Sziasztok! 96-os F Astrámhoz keresek vezetéket sarukkal, ami a fordulatszám mérőhöz megy! Gyárilag nem volt benne, de cseréltem egy gsi óracsoportra és szeretném bekötni! Nem akarok gányolni ezért keresek gyári vezetéket! Akinek esetleg van fölösbe a polcon és megválna tőle én átvenném!! Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Rozsda,rozsda és rozsda.Én egy 2002-es F astrát néztem,de mindenhol rohadt,ráadásul fehér volt a kocsi,még látszott is rajta rendesen.Inkább vettem egy G astrát,az még nem rohad.
sziasztok, segitségeteket szeretném kérni,,vásároltam egy f astrat 3ajt 1.6 8sz,75le,lezajlot az átirási procedura,szeretük sokat költötünk rá hogy szép legyen,:) de mult héten lámpánál álva belénk jöttek, szegény aztank kapot elöröl,hátulrol.Mint ki derült akki belénk jött annak nem volt biztositása:( igy nekem nem fizet a biztosito,sem pedig akkibe beletolt engem:( sajna csak polgári uton lehet rendezni a kárt,amit tudtam meg vetem de anyai okbol már nem tudtam meg venni a fel sorolt dolgokat.SZOVAL SEGITSÉGETEK KÉRNÉM,HA VALAKINEK VOLNA FELESLEGBE ASTRA HOLNI S TUDNA SEGITENI AZT MEG KÖSZÖNÉM,akár bontot is jo,fizetni nem tudok sajna,:( ami érdekelne::elsö lámpa bal job, hátso lámpa bal,job,hütö, és két elsö golyaláb.elöre is köszönöm,
Segítségetek kérném, az "F" Astrám (96-os évj. c14nz, sedan) 2hete azt a fura dolgot produkálja hogy a vízhőfok mutatója ingadozik ( fel le jár 88és94fok között) menet közben produkálja. Megállva (pl. piros lámpánál) pedig hamar melegszik a vizem hamar bekapcsol a ventillátor. Tavaly lett benne cserélve termosztát ( BEHR 88-fokos lett beletéve ) 2hónapja meg a hőfokjeladója is ki lett cserélve.
Köszönöm ha vki tud segíteni ebben hogy a mi lehet a gond!
Én is ilyet akarok venni.2000-2002-es évjáratút 1.6 8V,klímásat de nincsen.Egy volt a hahu.n de eladták mire felhívtam.Aztán van egy másik,de a gazdája variál,hogy eladja-e vagy sem.Már levette a hirdetést is azt mondta 3 hét múlva felhív.Szerintem sima 8 szelepest vegyél azzal nem sok gond van.Nem eszi az olajat,olcsó hozzá minden.
Új vagyok itt F Astra tulajként. Sajnos volt Zágrábban egy balesetem. A kocsi 99-es, forgalmi szerint barna, de rakok be képet a színéről. A kép nem a mostani állapotot tükrözi.
Egy olyan problémám akadt, hogy egy f Astra féktárcsájának a károsodását kellene elemeznem házi feladat gyanánt. Ehhez olyan segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy ha tudnátok nekem ide beileszteni egy képet, amin fel van tüntetve a féktárcsa eredeti méretei, illetve érdessége, illetve, hogyha lenne egy összeállítási rajz a féktárcsáról, vagy a felfüggesztésről (amin látszik a féktárcsa) azt nagyon szépen megköszönném.
Előre is bocsánatot kérek, hogy csak úgy írok, de remélem itt végre valaki tud nekem segíteni. Van egy 1.4 benzines hengerenkénti befecskendezésű F Astrám. A bajom az vele, hogy mindegyik sebességi fokozatban eljátsza azt, hogy 2500-as fordulat alatt rángat a kocsi de ha már elérte a 2500 onantól meg húz rendesen és az az érdekes hogy az alapjárat és a gyújtás is jó. Szívesen várom az ötleteket.
nezd Hemi, en tenyeket irtam mar le tobbszor, tobb forumban. igenis az Astra F vedelmeben,
melyet relativan hosszu ideig 6 evig non-stop hasznalt alatt tapasztatam.az autot evente
egyszer kellett kotelezore vinni -ezenkivul soha- melynek koltsege sohasem lepte tul a 60k -t.
karoszeriaja teljesen jo allapotu volt a csillag garazs es a mar emlitett nagy futasteljesitmeny
mellett is. kivetel ezalol persze a serult javitott elemek. ugy gondolom, hogy az F megalapozta -pl. cegunknel is- , hogy utodjat a G -t valassza flottaautonak. nem egyeb mas tipust.
egyebirant nem gondolom, hogy a katagoriaban olyan "olcso" auto lenne.
Nekem 87.000Km volt benne amikor elfáradt a vezérmüszíj s érdekes csere után nem sokkal a gyári !!!! Elszakadt:(( és tönkre verte a motort:(((
227.876Ft Opel Schiller javítási költség....érdekes a 240.000Km...sajna többen is jártunk így!
Ha gondolod sorolok még neked ide bünlajstromot:((
Nagyon Sok haver nyomja AStrával!!!
Azért mert szeretjük, még lehet sajna rossz...nem véletlenül olcsó!
Üdv:
Hemi
Aki szereti az Opelt!!
S saját börén tapasztalta annak hibáit s nem cég fizette:((
SAJNA!
Szergi,
nekunk meg 240ezer km -rel volt a motorban amikor leadtuk a ceges -tudod melyik- Astrat,
mindenfele kuplungcsere, motormegbontas es jelentosebb pl. valtocsere nelkul.
ilyen is van a sok Opel kozul. es halkan megsugom cegunk tapasztalata az F Astraval
kapcsolatban inkabb a megbizhatosag, strapabirosag mintsem a "cserbenhagyas".