Ha beraksz egy kinket a yutube-ról akkor ott videó alatt van olyan felirat, hogy "Megosztás" Arra kattintasz és kiad egy linket. Ezt a linket másolod ige be. De mielőtt elküldenéd kattints az Előnézetre. Így aktiválódik a link. De még a videó is behelyeződik ide. Ha nem kell akkor csak a linket hagyod meg.
Tegnap véglegesen törölni akartam magam az Indexről. Valami ok miatt nem jött össze, tehát folytatom: evolúció- teremtés ? Érdektelen.
Viszont evolúciós bizonyíték van rá és vitathatatlan tény, hogy már az ember kialakulása vagy teremtése előtt is volt érzelem és értelem. Erre fogja magát az okos ember és az evolúció megismerése előtt, az érzelmet és az értelmet magáénak tudva, átmeneti vívódás és töprengés után, ami közben végre sikerült eldöntenie, hogy mennyi az az annyi, saját maga mintájára megbíz, felhatalmaz egy (1) Istent, minden képességgel felruházza és maga fölé. azaz az ismert és ismeretlen világ fölé emeli, mint az örökkévalóság egyedüli képviselőjét. Illetve elhiszi és elfogadja saját agyi teremtményének a szavát arról, hogy Izrael Istene az igazságnak, a tudásnak, a törvénynek és a rendnek egyedüli képviselője, és ezen lemondó, felhatalmazó nyilatkozatot írásba foglalja, és törvényesíti saját akaratával, és követendő gyakorlattá teszi.
....és a Törvényszék ezt a gyakorlatot a mai napon újra szentesítette.
Nem csak a vételárról van szó (sőt főleg nem arról): ha a CG-t vagy hasonló, de megkímélt japán négyüteműt veszed és elvégzed a minimális karbantartását, akkor a szabadidődet motorozással fogod tölteni. Ha sikerül kifogni egy viszonylag jó állapotú kis ETZ-t (egyre kevesebb van, szinte mindegyik tákolt sz*r), akkor is szereléssel, bosszankodással, gyári alkatrészek hiányában gányolással fognak telni a napjaid... :D
Most olvastam el a népitéledet, meg az mz forumot amit írtál. Érdekes mert hasonlóak vagyunk. (nekkem sem tetszenek az autómata robeszok) Igaz én csak 24 éves vok, de én is arról álmodoztam hogy majd mz-zek mert szeretem a 2t szagát (megfertőzött). Én mernék venni még így is de tényleg összehasonlítva egy japóval elég drágák az mz-k. Hasonlóságunk még az is hogy én is jawa mustanggal kezdtem, de még meg vannak sőt nem adom el soha mert már ritkák és a szemembe értékek :)
Amugy tényleg sokan mondták (ha feljött témaként a 125ccm) hogy nem érdemes venni már ilyenket (japókat), de kezdem én is belátni hogy tényleg. Akkor érné meg (etz) ha kb 50-60 ezer ft-ért lehetne vásárolni őket.
Nameg én etz-ben csak gyárit szerettem volna az meg minimum 100 ezer fölött van. De az utángyártott alkatrészek akkor is szarok maradnak és megy vele a pöcsölés :(ha javítani kell). Egyetlen pozítívum az etkoba hogy olcso az alkatrész, de dupláját fogyassza.
Számolgattam ha veszek egy etz125-öt vagy cg 125öt. A vételár legyen az etz esetén 100e ft a cg esetén 200e (ha mindenigaz holnap nézem meg a mocit )
100km-ként 1000FTot spórol meg a cg. Ez azt jelenti hogy 10000 km után vissza is jön ami a vételárban kifizetnék pluszba a cg-re (igaz alkatrészárakat nem nézve), és szerintem 10000km nem is olyan sók, sőt...
Ja, meg hát ugye Magyarországon egy 125-ös kis mocinak (egyiknek sem) semmi presztízse nincs, így nehezen adnak ki érte 7-8-900.000,- forintot. Használtan vesznek, sokkal nagyobbat ugyanannyiért. Magyarország, így szeretlek! :)
Szerintem azért, mert a magyar fizetéshez képest elég drágák voltak újonnan, használtan meg a legtöbb ember inkább robogót vett.
A Posta vett hasonló kaliberű gépeket (többszáz darabot), de ők először Suzuki GN 125-öt és TU-X 125-öt, majd később Yamaha SR 125-öt, illetve legújabban YBR 125-öt használnak. Azért is van emezekből használtan sokkal több.
Prohardver fórumon (motoros topic) van egy srác, aki CG-vel motorozott egy éven át, a 10 éves kis gépével semmi baj nem volt sohasem. Most akar váltani (a korlátlan jogsit most tette le), de nem adja el a kis gépet, hanem az apjának ajándékozta. Ha rossz lenne, szabadulna tőle szerintem.
Bocs hogy csak most írok, de csak most kerültem gép elé.
Nem, teljesen eltérő a blokkjuk, a CG 125 egy közel 30 éven át minimális változtatásokkal gyártott nagyon egyszerű szerkezet, az utolsó kb. 10 évben a legtöbb példány (a magyarok is) Brazíliában készültek. Egy henger, 2 szelep, nyomórudas vezérléssel. Ha szelephézagot rendszeresen ellenőrzöd, akkor örökélet meg 1 nap... :)
Na, az enyémben (CBX 125 Custom) viszont egy nagyon régi 125-ös speed-gép (CBX125F) erősen legyengített, visszafogott teljesítményű változata van, az eredeti 6 sebesség helyett csak 5-tel. Az eredeti 17 lóerős volt a speed-gépben, az enyém 13.
Jómultkorában láttam hogy milyen mocid van, és a közelemben senkinek nincs hasonló mocija. Tudnék venni egy honda cg 125öst (2001-est) Probáltam volna a honda topicot csak egy kicsit hallottas.
Első kérdésem az hogy mennyire ismered ezeket a gépet, vagy netán ugyanaz a blokkja mint a tiednek? Nézegettem neten nem sok eladó van. És ahogy írtad a tied belpiacos, azt sem tudom hogy a cg-az-e?
Amugy azért hittem hogy csopper cg mert "kockás" a lámpája mint a cg-knek
Esetleg ha tudsz bejárt honda forumot azt megkösszöném :)