Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Blackgamer Creative Commons License 2007.01.27 0 0 64
Eltelt pár év, azóta láttatok Esprit-et? Esetleg eladót?
wolruf Creative Commons License 2001.11.12 0 0 63
Hopsz... Rossz érzés fogott el... lehet hogy nem is Magyarországon laksz? :-(((
Előzmény: tomlaker (61)
wolruf Creative Commons License 2001.11.12 0 0 62
Hol van ez? Hol van ez?
Ha neked nem kell, megveszem én :-)))))
Talán a Golf-omat beszámítják, és eltekintek nekik attól, hogy ráfizessenek még :-)))
De könyörgöm mondd meg merre van!!!
Nagyon köszi! :-)
Előzmény: tomlaker (61)
tomlaker Creative Commons License 2001.11.11 0 0 61
ezt a hozzászólást a maserati topicba nyomtam be, de ide is tartozik

Sziasztok!
tölünk nem messze(500m) van egy jó kis szalon.
néhány venturi, lotus, ferrari stb.
mult héten még 3 maserati is volt, most már csak 1.
ez egy si kb 2 millio az ára. nagyon egyben van. kár hogy nem láthatjátok, de ha szerzek egy dig-kamerát, akkor megmutatom.
TOM

na ebben a szalonban van egy gyönyörű lotus esprit is 1983-as fehér
kb 6 millió ft, de hiperjó állapotban, sajna nem lehet hazavinni:((
Tom

Degec007 Creative Commons License 2001.11.11 0 0 60
elég régen írtatok ide
elmentetek kocsikázni?
:)
jó kis autó
én is szivesen vennék egyett
wolruf Creative Commons License 2001.06.20 0 0 59
Ez érdekes, dehát vannak még gyogyó emberek.
A sors ironiája lenne, hogy pont 17-én voltam Nyíregyházám, most meg beírtad a topicba ezt? :-)
Ez így most lényegtelen.
Ez a furi, hogy ezek szerint sok Lotus volt itthon, de most szinte egy sincs. Ezt nem értem. Dehát ez van.
Előzmény: valiskó (58)
valiskó Creative Commons License 2001.06.19 0 0 58
1992-ben Nyíregyházán jártam, az egyik Helyi Menő Csávónak volt ott egy fehér Esprit Turboja, 6.5 milkáért árulták. Talán 90-91'-es volt (?)


A fickó akkor volt 26 éves, és éppen megvette a helyi áruházat... érdekes volt belelátni a helyi kiskirályok életébe, Szabó Tünde (volt olimpikon, Egerszegi riválisa) is ehhez az elithez tartozott.


Egyébként úgy tudom, három fiatal, tehetséges magyar autós újságíró 1997-ben meghívást kapott Esprit V8 tesztre, Norfolk-ba. Azóta se mentek ki.....

PINTO Creative Commons License 2001.06.18 0 0 57
Szerintem az általad valószínűleg említett "british racing green" pont az Elise.nek nem áll jól. Ez a kocsi játékautószínekben -piros, sárga, méregződ- néz ki jól. Mi ez a céggarázsban áll egy Elise história? Ismered a tulaját?
Előzmény: Törölt nick (46)
wolruf Creative Commons License 2001.06.06 0 0 56
Illúzióromboló!!!! :-)))

Azért már csak a Lotus képe miatt is OK.:-)
De! A múltkoriban valamelyik gagyi adón néztem amint egy (a márkát pontosan nem tudom, de ti biztosan, asszem Toyota) TypeR akármit lenyomott egy tuningolt Skoda. Nos, nem vagyok benne biztos, hogy a kismilliomos TypeR tulaj olyan jól tudta vezetgetni a kütyüjét. Szerintem iszonyatosan sok múlik a vezetön.
Én abban a hitben ringatom magam, hogy itt is a soför volt a gyengus, nem az Esprit.

Amúgy ki az a marha, aki Epiritnek kezdte írni az Espritet?

Wolruf

Előzmény: fastcar (55)
fastcar Creative Commons License 2001.06.04 0 0 55
Ez az Alfa topicba került be, de ide is illik! (Senki ne haragudjon meg! :)) )



Aksi Creative Commons License 2001.06.04 0 0 54
Nalam is all egy Elise a garazsban :)
/kar, hogy ceges a garazs :)

Naszoval egy ideig volt a kornyekunkon egy koloknek Espiritje. Mindig csak parkolni lattam vele, a varoskozpontban. Amennyit hallottam, hogy a gep a varoskozpont helyett azert jobban vonzodott a szerelo garazsahoz.. A kolok majd egy evig hirdette a KAE-ben, 4 mill. korul (citromsarga) es o irta ezt a verbeli dumat, hogy "Elemi oszton tipus" stb.

