Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alex_Aston Creative Commons License 30 perce 0 0 102483

Nesze neked p@rasztvakító gagyiextra....

 

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/03/a_szalagkorlatba_vezette_magat_a_bmw/

 

És ez lenne a közeli jövő...?

mr44 Creative Commons License 1 órája 0 0 102482

Kérem küldj róla egy képernyőmentést. Köszönöm

Előzmény: www.octinfo.com (102480)
Töck Jenő Creative Commons License 9 órája 0 0 102481

10 piros pont

Előzmény: www.octinfo.com (102478)
www.octinfo.com Creative Commons License 11 órája 0 0 102480

Az nem rejtett funkció, le van írva a kezelési útmutatóban. Már O2-nél is.

Előzmény: mr44 (102479)
mr44 Creative Commons License 11 órája 0 0 102479

Sziasztok!

 

Friss oktáviásként érdeklődöm tőletek az indítókulcs ”rejtett” funkcióiról.

 

Pl.: gomb megnyomásra ablak le fel húzás, stb. (?)

 

Az autó egy style felszereltségű mk4.

 

Köszönöm!

www.octinfo.com Creative Commons License 11 órája 0 0 102478

Te is az a "BMW-s hülyegyerek" vagy aki egész este fel-alá gyorsulgat itt az ablakom alatt a kályhakipufogós 18 éves szarával mert itt van teljes 250m egyenes szakasz és leszarja hogy ez a szakasz pont egy lakótelep kellős közepén van ahol emberek szeretnének PIHENNI?

 

Ha igen akkor neked is szólt amit írtam. Bár akkor nem tudom miért lennél itt ahol nem arról szoktunk témázni hogy ki rajzol szebb kört a hátsó gumival a placcra, ami szintén nincs messze az ablakomtól.

Ha nem akkor meg akinek nem inge... de ettől még nem tudom sajnos nem azt mondani hogy BMW-s hülyegyerek tekintve hogy ezek a majmok BMW-vel járnak, nem Citroen-nel. Sőt, ez olyannyira igaz, hogy ha nappal körbejárok a telepen, akkor meg is találom az összes ilyen bontószökevény foshalmot a parkolókban.

 

Tudom hogy a céges autó mivolta miatt túl sok céges "egész nap rohannom kell hogy odaérjek mindenhová" Octavia sofőr van de szerintem ők sem itt gyülekeznek. A típus magánvásárlói rétege van itt jelen akik szerintem ha szeretnek is dinamikusan haladni, de alapvetően normálisabb beállítottságúak. Ezért esik rosszul ha még közülük is kerül ki tapló, akivel pl. vasárnap találkoztam.

 

Nem kell sértődni, te is pontosan tudod melyik BMW-s rétegre gondoltam. Nekem pl. nem fáj amikor az Octaviásokat ekézik mert tudom hogy nagyrészük cégesautós aki a f.szságokat csinálja az utakon.

Előzmény: Aszpirin (102469)
Nane72 Creative Commons License 13 órája 0 0 102477

Köszi Balàzs!

A telefon ès a laptop töltèse miatt kèrdezem.

Valahogy megoldom, nem lesz egyszerű.

Előzmény: komar22 (102476)
komar22 Creative Commons License 14 órája 0 0 102476

Szia,

 

Igen, lehetséges. A beltérben már csak USB-c van plusz hátul még lehet 230V-os csatlakozó is, ha kértél.

 

Üdv.

Balázs

Előzmény: Nane72 (102475)
Nane72 Creative Commons License 20 órája 0 0 102475

Sziasztok !

Az ùj Octaviaban lehetsèges hogy csak a csomagtartòban van szivargyùjtò?

Telefon töltès miatt kèrdezem?

nohab Creative Commons License 21 órája 0 0 102474

letezik-e meg olyan auto, amit nem 3-4 evre gyartanak

 

Az összes. Értjük a mondanivalót, de ne essünk túlzásokba.

