Tegnap kellemes idő volt és sétáltunk egyet a Naplás tónál. Picit az erdőbe is bementünk. Nagyon sok volt a szemét és néhány szerencsétlen hajléktalant is boklászott az erdőben. Szépen halad a kilátó építése, nagyon klassz lesz.
Valószínűbb a Felsőbánya utca--i vasuti átjáró melletti megmaradt romra gondolsz. 1972- ben jöttem e vidékre de már akkor sem láttam működve. Tudomásom szerint az Ásvány utcában nem is volt vasuti "híd", mert az az utca avasúttal párhuzamos, hajdadán Tavasz utcának hívták.
Budai fonodo villamos fejlesztese. Elmennek a fenebe. Budan mar minden masodik utcaban villamos közlekedik a metro mellett erre meg ott fejlesztenek ahol nar amugy is kivalo a közlekedes. Felhaborito!
Meg merem kockáztatni, hogy az ezt a környéket egy majdani villamossal etetés már akkor kezdődött amikor a tesco mögötti területen vágott keresztül, és haladt felfele az uszoda fele a dombra az egykori kavicsbányai vasútvonal. :D :D
Nálam ez kizárt, akkor még csak nem is tudtam arról, hogy van egy ilyen helye a világnak, aztán sokáig azt hittem, Budaoest az Őrsön ér véget, a metró végállomáson. És, tulajdonképpen... :)
Sok utcában sajnos nincs normális járda sem. A Pesti út mellett, Maglód és Keresztúr központ közötti járda szerintem még az 1960-as években épúlhetett. Keskeny és sok helyen hepe hupás. Havat is nehéz lelapátolni róla.
Kiszámíthatóbb lenne a tömegközlekedés, vonat sem késne minden másnap, gyanítom , hogy sokkal többen közlekednének autó helyett villamossal, trolival. vonattal. Viszont a Liget soron az új vonatmegállók szépek lesznek.
Amúgy, tényleg sokan túlzásbaviszik, igaz ez nem a belváros felé menő dugóhoz kapcsolódik, de pl én a szomszédaimat nem láttam lábon járni az elmúlt 3 évben, kizárólag amikor havonta 1x lenyírják a ház előtt a füvet. amúgy meg a 300 méterre lévő multiba is elmennek kocsival, naponta 4x, vagy nem viccelek, de az utca végi játszótérre is.
Szerintem ez utópia, hogy bármi is kiváltaná az úri autózást. Mindenki azt szereti, hogy ne keljen gyalogolni egy métert sem, ágytól célig autóznak és a gépkocsi igény folyamatosan újratermelődik. Ugye mindig a szomszéd tehene dögöljön effektus. Ma már egy négytagú családban 4 autó kell abban a pillanatban, amikor a jogszabály megengedi, mert "jogom van".
Az igazi megoldás szerintem nem az autózás megkönnyítése lenne itt, hanem valami gyorsvillamos vonal kiépítése az Őrsig, es onnan is még tovább, befelé...
A vasút (elővárosi ?) nem igazán tetszik, mint megoldás, mert a vasútállomásra el kell jutni, az nem jön ki a központig, meg tovább.