Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ratisrdt Creative Commons License 2010.05.02 0 0 26443
Hát az biztos, hogy a BMW torony magasan drágább minden esetben.

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (26442)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.02 0 0 26441
Ezeket értem, amiket írtok. De a 406-ok, meg a BMW sem olcsó autó alapból. Ezen már nem kéne kukázniuk. Szerintem a 90-es évek elejéhez illő ez a tekerős ablakemelés.

Üdv. mindenkinek!
Erikaviking Creative Commons License 2010.05.02 0 0 26440
A 320d még M-es futóművel, külsővel, full bőrrel, xenonnal is hátul kurblis alapból.
Előzmény: bossery (26439)
bossery Creative Commons License 2010.05.02 0 0 26439
Tipikus, de ezen nem kell meglepődni, ismerős 320d bmw-je is ilyen, újonnan vette pár éve, abban is hátul tekerős az ablak és a klíma alapfelszereltség...kérdeztem miért nincs benne, mondta, hogy alapban ilyen volt, ha kért volna bele hátra is az 140000ft-lett volna..pedig az is bőrkormányos, esp-s, digitklímás, de abban alap, nem többzónás, kfémfelnis, stb, stb...és majd 9m volt....mondjuk cégesnek vette, és csak ő használja, nem is érdekelte, hogy hátul tekerős, de akkor is mókás....
Előzmény: ratisrdt (26437)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.02 0 0 26437
Néha megnézegetem a S2-es 406-osokat és olyanokat látok, hogy égnek áll a hajam! Én nem értem Peugeot-ékat! Varrott bőrkormány, digit klíma, hátulra meg beraknak egy tekerős ablakot! Ilyet?! Tiszta röhej! Az én 1996-os autómban is 4 elektromos ablak van.
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26436
lehet de nem biztos így tuti!

2002-s magót proszára tudok adni!
Előzmény: bossery (26435)
bossery Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26435
Gyári magnós fejegységem bekapcsológombja kiesett, letört belőle egy pöcök és nem is tudom visszarakni. Ez így eléggé ronda, kérdés, lehet e utólag csak gombot venni (gondolom esélye 0) vagy más ötlet?

Múltkor írtam az off autónk belső tükréről, meglepetésemre a helyi autósboltban volt gyári!!, autóhoz való tükörragasztó lapka, kemény 400ft-ért....és masszív...:)
skyrover11 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26434
szia, ez egy kicsit durva hogy a comp. ot akarták ezért cserélni, nekem is volt hasonló gondom, mégpedig az infrás kulcs általában 2 hét után kinyírta az elemeket, egyik peugeot szervízben kulcs cserével orovosolták, mondván szar, ezért 50+áfa és betanítás, másik 20km arrébbi peug szervízben pedig tanácsolták hogy műanyagragasztóval fixáljam az elemeket, mert el tudnak csúszni, és lezárlatolja magát, ez volt fél éve, és azóta is megy a távirányítós kulcs (ez utóbbi szervízben emberbarátak, és rendesek voltak). erről ennyit, és némely munkafelvevő hozzáértéséről
Előzmény: való79 (26423)
bossery Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26433
Akár olajteknőd is szivároghat, vagy olajgomba, bármelyik hűtővízcső, sok minden lehet.....
Előzmény: való79 (26432)
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26432

A bal első kerék vonalában, attól kb. 60-80cm-re jobbra van általában a folt. Aláteszek inkább egy műanyag lapot, hogy ne szívja be a papír, aztán megnézem.

Köszi a tippeket.

Előzmény: bossery (26429)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26431
Úgy döntöttem, hogy befejezem a kerék festésének mókolását. Gyenge, gagyi minőségű festékek vannak csak ilyen móka-miki spraykben. Bátyáméknál szeptember-október környékén beindul a termelés és újra fognak porszórni. A homokszórást ingyen meg tudja oldani, a porfestést meg 6 ezer64 db-ért megcsinálják. Úgyhogy visszafestem ezüstre azt az egy felnit.

Üdv. mindenkinek!
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26430
A fagyállónak síkos tapintása van és jellegzetes szaggal bír.

Üdv.
bossery Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26429
Motor melyik részén tapasztalsz csepegést?
Főtengelyszimmering ált csak menet közben csepegtet, mikor megnő az olajnyomás...
Mint írták a többiek, lehet fagyállós hűtővíz, de akár szervóolaj is, az jóval finomabb, mint a motorolaj....
Előzmény: való79 (26426)
redsupreme Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26428
nem lehet, hogy a fagyálló szivárog valahonnan?
Előzmény: való79 (26426)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26427
Keresnék saját részre, lehető legolcsóbban, utánfutót. Jó lenne, ha a saját tömege 100 kg alatt lenne és elférne rajta két enduro motor hosszában. Érvényes műszaki vizsga is kell.

