Hát havi 500-ért nem rekalmálok, inkább hagyom, hogy hülyének nézzenek.
Egyébként pont most reklamáltam, mert amikor átirányítottam a telefonomat matáv számra, állítólag hívtak (ekkor ugye én fizetem a hívás költségét) és 48000 másodpercig beszéltem (13 óra !!!) Ez 11000 Ft, aztán aznap még 8000 Ft ilyesmiből. Nem normálisak. Persze fizetnem kellett, hogy ezt kinyomtassák. Rühes qrva anyját a wesztelnek is.
Nem számlarészletezést kell kérni, hanem reklamálni kell, vitatni kell a számla helyességét.
Ilyen esetben a szolgáltató köteles bizonyítani, hogy jól számlázott, és saját érdekében meg is teszi önként és dalolva, díjmentesen. Legalábbis a matávnál így működik, másutt még nem próbáltam, de elvileg a többiekre is ugyanazok a törvények vonatkoznak.
Nos, ez jó kérdés. Ha egy szupermarketben vásárolok, akkor is részletes számlát kapok.
A számla nem csak arra jó, hogy annak segítségével tudom igazolni a vásárlást, hanem arra is hogy magam is ellenőrizni tudom a számítás helyességét.
Ha nincs számlarészletezés, akkor nincs esélyem a reklamációra és peres esetben sem tudom megvédeni az igazamat.
Itt már annyi távközlési topic van, talán elfér ez is.
Csak azon gondolkodom, milyen alapon kerül pénzbe a számlarészletezés (továbbiakban: SZ*R). Nem is írok szolgáltatót (az egyik mobilcég), mert szerintem az összes ilyen. Szóval én abból indulok ki, hogy egymillió előfizetőjük lévén, párszáz forint elhelyezése pluszban egy számlára nem tűnik fel, viszont beszorozva az előfizetők számával, emberi mércével felmérhetetlen összeget hoz havonta.
Kérésedre része lehet a számláidnak egy SZR, ami nekik 0 forint pluszköltség, számodra viszont talán megnyugtatólag hat, azonban ennek az ára többszáz forint havonta. És akkor fel is írhatjuk a falra: havi félmilliárd forint extra nyereség kipipálva. Érted, ha fizetsz egy ötszázast SZR-re, megvédenek attól, hogy egy ötszázassal túlszámlázzon valamelyik munkatársuk...