A Raptor egy rendesen megcsinált SV. Persze ha maga a motorja nem tetszett, akkor veszett fejsze. De a többség azt szokta mondani, hogy az SV-ben az egyetlen ami jó, az maga a V2-es motor benn.
Lehet, hogy megvenni nem drága egy régebbi gép, de üzemben is kell tartani. Ott meg azért már az idővel arányosan elszállhatnak a költségek. Eddig a triumph a legszimpatikusabb.
Ugye, ugye!:-) Azért sikerült jól körbe lőni a választékot, de én alapból az idősebb gépeket néztem, mert ha játszós, akkor azért ne legyen k.drága! :-)
Ami meg a futóműveket illeti - ez a legutolsó hozzászóláshoz megy - azért 15-20 éve a KTM még csak a terepen volt ready to race, míg az említett sportmotorok adták a WSS VB alapját. Gondolom ne szarral gurigáztak ott, bármelyik mai low budget motort lepipálnak. De ez csak az én véleményem, nem feltétlen kell vele egyetérteni.
Jó futóművet a japán 15-20 éves motoroktól ne nagyon várj. Olaszok, KTM. Azok már akkor is jó féket és futóművet adtak. Pl Cagiva Raptor, ami egy Suzuki SV 650 rendesen megcsinálva :-)
Kinek mi a játék, ugye? Egy relatív olcsó géppel csapatsz egy jót, amihez sajnálnád a "normál" motorodat, mert azt amúgy túrázásra vetted. Vagy mert a konstrukciója nem alkalmas arra, hogy lábtartótól lábtartóig borítsad, de ezek az ex-nyugdíjas öreg gépek még megadják neked az érzést...
TS MZ nem jó, mert kb. az összes rutinfeladatban hülyére veri a nagymotorokat. Azért olyan kellene, amivel meg kell dolgozni a sikerért. No, meg MZ már van. Azt még jobban sajnálom, mint a Maximust.
Szeretnék venni egy játszós motort. Sport alapokkal, jó mozgékonysággal, jó futóművel, és fékekkel. Sajnálom a Maximus-t játékra elhasználni.
Utcán nem a végsebesség a lényeg, az nem érdekel. Ritkán megyek 160 fölé, és úgy is le lesz áttételezve. Kanyarban legyen stabil, és ne vegye zokon a kicsit rosszabb minőségű aszfaltot.
Rutinpályán is lenne használva gyakorló-bemutató motorként, ezért az se hátrány, ha jó hatásfokú a hűtése, nem fől meg 10-20 perc lassú menet után.
Figyelembe kell vennem azt is, hogy nem vagyok apró termet. 175 magas, 120 kg. Szóval a nagyon karcsú mocik emiatt kiesnek.
van egy eladó CBR125R nálunk.2008-as, 14xxx km, nemdohányzó, keveset futott női sofőrtől, Mo-i első tulaj.Fehér-fekete.12,000-nél volt utoljára szervizelve, Honda Dreamnél szervizeltetett, ott is vett Fogyasztása szinte nem is mérhető (az utóbbi 1,5 éveben, mivel itt állt nálunk fedett, száraz helyen.) pont ilyen (DE NEM EZ), a 7en vizsgáztatom.