Sziaszok! Apukám 1982-es Sciroccojába keresek ablakmosó gombát (ha valóban ez a neve). Nincs valakinek eladó, illetve nem tud valaki tippet, hogy hol keressem? Üdv Réka
Sziasztok kellene egy hozzáértő szakember aki be tudná húzni az 1-es sciroccomba a GTI 8v 1989-es vezetékkötegét és a motort is beszerelné,Veszprém megye vagy a Balaton környékén,légyszi segítsetek!
Visszatérve arra az egyes VR6-ra: én láttam azt a gépet élőben... Gondolom a RoadStaron idén is ott lesz. Azon a motoron is van turbo, így 380!!!!! LE. Állítólag még lehetne belőle többet is kihozni... Különben is megtaláljátok...
ja, az eredeti k-jetronic kerul ra, mintha egy 2.8i-bol lenne a turbo.
kivancsi leszek.
a 20 pedig nem olyan veszes, mert nagy kobcenti es karburator, persze a zsebnek azert faj!
Sajnálom, hogy nem sikerült kipróbálni, mert kiváncsi lettem volna, hogy szerinted hogy megy.
A sok kiváncsiskodó meg úgy működött mint a muslicák meg a pálinkásüveg dugója. Amig ki nem nyitottam a motorházat a kutyát nem érdekelte a gép. De attól fogva, hogy levettem a tetőt mindig állt ott 3-4 ember. Aztán olyan három óra körül visszatettem, akkor újra semmi.
De azért a hangján is lehet hallani valamit szerintem, mert hazafelé csak szép lassan döcögtem ki az utcából, de majdnem mindenki felkapta a fejét.
temahoz vag, most fogjuk injektorossa tenni a capri turbot, plusz 50 loero (250-260), minusz 5-8! liter fogyasztas. (a jelenlegi 20 padlorol)
az is lehet, hogy megveszem magamnak?!?
capri-3
tdi-vel egyebkent nem jo jatszani, barmit is mondanak, csunyan megrovoditi az elettartamat!
a svajciak bevalljak, az "eszaki nepek" is, de a nemetek nem!
Minden autónak megvan a maga problémája!:)) A VR6 turbósítás elég költséges megoldás, de biztos, hogy nagyon ütős gépet lehet létrehozni a segítségével!:))
Aztán a bömös után mehetsz is hengerfejet cserélni..:-(
Megaztán a 2.9 VR6 defaultból 190 LE, ezen is lehet segíteni (és nyomatékban sem túl szegény). Mongyuk egy helyes kis turbo... Ha meg mindenkit oda akarsz verni, akkor le kell mondani az 5 literes fogyasztásról...
Már hogy a francba ne az olajkályhát választanám!:)) Abból nagyon olcsó tuningal lehet 160-170 pacit kicsiholni és mindezt 380-400 Nm-es nyomték és 5-7l-es fogyasztás mellett!:))) És azzal odaverhetsz egy E36M3-as bömöst is!:))
Azt a képet én is láttam és valószínű, hogy bele lehet tenni, de.....az egész első felfüggesztést meg bölcsőt meg minden kutyafaszát cserélni kell.
Azt tudom , hogy a II-es golfba csusszan a motor, de az egyesbe már macerásabb.
Amúgy egy vr6-os motor...úgy kb.:papír nélkül 100-120e papírosan talán 200e, de 200-ért már kapsz száztízlovas tdi-t is papírral.
Szerintem nem éri meg
Vannak biza! Ez egy qrwa nagy bontó. Amekkora reklámot csinálok nekik, lassan már jutalékot is kaphatnék (pedig igazából nem is szeretem őket, szerintem borzalmasan lassúak és drágák, de van, amit csak ott kapni).
Egy barátomnak van Budafokon bontója, ők csak német kocsikkal foglalkoznak.
Azért én még nem kockáztatok meg vele egy ilyen utat, ki tudja hol robban le, bár elvileg nem szabadna neki, de ha mégis akkor még húzni sem tudom csak ha kikötöm a féltengelyeket :((