Azert szivesen "megszaggatnek" egyet :))

Előzmény: Inner Circle (12)
V6Max Creative Commons License 2001.06.03 0 0 53
Mázlista :)
Előzmény: RocsiAlfaracing (52)
RocsiAlfaracing Creative Commons License 2001.06.03 0 0 52
Üdv!

Tegnap láttam egy Lotus Espritet éjjel eggyütt nyomultunk már amennyire tartani tudtam vele a tempot:)) Szentendrei úton befelé citromsárga ha jól emléxem MNB-500?Nagyon kemény az az autó hihetetlen széles és lapos!

Előzmény: fargo (51)
fargo Creative Commons License 2001.06.03 0 0 51
Nemrég hozták ki a Caterham jelentôsen megnagyobbított változatát, a Caterham Roadsport SV-t.

Na, ebbe sem könnyű beszállni, akkor milyen lehet egy mezei, még kisebb Caterhambe. Nekem ESÉLYEM sem lenne rá :-(

Előzmény: Törölt nick (44)
fargo Creative Commons License 2001.06.03 0 0 50
"Who the fuck is Elis?" :-)))
Előzmény: PINTO (45)
fastcar Creative Commons License 2001.06.03 0 0 49
Az eredeti Elan egy, talán a Mazda MX-5 Miatára hasonlító könnyü kis sportkocsi volt a 60-as évek második felében, természetesen hátsókerékhajtással!

A Caterham pedig azon egyszerü oknál fogva a legjobb, merthogy övék az eredeti 7 gyártáslicence, a teljes dokumentációval, stb. Vagyis valójában az övék az egyedül autentikus darab.

Egyébként az Elise valóban fantasztikus!

Előzmény: avantage (48)
avantage Creative Commons License 2001.05.30 0 0 48
>Szerintem az Elise nem mondhatni a legszebb Lotus-nak. Akkor már inkább az Elan.
Az Elan sajna elsokerek hajtasu, igy a szepseg nem parosul az "igazi" vezetesi elmennyel.
Szerintem az eredeti Elise gyonyoru, az uj, ami a Playboyban is van, mar kevesbe tetszik.

Manapsag Lotus 7 mar nincs. A legjobb replikakat a Caterham csinalja. A topmodell Caterham R500 230 le, 1.8-as szivo motorbol. 460 kg. 0-100: 3.8 mp alatt

Vagy van meg a Super Seven Blackbird 1.2-es szivo, 200le 11xxx fordulaton. Szinten 4 mp alatt 100-on.

Előzmény: wolruf (47)
wolruf Creative Commons License 2001.05.30 0 0 47
Hát hali! :-)

Szerintem az Elise nem mondhatni a legszebb Lotus-nak. Akkor már inkább az Elan.
Azt már láttam m.o.-n. Seven pedig szerintem ritkább ithon, mint az Esprit.
Nekem mondjuk a Seven nem is tetszik, dehát ez nem azt jelenti, hogy rossznak tartanám.

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.29 0 0 46
Természetesen magyar frsz. volt rajta. Ez is fekete volt. (Pedig szerintem egy igazi brit sportkocsi csak setítzöld színben az igazi...)
Viszont azt nem tudom, hogy eladó lett volna :(
PINTO Creative Commons License 2001.05.29 0 0 45
Magyar rendszámú volt az Elise? Múlt hét végén mondta az egyik haverom, hogy néhány hónapja a képes autó expresszben kínáltak egy Elise-t négy mihályért. Majdnem lefordultam a székről. Aki ismeri a kocsi nyugat európai árait az tudhatja, hogy igencsak alkalmi vétel lett volna. Egyébként a Zalatnay Cinis Playboyban van egy kétoldalas cikk az új Elise-ről, ahol következetesen "Elis"-nek írják a kocsi nevét. Ciki...
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.28 0 0 44
Két hete volt szerencsém egy Elise-t látni Pilisvörösváron. Na, azért azon is megakadtak a tekintetek.
De, hogy ne csak másról legyen szó, pár éve Tatán lehetett többször is találkozni egy fekete Esprit-tel. Valóban brutális egy jószág, de abból kijönni :(
(Fizikailag is, de ahogy olvasom anyagilag is...)