Előzmény: kezdo_O1-es (102451)
atuc Creative Commons License 25 órája 0 0 102473

Volt CX-em 3db különböző. Szerettem, mert egy különleges űrhajó volt, varázsszönyegen lebegtem benne.

Na mindegy...

A főtengellyel nem volt semmi baj, amíg alapméretű volt.

Asszem egy túlmérete volt, de ha megköszörülték, tutira eltört.

Előzmény: csíkos-háTTú (102457)
kezdo_O1-es Creative Commons License 25 órája 0 0 102472

Az a baj ezzel, hogy nem tudod mit valt ki a masik felbol. Egyebkent egyetertek veled, normalis emberek kozott ez igy mukodik. De honnan tudod hogy a masik normalis? Ez a veszely ebben.

Előzmény: BBéci (102470)
kezdo_O1-es Creative Commons License 25 órája -1 1 102471

Nalam megall a bunko BMW-s eloitelet sajat tapasztalat alapjan. Hozzateszem, hogy en a szakadt BMW-sektol "felek" es rajuk jellemzo ez a bunkosag.  Azt hiszi attol valaki amit hisznek rola, es szegenyem a valakisagot a BMW-vel koti ossze, hiszen mas refenciaja valoszinuleg nincsen.

Előzmény: Aszpirin (102469)
BBéci Creative Commons License 25 órája 0 0 102470

 Németországi autópályán villantotta fel előttem a féklámpáit egy Porsche, alighanem azért, mert biztosra vette, hogy az ő fékei sokkal hatékonyabbak, mint amikkel a Passatom rendelkezett. Szerintem az nem minősül büntető fékezésnek, teljesen rendben lévőnek tartom.

Előzmény: Varshi (102467)
Aszpirin Creative Commons License 26 órája 0 0 102469

"Azt vettem zokon hogy nem valami Hondás/BMW-s hülyegyerek volt hanem O2 típustárs."

 

 

Ha már meg lett említve ilyen kontextusban a BMW, saját tapasztalatom egy BMW volánja mögül; régi bejegyzés, de nagyon a témába vág és érinti az Octaviát is (a Skodát a szubjektív bunkósági listában kizárólag Octaviák képviselték): http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=146615086&t=9219815

Előzmény: www.octinfo.com (102468)
www.octinfo.com Creative Commons License 27 órája -1 0 102468

Nem különösebben izgatott fel, lengyel dashcam videókon edzem magam (Stopcham nevű YouTube csatorna), már meg sem lepődök ilyen apróságon, ez csak egy 1-es szintű amatőr.

Inkább az lepett meg hogy 100 km alatt nem volt egyetlen egy említésre méltó manőver sem, és akkor jött végül mégis egy.

Csak 200 métert kellett volna hogy kibírjon mögöttem, a feloldó táblát ő is láthatta mert bal kanyar is volt és a tábla az ívben van. Azt vettem zokon hogy nem valami Hondás/BMW-s hülyegyerek volt hanem O2 típustárs.

 

Régen alkalmaztam a féklámpa villantást de most a büntetőfékezések korában nem jutna eszembe mert ezt borzasztóan elítélem és még a látszatát is kerülöm hogy én ilyesmit alkalmaznék. A ködzárót régebben én is használtam már arra hogy azt üzenjem: "ne gyere a seggemben". Most csak próbáltam átnézni és csúnya tekintettel jutalmazni de nem láttam a sofőrt.

Előzmény: Varshi (102467)
Varshi Creative Commons License 28 órája 0 0 102467

Én ilyenkor lehúzódok enyhén jobbra a sávon belül, ezzel mutatom, hogy elengedem, nem tartom fel, felőlem mehet (de gyorsabban nem fogok) -- a záróvonal meg az ő dolga. Ki is lát, ha előzni akar, meg - esetleg - érti is belőle, hogy felesleges a seggemben jönni, nem megyek tőle gyorsabban. Ha meg sokáig csinálja, akkor felvillantom neki párszor a féklámpát. Abból érteni szoktak. Esetleg ködzárót.

