nemzetből vagy Pesti Srácokból megadod a választ, tanulmányozd előtte egy kicsit a költségvetési alapelveket. Abban a különböző csoportok (bér, bér és járulékai, beruházás, felújítás, működési költségek) saját hatáskorben nem átjárhatóak. Azaz a bérből/jutalomból/prémiumból saját határkörben nem tudnak átcsoportosítani bizonyos összegeket a működésre képtelen autók szervizelésére, üzemképessétételére.
Célszerű lenne a topikot zárttá tenni, bizonyára van ilyen lehetőség. Így illetéktelenek nem tudnák szétverni normális emberek beszélgetését. Nem tudom, ennek mi a módja.
Én kapásból tiltom, amikor megjelenik a debil az ocsmányságaival, de ez nem megoldás.
Mióta ez a 3D-s /debil-demens-degenerált :) / genetikai zsákutca leköti a modikat, és folyton törülniük kell a félóránként új nickkel regisztrált ömlengéseit, nincs idejük moderálni az egyéb hozzászólásokat :)
Mondjuk sajnálom is őket. Kár, hogy nem tudják IP cím alapján blokkolni...
A kukaholdingot, mint egy vízfejet azért hozták létre valamikor 2010-2013 között, hogy az FKF helyett beszedje az általad is fizetendő szemétszállítási díjat, de a hatalmasra duzzasztott apparátuson kívül, a valódi munkavégzőknek ne fizesse meg a nekik járó díjakat. Ráadásul, a FKF ezt nem önként választotta, hanem belekényszeríítették, és nem léphet ki belőle csak akkor, ha a méltóságos törvényhozás ezt részükre törvényben/rendeletben engedélyezi.
"A populista autokráciákban a fenti ismérvek érvényesülésének mértéke változó lehet. Formális demokráciákban a háttérbe tolt kisebbségek továbbra is jelentősek maradhatnak. Más esetekben viszont az autoriter populista rezsim a kisebbségek (kisebbségi véleményt vallók) marginalizálását, akár fizikai megsemmisítésüket is célul tűzi ki. Az autoriter vezető mandátuma a hozzá lojális „nép” számára megkérdőjelezhetetlen. A lojalitás fenntartására széles eszköztár alkalmazható. A közvélemény manipulálása, félrevezetése, a társadalom nem lojális részének stigmatizálása bevett gyakorlatnak tekinthető. Az „ellenség” fizikai megsemmisítése sem tűnt el még sajnos az eszköztárból, sőt például az Iszlám Állam terrorjával minden korábbi szintnél brutálisabb formában jelent meg. Persze a populista diktatúra ilyen szélsőséges változata szerencsére ritka. De az ellenzéki politikusok, újságírók, aktivisták terrorizálása, esetenként likvidálása sok konszolidáltnak tekinthető társadalomban megtörténik ma is Oroszországtól Szaud-Arábián keresztül Peruig. És a veszélyről a fejlett „Nyugat” sem feledkezhet meg.
Mindennek milyen gazdasági hatása van? A gazdasági populizmus jelentős változáson ment át az elmúlt 15 évben. Korábban elsősorban Latin-Amerika országainak gazdaságpolitikáját illették ezzel a jelzővel. Ezt a magas államadósság, fedezetlen társadalmi transzferek és a gazdaság és a politika egészségtelen összefonódása jellemezte. Ez volt az oligarchák által foglyul ejtett állam. A gazdasági populizmus újabb változata a gazdaságpolitikai döntésekben a nemzeti identitást és a morális aspektusokat tolja az előtérbe. Mindeközben hajlamos figyelmen kívül hagyni elemi közgazdasági összefüggéseket. Ez utóbbiakat nem egyszer antiglobalista ellenségképbe terelt nemzetközi szervezetek diktátumaként tüntetik fel. A „neoliberális főáram” megnevezést definiálatlan szitokszóként használja az irányzat, és vele szemben minden, esetenként kellően át nem gondolt gazdaságpolitikai alternatívát pártol. Inkonzisztens jellege miatt a gazdasági populizmus végső soron gyengíti a piacgazdasági intézményrendszert, ebben a tulajdonjogok védelmét, a szerződéses fegyelmet, a pártatlan döntéshozatalt és bíráskodást."
A cikkből annyi derül ki, hogy az állami kukaholding 2022-ben 1,4 milliárdot törleszett a 15 milliárdos adósságából a főváros felé, ezt hordozzák körbe a cikkben, mint a véres kardot.
Ha nem működik, itt szoktam ránézni. Ha nagy hegyet látok, akkor nem az én hálózatommal van gond. Mióta megvették a digit, azóta rendszeresek a leállások. A vásárlásnál azt igérték, versenyképes szolgáltatást biztosítanak. Már csak az a kérdés, kivel akarnak versenyezni, Bangladesiekkel?
Egyrészt nem állítottam olyat, hogy Soroksáron mi épül, maga az eredeti cikk is csak tervekről írt, amire vonatkozóan dokumentumokhoz jutott, egy ilyen anyag a döntéselőkészítés előkészítése.
Másrészt a bírósági döntés nem arról szól, amit az általad beidézett részlet állít. Ha figyelmesen elovasod a cikket, teljesen világos, hogy miről szólt a per (emales levelezés létezésének bizonyíthatóságáról -> ami itt egy 22-es csapdája), és mit jelent, mit mond ki valójában a döntés.
Én a kommentemben, amire most reagáltál, arról írtam, hogy mennyire van a helyi önkorményzatok kezében ma a döntés lehetősége valamilyen - a lakosság által nem kívánt - beruházás megvalósulásának témájában.
Rengeteg ideges és frusztrált ember üll autóban és motoron. A gyalogos között is vannak bőven ilyenek. Sőt még az áruházakban, piacon is találni, kötözködő, tolakodó, örökké rohanó emberekkel.
Külföldi portálok is tele vannak ilyen és ehhez hasonló esetekkel. Nincs benne semmi "magyaros"