Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 4 napja 0 0 103035

Üdv! A beállíthatatlan alapjárat lehet kopott porlasztótól. Jobb esetbe egy új tolattyú megoldja, ha nagyon kopott a helye akkor nem. Tegyél egy próbát másik Mz porlasztóval, akár ETZ is jó, a lényeg, hogy 22 mm légtorkú legyen. Ha ezzel megszűnik a hidegindítási probléma is akkor sínen vagy.

Előzmény: Marcellvs (103033)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 5 napja 0 0 103034

Nalam a gumidugo kiesett a szivatobol. Nem dusitott inditaskor.

Nincs dugulas a karbiban? A tolattyu nem zart teljesen?

Ha nem javul lehet benzinspricc hideginditaskor a karbi tetejebe.

Előzmény: Marcellvs (103033)
Marcellvs Creative Commons License 5 napja 0 0 103033

Üdv mindenkinek! Első hozzászólásom ezen a fórumon, rögtön kérnék egy kis segítséget. Kaptam ajándékba (vidd a rákba) egy '72-es ES 125/1 jószágot. Papírja nincs, patinás, motorja meg volt szorulva. Szeretem az ilyesmit, tehát kapott egy kis törődést és működik. Működik, de nem tökéletes. Karburátor problémára tippelek, de fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja. Alapjáratot sehogy sem tudok állítani, illetve hidegen kizárólag tolásra indul. Rúgdoshatom akárneddig, semmi nem történik. Melegen egy rúgás és már pöfög. Mit nézzek meg rajta? Pár fontos infó a motorról: frissen fúrt henger, új viton szimeringek és csapágyak, új akku és pár új apróság még. 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.08 0 0 103032

16os elsokerekkel mennyit valtozik az Etz viselkedese?

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.08 0 0 103031

Keresem a hozzaszolasom, ahol azt irtam, hogy 3,25-nel szelesebb gumi kell gyenge 50 esre.

Olyan altalad kepzelt kommentre valaszolsz, amit en sosem irtam.

 

Előzmény: cam aro (103027)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.08 0 0 103030

Honda z50 Yamaha pw50 es tarsaik...

Megint raszartal a sakktablara.

Előzmény: cam aro (103027)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.08 0 0 103029

Isten aldjon Galamb!

Előzmény: cam aro (103028)
cam aro Creative Commons License 2021.05.08 0 0 103028

oda jutottunk el, hogy fassag volt a homokon futast favorizalnod egy ez miatt 5 kilos tobblet sullyal futo 3-4 loeros eroforrasnal .

 

a tobbi megint a megszokott fassag toled. 

en innen lezartam. 

kaptal x-et.

(eddig mindenhol azt kaptal.. gondolkodtal mar az okan ? ) 

========================

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103025)
cam aro Creative Commons License 2021.05.08 0 0 103027

a buta japanok se raktak 3.25 gumit 125ccm alatt. 

...pedig lehet sokat nyertek volna vele homokon.. 

japanban nincs homok.. ertem. 

===================

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103024)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.05 0 0 103026
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.05 0 0 103025

Kis sullyedesu homokon is hasznalhatatlan ereju a Simson kijelentestol eljutottunk a mocsarban hasznalhatatlan az eros porgos is.:-)

Valoban olcsobbelektrms csorlovel kihuzni a meteres mocsarbol es meg nem is szennyez.De kis hmokrolvolt szo, nem mocsarrol. Minek menne mocsarba Simsonnal?

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.05 0 0 103024

Galambsakk.

 Lehetetlen.

Lehet, de gyenge.

Lehet, nem gyenge, de leolvad.

Lehet, nem gyenge, nem olvad le, de nekem nemsikerult, masnak se fog.

:-)

A buta japanok tevedesbol gyartottak porgos soksebesseges crossokat,cendurokat.:-D

"Nevaltoztassunk.Mindenjovanugyahogyagyarbukigyutt".:-)

Lacika gepen milyen volt a vaz, utomu,fek?

cam aro Creative Commons License 2021.05.04 0 0 103023

nem rad reagalva, mert minek..

 

ugy, inkabb csak emlek idezo. 

87 korul ' Lacikanak' mar volt olyan s51-e ami utotte a 130-at. 

80ccm, tabori tuning tovabb gondolva.. szinte csak a ket blokkfel  volt simo. 

szamon lehet vitatkozni, mert lehet csak 120 volt  a valos.., de az most lenyegileg mindegy.

egy utcaban ket utcat vert a helyi tuningosokra..(az en utcaim kilencvenet ment, csereben 49ccm,. )  

(Lacika schwalbevel 3. fokozatban egykerekezett ) 

 

na most en 89 korul indultam enduro bajnoksagon, (napi 250-300 km ) s ott egyetlen ilyen csucs 'ragadozo ' indult a sacc negyvenbol.  

egyedi deltabox vaz, 6 seb valto, faszan leporgo motor. S51. 15x loero.   

megbaxhatta. 

a mocsarban, lapban semmit nem ert a 15ezret forgo motorja. 

ket verseny utan - nem emlekszem - indult volna. 

 

a srac kepein van 50-es furat,

(ilyen volt nekem is s50-be aplikalva. ez 79.9 cmmre jott ki, menni ment, de kesz soha nem lett mert loket hosszat nem potolja a furat. >  felismeres torolte a projectet.    ) 

es 54 -is. az meg mar nem fer bele a tocsovarokba. 

rovid. 

ha ezt bedugod a homokba, az ott leolvad.  

ugyhogy ismet kivalo peldat mutattal. 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103021)
kgaboroo Creative Commons License 2021.05.04 0 0 103022

50 köbcentis Simsonról beszélek nem pedig egy 130-ra felfúrt, nyomokban Simson alkatrészeket is tartalmazó motorblokkról.

