Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26432

A bal első kerék vonalában, attól kb. 60-80cm-re jobbra van általában a folt. Aláteszek inkább egy műanyag lapot, hogy ne szívja be a papír, aztán megnézem.

Köszi a tippeket.

Előzmény: bossery (26429)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26431
Úgy döntöttem, hogy befejezem a kerék festésének mókolását. Gyenge, gagyi minőségű festékek vannak csak ilyen móka-miki spraykben. Bátyáméknál szeptember-október környékén beindul a termelés és újra fognak porszórni. A homokszórást ingyen meg tudja oldani, a porfestést meg 6 ezer64 db-ért megcsinálják. Úgyhogy visszafestem ezüstre azt az egy felnit.

Üdv. mindenkinek!
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26430
A fagyállónak síkos tapintása van és jellegzetes szaggal bír.

Üdv.
bossery Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26429
Motor melyik részén tapasztalsz csepegést?
Főtengelyszimmering ált csak menet közben csepegtet, mikor megnő az olajnyomás...
Mint írták a többiek, lehet fagyállós hűtővíz, de akár szervóolaj is, az jóval finomabb, mint a motorolaj....
Előzmény: való79 (26426)
redsupreme Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26428
nem lehet, hogy a fagyálló szivárog valahonnan?
Előzmény: való79 (26426)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26427
Keresnék saját részre, lehető legolcsóbban, utánfutót. Jó lenne, ha a saját tömege 100 kg alatt lenne és elférne rajta két enduro motor hosszában. Érvényes műszaki vizsga is kell.

Üdv. mindenkinek!
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26426

Pont ma reggel néztem megint. Egy kartonpapírt tettem az autó alá, hogy jobban lehessen látni mi az. Hát lehet, hogy mégsem olaj. Hétvégén tényleg lefényképezem és felrakom.

Olajos színe van, de nagyon halovány és nincs olajos tapinása, bár lehet, hogy a papír beissza. Az biztos, hogy mióta a főtengely szimmeringet kicseréltem sokkal kevesebb folt van alatta.

Előzmény: redsupreme (26425)
redsupreme Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26425
Szia! Az olajcsepegéssel mi a helyzet?
Előzmény: való79 (26423)
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26424

ok, megpróbálom, WD40 aszem van otthon

Előzmény: ratisrdt (26422)
való79 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26423

250e Km, és én vagyok a 3. tulaj, 2004-es forgalomba helyezésű az autó...

Egyébként patent, meg megy, kényelmes, stb..., csak van már pár olyan dolog, ami eléggé bosszantó. Főleg, hogy egy k. kulcsot nem tudnak feltanítani hozzá és cseréljek fedcomp-ot.... nane.

Hétfőn viszem a Citroenbe, ha ott sikerülne a kulcsot betanítani az jó lenne. Egyébként az ár-érték aránya az autónak messze a legjobb a használt piacon szrintem.

Előzmény: bossery (26421)
ratisrdt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 26422
Az anyós ülésről működik? Ha igen, akkor a kapcsolót szedd szét és fújd be kontakt spray-vel.

Üdv.
Előzmény: való79 (26420)
bossery Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26421
hány km van benne és te hányadik tulaj vagy?
Előzmény: való79 (26420)
való79 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26420

Ma megint elromlott valami az autón...

Az anyósülés ablakát a vezető oldalról csak lefelé tudom húzni, felfelé nem.

Másfél hónapja van nálam a 406, de elég sok minden van ami nem annyira kóser.

Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26419
egyenlőre én is azon cipőben vagyok...
de igyekszem át forditani, hogy magamnak melózzak!
Előzmény: redsupreme (26418)
redsupreme Creative Commons License 2010.04.30 0 0 26418
az egészen más ha az ember magának dolgozik, nem pedig másnak szaréhugyé (mint én :( ) úgyhogy hajráááá :)
Előzmény: Pug 306 GTI (26414)
Lord Péter Creative Commons License 2010.04.29 0 0 26417
Kisebb nehézségek árán, de meglett ma a hiba, ami az ANTIPOLLUTION FAULT hibátjelet okozta!
A szervízelés folyamatát hosszú lenne elmondani, de a lényeg, hogy a turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott, és emiatt mindig rossz értéket kapott a gép és vissza vette a turbó nyomását. A hibára kis túlzással véletlenül jöttek rá, jó irányba indult neki a szervíz, de sokkal tovább is tarthatott volna, ha véletlenül be nem veszik észre a szétcsúszott csövet.
De összedugva minden renben ment.


Most örülök, mint majom a farkának, hogy végre visszajött az erő a gépbe! :)
Northman75 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 26416
Köszi, mindenkinek a tippet, korábbi helyeken ahol érdeklődtem olyan 60 000 forintokkal riogattak, meg a frédinél 119 000 - el hát annyi pénzt azért nem akarok rákölteni, akkor ezek szerint "hozott anyaggal" is lehet menni ebben nemigen voltam biztos...
Előzmény: Pug 306 GTI (26381)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26415
Döll a kerék... ellégé összetett a hátsó része van pár szilent stabilizátor stb.!
meg kellene emelni és átrangatni.
Előzmény: MiG29zsolt (26412)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26414
Jaja!

