Hol van ez? Hol van ez?
Ha neked nem kell, megveszem én :-)))))
Talán a Golf-omat beszámítják, és eltekintek nekik attól, hogy ráfizessenek még :-)))
De könyörgöm mondd meg merre van!!!
Nagyon köszi! :-)
ezt a hozzászólást a maserati topicba nyomtam be, de ide is tartozik
Sziasztok!
tölünk nem messze(500m) van egy jó kis szalon.
néhány venturi, lotus, ferrari stb.
mult héten még 3 maserati is volt, most már csak 1.
ez egy si kb 2 millio az ára. nagyon egyben van. kár hogy nem láthatjátok, de ha szerzek egy dig-kamerát, akkor megmutatom.
TOM
na ebben a szalonban van egy gyönyörű lotus esprit is 1983-as fehér
kb 6 millió ft, de hiperjó állapotban, sajna nem lehet hazavinni:((
Tom
Ez érdekes, dehát vannak még gyogyó emberek.
A sors ironiája lenne, hogy pont 17-én voltam Nyíregyházám, most meg beírtad a topicba ezt? :-)
Ez így most lényegtelen.
Ez a furi, hogy ezek szerint sok Lotus volt itthon, de most szinte egy sincs. Ezt nem értem. Dehát ez van.
1992-ben Nyíregyházán jártam, az egyik Helyi Menő Csávónak volt ott egy fehér Esprit Turboja, 6.5 milkáért árulták. Talán 90-91'-es volt (?)
A fickó akkor volt 26 éves, és éppen megvette a helyi áruházat... érdekes volt belelátni a helyi kiskirályok életébe, Szabó Tünde (volt olimpikon, Egerszegi riválisa) is ehhez az elithez tartozott.
Egyébként úgy tudom, három fiatal, tehetséges magyar autós újságíró 1997-ben meghívást kapott Esprit V8 tesztre, Norfolk-ba. Azóta se mentek ki.....
Szerintem az általad valószínűleg említett "british racing green" pont az Elise.nek nem áll jól. Ez a kocsi játékautószínekben -piros, sárga, méregződ- néz ki jól. Mi ez a céggarázsban áll egy Elise história? Ismered a tulaját?
Azért már csak a Lotus képe miatt is OK.:-)
De! A múltkoriban valamelyik gagyi adón néztem amint egy (a márkát pontosan nem tudom, de ti biztosan, asszem Toyota) TypeR akármit lenyomott egy tuningolt Skoda. Nos, nem vagyok benne biztos, hogy a kismilliomos TypeR tulaj olyan jól tudta vezetgetni a kütyüjét. Szerintem iszonyatosan sok múlik a vezetön.
Én abban a hitben ringatom magam, hogy itt is a soför volt a gyengus, nem az Esprit.
Amúgy ki az a marha, aki Epiritnek kezdte írni az Espritet?
Nalam is all egy Elise a garazsban :)
/kar, hogy ceges a garazs :)
Naszoval egy ideig volt a kornyekunkon egy koloknek Espiritje. Mindig csak parkolni lattam vele, a varoskozpontban. Amennyit hallottam, hogy a gep a varoskozpont helyett azert jobban vonzodott a szerelo garazsahoz.. A kolok majd egy evig hirdette a KAE-ben, 4 mill. korul (citromsarga) es o irta ezt a verbeli dumat, hogy "Elemi oszton tipus" stb.
Tegnap láttam egy Lotus Espritet éjjel eggyütt nyomultunk már amennyire tartani tudtam vele a tempot:)) Szentendrei úton befelé citromsárga ha jól emléxem MNB-500?Nagyon kemény az az autó hihetetlen széles és lapos!
Az eredeti Elan egy, talán a Mazda MX-5 Miatára hasonlító könnyü kis sportkocsi volt a 60-as évek második felében, természetesen hátsókerékhajtással!
A Caterham pedig azon egyszerü oknál fogva a legjobb, merthogy övék az eredeti 7 gyártáslicence, a teljes dokumentációval, stb. Vagyis valójában az övék az egyedül autentikus darab.
>Szerintem az Elise nem mondhatni a legszebb Lotus-nak. Akkor már inkább az Elan.
Az Elan sajna elsokerek hajtasu, igy a szepseg nem parosul az "igazi" vezetesi elmennyel.
Szerintem az eredeti Elise gyonyoru, az uj, ami a Playboyban is van, mar kevesbe tetszik.
Manapsag Lotus 7 mar nincs. A legjobb replikakat a Caterham csinalja. A topmodell Caterham R500 230 le, 1.8-as szivo motorbol. 460 kg. 0-100: 3.8 mp alatt
Vagy van meg a Super Seven Blackbird 1.2-es szivo, 200le 11xxx fordulaton. Szinten 4 mp alatt 100-on.
