Nekem is elkezdett fogyni egyszercsak a hutoviz, mar gondoltam mindenfele megoldasra (Hengerfejes, futroadiator csere, stb...), csak a legegyszerubbre nem, mely vegul megoldotta a problemat: a hutofolyadek betolto sapkajanak a csereje!!! Azota 0 fogyas van, javaslom neked is ennek a cserejet elso korben. Amugy az enyemben a fekete betoltocsovon van egy kb 3cm bevagas belul, az jelzi a min, illetve a max. szintet, kozotte kell lenni a szintnek.
Szia! A tartályon belül van egy kis ( kivehető) barna kupak(?), annak az aljáig kell érnie a víz szintnek. A víz fogyasztásnak utána kellene járni, nehogy nagyobb baj legyen a végén!
Az a CHAMPION gyertyák 10eFt-ért szerintem nem volt sok a szalonban, nemrég cseréltem én is. Az autós boltba bemész fogalmuk sem lesz, hogy milyen gyertya kell az autóba csak ha te konkrétan megmondod (de az is 2eFt körül lesz). A PUG szalonban legalább olyat kaptál, ami jó és ha lett volna ez a Főnix kártyád akkor még 10-20% kedvezményt is kaptál volna, úgy meg már árban is jó.
Szerintetek mekkora távolságnak kell lennie a felni és a féktárcsa(betét) között.
Vettem egy alufelnit a téli gumihoz, ami nagyon patent, de cca. 3-4mm hézag van csak a felni belső széle és a fék között. A másik felninél nem figyeltem a távolságot, de ez most nagyon kevésnek tűnik...
Régen jártam erre, sajnos nagyon kevés az időm netre. 2.2 benzinesem elkezdte fogyasztani a hűtővizet. A műszerfalon visszajelzett a kontroll lámpa. Beleöntöttem 3/4 litert, aztán még fél litert. Kérdés, hogy mennyit önthetek még, mert semmilyen szintjelzőt nem találtam a kiegyenlítő tartályon.
Így volt nekem is. Kétszer volt ez a hiba, elég hamar egymást követően és idegesített nagyon. Gyertya csere után viszont nem volt, azóta kb:8-10ezer km mentem és semmi. Hiba meg csak akkor tűnik el ha ki van törölve, lehet hogy a sok idítástól majd egyszer eltűnik, de a motorvezérlő eeprom-jában benne lessz.
Köszönöm a választ! Én is gondoltam arra hogy az egyik henger rosszalkodik! De ahogy irtam is ez a rángatás csak egyszeri volt újrainditás után már nem jelenkezett a rángatás csak az ANTIPOLLUTION FAULT üzenet!
Nekem is volt ilyen hiba (2002 2.0 benzi). Ezt követte egy hibakód olvasás és azt mondta, hogy 1-es henger gyújtás kimaradás. Gyertyát cseréltem és a hiba megoldódott+hiba kód törlés. NGK LFR5 vagy mi volt benne és állítólag ezzel nem igazán jól münködik az RFN-es motor. Ha a hiba nem oldódik meg ezek után akkor gyújtótrafó csere, de lehet még lambdaszonda is, de szerintem az nem okoz ilyen problémát, hogy rángat a motor. Azért rángat mert valamelyik henger nem megfelelően megy vagy egyálltalán nem. Elég büdös kipufogó gáz jött ilyenkor belőle és látható is volt. ANTIPOLLUTION FAULT hiba azért jelenik meg mert a kipufogó gáz összetétle nem megfelelő vagy a lambda szonda rosszalkodik, de mégegyszer a szondától nem rángat. Az oldalon itt "Свечи зажигания" látható milyen gyerták kellenek bizonyos motor kódokhoz. Remélem segítettem. Ja és még valami, ha gyertyát veszel ne peugeot szalonban tedd mert én hülye ott vettem és amikor kibontottam a peugeotos gyertya dobozt CHAMPION volt benne 10eFT ért és autós boltban olcsóbban megkaptam volna ugyan ezt.
Erre már nem fogsz választ kapni! Nem ezen a fórumon van, csak átnézett ide egyszer!