Kispolszkiba is lehet rakni Hayabusa motort.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103021)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.04 0 0 103021
Előzmény: kgaboroo (103020)
kgaboroo Creative Commons License 2021.05.04 0 0 103020

Mégis, hány lóerőt tudsz kipréselni egy Simsonból, és mekkora nyomatékkal?

Az ilyen kis motor nem tud izomból dolgozni. A max nyomatéka csak annyi amit a főtengely és a lendkerék pár másodpercig el tud tárolni. 

Műútra ez elegendő, de valódi homokban elsűlyedéskor ez csekély ahhoz, hogy élvezezesen tudj motorozni.

Az ilyen mutatványokhoz izomból dolgozó nagy nyomatékú motor kell ami könnyű. Minimum egy 650-es egyhengeres. Ez nem fog fulladozni, nem lendületből hanem erőből dolgozik.

A 125-ös kategória is erős a krossz mezőnyben de ezt is pörgetni kell. A 250-es már jobb, az 500-as meg brutál, de pörögni kell mindegyiknek.

De a Simson tényleg csak játékszer.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103019)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.04 0 0 103019

A kiemelessel egyetertek a kis tomege miatt.

A kommented elejet legy szives fejtsd ki bovebben. Miert lesz kinszenvedes?

Előzmény: kgaboroo (103017)
cam aro Creative Commons License 2021.05.03 0 0 103018

semmit nem tudok jol. 

de legalabb nem szorom teli hulyesegel a netet mint te tetted az elmult tiz evben. 

==============

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103015)
kgaboroo Creative Commons License 2021.05.03 0 0 103017

Bármilyen erősre építessz egy Simsont akkor is csak kínszenvedés lesz laza talajon. Egy előnye van csak...könnyen ki tudod emelni a homokból.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103016)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.03 0 0 103016

Honnan tudod mit felejtek el? Mely homok az MZt is fogta, szelesebb gumival kevesbe.

Nemelyik erosebb Simson erosebb a gyenge Mznel.

Azt se banom, ha orszaguti versenykerekpar vazba epited a Simson blokkot..de homokos talajra elonytelen.

Előzmény: cam aro (103014)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.05.03 0 0 103015

Homokos a talaj.De te ezt is jobban tudod, mint a 3F hid kimereset.

Meg videokat is szoktak kesziteni...de te mindent IS jobban tudsz?:-)

Előzmény: cam aro (103010)
cam aro Creative Commons License 2021.04.30 0 0 103014

igaza van, csak azt felejti el hogy haladni is illik , ezek a kis gyoszok meg nagyon eszreveszik a gumi tomeget. 

89-ben vegig jartam az akkori orszagos enduro bajnoksag osszes helyszinet.

III. osztalyban, egy alakitott simsonal. 

van par kupam is. 

nem a homok az ellenseg 6 alatti loeronel. :)  

 

(bar moped rallyt nem ismerem, de meggyoztel. 

Nyerni az őrültek mennek. Mi, mezei bolondok motorozni szeretünk ""

 

:))

================= 

Előzmény: vargachris (103011)
csallob Creative Commons License 2021.04.30 0 0 103013

Igen, a tavalyi körön csak homok volt, meg esés-kelés :)

Előzmény: vargachris (103011)
vargachris Creative Commons License 2021.04.30 0 1 103012

+5 kiló nem sok, ha figyelembe vesdzük a testsúlyomat, ami viszont a legtöbb induló közt nagy előnyt ad. :-)

Tuningot mindig lehet fokozni, s ha ledzólod, engem nem zavar. Nem lehet mindenki egy véleményen, unalmas világ lenne.

Nyerni az őrültek mennek. Mi, mezei bolondok motorozni szeretünk!!! :-)

Előzmény: cam aro (103009)
vargachris Creative Commons License 2021.04.30 0 0 103011

Mopedrallynak olvass utána. Igaza van ebben Világjobbító kollégának, a tavalyi pályán sok volt a homokos szakasz.

Előzmény: cam aro (103010)
cam aro Creative Commons License 2021.04.30 0 0 103010

kurva sok dakar rallyt rendeznek magyar honban te eszkombajn. 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103006)
cam aro Creative Commons License 2021.04.30 0 0 103009

a simson feket is fellehetett turbozni hogy orra allt ket ujjra..18-as fuzott felnivel. 

de meg a telot is..hogy ne usson fel masfel meter leleporol.. 

 

de te betoltal egy 3 loeros eromu ele + 5 kilot a fekhatas miatt. 

ezzel igy nem lehet versenyt nyerni .

lehet nem is szandek. 

nem szolom le. 

Előzmény: vargachris (103005)
csallob Creative Commons License 2021.04.29 0 0 103008

én ma megtekintem testközelből is, juhuuu

egyébként helló mindenki, ide csak benézni szoktam, amúgy én is mopedrallyra történő simson tákolásban utazom :)

Előzmény: vargachris (103001)
vargachris Creative Commons License 2021.04.27 0 0 103007

Nem passzol, de megoldottam.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103006)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.04.27 0 0 103006

Simsonba passzol az Mz eleje?

Szeles gumikkal nem sullyed el a homokban, es nagy kerekatmerovel kevesbe fog fekezodni a homokba sullyedestol. 

Előzmény: vargachris (103005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!