A periodikus nyikorgás gondolom a szíjfeszítő, de van alatta egy csörgés, ami különösen akkor lesz hallható, amikor a kerék mellől veszem a hangot, mert jobban kijön a motor hangja.
1.6 os 120lovas...hideg indításnál semmi probléma ahogy bemelegszik pár kilóméter után a 2henger gyújtáskimaradás ír ki a kiolvasàs után....trafók megcserélve...gyertyák is...a probléma ugyanaz..
Van olyan időszak hogy tökéletes...aztán meg összevissza megy a motor alapjáraton...hálásan meg köszönném ha valaki tudna erre mit mondani esetleg orvosolni a baját .....szép hétvégét...
Megbizhatobbak mint a 2006 nyarától szerelt princ motoros verziók ,belül az anyag használat minősége nem egy éles kés ,de cserébe nem egy vödör csavar mint a 2006 utániak . Azok a motorok mindenre jók csak autóba beépitésre nem . 2004 nyarától az r65 ős váltót cserélték az jó húzás volt ,mert az r65 ős nem a legjobb konstrukció ,de ha abban is cserélsz olajat viszonylag problema mentes .ugyan ez érvényes a szervo olaj cserére is ,a kupakon rajta van milyen olaj kell bele .
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van nekünk egy 2013-as 1.6 120 lovas Mini Cooper-ünk és alapjárat hidegen picit ingadozik, illetve néha rángat menetközben.
Vezérlést, vanos szelepeket és vanos állító motort cseréltünk már rajta de a probléma még mindig fenn áll.
A következő hibakódót adja:
Találkoztatok már ilyennel? Van valami ötletetek hogy mit lehetne még megpróbálni?
Megfelelő diagnosztikai műszert kell rádugni, az megmondja hogy mi a baja. Ha azt megszünteted, akkor lehet törölni ugyanezzel a műszerrel a hibakódot és már nem is fog világítani a lámpa.
Nálam anno a kormányátvezető volt szakadt, azt jelezte.
2007-es Mininél légzsákhibát mutat, amit a műszer a kormánynál jelez. Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok, hogyan lehet kitörölni a hibát, vagy megjavítani a problémát?
2002 mini ONE, jobb első tompított reggelről délutánra nem ég, amikor felkapcsolnám kerregő burrogó hang jön a lámpatestből. Refi, helyzetjelző ég, új izzóval is kipróbálva.