Üdv. mindenkinek!
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26426

Pont ma reggel néztem megint. Egy kartonpapírt tettem az autó alá, hogy jobban lehessen látni mi az. Hát lehet, hogy mégsem olaj. Hétvégén tényleg lefényképezem és felrakom.

Olajos színe van, de nagyon halovány és nincs olajos tapinása, bár lehet, hogy a papír beissza. Az biztos, hogy mióta a főtengely szimmeringet kicseréltem sokkal kevesebb folt van alatta.

Előzmény: redsupreme (26425)
redsupreme Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26425
Szia! Az olajcsepegéssel mi a helyzet?
Előzmény: való79 (26423)
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26424

ok, megpróbálom, WD40 aszem van otthon

Előzmény: ratisrdt (26422)
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26423

250e Km, és én vagyok a 3. tulaj, 2004-es forgalomba helyezésű az autó...

Egyébként patent, meg megy, kényelmes, stb..., csak van már pár olyan dolog, ami eléggé bosszantó. Főleg, hogy egy k. kulcsot nem tudnak feltanítani hozzá és cseréljek fedcomp-ot.... nane.

Hétfőn viszem a Citroenbe, ha ott sikerülne a kulcsot betanítani az jó lenne. Egyébként az ár-érték aránya az autónak messze a legjobb a használt piacon szrintem.

Előzmény: bossery (26421)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26422
Az anyós ülésről működik? Ha igen, akkor a kapcsolót szedd szét és fújd be kontakt spray-vel.

Üdv.
Előzmény: való79 (26420)
bossery Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26421
hány km van benne és te hányadik tulaj vagy?
Előzmény: való79 (26420)
való79 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26420

Ma megint elromlott valami az autón...

Az anyósülés ablakát a vezető oldalról csak lefelé tudom húzni, felfelé nem.

Másfél hónapja van nálam a 406, de elég sok minden van ami nem annyira kóser.

Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26419
egyenlőre én is azon cipőben vagyok...
de igyekszem át forditani, hogy magamnak melózzak!
Előzmény: redsupreme (26418)
redsupreme Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26418
az egészen más ha az ember magának dolgozik, nem pedig másnak szaréhugyé (mint én :( ) úgyhogy hajráááá :)
Előzmény: Pug 306 GTI (26414)
Lord Péter Creative Commons License 2010.04.29 0 0 26417
Kisebb nehézségek árán, de meglett ma a hiba, ami az ANTIPOLLUTION FAULT hibátjelet okozta!
A szervízelés folyamatát hosszú lenne elmondani, de a lényeg, hogy a turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott, és emiatt mindig rossz értéket kapott a gép és vissza vette a turbó nyomását. A hibára kis túlzással véletlenül jöttek rá, jó irányba indult neki a szervíz, de sokkal tovább is tarthatott volna, ha véletlenül be nem veszik észre a szétcsúszott csövet.
De összedugva minden renben ment.


Most örülök, mint majom a farkának, hogy végre visszajött az erő a gépbe! :)
Northman75 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 26416
Köszi, mindenkinek a tippet, korábbi helyeken ahol érdeklődtem olyan 60 000 forintokkal riogattak, meg a frédinél 119 000 - el hát annyi pénzt azért nem akarok rákölteni, akkor ezek szerint "hozott anyaggal" is lehet menni ebben nemigen voltam biztos...
Előzmény: Pug 306 GTI (26381)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26415
Döll a kerék... ellégé összetett a hátsó része van pár szilent stabilizátor stb.!
meg kellene emelni és átrangatni.
Előzmény: MiG29zsolt (26412)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26414
Jaja!

Én is még igázok de remélen nem sokáig! Éppen úton vagyunk a finisben sajátcég ügyben ott kell majd gájázni de jutni fog moci fejlesztésre is! (ha már szakágba fog úgy is esni)
Előzmény: 406 BLUE (26411)
MiG29zsolt Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26413
Bocsánat, az előbbi kérdésben rosszul írtam! A JOBB oldalon van a baj!
MiG29zsolt Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26412
Sziasztok! Segítségeteket kérném: a bal hátsó futóművel mi lehet a baj, mert a téli gumit most cseréltettem és ferdére van kopva a gumi. A futómű melyik részében keressem a hibát? A két első gumi tökéletes állapotú.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!