 

Ahogy a többiek mondták, tényleg így jártál a legjobban.

Előzmény: www.octinfo.com (102465)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 102466

"Az egy jó autó lett volna"  

Inkább érdekes autó lett. Minőség az nem volt, elektromos rendszer egy Wartburg szintjén lehetett kb.

Előzmény: csíkos-háTTú (102457)
www.octinfo.com Creative Commons License 1 napja 0 0 102465

Hát egy darabig a seggemben loholt mert hosszab szakaszon volt 60.

Előzmény: paddyjoe (102463)
kisfo Creative Commons License 1 napja 0 0 102464

+++++

Előzmény: paddyjoe (102463)
paddyjoe Creative Commons License 1 napja 0 3 102463

Nyugi!

Legalább eltávolodott, nem a seggedben loholt! Őszi élmények: M0-án 60-as tábla, betartanád, de a forgalom gyorsabvan mozog, szóval fel kell venni a tempót; 8-as, veszprémi lámpa, piros, aztán kezd váltani, lassan indulni lehet, hátulról érkezik emberünk, kiteszi a balra kanyarodóba, majd tovazúg egyenesen.

Szóval úgy vagyok vele, aki megy, az hadd menjen, én odaérni akarok.

Előzmény: www.octinfo.com (102461)
Töck Jenő Creative Commons License 1 napja 0 0 102462

Ezt mondtam én is, de nem tudtam, hogy még létezik. 

Előzmény: www.octinfo.com (102459)
www.octinfo.com Creative Commons License 1 napja -1 0 102461

A hétvégén mentem egy Nyíregyháza oda-vissza kört a 4-esen autómegmozgatási, akkukondícionálási okokból.

Egész úton egyetlen suttyóval találkoztam, az is szégyenszemre egy O2 FL tulajdonos volt, szürke kombi, NBN-xxx rendszámmal, aki nem tudta elviselni hogy nagyvonalúan de azért betartom a 60-as korlátozást (GPS szerint 60 volt, nem óra szerint) és a feloldó tábla előtt ami 200 méterre volt, a szemből felfestett balra kanyarodó sávon előzött meg.

 

Ezúton is gratulálok neki!

 

Így sikeresen megérkezett egy óvatoskodó Swift 1 mögé, aki 90 helyett is csak 80-al ment kb., majd végig mögötte haladva kb. 500 méter után lekanyarodott Bocskaikert irányába. Ezért tényleg érdemes volt. Hiszen értékes másodperceket nyert. Talán hármat is!

kisfo Creative Commons License 1 napja 0 0 102460

nagyon jooo (a vicc) ! köszi

Előzmény: csíkos-háTTú (102457)
www.octinfo.com Creative Commons License 1 napja 0 0 102459

A helyi KIA-Volvo-Citroen-Peugeot szalonban nézegettem a C-Elysée (Pug 301)-t és hát nem sok olyan elem volt a karosszérián ami vonalban lett volna. Nem, ez nem egy törött autó volt a szerviz hátsó udvarán, hanem egy új autó a szalonban.

Előzmény: Töck Jenő (102458)
Töck Jenő Creative Commons License 1 napja 0 0 102458

Renaultról általában nem volt és nincs jó véleményem, bár voltak kiváló autóik, R12, R-16, R-4, R-5. De ezek nem újak.

A Citroen tudtommal a II. osztályú Peugeotok neve, olyan mint a ....(német)-nél a .....

Kísérletezett a Peugeot is a 301-el, de nem vált be. Ebbe kerültek a II. osztályú vagy rosszabbul sikerült alkatrészek, a garancia is csak 80000 km. volt rá. Tán még most is lehet kapni.

