Mz Ts 150 -es motorkerékpár fordulatszám mérő meghajtás a blokkban zörgő hangot ad, olyan mintha egy kicsit mindig leracsnizna a berugófogas ív amihez kapcsolódik.
leszedtem a kuplung felőli deklit levettem, forgattam a főtengelyt, a meghajtás szépen követte.
A D+ 61 DF és D- pontokat ugyanúgy, mint a gyári szabályzónál. Bár ott talán nincs D-, de az könnyű, mert a testre megy. A B+ az az 54-es kapocsnak felel meg ha nem tévedek. Azt kell összekötni az akku + sarujára menő biztosítéktartó egyik oldalával.
Utánállítás után sem ment vissza a kuplung kar a helyére amíg nem volt bent a golyó. Olyan tünet, mintha szorulna a bowden, vagy nem húzná vissza a rugó, mert megfáradt.
A gép teljesen újra építve, az utolsó lépcső a kuplung helyre rakása. Kuplung dekni fel, minden a helyére kerül. De egyszerűen a bowden és a kuplung kar nem behúzás után nem áll vissza a helyére.
Már cseréltem rúgót a kuplung kiemelő szerkentyűnél, bowdent, amit agyon is olajoztam már, nagyobb bowden feszítőt is bevetettem de semmi hatás.
A D+ 61 DF és D- pontokat ugyanúgy, mint a gyári szabályzónál. Bár ott talán nincs D-, de az könnyű, mert a testre megy. A B+ az az 54-es kapocsnak felel meg ha nem tévedek. Azt kell összekötni az akku + sarujára menő biztosítéktartó egyik oldalával.