Sziasztok érdeklödnék hogy valaki tud e segíteni audi tt 8n kilométer óra mutatoja néha világít néha nem valamikor kicsit üzemanyag höfok ugyan ez amugy minden működik rendesen jól mér nem akkad . Valamin a világítás kapcsolo tompitott helyzet jelzö ikonja is szokott vilogni valamikor mem világít .mi lehet a probléma.válaszokat elöre is kőszónöm üdv
Egy hónapja vettem egy 2000-es évjáratú 224 le kis paripát. Minden rendben volt vele friss szervíz stb..
Ausztriában lerobbantam vele :( darabokra szedték egy vagyonért és a motorvezérlési egységet nevezték meg hibának. Itt elvittem egy céghez akik megállapították / egy vagyonért/ , hogy semmi baja. Igazából az autót leállítottam és nem indult el. Új az aksi ,szépen indít de szerintem nem kap üzemanyagot. Ezt mondtam a szervízben, mert nem hallottam az üzemanyag pumpa búgását. Erre is az volt a válasz, hogy a motorsteuergerät a hibás mert nem küld jelet. Valakinek produkálta már ezt? Mondjatok valami okosságot. Előre is köszi a hozzászólásokat!!
Sziasztok autovasarlas elott allok a bmw es az audi TTS kozott vacilalok. 2008.6. Havi TTS s-troniccal 60ezer km. Az lenne a kerdesem,hogy mik a gyerekbetegsegei ennek a valtozatnak??? Mi az amire oda kell figyelni ,hogy tartos maradjon az auto es ne legyenek komoly gondok vele?mire az amire figyeljek vasarlas elott es mi az amit ajanlott kicserelni?plusz egy jo szerviz fehervaron vagy bidapesten mert magyarban szeretnem szervzeltetni majd !
Üdv mindenkinek ! Kb egy hete vettem egy 1999 es Audi TT coupe 1.8.T quattro-t és az a problémám vele mármint ha annak nevezhető , hogy fél tanknál már jelez hogy tankoljak és a fordulatszámmérő hidegen össze vissza megy . Szerintetek mi tévő legyek ? Sokan azt mondták cseréljem ki a műszerfalat vagy szokjam így meg ? Válaszotokat előre is köszönöm !
Most készülök venni egy Audi TT Coupe-t a "régebbi" változatot 1.8 quattro hajtással, ha esetleg volna itt valakinek ilyen eladó akkor szóljon légyszives.
Akinek van jó vagy rossz tapasztalata azt is szivesen fogadnám. Köszi előre is.
Már csak azt kell kitalálnom, honnan szerezzek be egyet jó áron. Döbbenetes, hogy idehaza milyen ócskavasakat akarnak 2 millió forintért eladni, szerintem Németországból hozatok majd be. Van valami extrém különlegessége, amire figyelni kell a szokásos dolgokon kívül? Mondjuk amennyit eddig próbáltam, bármennyire is le voltak lakva, mindben megvolt az az érzés, hogy ezt a szerkezetet lehetetlen elpusztítani...
A válaszom határozott igen! Nekem egy 2001 évjáratú van 4 éve. A legnagyobb probléma eddig az vele, hogy a km óra kijelzőjén egy-két csík nem világít! Lecseréltem a vezérmű szíjat, amikor meg vettem, azóta csak olaj cserék voltak rajta! Nem tudom másnak mi a tapasztalata, az enyém ilyen.
Van pár problémám az autómmal. Természetesen egy 2000-es évjáratú 1.8-as turbós TT-ről van szó ( a képen látható ) :) .
Az ESP világít kb 2 hete folyamatosan és nem alszik ki, az AIR BAG is kivillant, ő sem akar elaludni -.-
Az elektronikai rész ennyi is lenne, többi minden tökéletes.
A fizikaiban, pedig annyi nyűgöm lenne, hogy ha indulok el, vagy tolatok, a lényeg az, hogy kis sebességnél, ha alászedem a kórmányt, valami kattan egyet az elejében. Én rugóra gyanakszom, de mielőtt elvinném szervízbe, gondoltam megkérdezem a régi és új tulajokat, hogy mi a tapasztalatuk és véleményük.
Tehát dióhéjban, ESP, AIR BAG és kattanás az elejében.
Eredetileg azért kezdtem el olvasgatni a fórumot, mert arra készülök, hogy talán veszek egy régebbi TT-t. Gondoltam, itt jó sokat megtudok a kocsi esetleges típushibáiról, nyűgjeiről, hogy mire kell figyelni vásárláskor, úgy, mint ahogyan a többi topicban szoktak keseregni a próul járt tulajok. Ehhez képest a legdurvább téma az olajcsere, meg a bőrápolás kérdése volt. Tényleg ennyire jók lennének ezek az autók, a macska rúgja meg? :)