Én azt hallottam, hogy a volt tulaj már új céget alapított. A réginek nincs elég fedezete (biztosítása), hogy mindenkit kifizessenek. A nyomozás egyébként még tart,
írásbeli tanúvallomástételre kért fel levélben a VII. kerületi rendőrkapitányság a 2010 decemberi feljelentésemre hivatkozva aeroviva ügyben. A kérdések között van az is, hogy kívánok-e polgári jogi pert indítani a kár miatt.
Az van benne, hogy a most küldött 9,15% még mindég kártérítési előleg, mert több peres eljárás van folyamatban és a károk végleges lezárásár még nincs lehetőség.
Mivel mi sem kaptunk még semmit a biztosítotol ezért felhívtuk.
Aki még nem kapta meg, azt ajánlom, hogy hívja fel őket. Mint kiderült nem is számfejtették a pénzt. Rá akarták fogni, hogy biztos megváltozott a bankszámlánk.
Én a szakmában maradtam, és az a helyzet, hogy nincsenek hírek. Eltűntek, mint szürke szamár a ködben. Ez persze nem zárja ki azt, hogy más nevén, nevében esetleg működtetnek valamit, de ha "nagy dolgok" történtek volna a szakmán belül, arról azért hallanánk.
Ebben abszolute igazad van, nagy a különbség, de nem tudhatod előre ha lesz netán csőd milyen lesz...
Amúgy én utazom utazási irodával (is), és roppant felháborítónak tartom, hogy az egész utat még a normál euro árfolyamon foglaltuk, valamint most megint normalizálódott, mégis a 320-as árfolyamot akarják kifizettetni (magyar iroda természetesen) és egy hónap múlva megyünk csak...
Felőlünk z összes utazási iroda csődölhet, megszünhet....soha többé nem utazunk egyikkel sem!
Pusztán csak az objektív megítélés kedvéért jegyzem meg, hogy a Karya Tours csődje után minden utas 98,5 %-ban visszakapta a pénzét (mert a 1,5 % sztornó biztosítást nem kaptuk vissza).
Szóval nagy különbség van a spontán csőd és a hosszú idővel előre megtervezett csőd között :-((
Remélem, hogy az AeroViva vezetőit, tulajdonosait lesittelik !!!!
Várhatjátok h. valaki válaszoljon, aki tudja megtartja magának, aki meg nem tudja az nem tudja :( Már nem egyszer és nem kétszer tettük fel ezt a kérdést...
Érdeklődnék így egy év eltelte után, hogy valaki jutott e valamire kártalanítással kapcsolatban csak repjegyet, kp-ban vagy utalással fizetett károsultak körében. Amit a topikban olvasható volt az elmúlt évben, minden megpróbáltunk mi is de se a fogyasztóvédelemtől se a minisztéiumoktól támogatást nem kaptunk. Most újta eszembe jutott a dolog, gondoltam érdeklődök egyet van e még teendő vagy végleg lezárjuk magunkban az ügyet.
Szomorú, de párhuzamot láttok a MALÉV bedöntsében és az Aeroviva ügyben.
Míg GY Feri barátunk 2 Milliárd Ft-ot nyúlt le és kb 2.000 embert szivatott büntetlenűl, immár állami szinten 750.000 előre eladott jegy és 37 Milliárd Ft lenyúlás!
Ahogy a mi esetünkben történt (charter jegy vásárlás készpénzért), itt is kiderül majd, hogy az esetek többségében semmilyen kártérítés nem jár, hála a remek fogysztóvédelmi törvénynek!
Gondolom szabadalmazták a GY Feri módszert, tán még fizettek is a know-how-ért?
Én is így vagyok vele, azóta sem tettem be a lábamat egy utazási irodába sem! Az én bizalmam elszállt!
Nagyon egyszerűen meg lehet magadnak szervezni és sokkal olcsóbban jön ki + magasabb színvonalat is kapsz érte, mert az utazási irodák a dupláját, olykor tripláját elkérik....
A mi pénzünk senkit nem érdekel, hiszen nem az államot károsították meg, vagy egy bankot, hanem minket! :-( :-( :-(