Ezeket értem, amiket írtok. De a 406-ok, meg a BMW sem olcsó autó alapból. Ezen már nem kéne kukázniuk. Szerintem a 90-es évek elejéhez illő ez a tekerős ablakemelés.
Tipikus, de ezen nem kell meglepődni, ismerős 320d bmw-je is ilyen, újonnan vette pár éve, abban is hátul tekerős az ablak és a klíma alapfelszereltség...kérdeztem miért nincs benne, mondta, hogy alapban ilyen volt, ha kért volna bele hátra is az 140000ft-lett volna..pedig az is bőrkormányos, esp-s, digitklímás, de abban alap, nem többzónás, kfémfelnis, stb, stb...és majd 9m volt....mondjuk cégesnek vette, és csak ő használja, nem is érdekelte, hogy hátul tekerős, de akkor is mókás....
Néha megnézegetem a S2-es 406-osokat és olyanokat látok, hogy égnek áll a hajam! Én nem értem Peugeot-ékat! Varrott bőrkormány, digit klíma, hátulra meg beraknak egy tekerős ablakot! Ilyet?! Tiszta röhej! Az én 1996-os autómban is 4 elektromos ablak van.
Gyári magnós fejegységem bekapcsológombja kiesett, letört belőle egy pöcök és nem is tudom visszarakni. Ez így eléggé ronda, kérdés, lehet e utólag csak gombot venni (gondolom esélye 0) vagy más ötlet?
Múltkor írtam az off autónk belső tükréről, meglepetésemre a helyi autósboltban volt gyári!!, autóhoz való tükörragasztó lapka, kemény 400ft-ért....és masszív...:)
szia, ez egy kicsit durva hogy a comp. ot akarták ezért cserélni, nekem is volt hasonló gondom, mégpedig az infrás kulcs általában 2 hét után kinyírta az elemeket, egyik peugeot szervízben kulcs cserével orovosolták, mondván szar, ezért 50+áfa és betanítás, másik 20km arrébbi peug szervízben pedig tanácsolták hogy műanyagragasztóval fixáljam az elemeket, mert el tudnak csúszni, és lezárlatolja magát, ez volt fél éve, és azóta is megy a távirányítós kulcs (ez utóbbi szervízben emberbarátak, és rendesek voltak). erről ennyit, és némely munkafelvevő hozzáértéséről
A bal első kerék vonalában, attól kb. 60-80cm-re jobbra van általában a folt. Aláteszek inkább egy műanyag lapot, hogy ne szívja be a papír, aztán megnézem.
Úgy döntöttem, hogy befejezem a kerék festésének mókolását. Gyenge, gagyi minőségű festékek vannak csak ilyen móka-miki spraykben. Bátyáméknál szeptember-október környékén beindul a termelés és újra fognak porszórni. A homokszórást ingyen meg tudja oldani, a porfestést meg 6 ezer64 db-ért megcsinálják. Úgyhogy visszafestem ezüstre azt az egy felnit.
Motor melyik részén tapasztalsz csepegést? Főtengelyszimmering ált csak menet közben csepegtet, mikor megnő az olajnyomás... Mint írták a többiek, lehet fagyállós hűtővíz, de akár szervóolaj is, az jóval finomabb, mint a motorolaj....
Keresnék saját részre, lehető legolcsóbban, utánfutót. Jó lenne, ha a saját tömege 100 kg alatt lenne és elférne rajta két enduro motor hosszában. Érvényes műszaki vizsga is kell.
Pont ma reggel néztem megint. Egy kartonpapírt tettem az autó alá, hogy jobban lehessen látni mi az. Hát lehet, hogy mégsem olaj. Hétvégén tényleg lefényképezem és felrakom.
Olajos színe van, de nagyon halovány és nincs olajos tapinása, bár lehet, hogy a papír beissza. Az biztos, hogy mióta a főtengely szimmeringet kicseréltem sokkal kevesebb folt van alatta.
250e Km, és én vagyok a 3. tulaj, 2004-es forgalomba helyezésű az autó...
Egyébként patent, meg megy, kényelmes, stb..., csak van már pár olyan dolog, ami eléggé bosszantó. Főleg, hogy egy k. kulcsot nem tudnak feltanítani hozzá és cseréljek fedcomp-ot.... nane.
Hétfőn viszem a Citroenbe, ha ott sikerülne a kulcsot betanítani az jó lenne. Egyébként az ár-érték aránya az autónak messze a legjobb a használt piacon szrintem.
Kisebb nehézségek árán, de meglett ma a hiba, ami az ANTIPOLLUTION FAULT hibátjelet okozta! A szervízelés folyamatát hosszú lenne elmondani, de a lényeg, hogy a turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott, és emiatt mindig rossz értéket kapott a gép és vissza vette a turbó nyomását. A hibára kis túlzással véletlenül jöttek rá, jó irányba indult neki a szervíz, de sokkal tovább is tarthatott volna, ha véletlenül be nem veszik észre a szétcsúszott csövet. De összedugva minden renben ment.
Most örülök, mint majom a farkának, hogy végre visszajött az erő a gépbe! :)
Köszi, mindenkinek a tippet, korábbi helyeken ahol érdeklődtem olyan 60 000 forintokkal riogattak, meg a frédinél 119 000 - el hát annyi pénzt azért nem akarok rákölteni, akkor ezek szerint "hozott anyaggal" is lehet menni ebben nemigen voltam biztos...
Én is még igázok de remélen nem sokáig! Éppen úton vagyunk a finisben sajátcég ügyben ott kell majd gájázni de jutni fog moci fejlesztésre is! (ha már szakágba fog úgy is esni)
Sziasztok! Segítségeteket kérném: a bal hátsó futóművel mi lehet a baj, mert a téli gumit most cseréltettem és ferdére van kopva a gumi. A futómű melyik részében keressem a hibát? A két első gumi tökéletes állapotú.