Szerintem az Elise nem mondhatni a legszebb Lotus-nak. Akkor már inkább az Elan.
Azt már láttam m.o.-n. Seven pedig szerintem ritkább ithon, mint az Esprit.
Nekem mondjuk a Seven nem is tetszik, dehát ez nem azt jelenti, hogy rossznak tartanám.
Természetesen magyar frsz. volt rajta. Ez is fekete volt. (Pedig szerintem egy igazi brit sportkocsi csak setítzöld színben az igazi...)
Viszont azt nem tudom, hogy eladó lett volna :(
Magyar rendszámú volt az Elise? Múlt hét végén mondta az egyik haverom, hogy néhány hónapja a képes autó expresszben kínáltak egy Elise-t négy mihályért. Majdnem lefordultam a székről. Aki ismeri a kocsi nyugat európai árait az tudhatja, hogy igencsak alkalmi vétel lett volna. Egyébként a Zalatnay Cinis Playboyban van egy kétoldalas cikk az új Elise-ről, ahol következetesen "Elis"-nek írják a kocsi nevét. Ciki...
Két hete volt szerencsém egy Elise-t látni Pilisvörösváron. Na, azért azon is megakadtak a tekintetek.
De, hogy ne csak másról legyen szó, pár éve Tatán lehetett többször is találkozni egy fekete Esprit-tel. Valóban brutális egy jószág, de abból kijönni :(
(Fizikailag is, de ahogy olvasom anyagilag is...)
Nekem pediglen egy másik Lotus van a vissza-visszatérő álmomban. Mégpedig a Seven. Na, az valami hihetetlenül naturális járgány.
Kinek van ilyen, akár replika változatban is ???
Hát, ez sem semmi :-)
Nem tudod kié most a tütü? Úgy, de úgy megnézném :-)
Azt hiszem nem fogok egy éven belül ilyet venni. Mintha egyenlőre nem lenne ennyi pénzem :-)
Amig a haveré volt az Esprit addig a turbo javitása volt a max. egy FIGYELEM!!! francia kistraktoré volt tök ua. Igaz csak a tengely. De az se volt 2Ft.
Szóval amikor a török kamion... na az osztrák árak:
bal tükör komplett 11.000,- ATS
BE "sárvédő" 36.000,- ATS
BH ----,,---- 45.000,- ATS
bal index 6.000,- ATS
És mint irtam ONLY 2 ség gyárt rávaló gumit.
Az is olcsó, - Yokohama és Good Year - mint általában.
Naszóval :-)
Jelenlegi anyagi helyzetemmel akkor valószínűleg egy javításra futja :-)
Kell valakínek javíttatni Lotust? :-)))
Komolyan. Szóval ez kínos. Bár, néztem a neten, hogy elég sok kocsival ,,kompatibilis'', mert több gyártól ,,liszenszelik'' a technológiákat. Speciel vszínű az üveg nem kompis semmivel, de nem hiszem hogy nem lehet semmit sem találni hozzá(a többi alkatrész).
Minden esetre nagyon köszi az infókat, és ha akármit/bármit tudsz még a Lotussal kapcsolatban, ne kímélj :-)
Naszoval, motorgeneral altalaban 160000 km utan.
Kormanymu csere kb. 2 evente. (felujithato)
87 utan jott a frissites, korabbit tanacsos kerulni.
Elso szelvedo ara kb. 200000 Ft.
Kipufogodob kb. 150000 Ft.
Kuplung kb. 100000 Ft.
Elso fektarcsa (db) kb. 55000 Ft
betetek hozza kb. 30000 Ft
Inditomotor kb. 85000 Ft
Es ezeket bontoban szerintem eleg ritkan lehet kapni.
Erdekesseg: Eszmeletlen magas a kardanbox, igy a kezifek a vezeto masik oldalan, az ajto mellet kapott helyet.
Szerintem merülj el jobban a fentartási költségek rovatban, mielött kiizzadnád a vételárat. Az EVOban tulajdonosok írtak róla, hogy el kellett adniuk, mert nem tudta fenntartani. Pedig Angliaban 8 milla Ft alatt nehez keresni tisztesseges allassal. (eves brutto)
Sajnos foggalmam sincs mennyi lehet használtan, de a vámmal is számolj, ha egyáltalán komoly a szándék. A haveré volt akkor 2.6M sérülten.
A roncsderbyn elég jól átmegy, mert teljesen üvegszálas műanyag a kaszni, a fém alvázféleséget nem számolva.
3 fő részből áll a dolog, az utasfülke, az első, és a hátsó rész 1-1 darabból, 2 ajtó, + a motr,.ill. "csomagtér"tető.