Én megnéztem, de nekem nem tetszett. Kevés használat mellett elég viseltesnek tűnt a bal első huzat. Ebből levonhatod a következtetést a többire vonatkozóan is, hogy mennyit bír majd. De ha érdekel, akkor nézz át a 605-ös fórumra. Székesfehérváron van az illető.
Ma reggel amikor beindítottam a 406-osomat ( 2003, 2.0 benzin ) akkor a motor rángatni kezdett és villogott a motor öndiagnosztika visszajelző lámpa. Gyors újraindítás után a motornál már nem jelentkezett a rángatás, de viszon a visszajelző lámpa továbra is villogott. Pár km megtétele után újraindítást követően a lámpa már nem villogott hanem folyamatosan égett és a computer az ANTIPOLLUTION FAULT feliratot irta ki. A teljesítményben nem vettem észre változást igaz városba használtam a gépet.
Szerintetek mi lehet a gond, katalizátor vagy esetleg benzínszűrő?
Várható hogy eltünik magától a hibajelenség és lehet vele igy közlekedni, vagy mindenképp szerelő kell hozzá?
HDI MOTOROS. HIBAKOD NINCS. A JELESÉG TŐBB ÉV ALATT JUTOTT EL IDÁIG. ELŐSZŐR 2200 UTÁNA 2400 2600 ES IGY TOVÁBB. MOSTANTOL MÁR CSAK 30000-NÉL KEZD EL HUZNI DE AKKOR RENDESEN GYORSUL ESETLEG A LÉGTŐMEG ÉRZÉKELŐ TUD-E ILYET PRODUKÁLNI? A LÉGTŐMEG ÉRZÉKELŐT MIKOR KIVETTEM AKKOR AZT LÁTTAM BELÜL,HOGY A KÉT FÉMSZÁL NEM EGYFORMA AZ EGYIK ŐSSZEÉR /RŐVIDZÁR/ AMÁSIK FÉMSZÁL SZAKADT.EZEN KIVÜL MÉG VAN BELÚL EGY TERMISZTOR,ÉS EGY ZÁRT RÉSZBEN AZ ELEKTRONIKA.
Érdekelne hogy meg van-e még ez az üléshuzat garnitúra. Nekem 406-s kombi kocsim van, 2000-s évjáratú. A kocsit nem rég vettem és erre keresek huzatot.
Vigyázzatok, mert a keményítés tudománya sokkal komplexebb, mint az egyszerű rugócsere!. A rugó és a lengéscsillapító összehangoltan ad úttartás karakterisztikát. Ha az egyik tulajdonságait nagyon elhúzzuk a másiktól, akkor előfordul, hogy gyengéb lesz pár fontos paraméter, mint előtte. A kemény rugót a gyári lengéscsillapító nem csillapítja megfelelően , mégpedig az ültetés egyben erősebb rugóval jár. Az ültetéskor egyben peresebb gumi is kell, ami szintén egy rugózási elem, tehát amikor ültetsz, kisebb és keményebb rugót használsz és peresebb - esetleg szélesebb - gumit teszel fel, akkor a rugóoldali paraméterekbe nagyon belenyúlsz a lengéscsillapítás rovására. Ekkor kezdődik aztán el az úthibáknál a kerekek elpattogása, ami fék és stabilitási problémát okoz. Ezért szoktak ilyen manővernél sport, vagy állítható sport lengéscsillapítót ajánlani. (plusz ültetésnél a lengéscsillapító más traktusban dolgozik, mint a gyári magasságnál.) Szóval. Ha ültetésben és peres gumiban gondolkozol, akkor én feltétlenül az állítható keménységű lengéscsillapítót ajánlanám. (KONI sport, felülről állítható. Én ilyet vettem és egy éve tekergetem és mondhatom állati különbségek vannak. pl. keményebbre állítottam és így a gyári rugóval nem volt az igazi. De akkor, amikor a gyári rugóba egy hosszanti rugóbetétet rakva keményítettem a rugón máris sokkal jobb lett. - kezdem elérni GUN pajtás szerkenytyűjét, persze futóműállítás előtt:-)) Most még tekerek egyet a KONI-n és elvileg elérem azt az állapotot, ahol nem esik szét a vesém, mégis komolyan stabil. Aztán hozzá kell tegyem, hogy tapasztalataim alapján akkor lesz tökéletes az ügylet, amikor a hátsó fertály is megkeményedik, amire pl. az a Kayaba cucc önmagában is egészen jó. (GUN kolléga mintája is bizonyítja!! Végül nem árt tudni, hogy ennek a tuningnak is vannak önmagában komoly határai. A tuning sajnos nem korlátozódik soha elkülönült paraméterre, hanem egész láncreakciót von maga után, így az ültetés és a keményítés is. Van egy állapot, amikor már a sielenteket is is kell cserélni, mert a kémény rugótagok ezeket alapból és rögtön kinyírják, viszont a csere utáni állapotot, már csak erősített torony viseli el. (speciális toronycsapágy, gumiágy helyett keményebb szilikon ágy, illetve kocsiszekrény erősítés.)
