Egy kis segítséget szeretnék kérni! Vettem egy Mini Cooper S Park Lane (r53)
A szervo ja nehéz volt! Majd egy pár hónap állás (műszaki) után elkezdett akadozni!
Az akadozás oka meglett (kormány kardán), majd kapott egy felújított szivattyút, de ugyanolyan nehéz kormányozni! A szervo nagyon hangos ha tekerem! Rossz lehet a felújított is vagy lehet még valami más is?
Üdv! 2006-os mini one. A hűtővízzel van problémám. Teljesen feltöltve a rendszert és a kocsival járva 1-2 napon beül nagyon sok hűtőfolyadékot kinyom a kiegyenlítő műanyag tartály kupakja alatt. Nagyon para, mert egyből párolog a notortérben, piros lámpánál állva gőzölög a motorháztetőnél és a szélvédőnél. Megálláskor egyből felnyitva a motorháztetőt és belenézve az látszik, hogy a kiegyenlítő tartály tele van, fortyog benne a hűtőfolyadék (ami teljesen tiszta, rózsaszín). 1-2 nap után ez a jelenség megszűnik, viszont ilyenkor mindig üres, kopp száraz marad már a tartály. A hűtősapkát levéve és a gumicsövet megynyomkodva látszik, hogy van a rendszerben víz, szépen kuruttyol/mozog. Beletölteni kb. semmit nem lehet, mert egyből kifolyik. Viszont járó motornál és lezárt hűtősapkával sem kemény feszes a gumicső, hanem simán megnyomható, olyan mintha nem lenne tele vízzel, hanem csak úgy tesséklássék lenne benne valami. A fűtésem működik, a hízhőfok visszajelző jó értéket mutat. Igazából nincs baj a kocsival, de nekem ez gyanús. Ha odalépek és megy a fűtés (bár valami itt is rossz, mert ha teljesen elzárom akkor is jön be elég szépen a levegő...???), akkor érezhetően forróbb levegőt nyom be. Nagyon gyanús nekem az egész, olyan mintha kevés víz lenne a rendszerben, vagy nem forgatná rendesen, vagy nagyon nagyon levegős lenne, vagy valami hengerfej tömítés probléma lenne. A kocsi nem füstöl, nem gyenge. Mi lehet a gond? Vagy csak bemagyarázom magamnak? :D Köszi!
Lehet Mini-ben komplett rádiót cserélni? (R56) A kezelőfelület meghalt, nem lehet állomást váltani a rádión. Az a fajta kijelző nem lelhető fel a neten, arra gondoltam hogy a CD tárral együtt egy másfajta R 56-osra cserélném. (CD rész + ami a km órába megy)
Előzmények:- motorfelújítás, hüvely, dugók, hengerfej, stb.
Összeszerelés után nem indult. Folyamatosan vezérműtengely jeladó hibákat adott. Mindkét vez.tengely jeladó csere, főtengely jeladó csere, továbbra sem indult. Kiderült, hogy a kipufogó vezérmű tengely mágneses lett. Bontóban vettem egyet, kicseréltem, azóta indul, de a szívó vezérmű tengely jeladóra folyamatosan panaszkodik 2968-as hibakód, és a fordulat ejtése után, gyakran leáll. A motor járása sem tökéletes.
Valami ötlet, hogy mi lehet a probléma?
Természetesen vezetékek, kimérve, oszcilloszkóppal vizsgálva a jelet megfelelőnek tűnik.
Ha a motor jár és közben törlöm a hibát, 1-2 másodpercre kisimul a járása, utána visszadobja a hibát és újra nem szépen jár.
Ha valakinek volt hasonló problémája, vagy valakinek van még ötlete szívesen venném.
Sziasztok. Vásároltunk egy Mini One-t és szeretnénk szervízben átnézetni. Melyik szervízt ajánljátok, ahol biztosan korrektek és reális áron javítanak ha szükséges.
Most lenne az első olajcserém ennél az autónál, viszont nem tudom, hogy milyen követelményt ír elő a gyár, illetve egy olajszűrő cikkszám is jó lenne a cseréhez.