Én is még igázok de remélen nem sokáig! Éppen úton vagyunk a finisben sajátcég ügyben ott kell majd gájázni de jutni fog moci fejlesztésre is! (ha már szakágba fog úgy is esni)
Előzmény: 406 BLUE (26411)
MiG29zsolt Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26413
Bocsánat, az előbbi kérdésben rosszul írtam! A JOBB oldalon van a baj!
MiG29zsolt Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26412
Sziasztok! Segítségeteket kérném: a bal hátsó futóművel mi lehet a baj, mert a téli gumit most cseréltettem és ferdére van kopva a gumi. A futómű melyik részében keressem a hibát? A két első gumi tökéletes állapotú.
406 BLUE Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26411
Hát igen!!! Szép is az amikor azt mondja az autód "Tapos szét, hagy hajoljon a lemez a ku..rv@ @nnyát.." Már elnézés a kifejezésért, de aki tudja mi ez, annak nem kell magyarászkodni. De ha majd egyszer nem kell dolgozni, csak "hegyezni" és a lóvé meg csak dől akkor majd...
Előzmény: Pug 306 GTI (26410)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26410
jaja! :D

N-s mocim faragtunk közútra! Tengely + ECU...
A nitrót már nem raktuk be mert kaptam egy kihagyhatatlan ajálatott és +0.5milla száltam ki a kocsiból! :D

Volt tervben turbó is de ezek már nem valosúltak meg azon az autón!

Viszont most meg a 406-hoz van egy rossz mocim amit fel akarok újjitani de kevesen válalják az ALU blok vas hüvelyesitését (60-100eFt)! Ha minden igaz akkor jővő héten kapok calibra turbó dugókat be probálásra... mérete stimmel de a többi csak be probáláskor derül ki! :D
Előzmény: 406 BLUE (26409)
406 BLUE Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26409
Látom azért te is tudod mitől döglik a légy. Az jó ha kajak a gép... Rally világban valamennyire jártas vagyok. Szoktam nézegetni a peugeot vonulatokat, mert szerintem nagyon ott vannak, meg a franciák azok oszt tudják, hogy mitől döglik. You tube-on meg a 306 maxi, panizzi féle gép, meg a hangja az nagyon szívhez szól.
Előzmény: Pug 306 GTI (26407)
való79 Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26408
Nekem is 136LE-os benzines van. Pont a mostani hétvégén voltam autópályán, de 105 fok felett nem volt az olajhőmérséklet. Az nem számíthat mennyire fáradt az olaj?
Előzmény: Pug 306 GTI (26397)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26407
hát ŐŐŐŐ...
inkább ott de itt is bele futottam párszor... nagylegények szarvának letőrésének céljából! 1tonna 205Le nem rossz arány és még egy nagyon jó 6os váltót is raktak mellé!

Ezt a részét nem is értem pugéknak!
annó meg csinálták a 306 GTi-6-ot amit váltott a 206 GTi (30lóval gyengébb és 5-s váltó amit utána az RC váltott 177Le 5-s váltó)
Előzmény: 406 BLUE (26406)
406 BLUE Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26406
Nem akarok kukacoskodni, de nálunk nem 130km a max autópályán??. Lehet, hogy te a németeknél mentél. Így akartad írni nem??? (Nincs harag remélem, nem bántás ként írtam)
Előzmény: Pug 306 GTI (26397)
406 BLUE Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26405
Ja, de én nem cupe-ról beszélek ha nem lim. vagy break. Cupe-nál nem tudom mi van.
Előzmény: 406 BLUE (26403)
ratisrdt Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26404
Ilyen magas lenne az olaj hőfoka? Az nem semmi!

Üdv.
Előzmény: Pug 306 GTI (26401)
406 BLUE Creative Commons License 2010.04.28 0 0 26403

Én nem cseréltem gumi ütközőt, mert jó. Nem az a toronyszilent, mert az ütköző az a becsúszószár porvédő guminak a tetején van, és kűlön van a toronyszilent alsórésze amit a sárvédőből van feltéve és van ami a csomagtartóból és ezeken keresztűl a lengéscsillapító menetes szára és az anya csavar a tetején.

Szerintem azért javasolhatja az ütköző cserét mert az a nagy mocsoknak ki van téve a sárvédőben, és elérik a gumi idővel. Ha meg összekoppan a torony és a lengéscsillapító valami kátyú és mondjuk 5 személy alatt meg telicsomagtartó és egy kéttengelyes utánfutó alatt akkor nem kicsi a baj, ha még a gumi sincs vagy szétszakad mert elért (de ez csak szerintem).

Előzmény: gun111 (26396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!