A németeknél nagyon erős a minőség ellenőrzés, pontosan tudják, hogy melyik példánytól mit lehet várni.

Előzmény: mica-r (102453)
csíkos-háTTú Creative Commons License 1 napja 0 2 102457

:-)

CX? Az egy jó autó lett volna. DE volt ismerősi korbán korábban, egy 2,5-ös dízel. Csak, amíg tudtam róla, addig üzemképtelen volt, mert hiánycikk volt hozzá főtengely. A bontós is azt mondta a tulajnak, hogy mindenki ezt keresi, mert törik... Fogalmam sincs, meg lett-e javítva? Szerintem nem. Motor főtengely, törik. Valamit vagy elszámoltak valamit, vagy nem tudnak ilyet készíteni...

 

OFF

Eszembe jutott egy vicc:

 

- Mi a mennyország?

-???

- Angolok a rendőrök, németek a technikusok, franciák főznek, olaszok a szeretők, és a svájciak szervezik.

 

- Mi a pokol?

- ???

- Németek a rendőrök, angolok főznek, franciák a technikusok, svájciak a szeretők, és az olaszok szervezik.

 

:-)))

 

ON

Előzmény: mica-r (102453)
www.octinfo.com Creative Commons License 1 napja 0 0 102456

Autógyártásban a kész termék (tehát a komplett autó) minősége szerintem egyetlen dologtól függ alapvetően, mégpedig attól, hogy az adott autógyár éppen akkor melyik fázisban van:

- bizonyítási időszak (akár veszteség árán is jót kell gyártani, növelni a márka vagy a típus presztízsét), - lásd Superb 1., Fabia 1., Octavia 1 a 2000-es faceliftig

- jövedelemtermelési időszak (presztízs megvan, ideje pénzt keresni, tehát ahol csak lehet, spóroljunk). - lásd fentiek az első facelift után

 

plusz:

- szarban van a gyár ezért qrvaolcsón kell gyártani - ahogy tippelem, a PUG 307 pl. ékes példája volt ennek. Az index kapcsoló is olyan kötségből lett legyártva a beszállító által - de a gyár kérésére! - hogy gariban is folyamatosan cserélgetni kellett. Biztos megérte a gyárnak grand total-ban... Meg a presztízsveszteség is amit ez a modell okozott.

De az ötletgazda manager biztosan megkapta az év végi bónuszt mert milyen sokat spórolt a gyártáson. Nem ez volt az egyetlen alkatrésze ami így járt ebben az autóban.

 

Előzmény: -Yasin- (102447)
www.octinfo.com Creative Commons License 1 napja 0 0 102455

Ez érdekes, ezt még eddig nem hallottam, csak itt írta valaki többször hogy az első példányok a gyárkapun se jutottak ki, már előtte szétestek...

Előzmény: mica-r (102446)
kezdo_O1-es Creative Commons License 1 napja 0 0 102454

Pontosan igy gondolom en is. Ilyenkor szoktam feltenni az egyszeru kerdest, hogy ez zold hozzaallas? Persze nyilvanvalo hogy egy autogyartot sem erdekel a profiton kivul mas, amiert nem lehet oket okolni, hiszen a tulajdonosi kor azonnal cserelne a management-et ha elkezdene "jotekonykodni". De azert az EU sem megy a szomszedba a hulyesegert. Meg az emberek is be vannak idomitva, hogy csereljek le a kocsit, mert eppen mashol vilagit az ambient light, meg most egy OLED kijelzon latja a muszereket, amikkel pettingelhet is, stb. A lenyeg, hogy tenyleg minden afele sodorja az autoipart, hogy a garanciaidoig legyen jo a kocsi aztan olyan draga legyen a szerviz, hogy inkabb csere. Ez alapjan a hosszu garanciaideju auto a jo auto? Johetnek a del-koreaiak a 7 ev garival?

Előzmény: Töck Jenő (102452)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!