A múlt héten Németországban és Svájcban voltunk kirándulni. Minden szép is volt, míg az utolsó nap meg nem húzták a kocsit. És ráadásul még ott is hagyott. De hál' Istennek megtaláltuk az illetőt, és sikerült vele dűlőre jutni. Igaz a kár nem olyan nagy, és nem is olyan látványos. Az Ő kocsija viszont csúnyán megrottyant, igaz ez engem nem vígasztal.
Sziasztok!! Egy 110 lovas 406-os kombim van . Régebben már 2000-es fordulattol huzott a kocsi, most már csak 3000-es fordulattol huz. Néha hidegen van hogy jol mükődik. Mi lehet a hiba? Hiba üzenet nincs.
Mindenképpen legyen műbizonylata, nehogy kellemetlen meglepetés érjen műszaki vizsgán. Olyan 40-50 ezer a négy rugó. Apex és társai. Valaki egyszer írta, hogy FK-t nem érdemes venni, mert nem jó. Utána vett rá Apex-et és sokkal jobb lett, nem pattogott annyira vele.
Hű bakker, ezt jól benéztem! Azt hittem, hogy most hétvégén volt! Akkor tudok menni! Nem tudom, hogy miért az elmúlt hétvégére számoltam. Még jó hogy nem mentem el.
Olcsón ne vegyél rugót mert SZ@R. Szerintem APEX, VOGTLAND, WEITECH, H&R, EIBACH rugók körül nézelődjél. Meg egyforma méretűt előre-hátra. Szerintem te is tudod minnél nagyobbat ültetsz a komfort is annál lejjebb megy. Olcsót azért ne mert van esély hogy eltörik, meg a kis méretű rugók is lehet olyan kemények hogy a veséd is leszakad egy kátyúnál. Találd meg a neked legmegfelelőbbet, de figyelj arra hogy a kemény rúgó az nem csak rúgó. Pl. egy rally autó merev kemény 200km/90-fokos kanyar..:)stb, de a tornyok nem széria és a kaszni sem. A torony ki van merevítve mint állat és bírja. Szériában meg lehet felszakad és csak csodálkozunk és azt nem egyszerü javítani.
Ültetésről csak annyit, állítólag 40mm alatt kell leng.csillapítót cserélni valami sportra, mert szétrántja a rugó akármilyen állapotban van. Nekem 17-es kerékkel meg 35mm vogtland rugóval gurul az autó, hát mit mondjak???? Komfort érzet az hagy kívánni valót maga után, de jó úton nincs gond. Autóboltos Kayaba excel-G olaj/gáz csillapító van ami nem puha, teljesen jól münködik a rugókkal, de a gyáritól jóval keményebb és merevebb. Kátyúkat meg lehet érezni elég jól.
Nem kell lengéscsillapítót cserélni ültetéskor, kivéve ha már elgyengültek..akkor erősen ajánlott.... Nekem is gyári méretűek a lengéscsillapítók benne, igazából nincs is más, csak olyanok, amik max állitható keménységűek....de nekem arra nincs szükségem, családi autó a V6kombi...;)) 3 gyereküléssel mögöttem....