Nekem pediglen egy másik Lotus van a vissza-visszatérő álmomban. Mégpedig a Seven. Na, az valami hihetetlenül naturális járgány.
Kinek van ilyen, akár replika változatban is ???

wolruf Creative Commons License 2001.02.16 0 0 43
Hát, ez sem semmi :-)
Nem tudod kié most a tütü? Úgy, de úgy megnézném :-)
Azt hiszem nem fogok egy éven belül ilyet venni. Mintha egyenlőre nem lenne ennyi pénzem :-)
jpmaster Creative Commons License 2001.02.15 0 0 42
wolruf!

Amig a haveré volt az Esprit addig a turbo javitása volt a max. egy FIGYELEM!!! francia kistraktoré volt tök ua. Igaz csak a tengely. De az se volt 2Ft.
Szóval amikor a török kamion... na az osztrák árak:
bal tükör komplett 11.000,- ATS
BE "sárvédő" 36.000,- ATS
BH ----,,---- 45.000,- ATS
bal index 6.000,- ATS

És mint irtam ONLY 2 ség gyárt rávaló gumit.
Az is olcsó, - Yokohama és Good Year - mint általában.

JP

Előzmény: wolruf (41)
wolruf Creative Commons License 2001.02.15 0 0 41
Naszóval :-)
Jelenlegi anyagi helyzetemmel akkor valószínűleg egy javításra futja :-)
Kell valakínek javíttatni Lotust? :-)))
Komolyan. Szóval ez kínos. Bár, néztem a neten, hogy elég sok kocsival ,,kompatibilis'', mert több gyártól ,,liszenszelik'' a technológiákat. Speciel vszínű az üveg nem kompis semmivel, de nem hiszem hogy nem lehet semmit sem találni hozzá(a többi alkatrész).
Minden esetre nagyon köszi az infókat, és ha akármit/bármit tudsz még a Lotussal kapcsolatban, ne kímélj :-)
avantage Creative Commons License 2001.02.14 0 0 40
Naszoval, motorgeneral altalaban 160000 km utan.
Kormanymu csere kb. 2 evente. (felujithato)
87 utan jott a frissites, korabbit tanacsos kerulni.
Elso szelvedo ara kb. 200000 Ft.
Kipufogodob kb. 150000 Ft.
Kuplung kb. 100000 Ft.
Elso fektarcsa (db) kb. 55000 Ft
betetek hozza kb. 30000 Ft
Inditomotor kb. 85000 Ft
Es ezeket bontoban szerintem eleg ritkan lehet kapni.

Erdekesseg: Eszmeletlen magas a kardanbox, igy a kezifek a vezeto masik oldalan, az ajto mellet kapott helyet.

avantage Creative Commons License 2001.02.13 0 0 39
Szerintem merülj el jobban a fentartási költségek rovatban, mielött kiizzadnád a vételárat. Az EVOban tulajdonosok írtak róla, hogy el kellett adniuk, mert nem tudta fenntartani. Pedig Angliaban 8 milla Ft alatt nehez keresni tisztesseges allassal. (eves brutto)
Előzmény: wolruf (38)
wolruf Creative Commons License 2001.02.13 0 0 38
Szóval akkor vannak ötletek? A szándék komoly, jelenleg kőkemény erregyüjtésben veszek részt.
jpmaster Creative Commons License 2001.02.12 0 0 37
Ezen azért tudunk segiteni...

Előzmény: fastcar (36)
fastcar Creative Commons License 2001.02.12 0 0 36
Csak valszeg a motor nem felel meg sem a környezetvédelmi, sem a zajszint normáknak :((((
Előzmény: jpmaster (35)
jpmaster Creative Commons License 2001.02.12 0 0 35
Sajnos foggalmam sincs mennyi lehet használtan, de a vámmal is számolj, ha egyáltalán komoly a szándék. A haveré volt akkor 2.6M sérülten.

A roncsderbyn elég jól átmegy, mert teljesen üvegszálas műanyag a kaszni, a fém alvázféleséget nem számolva.
3 fő részből áll a dolog, az utasfülke, az első, és a hátsó rész 1-1 darabból, 2 ajtó, + a motr,.ill. "csomagtér"tető.

JP

Előzmény: wolruf (34)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!